Oznámenie 18323 - MSS

Obsah

18323 - MSS
Vestník č. 251/2018 - 21.12.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151491
Námestie Alexandra Dubčeka 1, 81280 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Martin Ďurech
Telefón: +421 259722368
Email: martin.durech@nrsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://nrsr.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/418813
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/418813
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Prenájom tlmočníckej, konferenčnej a audiovizuálnej techniky.
Referenčné číslo: CRD - 2279/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
79952000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je krátkodobý prenájom tlmočníckej, konferenčnej a audiovizuálnej techniky v súvislosti s organizáciou a zabezpečením Parlamentného zhromaždenia NATO 2019, ktoré sa uskutoční 31. mája 2019 - 03. júna 2019 v Bratislave. Zákazka zahŕňa aj nevyhnutné služby spočívajúce v zabezpečení dovozu, profesionálnej montáže/inštalácie, skúšky/kontroly funkčnosti, prevádzky, profesionálnej obsluhy, demontáže/deinštalácie a odvozu požadovanej tlmočníckej, konferenčnej a audiovizuálnej techniky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí oddiel IV. s názvom Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
186 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
51000000-9
51310000-8
92370000-5
45311000-0
50340000-0
71356300-1
71356100-9
32320000-2
32330000-5
32340000-8
32350000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Národná kultúrna pamiatka Bratislavský hrad
Zámocká ul. č. 2
811 01 Bratislava 1 - Staré mesto
Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je krátkodobý prenájom tlmočníckej, konferenčnej a audiovizuálnej techniky v súvislosti s organizáciou a zabezpečením Parlamentného zhromaždenia NATO 2019, ktoré sa uskutoční 31. mája 2019 - 03. júna 2019 v Bratislave. Zákazka zahŕňa aj nevyhnutné služby spočívajúce v zabezpečení dovozu, profesionálnej montáže/inštalácie, skúšky/kontroly funkčnosti, prevádzky, profesionálnej obsluhy, demontáže/deinštalácie a odvozu požadovanej tlmočníckej, konferenčnej a audiovizuálnej techniky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí oddiel IV. s názvom Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Ďalej v zmysle súťažných podkladov a návrhu Rámcovej dohody o poskytovaní služieb.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
186 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
14
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o VO.

Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti taxatívne vymedzených podľa § 32 ods. 1 zákona o VO (splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia) dokladmi podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona o VO.

Hospodársky subjekt (záujemca alebo uchádzač) vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 zákona o VO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že v zmysle § 152 ods. 5 zákona o VO, je oprávnený od uchádzača alebo záujemcu dodatočne vyžiadať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) a c) zákona o VO.

Hospodársky subjekt (záujemca alebo uchádzač) môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o VO jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o VO.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne v zmysle § 37 ods. 3 zákona o VO. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO (oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Podrobné informácie o podmienkach účasti týkajúcich sa osobného postavenia, o dokladoch a dokumentoch na
preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, o jednotlivých spôsoboch (Zoznam
hospodárskych subjektov, Jednotný európsky dokument) preukazovania splnenia podmienok účasti týkajúcich sa
osobného postavenia a všetky ďalšie, nevyhnutné, súvisiace informácie, sú uvedené a vymedzené v súťažných
podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Verejný obstarávateľ nevyžaduje finančné a ekonomické postavenie.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu (napr. Zmluva o združení ...atď.) do predloženia ponuky. V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá/vyhodnotená ako úspešná, tak všetci členovia skupiny dodávateľov budú povinní v zmysle § 37 ods. 2 zákona o VO vytvoriť medzi sebou určitú právnu formu podľa príslušných právnych predpisov a to z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. Podrobne v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 31.01.2019 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 31.01.2019 10:00
Miesto:
Otváranie častí ponúk, označených slovom Ostatné a otváranie častí ponúk, označených slovom Kritériá sa uskutoční na adrese: Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky, Župné námestie 12, 811 03 Bratislava, zasadacia miestnosť č. 250.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Otváranie častí ponúk, označených slovom Ostatné, je neverejné.
Otváranie častí ponúk, označených slovom Kritériá, je verejné, tzn. verejný obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní častí ponúk, označených slovom Kritériá, všetkým uchádzačom, ktorí predložili svoju ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Podrobne v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne v slovenskom jazyku, prostredníctvom elektronických prostriedkov (elektronická komunikácia). Verejný obstarávateľ oznamuje, že toto verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie verzia 18.0 (ďalej len IS EVO), ktorý vedie a sprístupňuje Úrad pre verejné obstarávanie. IS EVO je dostupný na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie na adrese: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html Všetky písomné procesné úkony vo verejnom obstarávaní súvisiace s komunikáciou medzi verejným obstarávateľom a hospodárskym subjektom budú uskutočňované elektronicky prostredníctvom IS EVO na adrese:
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/418813.
Verejný obstarávateľ pri elektronickej komunikácii prostredníctvom IS EVO určil, že moment odoslania informácie sa považuje za moment doručenia informácie adresátovi, t. j. dátum odoslania = dátum doručenia.

Skratka zákon o VO v celom texte oznámenia znamená zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Verejný obstarávateľ stanovil v súlade s § 46 ods. 1 písm. a) zákona o VO zábezpeku vo výške 9 000,00 Eur. Podrobne v súťažných podkladoch.

Verejný obstarávateľ umožňuje obhliadku miesta plnenia. Podrobne v súťažných podkladoch.

Verejný obstarávateľ vyžaduje v zmysle § 41 ods. 1 písm. a) zákona o VO, aby uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok. Verejný obstarávateľ vyžaduje v zmysle § 41 ods. 3 zákona o VO, aby úspešný uchádzač v rámcovej dohode (Rámcová dohoda o poskytovaní služieb) najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia.

Verejný obstarávateľ uverejní dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a dokumenty potrebné na preukázanie splnenia podmienok účasti v profile verejného obstarávateľa (pod príslušnou zákazkou), ktorý je zriadený na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie, a poskytuje k týmto dokumentom bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov. Verejný obstarávateľ uverejní súťažné podklady, informatívny dokument a inú sprievodnú dokumentáciu v profile verejného obstarávateľa (pod príslušnou zákazkou), ktorý je zriadený na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. Záujemca si môže súťažné podklady, informatívny dokument a inú sprievodnú dokumentáciu voľne prevziať/stiahnuť z profilu verejného obstarávateľa, z príslušnej zákazky. Súťažné podklady, informatívny dokument a iná sprievodná dokumentácia budú prístupné na nasledovnej internetovej adrese (profil verejného obstarávateľa /príslušná zákazka/, ktorý je zriadený na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/233.

Verejný obstarávateľ určil požiadavky na predmet zákazky a uchádzač je povinný preukázať ich splnenie. Doklady na preukázanie splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky musia byť nevyhnutnou súčasťou Ponuky - časť Ostatné. Podrobne v súťažných podkladoch.

Prílohy súťažných podkladov v editovateľnej podobe budú zverejnené na webovom sídle verejného obstarávateľa na adrese: https://www.nrsr.sk/web/

Verejný obstarávateľ identifikuje ako úspešného uchádzača toho uchádzača, ktorý predloží najnižšiu celkovú cenu v Eur s DPH za predmet zákazky, pričom reálne plnenie Rámcovej dohody na základe objednávok nesmie prekročiť hodnotu stanovenú predpokladanou hodnotou zákazky vo výške 186 000,00 Eur bez DPH.

Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty a ani žiadne z uvedených.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
19.12.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité