Oznámenie 18664 - WYP

Obsah

18664 - WYP
Vestník č. 254/2018 - 31.12.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Tatiana Görčöšová
Telefón: +421 552341142
Fax: +421 556786959
Email: tatiana.gorcosova@upjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/1036
Hlavná adresa(URL): http://www.upjs.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/1036
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/1036
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Výmena koncových elektroinštalačných zariadení (svietidiel)
Referenčné číslo: REK002010/2018-UVO
II.1.2) Hlavný kód CPV
45310000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie nových svietidiel s LED technológiou a výmena za existujúce svetelné zdroje a telesá na izbách, chodbách, vstupných halách a pridružených priestoroch budov študentského domova na Medickej 4 Medickej 6 a vypracovanie východiskovej revíznej správy o odbornej prehliadke a skúške elektrického zariadenia ako aj vypracovanie projektu skutkového stavu po realizácii. Drobné stavebné opravy a premaľovanie plôch po starých svetlách. Podrobnejší opis je uvedený v projektovej dokumentácii.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
119 852,60 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
31524120-2
45262520-2
45442100-8
71632000-7
90513000-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Študentské domovy a jedálne, Medická 4 a 6, 040 11 Košice.
II.2.4) Opis obstarávania
Podrobný rozsah prác predmetu zákazky je definovaný v textovej a grafickej časti projektovej dokumentácii, ktorá je nedeliteľnou časťou súťažných podkladov a tvorí súčasť súťažných podkladov časti B1. Opis predmetu zákazky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
119 852,60 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 40
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 alebo ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti môžu byť predbežne nahradené Jednotným európskym dokumentom v súlade s § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžadujú sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotením uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe , ktorého boli uskutočnené.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
Účelom požiadavky na predloženie zoznamu uskutočnených stavebných prác v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či je uchádzač spoľahlivý a má skúsenosť s uskutočňovaním stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet tejto zákazky.
Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ak ide o stavebné práce, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
Účelom požiadavky je preukázanie, či je uchádzač personálne a odborne spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.
Uchádzač na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity odborné inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení rámcovej dohody bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 odseku 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna úroveň verejným obstarávateľom požadovaného vyjadrenia podľa § 34 ods.písm. b) :
Uchádzač preukáže úspešne zrealizované stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je montáž, demontáž a oprava vyhradených technických elektrických zariadení za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania v súhrnnej minimálnej výške 100 000,00 eur bez DPH. Uvedenú požiadavku technickej a odbornej spôsobilosti preukáže uchádzač v súlade s § 34 ods. 1 písm. b) ZVO s preukázaním požadovaného rozsahu buď priamo v potvrdení/ referencii alebo v priloženom súvisiacom dokumente. Splnenie tejto podmienky uchádzač preukáže v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna úroveň verejným obstarávateľom požadovaného vyjadrenia:
Uchádzač predloží platné doklady:
Fotokópiu dokladu podľa zákona č. 154/2013 Z. z vydanú Technickou inšpekciou na výkon činnosti: odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení elektrických, oprava vyhradených technických zariadení elektrických v rozsahu minimálne: oprava a údržba, rekonštrukcia, montáž do funkčného celku na mieste budúcej prevádzky. Doklad sa predkladá ako originál alebo úradne osvedčená kópia dokladu. Osvedčenie pre činnosť revízneho technika vyhradeného technického zariadenia elektrického podľa § 24 vyhl. MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z., uchádzač tento doklad predkladá ako fotokópiu osvedčenia s originálom odtlačku pečiatky a originálnym podpisom držiteľa dokladu. Verejný obstarávateľ uzná aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom, ktorý vydal príslušný orgán iného členského štátu.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 29.01.2019 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.05.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 29.01.2019 10:00
Miesto: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ bude komunikovať výhradne elektronicky. Verejný obstarávateľ zverejňuje súťažné podklady a
ďalšiu dokumentáciu v elektronickej forme v profile verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/1036, zároveň ponúka prístup k súťažným podkladom ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej forme na portáli www.ezakazky.sk/upjs.
Postup pri vyžiadaní a poskytnutí súťažných podkladov:
Na adrese www.ezakazky.sk/upjs, klikne záujemca na názov zákazky, potom klikne na Žiadosť o účasť a prihlási sa do systému svojimi prihlasovacími údajmi (ak už má vytvorené konto) alebo klikne na Registrácia a postupuje podľa
pokynov. Po prihlásení si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty. Na základe žiadosti o súťažné podklady doručenej verejnému obstarávateľovi
prostredníctvom portálu www.ezakazky.sk, bude mať povolený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej
dokumentácii v elektronickej podobe. Verejný obstarávateľ oznámi všetkým záujemcom odpoveď na žiadosti o vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v inej sprievodnej dokumentácii alebo iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom bezodkladne v elektronickej forme na profile http://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/1036 a pre záujemcov, ktorí sa zaregistrovali na portáli www.ezakazky.sk, najneskôr však 3 pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že záujemca o vysvetlenie požiada dostatočne vopred.Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si súťažné podklady stiahli z profilu verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/1036, alebo súťažné podklady získali od inej fyzickej alebo právnickej osoby resp. záujemcu, aby sa zaregistrovali ako záujemcovia na portáli verejného obstarávateľa.
Postup zadávania podlimitnej zákazky bez využitia elektronického trhoviska podľa ustanovenia § 114 ods. 9 (ďalej ako jednoobálková podlimitná zákazka) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní).
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 2 500,00 (slovom Dvetisícpäťsto) eur. Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v SP.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
30.12.2018

Redakčné opravy

1890 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 18/2019
V oznámení 18664-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 254/2018 zo dňa 31.12.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 29.01.2019 09:00 Má byť: 06.02.2019 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 29.01.2019 10:00 Má byť: 06.02.2019 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité