Oznámenie 3708 - WYT

Obsah

3708 - WYT
Vestník č. 26/2019 - 06.02.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Ján Richnavský
Telefón: +421 552341168
Fax: +421 556786959
Email: jan.richnavsky1@upjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.ezakazky.sk/upjs/index.cfm?module=customer&page=showProfile
Hlavná adresa(URL): http://www.upjs.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.ezakazky.sk/upjs/index.cfm?module=customer&page=showProfile
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.ezakazky.sk/upjs
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Združená dodávka zemného plynu pre objekty UPJŠ v Košiciach (2019-2021)
Referenčné číslo: REK000210/2019-UVO
II.1.2) Hlavný kód CPV
09123000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Dodávka zemného plynu do odberných miest UPJŠ vrátane prepravy a distribúcie, prevzatia zodpovednosti za odchýlku, v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej sústavy, pri dodržaní platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete zemného plynu na zmluvné obdobie 24 mesiacov (od 06:00 hod. SEČ 01. 05. 2019 do 06:00 hod. SEČ 01. 05. 2021).
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
200 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, fakulty, pracoviská a ďalšie objekty v správe verejného obstarávateľa.
II.2.4) Opis obstarávania
Dodávka zemného plynu do odberných miest UPJŠ vrátane prepravy a distribúcie, prevzatia zodpovednosti za odchýlku, v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej sústavy, pri dodržaní platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete zemného plynu na zmluvné obdobie 24 mesiacov (od 06:00 hod. SEČ 01. 05. 2019 do 06:00 hod. SEČ 01. 05. 2021).

Pre zabezpečenie odberu zemného plynu verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača preukázanie oprávnenia na činnosti v plynárstve a požaduje predložiť:
- platné povolenie na podnikanie v plynárstve s rozsahom podnikania dodávok plynu podľa rozhodnutia URSO (Úrad pre reguláciu sieťových odvetví) v znení zákona č. 278/2012 Z. z. o regulácii v sieťových odvetviach a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a zmene niektorých zákonov predložiť úradne overenú fotokópiu dokladu.

Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečiť pre všetky odberné miesta podkladov prístup do príslušnej distribučnej sústavy, distribúciu zemného plynu v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby spojené s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom zemného plynu (ďalej len distribučné služby) od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy, ku ktorej sú jednotlivé odberné miesta odberateľa pripojené. Verejný obstarávateľ má uzavretú zmluvu o pripojení do distribučnej sústavy podľa platných právnych predpisov s poskytovateľom týchto služieb v sídle verejného obstarávateľa. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil:
čestné prehlásenie, že v prípade úspešnosti v predmetnej verejnej súťaži uzavrie zmluvu na obdobie trvania zmluvného vzťahu (01. 05. 2019 01. 05. 2021) s prevádzkovateľom distribučnej siete v sídle verejného obstarávateľa, pre odberné miesta verejného obstarávateľa podpísanú uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch predložiť originál alebo úradne overenú fotokópiu dokladu.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
200 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 24
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní a ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f), resp. ods. 4 a/alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia uchádzač predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok podľa ustanovenia § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač predloží originálne doklady alebo úradne overené kópie dokladov, s dátumom vydania nie starším ako tri mesiace. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejného obstarávania.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, ktorej/ktorých je uchádzač klientom a bude obsahovať údaje:
a) o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky,
b) že jeho bežný účet v súčasnosti nie je predmetom exekúcie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov vo forme Zoznamu dodávok tovaru, ktorý tvorí Vzor č. 5 časti C1. Prílohy k súťažným podkladom. Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru alebo zložitosti, ako je predmet zákazky/referencia za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania v objeme minimálne 3 000 MWh na jednu zmluvu s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v zmysle § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Ďalšie podmienky elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch a vo výzve na účasť v elektronickej aukcii.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.02.2019 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.04.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 18.02.2019 10:00
Miesto: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie vykoná komisia bez účasti uchádzačov, z dôvodu použitia elektronickej aukcie v súlade s § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 6 000,- Eur.

Verejný obstarávateľ bude komunikovať výhradne elektronicky. Verejný obstarávateľ zverejňuje bez obmedzenia súťažné podklady a ďalšiu dokumentáciu v elektronickej forme v profile verejného obstarávateľa na adrese https://www.ezakazky.sk/upjs/index.cfm?module=customer&page=showProfile.

Postup pri registrácii do zákazky:
Na adrese www.ezakazky.sk/upjs, klikne záujemca na názov zákazky, potom klikne na Žiadosť o účasť a prihlási sa do systému svojimi prihlasovacími údajmi (ak už má vytvorené konto) alebo klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov. Po prihlásení si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty.

Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia súťažných podkladov uverejňovať na profile verejného obstarávateľa na adrese https://www.ezakazky.sk/upjs/index.cfm?module=customer&page=showProfile. Verejný obstarávateľ bude poskytovať vysvetlenie smerom k záujemcom či uchádzačom cez elektronický portál www.ezakazky.sk/upjs do elektronického konta záujemcu či uchádzača s tým, že notifikácia bude záujemcovi alebo uchádzačovi doručovaná z portálu www.ezakazky.sk na e-mail uvedený v žiadosti o súťažné podklady. Záujemca zadá text otázky pomocou príslušného formulára portálu. Verejný obstarávateľ svoju odpoveď taktiež odošle na portáli www.ezakazky.sk, pričom bude zverejnená všetkým záujemcom a prístupná na portáli. Portál zároveň všetkým záujemcom odošle e-mailovú notifikáciu o tom, že odpoveď bola sprístupnená. Verejný obstarávateľ oznámi všetkým záujemcom odpoveď na žiadosti o vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v inej sprievodnej dokumentácii alebo iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom bezodkladne v elektronickej forme na profile na adrese https://www.ezakazky.sk/upjs/index.cfm?module=customer&page=showProfile a pre záujemcov, ktorí sa zaregistrovali na portáli www.ezakazky.sk, najneskôr však 3 pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že záujemca o vysvetlenie požiada dostatočne vopred.

Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si súťažné podklady stiahli z profilu verejného obstarávateľa https://www.ezakazky.sk/upjs/index.cfm?module=customer&page=showProfile, alebo súťažné podklady získali od inej fyzickej alebo právnickej osoby resp. záujemcu, aby sa zaregistrovali ako záujemcovia na portáli verejného obstarávateľa.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
05.02.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité