Oznámenie 1848 - VSS

Obsah

1848 - VSS
Vestník č. 18/2019 - 25.01.2019

OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Hlohovec
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312509
M. R. Štefánika 1, 92001 Hlohovec
Kód NUTS: SK021
Slovensko
Kontaktná osoba: Ingrid Ličková
Telefón: +421 333813384
Email: ingrid.lickova@hlohovec.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.hlohovec.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zimná údržba miestnych komunikácií a chodníkov na území mesta Hlohovec do 31. 3. 2020
Referenčné číslo: 1735/2019/542/LIC
II.1.2) Hlavný kód CPV
90620000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytnutie služby zimnej údržby miestnych komunikácií, k nim priľahlých chodníkov a
spevnených plôch verejných priestranstiev (verejné parkoviská a obratiská, zariadenia na zabezpečenie a zaistenie
priechodov pre chodcov, terénne schody, autobusové čakárne, zastávky a nástupištia, podchody a priechodové lávky) v období od účinnosti zmluvy do 31.3.2020. Pod zimnou údržbou sa rozumie zabezpečenie zjazdnosti a schodnosti
miestnych komunikácií, k nim priľahlých chodníkov a spevnených plôch verejných priestranstiev (verejné parkoviská a
obratiská, zariadenia na zabezpečenie a zaistenie priechodov pre chodcov, podchody a priechodové lávky) v meste
Hlohovec vrátane m.č. Šulekovo a zabezpečovanie odstraňovania závad v ich zjazdnosti a schodnosti, v súlade s
platnými právnymi predpismi, Operačným plánom zimnej údržby mesta Hlohovec a podmienkami dojednanými v zmluve.
II.1.6) Informácie o častiach
II.1.7) Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
788 554,36 EUR bez DPH
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
90630000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
na území mesta Hlohovec a na území miestnej časti Šulekovo
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytnutie služby zimnej údržby miestnych komunikácií, k nim priľahlých chodníkov a
spevnených plôch verejných priestranstiev (verejné parkoviská a obratiská, zariadenia na zabezpečenie a zaistenie
priechodov pre chodcov, terénne schody, autobusové čakárne, zastávky a nástupištia, podchody a priechodové lávky) v období od účinnosti zmluvy do 31.3.2020. Pod zimnou údržbou sa rozumie zabezpečenie zjazdnosti a schodnosti
miestnych komunikácií, k nim priľahlých chodníkov a spevnených plôch verejných priestranstiev (verejné parkoviská a
obratiská, zariadenia na zabezpečenie a zaistenie priechodov pre chodcov, podchody a priechodové lávky) v meste
Hlohovec vrátane m.č. Šulekovo a zabezpečovanie odstraňovania závad v ich zjazdnosti a schodnosti, v súlade s
platnými právnymi predpismi, Operačným plánom zimnej údržby mesta Hlohovec a podmienkami dojednanými v zmluve. Podrobný opis zákazky je určený v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Doba plnenia:
- začiatok plnenia: najskôr po nadobudnutí účinnosti zmluvy
- ukončenie plnenia: do 31.03.2020
pričom zimná údržba v zmysle Operačného plánu zimnej údržby 2018-2019 začína dňom 15. 11. 2018 a končí dňom 31.03. 2019 (uvedené termíny sú orientačné a budú upresnené podľa skutočných poveternostných podmienok).
Objednávateľ poskytne poskytovateľovi najneskôr 14 dní pred začatím termínu zimnej údržby Operačný plán zimnej
údržby v textovej a grafickej podobe pre sezónu od 15.11.2019 do 31.3.2020.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2018/S 224-512684
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
V.2) ZADANIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
14.01.2019
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
Ľubomír Kutan - TKO EKOPRES II.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 34303120
Timravy 19 , 92001 Hlohovec
Kód NUTS: SK021
Slovensko
Email: lubomir.kutan@hlohovec.net
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodná predpokladaná celková hodnota zákazky/časti: 811 483,10 EUR bez DPH
788 554,36 EUR bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMAVANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
21.01.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité