Oznámenie 1674 - WYP

Obsah

1674 - WYP
Vestník č. 16/2019 - 23.01.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Malacky
IČO: 00304913
Bernolákova 5188/1A, 90101 Malacky
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Eva Sokolová
Telefón: +421 347966157
Email: eva.sokolova@malacky.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://malacky.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://https://josephine.proebiz.com/sk/tender/2475/summary
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zvýšenie kapacity prestupného terminálu IDS v meste Malacky prostredníctvom vybudovania záchytného parkoviska P&R
Referenčné číslo: 7/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je zvýšenie kapacity prestupného terminálu IDS v meste Malacky prostredníctvom vybudovania záchytného parkoviska P&R.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
653 725,28 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45223300-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mesto Malacky, register parciel C, p. č. 3258/1 k. ú. Malacky
NUTS SK-01 Bratislavský kraj
II.2.4) Opis obstarávania
Účelom projektu je návrh parkovacej plochy pre osobné vozidlá v západnej časti územia - SO 08, návrh príjazdovej komunikácie k parkovacej ploche - SO 07 a návrh chodníka prepájajúceho navrhovanú parkovaciu plochu s Pezinskou ulicou - SO 09.
Dopravné napojenie bude na navrhovanú komunikáciu - riešenú v rámci SO 03 KOMUNIKÁCIA NA PÍLE 1. ETAPA.
Na novo navrhovanej parkovacej ploche bude k dispozícii spolu 89 parkovacích miest. Z toho 5 miest je pre osoby so zníženou schopnosťou pohybu.
Podrobný popis stavebných prác je uvedený v opise predmetu zákazky v súťažných podkladoch a v projektovej dokumentácii stavby.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
653 725,29 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 76
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: 302011M547
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zákazka bude financovaná:
- z vlastných finančných prostriedkov verejného obstarávateľa,
- zo štátneho rozpočtu,
- poskytnutím NFP z fondov Európskej únie:
Operačný program: Integrovaný regionálny operačný program, kód výzvy:IROP-PO1-SC121-2016-12, kód projektu v ITMS2014+302011M547
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia § 32 ods. 1 zákona:
Uchádzač preukazuje podmienky účasti uvedené v predchádzajúcich bodoch a týkajúcich sa osobného postavenia spôsobom v súlade s § 32 ods. 2, 4, 5 zákona, alebo spôsobom v súlade s § 152 ods. 1 zákona.

Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.

Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na účely zákona sa rozumie
a) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
b) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c) právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo iný právoplatný rozsudok súdu.

Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa tohto bodu za každého člena skupiny osobitne.

Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov predloží v ponuke doklady podľa § 32 ods. 2, alebo ods. 4, ods. 5 zákona.
Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia finančného, ekonomického postavenia a odbornej a technickej spôsobilosti môžu byť podľa § 39 zákona predbežne nahradené jednotným európskym dokumentom (ďalej aj JED) , dokument na stiahnutie:
http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky- dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html,
alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil.

Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 odseku 2 zákona, ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu.47a) Ak uchádzač alebo záujemca nepredloží doklad podľa odseku 2 písm. a), je povinný na účely preukázania podmienky podľa odseku 1 písm. a) poskytnúť verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov.47b) Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uvedú v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania alebo v oznámení použitom ako výzva na súťaž, ktoré doklady podľa odseku 2 sa z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy nepredkladajú..

Ak uchádzač nepredloží doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a) a e) zákona verejný obstarávateľ použije údaje z informačných systémov verejnej správy - register právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci (§ 32 ods. 1 písm. e) a register trestov ( § 32 ods. 1 písm. a). Ak uchádzač nepredloží výpis z registra trestov, je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi na účely preukázania podmienky podľa §32 ods.1 písm. a) údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 zákona.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona
- zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené;

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ považuje za nevyhnutné, aby uchádzač preukázal dostatočné skúsenosti s realizáciou stavebných prác na predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky, predovšetkým z hľadiska rozsahu a náročnosti predmetu zákazky, tak aby sa v absolútnej miere eliminoval akýkoľvek nežiaduci účinok, ktorý by mohol mať negatívny vplyv na riadne plnenie predmetu zákazky. Uchádzač musí zároveň na základe predchádzajúcich skúseností preukázať, že je technicky spôsobilý zabezpečiť dostatočné kapacity na zrealizovanie dôkladnej rekonštrukcie na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky, čím sa vytvorí predpoklad plnenia predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a objeme kvalitne a v primeranej lehote. Podmienka účasti je z hľadiska rozsahu, požiadaviek na predmet zákazky ako aj náročnosti stanovená primerane, súvisí s predmetom zákazky a je v súlade s ustanovením v § 34 zákona ods. 1 písm. b) zákona.

2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona - ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Prostredníctvom predmetnej podmienky účasti verejný obstarávateľ požaduje preukázať, že uchádzač disponuje zodpovednou osobou - stavbyvedúcim, ktorá bude poverená riadením stavebných prác na objektoch rovnakých alebo obdobných ako je predmet zákazky a táto osoba má zodpovedajúcu odbornú kvalifikáciu a odbornú prax pri riadení stavebných prác v oblasti rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Vyžadovaním súhrnného obdobia praxe verejný obstarávateľ sleduje získanie zodpovednej osoby so zodpovedajúcou dĺžkou praxe, čo dáva predpoklad pre riadne plnenie diela. Predmetná podmienka je pre kvalitné a uspokojivé plnenie predmetu zákazky nevyhnutná, je primeraná, súvisí s predmetom zákazky a je v súlade s ustanovením v § 34 zákona ods. 1 písm. g) zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Bod 1.
Uchádzač predloží Zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov

od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej v tomto bode aj ,,rozhodné obdobie), ktorým preukáže, že uskutočnil stavebné práce na predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky, pričom zároveň preukáže, že minimálne jedna takto definovaná stavba bola v hodnote rovnakej, alebo vyššej ako 600 000,00 EUR bez DPH. Zoznam musí byť doplnený potvrdením/potvrdeniami odberateľa/ov, za každú realizovanú zákazku definovanú v predchádzajúcej vete, a ktorá je obsiahnutá v predloženom Zozname.

Bod 2.
Uchádzač preukáže min. 1 osobu zodpovednú za riadne zhotovenie predmetu zákazky - stavbyvedúceho, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží doklady:

1. Doklad zodpovednej osoby - stavbyvedúceho: Osvedčenie s odborným zameraním stavbyvedúci pre inžinierske stavby v zmysle Zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad.
2. Profesijný životopis zodpovednej osoby - stavbyvedúceho, ktorý musí obsahovať min. tieto údaje:
-identifikačné údaje zodpovednej osoby (meno a priezvisko zodpovednej osoby);
-kontaktné údaje zodpovednej osoby (tel. č., mailová adresa);
-súčasného zamestnávateľa (názov, sídlo);
-súhrnné praktické skúsenosti v pozícii stavbyvedúci v celkovom súhrnnom rozsahu min. 5 rokov, s riadením realizovaných stavieb, na ktorých pôsobil v pozícii stavbyvedúceho, ktorých predmetom boli stavebné práce na výstavbe alebo rekonštrukcii inžinierskych stavieb podľa Vyhlášky č. 323/2010 Z. z., ktorou sa vydáva Štatistická klasifikácia stavieb alebo ekvivalentného predpisu, z čoho preukáže, že minimálne jedna takto definovaná stavba, bola v hodnote rovnakej alebo vyššej ako 600 000,00 EUR bez DPH.
Mena pre cenu plnenia: EUR. Cenu plnenia v inej mene ako v mene EUR je potrebné prepočítať kurzom stanoveným ECB ku dňu odoslania výzvy na predkladanie ponúk do Vestníka, ktorým bola vyhlásené toto verejné obstarávanie. Nadobudnuté súhrnné praktické skúsenosti za obdobie min. 5 rokov zodpovedná osoba Stavbyvedúci preukazuje v predloženom profesijnom životopise prostredníctvom lehoty plnenia (od-do; mesiac/e aj rok/y).
Verejný obstarávateľ a obstarávateľ sú pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona povinní zohľadniť referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona, ak takéto referencie existujú.

Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.02.2019 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.02.2019 13:00
Miesto: Mesto Malacky, Bernolákova 5188/1A , 901 01 Malacky na 3. poschodí č. dverí 304
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.Fyzická osoba zastupujúca uchádzača sa preukáže identifikačným dokladom a listinným oprávnením konať za uchádzača. Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku na predmetu zákazky v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Zábezpeka ponúk sa vyžaduje a je stanovená vo výške 19 000,00 eur, podrobné informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch. Okrem predloženia scanu záručnej listiny v ponuke prostredníctvom systému JOSEPHINE uchádzač zároveň doručí osobne alebo poštovou zásielkou originál záručnej listiny, a to v lehote na predkladanie ponúk do podateľne verejného obstarávateľa na adrese - Mesto Malacky, Bernolákova 5188/1A, 901 01 Malacky na prízemí budovy. Ak bude uchádzač vyžadovať vrátenie originálu záručnej listiny banky, v obálke predloží originál záručnej listiny banky a jej overenú kópiu. Bankovú záruku v listinnej forme doručí v zalepenej obálke označenej heslom súťaže Zvýšenie kapacity prestupného terminálu IDS v meste Malacky prostredníctvom vybudovania záchytného parkoviska P&R neotvárať ! s uvedením adresáta i odosieľateľa.

2.Ponuky sa predkladajú elektronicky prostredníctvom systému JOSEPHINE (webová adresa systému je
http://www.josephine.proebiz.com/, kde autentifikovaný uchádzač vkladá ponuku k danej zákazke.
Všetky informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, vložených do elektronického systému JOSEPHINE .

3.Proces verejného obstarávania je v podmienkach Slovenskej republiky regulovaný zákonom č. 343/2015 Z. z. o
verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorý je verejne dostupný na internetovej stránke
Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky https://www.slov-lex.sk/pravne-predpisy. Tu sa záujemca a uchádzač
dozvie o všetkých možnostiach ako je možné preukázať splnenie podmienok účasti. Tento právny predpis takisto
upravuje procesný postup verejného obstarávateľa vo verejnom obstarávaní. V prípade otázok na výklad právneho
predpisu je možné obrátiť sa na Úrad pre verejné obstarávanie so žiadosťou o metodické usmernenie. Verejný
obstarávateľ postupuje vo verejnom obstarávaní podľa postupov, ktoré vyplývajú zo znenia zákona a snaží sa
zohľadňovať metodické pokyny Úradu pre verejné obstarávanie, ktoré sú mu známe v čase realizácie postupu verejného obstarávania.

4. Obhliadka - záujemcom sa odporúča vykonať obhliadku miesta realizácie stavebných prác, aby si sami overili a získali potrebné informácie, nevyhnutné na prípravu ponuky. Obhliadka bude organizovaná individuálne, na základe žiadosti záujemcu, adresovanej kontaktnej osobe prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Napriek tomu obhliadka nie je povinná. V prípade, že sa záujemca rozhodne nezúčastniť obhliadky, nebude to mať za následok vylúčenie jeho ponuky z podlimitnej zákazky.

5. Lehota viazanosti ponúk 30.06.2019 do 24.00 hod..

6. Predmetné verejné obstarávanie nie je a) zelené verejné obstarávanie, b) obstarávanie inovácií, c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
22.01.2019

Redakčné opravy

1806 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 18/2019
V oznámení 01674-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Malacky, Bernolákova 5188/1A, 901 01 Malacky zverejnenom vo VVO č. 016/2019 zo dňa 23.01.2019 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 653 725,29 EUR bez DPH Má byť: 653 725,28 EUR bez DPH

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité