Oznámenie 18519 - MST

Obsah

18519 - MST
Vestník č. 252/2018 - 27.12.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Čadca
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00313971
Nám.slobody 30, 02201 Čadca
Kód NUTS: SK031
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Michal Gondžár
Telefón: +421 917752012
Email: obstaravanie.tendernet@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.mestocadca.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/418893
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
VYBAVENIE UČEBNÍ
Referenčné číslo: 201901
II.1.2) Hlavný kód CPV
39162200-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka vnútorného vybavenia učební školy. Verejný obstarávateľ rozdelil predmet zákazky na 6 častí s cieľom umožniť účasť čo najväčšieho počtu uchádzačov. Jedná sa o vybavenie učebni základnej skoly
didaktickými pomôckami, laboratórnymi pomôckami, IKT vybavením, školským nábytkom, knižničným fondom a inými
učebnými pomôckami.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
541 410,50 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 6
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
DIDAKTICKÉ VYBAVENIE UČEBNÍ
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39162200-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Čadca (Základné školy uvedené v bode VI.3)
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky v časti 1 je dodávka vybavenia podľa špecifikácií uvedených v bode 36 Súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
110 029,34 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: ITMS:NFP302020J691,
ITMS:NFP302020J558,
ITMS:NFP302020J624,
ITMS:NFP302020J460
Časť: 2
II.2.1) Názov
TECHNICKÉ VYBAVENIE UČEBNÍ
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39162000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Čadca (Základné školy uvedené v bode VI.3)
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky v časti 2 je dodávka vybavenia podľa špecifikácií uvedených v bode 37 Súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
96 266,90 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: ITMS:NFP302020J691,
ITMS:NFP302020J558,
ITMS:NFP302020J624,
ITMS:NFP302020J460
Časť: 3
II.2.1) Názov
LABORATÓRNE VYBAVENIE UČEBNÍ
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
38000000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Čadca (Základné školy uvedené v bode VI.3)
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky v časti 3 je dodávka vybavenia podľa špecifikácií uvedených v bode 38 Súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
42 262,94 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: ITMS:NFP302020J691,
ITMS:NFP302020J558,
ITMS:NFP302020J624,
ITMS:NFP302020J460
Časť: 4
II.2.1) Názov
IKT VYBAVENIE
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30236000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Čadca (Základné školy uvedené v bode VI.3)
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky v časti 4 je dodávka vybavenia podľa špecifikácií uvedených v bode 39 Súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
135 356,70 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: ITMS:NFP302020J691,
ITMS:NFP302020J558,
ITMS:NFP302020J624,
ITMS:NFP302020J460
Časť: 5
II.2.1) Názov
KNIŽNIČNÝ FOND
Časť č.: 5
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
22111000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Čadca (Základné školy uvedené v bode VI.3)
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky v časti 5 je dodávka vybavenia podľa špecifikácií uvedených v bode 40 Súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
48 004,24 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: ITMS:NFP302020J691,
ITMS:NFP302020J558,
ITMS:NFP302020J624,
ITMS:NFP302020J460
Časť: 6
II.2.1) Názov
ŠKOLSKÝ NÁBYTOK
Časť č.: 6
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39160000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Čadca (Základné školy uvedené v bode VI.3)
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky v časti 6 je dodávka vybavenia podľa špecifikácií uvedených v bode 41 Súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
109 490,38 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: ITMS:NFP302020J691,
ITMS:NFP302020J558,
ITMS:NFP302020J624,
ITMS:NFP302020J460
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon) spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
UPOZORNENIE:
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo
vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzač
vkladá v ponuke elektronicky do IS EVO v jednej z nasledujúcich foriem:
- vo forme naskenovaného dokumentu obsahujúceho podpis štatutárneho zástupcu uchádzača, resp. ním poverenej
osoby na základe splnomocnenia,
- vo forme súboru obsahujúceho potvrdenie o zaručenej elektronickej konverzii (ak dokument obsahuje podpis alebo
odtlačok pečiatky inej osoby/inštitúcie),
- vo forme súboru bez potvrdenia o zaručenej elektronickej konverzii (ak obsah súboru je možné elektronicky overiť u
inštitúcie, ktorá doklad vydala)
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podla § 34 ods. 1 písm. a) zákona v nadväznosti na § 114 ods. 2 zákona zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberatelov; dokladom je referencia, ak odberatelom bol verejný obstarávatel alebo obstarávatel podla zákona. Splnenie podmienok úcasti môže uchádzac preukázat vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podla § 39 ods. (1) zákona. Ak uchádzac preukazuje odbornú alebo technickú spôsobilost prostredníctvom inej osoby, JED predloží aj za túto osobu. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedcených kópií všetkých dokladov okrem referencií uvedených v evidencii referencií podla § 12 zákona za predpokladu, že takéto referencie existujú.
Podla § 34 ods. 1 písm. m) bod 1. zákona: - vzorkami, opismi alebo fotografiami. (NETÝKA SA ČASTI 5 PREDMETU ZÁKAZKY) Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázat vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podla § 39 ods. (1) zákona. Ak uchádzac preukazuje odbornú alebo technickú spôsobilost prostredníctvom inej osoby, JED predloží aj za túto osobu.
Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzač vkladá v ponuke elektronicky do IS EVO v jednej z nasledujúcich foriem:
- vo forme naskenovaného dokumentu obsahujúceho podpis štatutárneho zástupcu uchádzača, resp. ním poverenej
osoby na základe splnomocnenia,
- vo forme súboru obsahujúceho potvrdenie o zaručenej elektronickej konverzii (ak dokument obsahuje podpis alebo
odtlačok pečiatky inej osoby/inštitúcie),
- vo forme súboru bez potvrdenia o zaručenej elektronickej konverzii (ak obsah súboru je možné elektronicky overiť
u inštitúcie, ktorá doklad vydala).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podla § 34 ods. 1 písm. a) zákona.Verejný obstarávatel požaduje predloženie zoznamu, v ktorom uchádzač uvedie minimálne jednu (1) zrealizovanú zákazku rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky za predchádzajúce tri roky, v závislosti od časti, na ktorú predkladá ponuku, v hodnote pre:
časť 1 . minimálne 30 000.00 EUR bez DPH
čast 2 . minimálne 30 000.00 EUR bez DPH
čast 3 . minimálne 30 000.00 EUR bez DPH
cast 4 . minimálne 50 000.00 EUR bez DPH
cast 5 . minimálne 20 000.00 EUR bez DPH
cast 6 . minimálne 30 000.00 EUR bez DPH, a to spätne k dátumu vyhlásenia verejného obstarávania vo vestníku
verejného obstarávania (t.j. lehotou sa rozumie den a mesiac). Za zákazku rovnakého alebo podobného charakteru sa bude považovat dodanie tovaru podla opisu predmetu zákazky. Odôvodnenie potreby a primeranosti urcenej podmienky úcasti podla § 38 ods. 5 zákona: Verejný obstarávatel prostredníctvom urcenej podmienky úcasti alternatívne vymedzenej zákonom overuje predchádzajúce minimálne skúsenosti uchádzaca v oblasti rovnakej alebo obdobnej ako je predmet zákazky a v obdobnom rozsahu. Touto podmienkou úcasti zároven verejný obstarávatel na základe skúseností uchádzaca overuje aj jeho predpoklady pre zabezpecenie plynulého plnenia predmetu zákazky pri realizácii zmluvy v požadovanom rozsahu, ako aj úroven kvality predchádzajúcich plnení v oblasti rovnakej alebo obdobnej ako je predmet zákazky v obdobnom rozsahu.
Podla § 34 odst.1, písm. m) bod 1. zákona: - vzorkami, opismi alebo fotografiami.(NETÝKA SA ČASTI 5 PREDMETU ZÁKAZKY)Verejný obstarávatel požaduje preukázanie splnenia požadovaných technických parametrov predložením propagacného listu, a/alebo manuálu a/alebo návodu na použitie ako súcast cenovej ponuky na všetky položky predloženej cenovej ponuky. Všetky požadované materiály požadujeme predložit v slovenskom jazyku a spôsobom, aby preukazovali splnenie požadovaných technických parametrov. Uchádzac je na písomné požiadanie verejného obstarávatela povinný v rámci procesu hodnotenia ponúk preukázat verejnému obstarávatelovi funkcnost ponúkaných produktov predložením vzoriek.
Verejný obstarávatel má právo si vyžiadat od úspešného uchádzaca vzorky položiek, ktoré uchádzac v cenovej ponuke uvádza, z ktorých bude možné následne overit požadované parametre predmetu zákazky. Ak sa verejný obstarávatel rozhodne uskutocnit overovanie, bude toto vykonané na obstarávatelom vybraných tovaroch/ výrobkoch. Po písomnej výzve na overovanie uchádzac bezodkladne oznámi verejnému obstarávatelovi miesto a cas realizácie overovania. Cas bude stanovený primerane, podla podmienok potrebných na prípravu overovania, nie však dlhší ako 10 pracovných dní od dorucenia výzvy na overovanie. Miesto overovania urcí uchádzac co najbližšie miestu sídla verejného obstarávatela. Pokial sa pri overovaní preukázatelne nepotvrdí, že produkty ponúkané uchádzacom splnajú parametre ním deklarované v jeho ponuke alebo uchádzac odmietne preukázat parametre produktov za vyššie uvedených podmienok, bude ponuka takéhoto uchádzaca z verejnej sútaže vylúcená. Uchádzac bude písomne upovedomený o vylúcení jeho ponuky z verejnej sútaže s uvedením dôvodu a lehoty, v ktorej môže byt podaná žiadost o nápravu podla § 136 ods. 1 písm. e) zákona. O priebehu a výsledku overovania spíše verejný obstarávatel zápisnicu, ktorá bude súcastou dokumentácie o verejnej sútaži. Náklady na overovanie znáša uchádzac. Náklady súvisiace s vyslaním svojho zástupcu alebo zástupcov na miesto overovania znáša verejný obstarávatel. Odôvodnenie primeranosti: Predmetná podmienka vyplýva z §34 zákona a verejný obstarávatel sa touto požiadavkou usiluje preverit primeranú kvalitu tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia v IS EVO na www.uvo.gov.sk
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 15.02.2019 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.08.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 15.02.2019 15:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Postup zadávania zákazky podlimitným postupom sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania
prostredníctvom informačného systému EVO na www.uvo.gov.sk. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby uchádzač dodržal podmienky na softvér a hardvér výpočtovej techniky z ktorej bude odosielať súťažné podklady, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené na portáli EVO (http://www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Súťažné podklady budú sprístupnené záujemcom v systéme EVO. Editovateľné časti súťažných podkladov sú prístupné na https://www.dropbox.com/sh/1kz5vx08vra38k4/AACuqjLR5_D-4_5TmSzvyP3ma?dl=0
v priečinku s názvom zákazky, z dôvodu, že nie je možné ich sprístupniť na www.uvo.gov.sk.
2. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal.
3. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov
verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia a
subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
4. Z dôvodu, že zadávanie zákazky podlieha schváleniu poskytovateľom finančného príspevku, verejný obstarávateľ
uzavrie zmluvu až po vykonaní administratívnej kontroly predmetného verejného obstarávania, a to len v prípade
pozitívneho výsledku kontroly. Dodávateľ sa zaväzuje, že umožní všetkým kontrolným orgánom, oprávneným na výkon kontroly v zmysle príslušných predpisov SR vykonať kontrolu dokladov, súvisiacich s plnením tejto zmluvy a to po celú dobu povinnej archivácie týchto dokumentov.
ZÁBEZPEKA: Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov zábezpeku:
Zábezpeka pre časť 1 je stanovená vo výške 3000,- EUR; Zábezpeka pre časť 2 je stanovená vo výške 2000,- EUR;
Zábezpeka pre časť 3 je stanovená vo výške 1000,- EUR; Zábezpeka pre časť 4 je stanovená vo výške 3000,- EUR;
Zábezpeka pre časť 5 je stanovená vo výške 1000,- EUR; Zábezpeka pre časť 6 je stanovená vo výške 3000,- EUR.
V súťažných podkladoch sú určené podmienky jej zloženia a podmienky jej uvolnenia alebo vrátenia. Podmienky zloženia zábezpeky sú určené tak, aby si spôsob zloženia zábezpeky mohol vybrať uchádzač. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvu v prípade nezískania dostatku finančných prostriedkov. Predzmluvné podmienky: Verejný obstarávateľ neposkytne úspešnému uchádzačovi zálohy ani preddavky. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, nie je predmetné VO zelené, obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty.
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:(nie je možné uviesť viac ako 200 znakov v bode II.2.3)
Základná škola, Rázusova 2260/29, 022 01 Čadca
Základná škola, M. R. Štefánika 2007/14, 022 01 Čadca
Základná škola, Komenského 752/20, 022 04 Čadca
Základná škola s materskou školou Podzávoz 2739, 022 01 Čadca
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
20.12.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa

Zákazka: VYBAVENIE UČEBNÍ
Obstarávateľ: Mesto Čadca

Dôležité