Oznámenie 18498 - MSS

Obsah

18498 - MSS
Vestník č. 252/2018 - 27.12.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31701914
Bardejovská 6, 04329 Košice-Západ
Kód NUTS: SK04
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Eva Dajčárová
Telefón: +421 556407491
Fax: +421 556226400
Email: eva.dajcarova@dpmk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8171
Hlavná adresa(URL): http://www.dpmk.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://josephine.proebiz.com/sk/tender/2171/summary
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/2171/summary
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
osoba podľa § 8 ods. 5
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Služby mestskej železničnej, električkovej, trolejbusovej alebo autobusovej dopravy
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zabezpečenie upratovacích služieb administratívnych a prevádzkových priestorov DPMK, a.s. Košice
Referenčné číslo: 6263/2018/ÚGR-OO
II.1.2) Hlavný kód CPV
90910000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je upratovanie administratívnych a prevádzkových priestorov DPMK, a.s. Košice.

Časť 1. Upratovanie administratívnych priestorov na Bardejovskej č. 6, Hornádskej č. 10, v Šaci, konečných zastávok MHD, budova na Rooseweltovej ul. č. 3, závodné stravovanie Bardejovská č. 6, výdajňa stravy Hornádska 10, skladové priestory.
Časť 2. Upratovanie dielenských priestorov na stredisku Údržby autobusov, trolejbusov a technologických vozidiel Hornádska 10 a na stredisku Údržby koľajových vozidiel Bardejovská 6.
Výsledkom procesu verejného obstarávania budú dve samostatne uzavreté zmluvy na každú časť predmetu zákazky s jednotným obsahom podľa priloženého návrhu zmluvy podľa časti B.3 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
540 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Upratovanie administratívnych priestorov - viď SP
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
90910000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK04
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom plnenia predmetu zákazky budú areály a objekty Dopravného podniku mesta Košice, akciová spoločnosť, 043 29 Košice.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je upratovanie administratívnych a prevádzkových priestorov DPMK, a.s. Košice, ktoré pozostáva z 2 častí:
Časť 1. Upratovanie administratívnych priestorov na Bardejovskej č. 6, Hornádskej č. 10, v Šaci, konečných zastávok MHD, budova na Rooseweltovej ul. č. 3, závodné stravovanie Bardejovská č.6, výdajňa stravy Hornádska 10, skladové priestory.
Rozsah služieb:
Poskytovateľ sa zaväzuje, že bude vykonávať pre Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť, Bardejovská 6 Košice upratovacie práce v administratívnych priestoroch (budovách) Hornádska č. 10, a Šaca, konečné zastávky MHD, budova na Rooseweltovej ul. č. 3, závodné stravovanie Bardejovská č.6, výdajňa stravy Hornádska 10, skladové priestory v celkovej ploche 6 897,81 m2 .
Miestnosti, resp. priestory, rozmery resp. výmera a početnosť potreby upratovania sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.

Nepravidelné upratovanie: dielne Bardejovská ,Hornádska

1.) Strojové čistenie a tepovanie kobercových plôch (mokrou metódou) v rozsahu m2/:
Hornádska 30 m2
Počet opakovaní 8 x za 48 mesiacov
2.) Strojové a chemické čistenie podláh (polymerizácia): PVC, dlažba, objekty:
Hornádska v rozsahu 540 m2
Počet opakovaní 4 x za 48 mesiacov
3.) Odstraňovanie grafitov, maximálne jedenkrát ročne v rozsahu maximálne 300 m2
(200 m2 Hornádska,100 m2 Bardejovská)
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
370 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 2
II.2.1) Názov
Upratovanie dielenských priestorov na stredisku Údržby autobusov, trolejbusov a technologických vozidiel Hornádska 10 a na stredisku Údržby koľajových vozidiel Bardejovská 6.
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
90910000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK04
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom plnenia predmetu zákazky budú areály a objekty Dopravného podniku mesta Košice, akciová spoločnosť, 043 29 Košice.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je upratovanie administratívnych a prevádzkových priestorov DPMK, a.s. Košice, ktoré pozostáva z 2 častí:
Časť 2. Upratovanie dielenských priestorov na stredisku Údržby autobusov, trolejbusov a technologických vozidiel Hornádska 10 a na stredisku Údržby koľajových vozidiel Bardejovská 6.
2.1. Stredisko údržby autobusov, trolejbusov a technologických vozidiel
2.2.Stredisko údržby koľajových vozidiel

Miestnosti, resp. priestory, rozmery resp. výmera a početnosť potreby upratovania sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.

Nepravidelné upratovanie: dielne Bardejovská ,Hornádska

1.) Strojové čistenie a tepovanie kobercových plôch (mokrou metódou) v rozsahu m2/:
Hornádska 30 m2
Počet opakovaní 8 x za 48 mesiacov
2.) Strojové a chemické čistenie podláh (polymerizácia): PVC, dlažba, objekty:
Hornádska v rozsahu 540 m2
Počet opakovaní 4 x za 48 mesiacov
3.) Odstraňovanie grafitov, maximálne jedenkrát ročne v rozsahu maximálne 300 m2
(200 m2 Hornádska,100 m2 Bardejovská)
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
170 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZVO. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. podľa ods. 4 a/alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií v rozsahu a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.

1.§ 32 ods. 1 písm. a) - nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe - uchádzač preukazuje podľa § 32 ods. 2 písm. a) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk
2.§ 32 ods. 1 písm. b) - nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzač preukáže podľa § 32 ods. 2 písm. b) potvrdením Sociálnej poisťovne a Zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk
3.§ 32 ods. 1 písm. c) - nemá daňové nedoplatky v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - preukáže podľa § 32 ods. 2 písm. c) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
4.§ 32 ods. 1 písm. d) - nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - preukáže podľa § 32 ods. 2 písm. d) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
5.§ 32 ods. 1 písm. e) - je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - preukáže podľa § 32 ods. 2 písm. e) platným dokladom o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky
6.§ 32 ods. 1 písm. f) - nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - preukáže podľa § 32 ods. 2 písm. f) čestným vyhlásením
7.§ 32 ods. 1 písm. g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
8.§ 32 ods. 1 písm. h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
Hospodársky subjekt so statusom právnickej osoby na účely preukazovania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní je povinný predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu, ktorý vydáva Generálna prokuratúra Slovenskej republiky. Povinnosť predloženia výpisu z registra trestov právnickej osoby vyplýva zo zákona č. 91/2016 Z.z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorý nadobudol účinnosť dňa 1. júla 2016.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Splnenie týchto podmienok preukazuje uchádzač podľa :

2.1§ 33 ods. 1 písm. a) - Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky,
2.2§ 33 ods. 1 písm.d) - prehľad o celkovom obrate alebo prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.


K bodu 1.1 Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, najviac za posledné tri hospodárske roky, ktorým/mi uchádzač preukáže, že nie je v nepovolenom debete, a že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov. Výpis z účtu verejný obstarávateľ neuzná. Predložené vyjadrenie nesmie byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky. K vyjadreniu banky/bánk sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že má otvorené účty len v bankách, od ktorých predložil vyjadrenie.


K bodu 1.2 - a) Výkaz ziskov a strát - Uchádzač v ponuke výška obratu (bez DPH) spolu za posledné tri uzatvorené hospodárske roky preukáže minimálne 300.000,- EUR formou predloženia účtovnej uzávierky Výkazom ziskov a strát.
Požadovaná forma dokumentov: overené príslušným správcom dane alebo audítorom, v originálnom vyhotovení alebo overenej fotokópii; resp. overené správcom Registra účtovných závierok, v originálnom vyhotovení alebo overenej fotokópii alebo v prípade, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok (http://www.registeruz.sk/), uchádzač predloží vyhlásenie s uvedením tejto informácie, s presným odkazom na uverejnený dokument.

Verejný obstarávateľ bude posudzovať splnenie požadovanej výšky obratu zo súčtu položiek v riadku 01 Tržby z predaja tovaru spolu s riadkom 05 Tržby z predaja vlastných výrobkov a služieb Výkazu ziskov a strát.
- b) Vyhlásenie uchádzača o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka uchádzač v ponuke uvedie za posledné tri uzatvorené hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Vyhlásenie musí byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou oprávnenou osobou (v takom prípade uchádzač predloží aj originál alebo overenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov :

Požadovaný obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri uzatvorené hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, musí byť minimálne vo výške 300.000 EUR bez DPH.

Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti v súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona č. 343/2015 Z.z.. :
Požiadavka sleduje cieľ nájsť schopného dodávateľa, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne.

Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil vo svojej ponuke čestné vyhlásenie o skutočnosti, že je schopný plniť svoje záväzky.

Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade sa postupuje podľa § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Splnenie týchto podmienok preukazuje uchádzač predložením dokladov podľa :

§ 34 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona,
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov :

Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač vo svojej ponuke predložil zoznam poskytovaných služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; pričom poskytovanie služieb za uvedené obdobie musí byť realizované v celkovom objeme min. 300.000,- EUR bez DPH, a to bez ohľadu na to, v akom objeme boli realizované v jednotlivých rokoch.
V zozname uchádzač uvedie min.:
-obchodné meno, sídlo a IČO objednávateľa a
-obchodné meno, sídlo a IČO dodávateľa
-názov a miesto poskytnutia služieb
-zmluvná cena bez DPH v EUR
-termín poskytnutia služieb
-kontakt na osobu, u ktorej je možné údaje overiť
V prípade, že uchádzač má referenciu na stránke ÚVO, uvedie to vo svojej ponuke.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 ZVO:
Predmetná podmienka vyplýva z § 34 ZVO a obstarávateľ touto požiadavkou primerane zisťuje skúsenosti pre poskytovanie služieb a ich kvality v predmete zákazky.
Obstarávateľ požaduje, aby uchádzač mal v danej oblasti skúsenosti s poskytovaním služieb a ich kvalitou, ktoré sú predmetom zákazky.
Všetky doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie originálnych dokladov, ak nie je uvedené inak.

Predkladané doklady musia byť zoradené v poradí, ako sú uvedené v tomto oznámení, odporúčame zviazať ich do jedného uceleného sumárneho materiálu, musia obsahovať všetky požadované údaje a kompletný zoznam všetkých predkladaných dokumentov podpísaný štatutárnym zástupcom záujemcu.

Doklady záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky sa musia predložiť v pôvodnom jazyku a súčasne preložiť do slovenského jazyka okrem dokladov v českom jazyku. To isté platí aj pre doklady uchádzačov so sídlom v Slovenskej republike, ktoré nie sú vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku.

Odporúčame, aby každý list predkladaných dokladov bol vo väzbe očíslovaný podľa počtu číslami 1 až x, a to bez rozdielu, a aký list predkladaných dokladov ide. Spôsob použitej väzby musí jednoznačne zabezpečiť trvalú nerozoberateľnosť (napr. tepelná väzba, špirálová väzba zapečatená špagátom a pečaťou alebo iné podobne trvalé väzby).

V prípade, ak vôbec nebol predložený niektorý doklad preukazujúci splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní, splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní a splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač bude z verejnej súťaže vylúčený.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade sa postupuje podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v zmysle § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Ďalšie podmienky elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch a vo Výzve na účasť v elektronickej aukcii.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 04.02.2019 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.07.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 05.02.2019 10:00
Miesto: Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť, Bardejovská 6, Košice.
Otváranie ponúk Ostatné sa vykoná elektronicky prostredníctvom systému JOSEPHINE. Poradie predložených ponúk vykoná automaticky systém JOSEPHINE.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk, označených ako "Ostatné" je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi.
Ponuka musí byť vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ v lehote na predkladanie ponúk.
Elektronická ponuka sa vloží vyplnením ponukového formulára a vložením požadovaných dokladov a dokumentov v
systéme JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/.

Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov v zmysle § 46 zákona o verejnom obstarávaní pre zabezpečenie viazanosti ich ponuky zábezpeku :
časť 1. vo výške 18 000,- EUR
časť 2. vo výške 8 000,- EUR.

Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky za uchádzača alebo zloženie finančných prostriedkov uchádzačom na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky.
Spôsob zloženia zábezpeky vyberie uchádzač z nasledujúcich možností:
Poskytnutie bankovej záruky za uchádzača
Zloženie finančných prostriedkov uchádzačom na účet verejného obstarávateľa.

Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti prostredníctvom formuláru
Jednotného európskeho dokumentu (ďalej len JED) podľa ustanovenia § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
Ak uchádzač použije JED, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania
kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om.
Uchádzač doručí doklady verejnému obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu.
Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, aby si vzor formulára JED-u vo formáte .rtf, umožňujúci jeho priame
vypĺňanie, stiahli z webového sídla Úradu pre verejné obstarávanie a riadne vyplnili.
Predmetný formulár a bližší postup vyplnenia JED prostredníctvom bezplatnej služby Európskej komisie poskytujúcej elektronickú verziu JED, popísaný v Príručke k elektronickej službe na vyplnenie a opätovné použitie JED, je dostupný na webovom sídle úradu na adrese:
http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html

Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je to obstarávanie inovácií a nie to ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.

Ďalšie podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú verejne prístupné prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE.

https://josephine.proebiz.com/sk/tender/2171/summary
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
19.12.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité