Oznámenie 18635 - MSS

Obsah

18635 - MSS
Vestník č. 254/2018 - 31.12.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Komárno
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00306525
Nám. gen. Klapku 1 , 94501 Komárno
Kód NUTS: SK023
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Melotíková
Telefón: +421 903520052
Fax: +421 35357702703
Email: dagmar.melotikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.ezakazky.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.ezakazky.sk/refam/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=44148916&
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.ezakazky.sk/refam/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=44148916&
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
„Obstaranie dopravcu na zabezpečenie služieb vo verejnom záujme mestskej autobusovej dopravy v meste Komárno“
Referenčné číslo: 52/ME/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
60112000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
1.Predmetom Zákazky je výber dopravcu na zabezpečenie služby vo vnútroštátnej pravidelnej autobusovej doprave (mestskej hromadnej doprave) a o spolupráci pri zabezpečovaní dopravy na území mesta Komárno. Verejné obstarávanie dopravcu je realizované na 5 rokov od nadobudnutia účinnosti zmluvy s možnosťou opcie na predĺženie doby trvania poskytovania Dopravných služieb v súlade s Nariadením maximálne o 50 %.
2.Celkový predpokladaný rozsah plnenia tejto zákazky je vymedzený prostredníctvom predpokladaného celkového počtu kilometrov odjazdených za celú dobu realizácie tejto zákazky, t. j. za obdobie 5 rokov a činí 1 108 840 km.
3.Medzi celkové kilometre sú započítané aj prejazdové kilometre, technologické kilometre, vzdialenosti odjazdené v súvislosti s otáčaním vozidiel a iné prázdne jalové kilometre.
4.Predpokladaný rozsah plnenia za jeden rok bol verejným obstarávateľom stanovený na základe predpokladaných cestovných poriadkov spracovaných pre obdobie 1. kalendárny rok od účinnosti Zmluvy (12 mesiacov) v objeme 221 768 plánovaných celkových km.
5.Po uzavretí Zmluvy bude do praxe zavedený mechanizmus úhrady za poskytovanie služieb vo verejnom záujme = Príspevku v súlade s ustanoveniami uzatvorenej Zmluvy, vychádzajúc z pravidiel odmeňovania určených v Zákone o cestnej doprave a v Nariadení.
6.Úhrada straty: Objednávateľ sa zaväzuje za poskytnuté Dopravné služby každoročne uhrádzať Dopravcovi Príspevok v lehotách splatnosti podľa tejto Zmluvy a v dohodnutej výške. Akékoľvek platby, ktoré je Objednávateľ povinný uhradiť Dopravcovi sa považujú za uhradené dňom pripísania príslušnej platby na účet Dopravcu, ktorý je uvedený v záhlaví tejto Zmluvy.
7.Cestovný poriadok a tarifa cestovného: Výška cestovného v mestskej hromadnej doprave je daná tarifou a odsúhlasená Verejným obstarávateľom. Cestovný poriadok spracovaný pre obdobie 1. kalendárny rok účinnosti Zmluvy (12 mesiacov) tvorí Prílohu č.2: Cestovný poriadok k návrhu Zmluvy. V rámci samotnej realizácie plnenia si bude úspešný uchádzač na základe Verejným obstarávateľom schváleného Cestovného poriadku povinný zostaviť vlastné obehy vozidiel so zohľadnením všetkých požiadaviek uvedených v Oznámení, Súťažných podkladoch a taktiež požiadaviek vyplývajúcich z platných a účinných právnych predpisov.
8.Celkový predpokladaný rozsah plnenia tejto Zákazky v TKM je vymedzený prostredníctvom predpokladaného počtu všetkých odjazdených kilometrov za celú dobu realizácie tejto Zákazky podľa § 6 ods. 2 Zákona o verejnom obstarávaní, t. j. za obdobie trvania Zmluvy 5 rokov a možného predĺženia trvania Zmluvy podľa Nariadenia o 2,5 rokov.
9.Zmeny v rozsahu plnenia môžu byť vynútené a Verejným obstarávateľom požadované najmä v súvislosti so zmenou dopravných potrieb na území mesta Komárno v dôsledku vzniku či zániku školského zariadenia, vzniku alebo zániku pracovných príležitostí, zániku niektorých dopravných prepojení alebo vzniku niektorých dopravných prepojení, zmien potrieb pre zabezpečenie služieb vo verejnom záujme v preprave cestujúcich a pod.
10.Verejný obstarávateľ si tak s ohľadom na vyššie uvedené vyhradzujú právo v priebehu platnosti uzatvorenej Zmluvy a za podmienok dohodnutých v Zmluve jednostranne zvýšiť alebo znížiť rozsah plnenia realizácie Zákazky za celú dobu plnenia maximálne o 10 % oproti predpokladanému rozsahu plnenia tejto Zákazky. Verejný obstarávateľ upozorňuje na to, že bude oprávnený upraviť rozsah plnenia Zákazky aj takým spôsobom, ktorý bude mať taktiež vplyv na rozsah potrebného vozidlového parku uchádzača. Úspešný uchádzač bude povinný takéto zmeny v predmete a v rozsahu plnenia Zákazky akceptovať za podmienok uvedených v Zmluve.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 227 842,20 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
63712000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Predmet zákazky bude poskytovaný na území mesta Komárno
II.2.4) Opis obstarávania:
1.Predmetom Zákazky je výber dopravcu na zabezpečenie služby vo vnútroštátnej pravidelnej autobusovej doprave (mestskej hromadnej doprave) a o spolupráci pri zabezpečovaní dopravy na území mesta Komárno. Verejné obstarávanie dopravcu je realizované na 5 rokov od nadobudnutia účinnosti zmluvy s možnosťou opcie na predĺženie doby trvania poskytovania Dopravných služieb v súlade s Nariadením maximálne o 50 %.
2.Celkový predpokladaný rozsah plnenia tejto zákazky je vymedzený prostredníctvom predpokladaného celkového počtu kilometrov odjazdených za celú dobu realizácie tejto zákazky, t. j. za obdobie 5 rokov a činí 1 108 840 km.
3.Medzi celkové kilometre sú započítané aj prejazdové kilometre, technologické kilometre, vzdialenosti odjazdené v súvislosti s otáčaním vozidiel a iné prázdne jalové kilometre.
4.Predpokladaný rozsah plnenia za jeden rok bol verejným obstarávateľom stanovený na základe predpokladaných cestovných poriadkov spracovaných pre obdobie 1. kalendárny rok od účinnosti Zmluvy (12 mesiacov) v objeme 221 768 plánovaných celkových km.
5.Po uzavretí Zmluvy bude do praxe zavedený mechanizmus úhrady za poskytovanie služieb vo verejnom záujme = Príspevku v súlade s ustanoveniami uzatvorenej Zmluvy, vychádzajúc z pravidiel odmeňovania určených v Zákone o cestnej doprave a v Nariadení.
6.Úhrada straty: Objednávateľ sa zaväzuje za poskytnuté Dopravné služby každoročne uhrádzať Dopravcovi Príspevok v lehotách splatnosti podľa tejto Zmluvy a v dohodnutej výške. Akékoľvek platby, ktoré je Objednávateľ povinný uhradiť Dopravcovi sa považujú za uhradené dňom pripísania príslušnej platby na účet Dopravcu, ktorý je uvedený v záhlaví tejto Zmluvy.
7.Cestovný poriadok a tarifa cestovného: Výška cestovného v mestskej hromadnej doprave je daná tarifou a odsúhlasená Verejným obstarávateľom. Cestovný poriadok spracovaný pre obdobie 1. kalendárny rok účinnosti Zmluvy (12 mesiacov) tvorí Prílohu č.2: Cestovný poriadok k návrhu Zmluvy. V rámci samotnej realizácie plnenia si bude úspešný uchádzač na základe Verejným obstarávateľom schváleného Cestovného poriadku povinný zostaviť vlastné obehy vozidiel so zohľadnením všetkých požiadaviek uvedených v Oznámení, Súťažných podkladoch a taktiež požiadaviek vyplývajúcich z platných a účinných právnych predpisov.
8.Celkový predpokladaný rozsah plnenia tejto Zákazky v TKM je vymedzený prostredníctvom predpokladaného počtu všetkých odjazdených kilometrov za celú dobu realizácie tejto Zákazky podľa § 6 ods. 2 Zákona o verejnom obstarávaní, t. j. za obdobie trvania Zmluvy 5 rokov a možného predĺženia trvania Zmluvy podľa Nariadenia o 2,5 rokov.
9.Zmeny v rozsahu plnenia môžu byť vynútené a Verejným obstarávateľom požadované najmä v súvislosti so zmenou dopravných potrieb na území mesta Komárno v dôsledku vzniku či zániku školského zariadenia, vzniku alebo zániku pracovných príležitostí, zániku niektorých dopravných prepojení alebo vzniku niektorých dopravných prepojení, zmien potrieb pre zabezpečenie služieb vo verejnom záujme v preprave cestujúcich a pod.
10.Verejný obstarávateľ si tak s ohľadom na vyššie uvedené vyhradzujú právo v priebehu platnosti uzatvorenej Zmluvy a za podmienok dohodnutých v Zmluve jednostranne zvýšiť alebo znížiť rozsah plnenia realizácie Zákazky za celú dobu plnenia maximálne o 10 % oproti predpokladanému rozsahu plnenia tejto Zákazky. Verejný obstarávateľ upozorňuje na to, že bude oprávnený upraviť rozsah plnenia Zákazky aj takým spôsobom, ktorý bude mať taktiež vplyv na rozsah potrebného vozidlového parku uchádzača. Úspešný uchádzač bude povinný takéto zmeny v predmete a v rozsahu plnenia Zákazky akceptovať za podmienok uvedených v Zmluve.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 227 842,20 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
60
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Zmluva sa uzatvára na dobu určitú s predpokladanou dobou účinnosti 5 rokov - od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Zmluvu je možné v súlade s článkom 4 ods. 4 Nariadenia predĺžiť najviac o 50 % za podmienok uvedených v Zmluve.
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia § 32 ods. 1 zákona:
a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.

Splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 ZVO uchádzač v súlade s § 32 ods. 2 ZVO preukazuje:
1. výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
2. potvrdením zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
3. potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
4. potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
5. dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
6.čestným vyhlásením preukazuje splnenie podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO.
7. podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. g) ZVO preukazuje verejný obstarávateľ,
8. podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. h) ZVO preukazuje verejný obstarávateľ.
9. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
10. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 06.02.2019 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 06.02.2019 09:30
Miesto: Otváraním ponúk sa uskutoční sprístupnením predložených dokladov verejnému obstarávateľovi v elektronickom nástroji eZakazky
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude neverejné (bez účasti uchádzačov), pretože v postupe verejného obstarávania bude použitá elektronická aukcia.
Pri použití elektronickej aukcie sa údaje z otvárania ponúk nezverejňujú a neposiela sa uchádzačom ani zápisnica z otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických
prostriedkov. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať
spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk . Súťažné podklady
budú každému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia.
Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk,
b) klikne na názov zákazky,
c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady,
d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími
údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na
elektronickú adresu;
d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov
uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk .
Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk
V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať v zákonnej lehote určené zákonom o verejnom obstarávaní o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk .
Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v primeranej lehote určenej zákonom prostredníctvom elektronického
komunikačného portálu www.ezakazky.sk . Nepostačuje, aby žiadosť bola doručená na emailovú adresu kontaktnej
osobe verejného obstarávateľa.
Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného
obstarávateľa alebo iným spôsobom.
V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch.
Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch.
Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet
znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť
podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Z uvedeného dôvodu bol v texte Výzvy uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie. Zábezpeka v súlade s §46 ZVO: 50 000,00 eur
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
26.12.2018

Redakčné opravy

2782 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 22/2019
V oznámení 18635-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Komárno, Nám. gen. Klapku 1, 945 01 Komárno zverejnenom vo VVO č. 254/2018 zo dňa 31.12.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 06.02.2019 09:00 Má byť: 22.02.2019 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 06.02.2019 09:30 Má byť: 22.02.2019 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité