Oznámenie 3367 - WYP

Obsah

3367 - WYP
Vestník č. 24/2019 - 04.02.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Medzilaborce
IČO: 00323233
Mierová 326/4, 06801 Medzilaborce
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Rastislav Tapšák
Telefón: +421 911976973
Email: rasto.tapsak@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5581
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v Medzilaborciach
II.1.2) Hlavný kód CPV
45215100-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
PREDMETOM RIEŠENIA ARCHITEKTONICKO STAVEBNEJ ČASTI PROJEKTOVEJ DOKUMENTÁCIE JE REKONŠTRUKCIA BÝVALÉHO HOSPODÁRSKEHO PAVILÓNU NSP V MEDZILABORCIACH, KTORÝ SA V SÚČASNOSTI NEVYUŽÍVA. PROJEKT RIEŠI NOVÚ DISPOZÍCIU PRÍZEMIA. V PROJEKTE JE RIEŠENÉ
ZATEPLENIE OBVODOVEJ STENY, STRECHY A STROPU NAD SUTERÉNOM, Z DÔVODU NEVYHOVUJÚCEJ JESTVUJÚCEJ KONŠTRUKCIE POSUDZOVANEJ PODĽA SÚČASNÝCH PLATNÝCH TEPLO TECHNICKÝCH NORIEM.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
644 842,53 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
k.ú. Medzilaborce, Komenského ul., parcela č. 981/9 (areál NsP V Medzilaborciach)
II.2.4) Opis obstarávania
V RIEŠENOM OBJEKTE DOCHÁDZA K ZMENE DISPOZIČNÉHO RIEŠENIA PRÍZEMIA NA CELEJ JEJ PODLAHOVEJ PLOCHE. NOVÝ NÁVRH POZOSTÁVA Z ROZMIESTNENIA SIEDMICH AMBULANCII SO ZÁZEMÍM PRE PRACOVNÍKOV, Z NOVÝCH SOCIÁLNYCH ZARIADENÍ PRE PACIENTOV MUŽI, ŽENY IMOBILNÝ. OKREM TOHO JE V PRIESTORE RIEŠENÁ MIESTNOSŤ PRE UPRATOVAČKU, SKLAD, PREBAĽOVACIA MIESTNOSŤ, SERVEROVŇA, ČAKÁREŇ, RECEPCIA, VSTUP, DENNÁ MIESTNOSŤ, SO ZÁDVERÍM A SPRCHOU PRE PRACOVNÍKOV ZDRAVOTNÍCKEHO ZARIADENIA. KAŽDÁ AMBULANCIA MÁ SVOJE VLASTNÉ ZÁZEMIE, KTORÉ POZOSTÁVA Z WC, ŠATNE A KUCHYNKY. WC ŽENY MAJÚ SVOJU UMYVÁREŇ A TRI SAMOSTATNÉ KABÍNKY. WC MUŽI DVE SAMOSTATNÉ KABÍNKY, UMYVÁREŇ S DVOMA MIESTAMI PRE PISOÁRE, TU JE ZAČLENENÁ MIESTNOSŤ PRE UPRATOVAČKU SO SAMOSTATNÝM VSTUPOM Z ČAKÁRNE.
DISPOZÍCIA SUTERÉNU A POSCHODIA OSTÁVA PÔVODNÁ, V TOMTO PROJEKTE SA NERIEŠI.
ZMENA Z ARCHITEKTONICKÉHO HĽADISKA SA TÝKA NOVEJ FASÁDY, ZNÍŽENIE STROPU V SUTERÉNE, NOVÁ STRECHA ZATEPLENIE S NOVOU STREŠNOU KRYTINOU. BUDE ZREALIZOVANÁ VÝMENA VŠETKÝCH OKIEN A EXTERIÉROVÝCH DVERÍ A ZASKLENÝCH STIEN VSTUP A HLAVNÉ SCHODISKO.
V rámxci objektu SO-01 CIZS - AMBULANCIE je riešené : ASR, ZTI, ELI, VZT a UK. Súčasťou prác je aj objekt IS 01 VONKAJŠIA PRÍPOJKA VODY.
Viac informácii záujemca získa z Projektovej dokumentácii, ktorá je súčasťou súťažných podkladov vrátane výkazu výmer
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
644 842,53 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 365
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: a) nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
b) ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly nepripustí výdavky spojené s realizáciou projektu do
financovania
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Integrovaný regionálny operačný program
II.2.14) Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 10.000,- Eur. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v
súťažných podkladoch.
Uchádzačom sa nepovoľuje predložiť variantné riešenia vo vzťahu k požadovanému predmetu zákazky
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. (ďalej aj ,,zákon"). Ich splnenie preukáže uchádzač predložením dokladov podľa § 32 ods. 2., resp. ods. 3 až 5 zákona.
Uchádzač môže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukázať zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v súlade s § 152 zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade skupiny dodávateľov sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa §37 ods.3 zákona. Splnenie podmienky účasti podľa §32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad - ich ekvivalenty predložené uchádzačom.
Ak uchádzač nepredloží doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a) a e) zákona, verejný obstarávateľ použije údaje z informačných systémov verejnej správy - z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci (§ 32 ods. 1 písm. e) a registra trestov ( § 32 ods. 1 písm. a). Ak uchádzač nepredloží výpis z registra trestov, je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi na účely preukázania podmienky podľa §32 ods.1 písm. a) údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 3.1. Podľa §34 ods. 1 písm. b) zákona : zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom : 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia; 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
3.2. Podľa §34 ods. 1 písm. d) zákona : opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality.
3.3. Podľa §34 ods. 1 písm. g) zákona : údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
3.4. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa §34 ods. 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
3.5. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
3.6. Pri sumách uvedených v inej mene ako v EUR sa použije pri prepočte z inej meny na EUR kurz inej meny k EUR uvedený v kurzovom lístku ECB zverejnený Národnou bankou Slovenska v deň zverejnenia výzvy vo Vestníku verejného obstarávania a ak to nie je možné, potom v najbližší predchádzajúci deň pred dňom zverejnenia oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania.
3.7. Podľa §187 ods.6 zákona ak bola referencia vyhotovená do 1. marca 2014, splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) a b), ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je možné preukázať dôkazom o plnení potvrdeným verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 3.1.: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť dôkaz (napr. referencie) o uskutočnení stavebných prác alebo ich častí rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky (pozemné stavby), minimálne v objeme predpokladnej hodnoty zákazky (kumulatívne), to všetko za predchádzajúcich 5 rokov. Uchádzač preukázaním zrealizovaných prác v súhrnom požadovanom objeme dokladuje, že ma skúsenosti z realizáciou obdobných zákaziek.
K bodu 3.2.: Uchádzač predloží platný dokument (licenciu) od nezávislej certifikačnej autority (napr. TSUS) na
zhotovenie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov alebo ekvivalentný doklad, ktorým uchádzač preukáže svoju spôsobilosť na vykonávanie špeciálnych stavebných prác, ktorých kvalita, spolu s osvedčenými komponentmi
tepelnoizolačného systému, garantuje projektované parametre a životnosť zateplenia.
K bodu 3.3.: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť nasledovné údaje o odbornej kvalifikácii odborníka :
- Platné osvedčenie o vykonaní skúšky odbornej spôsobilosti pre činnosť stavbyvedúci pre pozemné stavby v zmysle Zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalent, vydaný členským alebo iným štátom; súčasťou osvedčenia musí byť okrúhla pečiatka stavbyvedúceho a podpis stavbyvedúceho
- Životopis odborníka ( vlastnoručne podpisaný) s uvedením súčasnej pracovnej pozície a profesijnej praxe, z ktorej musí vyplývať minimálna prax v rozsahu 5 rokov v pozícii stavbyvedúceho pre pozemné stavby. Zo životopisu musí byť zrejmé, či je odborník zamestnancom uchádzača alebo ide o inú osobu podľa §34 ods. 3 zákona. Odborník, ktorým uchádzač preukázal splnenie tejto podmienky účasti, bude uvedený v Zmluve o dielo ako osoba stavbyvedúceho.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Zmluvné podmienky sú súčasťou súťažných podkladov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 27.02.2019 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.01.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 27.02.2019 13:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk v zasadacej miestnosti na adrese
verejného obstarávateľa podľa bodu I.1) tejto výzvy. V súlade s §112 ods. 6 zákona vyhodnotenie splnenia podmienok
účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie požiadavky na osoby, oprávnené sa zúčastniť na otváraní ponúk, sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi sa bude uskutočňovať elektronicky podľa § 20 zákona a to prostredníctvom Informačného Sytému Elektronického Verejného Obstarávania - IS EVO VER. 18.0 na adrese https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. V súvislosti s registráciou hospodárskych subjektov do IS EVO VER. 18 odporúčame záujemcom článok : https://www.uvo.gov.sk/uvod/aktualne-temy-2a8.html?id=421
2. Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov k dokumentom, potrebným na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti a to na internetovej adrese podľa bodu I.3) tejto výzvy a z uvedeného dôvodu tieto dokumenty záujemcom nezasiela. Priamy odkaz na túto internetovú adresu je tiež zverejnený v profile VO na web stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
3. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona (ďalej aj JED) alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Viac informácií nájde záujemca v časti A.2 súťažných podkladoch.
4. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý ma povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Uchádzač je povinný riadiť sa ustanoveniami zákona č. 315/2016 o registri partnerov verejného sektora v znení neskorších predpisov.
5. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou a súťažnými
podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
6. Podpis Zmluvy o dielo podlieha schváleniu dokumentácie z procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP.
7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo :
- neprijať ani jednu ponuku v prípade, ak cena úspešnej ponuky prekročí výšku finančných prostriedkov vyčlenených verejným obstarávateľom na predmet zákazky (resp. pridelených na základe zmluvy o NFP)
- neuzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý predložil ponuku presahujúcu limit predpokladanej hodnoty zákazky
- zrušiť súťaž, ak sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých bola vyhlásená.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
01.02.2019

Redakčné opravy

4489 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 39/2019
V oznámení 03367-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Medzilaborce, Mierová 326/4, 068 01 Medzilaborce zverejnenom vo VVO č. 024/2019 zo dňa 04.02.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 27.02.2019 10:00 Má byť: 07.03.2019 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 27.02.2019 13:00 Má byť: 07.03.2019 13:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Verejný obstarávateľ primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk, ak vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky nie je poskytnuté v lehotách podľa § 113 ods. 7 aj napriek tomu, že bolo vyžiadané dostatočne vopred.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité