Oznámenie 1946 - IPP

Obsah

1946 - IPP
Vestník č. 18/2019 - 25.01.2019

INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Holíč
IČO: 00309541
Bratislavská 5 , 90851 Holíč
Slovensko
Kontaktná osoba: Mária Šuleková
Telefón: +421 903711533
Fax: +421 34346682212
Email: mariasulekova@agenturavo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1746
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.holic.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Kaštieľ s areálom – revitalizácia hospodárskej budovy III, tzv. “južná budova”
Referenčné číslo: VYSHOLICJUZNABUDOVA012019
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212314-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Exteriér bude pozostávať z vymeny strešnej krytiny vrátane medenných klampiarskych prvkov, bleskozvodu, novych vápennych omietok s vymaľbou, z reštaurovania kamenného portálu a osadenia novych vstupnych dverí a novych dverí a vrát do objektu, z rekonštrukcie okien a vymeny kamennych parapetov, rekonštrukciou okapovych chodníkov vrátane realizácie novych prístupovych chodníkov, prípojky vody a splaškovej kanalizácie. Interiér bude pozostávať z búracích prác na odstránení nevhodnych stavebnych konštrukcií (priečok skladov), odelujúcich priečnych stien s dverami a cementovych omietok. Budú vybudované nové hygienické zariadenia vrátane skladu drobnych vystavovanych umeleckych diel, artefaktov a depozitnych predmetov, nové vápenné omietky vrátane vymaľby, nové osvetlenie vhodné pre galerijnú a vystavnícku činnosť, temperovanie objektu, nové podlahy z tehlovej dlažby vrátane drevenych soklov s integrovanym LED osvetlením.
II.1.6) Informácie o častiach
II.1.7) Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
529 750,48 EUR bez DPH
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: NKP Kaštieľ s areálom, pamiatkovy objekt v meste Holíč, hospodárska budova III, tzv. južná budova
II.2.4) Opis obstarávania
Exteriér bude pozostávať z vymeny strešnej krytiny vrátane medenných klampiarskych prvkov, bleskozvodu, novych vápennych omietok s vymaľbou, z reštaurovania kamenného portálu a osadenia novych vstupnych dverí a novych dverí a vrát do objektu, z rekonštrukcie okien a vymeny kamennych parapetov, rekonštrukciou okapovych chodníkov vrátane realizácie novych prístupovych chodníkov, prípojky vody a splaškovej kanalizácie. Interiér bude pozostávať z búracích prác na odstránení nevhodnych stavebnych konštrukcií (priečok skladov), odelujúcich priečnych stien s dverami a cementovych omietok. Budú vybudované nové hygienické zariadenia vrátane skladu drobnych vystavovanych umeleckych diel, artefaktov a depozitnych predmetov, nové vápenné omietky vrátane vymaľby, nové osvetlenie vhodné pre galerijnú a vystavnícku činnosť, temperovanie objektu, nové podlahy z tehlovej dlažby vrátane drevenych soklov s integrovanym LED osvetlením.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Obnovme si svoj dom na rok 2018 podprogram 1.6.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
V.2) PRIDELENIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
23.01.2019
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 0
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
EUROFRAME, a.s.
IČO: 36257362
Sasinkova 2575/4 , 90901 Skalica
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Jaromír Ožóg
Telefón: +421 915716298
Email: euroframe@stonline.sk
Internetová adresa (URL): http://www.euroframe.sk
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 557 070,24 EUR bez DPH
Celková hodnota zákazky/časti 529 750,48 EUR bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Zmluvo o dielo je uzatvorená dňa 24.01.2019. V časti V.2.1 je uvedený nesprávny dátum 23.01.2019, pretože formulár neumožňuje uviesť zhodný dátum odoslania informácie o výsledku verejného obstarávania s dátumom dňom uzatvorenia ZoD.
Komisia: Mgr. Ľuboš Kakaš, Ing. Jana Jurkovičová, Mária Šuleková.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
24.01.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité