Oznámenie 4008 - WYP

Obsah

4008 - WYP
Vestník č. 30/2019 - 12.02.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Hlohovec
IČO: 00312509
M. R. Štefánika 1, 92001 Hlohovec
Slovensko
Kontaktná osoba: Ingrid Ličková
Telefón: +421 333813384
Email: ingrid.lickova@hlohovec.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.hlohovec.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4729
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.ezakazky.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Oprava a údržba miestnych komunikácií, chodníkov a spevnených plôch pre mesto Hlohovec do 31.03.2020
Referenčné číslo: 4356/2019/1427/LIC
II.1.2) Hlavný kód CPV
45233142-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky sú práce na oprave a údržbe miestnych komunikácií, chodníkov a spevnených plochách na území mesta Hlohovec a m. č. Šulekovo za obdobie od účinnosti zmluvy do 31.03.2020.
V súlade s ustanoveniami zák. č.135/1961 Zb. v platnom znení o pozemných komunikáciách (cestný zákon), mesto Hlohovec vykonáva správu miestnych komunikácií na území mesta Hlohovec a m č. Šulekovo, ktoré sú vo vlastníctve mesta Hlohovec.
Mesto Hlohovec ako vlastník a správca miestnych komunikácií je povinné miestne komunikácie udržiavať v stave zodpovedajúcom účelu, na ktorý sú určené.
Verejný obstarávateľ bude požadovať od uchádzača/zhotoviteľa stavebne udržiavať miestne komunikácie, chodníky a spevnené plochy v takom stavebno-technickom stave, ktorý na nich zabezpečí bezpečnú a plynulú premávku.
Predmet zákazky pozostáva z prác na celoročnej oprave a údržbe povrchov komunikácií, chodníkov a spevnených plôch v nasledovnom rozsahu:
A.Hlavné činnosti predmetu zákazky:
A.1 Oprava asfaltových povrchov
A.2Oprava povrchov z dlažieb
A.3Ostatné zemné a búracie práce
B.Doplnkové činnosti predmetu zákazky:
B.1 Oprava kanalizačných vstupov
B.2 Rúrové vedenia
B.3Dopravné zábrany a ostatné doplnkové dopravné zariadenia
B.4Terénne úpravy a iné zemné práce
B.5 Dočasné dopravné značenie
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
275 047,96 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233141-9
44113620-7
45432112-2
45232424-0
45232451-8
50230000-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
na území mesta Hlohovec a na území miestnej časti Šulekovo
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú práce na oprave a údržbe miestnych komunikácií, chodníkov a spevnených plochách na území mesta Hlohovec a m. č. Šulekovo za obdobie od účinnosti zmluvy do 31.03.2020.
V súlade s ustanoveniami zák. č.135/1961 Zb. v platnom znení o pozemných komunikáciách (cestný zákon), mesto Hlohovec vykonáva správu miestnych komunikácií na území mesta Hlohovec a m č. Šulekovo, ktoré sú vo vlastníctve mesta Hlohovec.
Mesto Hlohovec ako vlastník a správca miestnych komunikácií je povinné miestne komunikácie udržiavať v stave zodpovedajúcom účelu, na ktorý sú určené.
Verejný obstarávateľ bude požadovať od uchádzača/zhotoviteľa stavebne udržiavať miestne komunikácie, chodníky a spevnené plochy v takom stavebno-technickom stave, ktorý na nich zabezpečí bezpečnú a plynulú premávku.
Predmet zákazky pozostáva z prác na celoročnej oprave a údržbe povrchov komunikácií, chodníkov a spevnených plôch v nasledovnom rozsahu:
A.Hlavné činnosti predmetu zákazky:
A.1 Oprava asfaltových povrchov
A.2Oprava povrchov z dlažieb
A.3Ostatné zemné a búracie práce
B.Doplnkové činnosti predmetu zákazky:
B.1 Oprava kanalizačných vstupov
B.2 Rúrové vedenia
B.3Dopravné zábrany a ostatné doplnkové dopravné zariadenia
B.4Terénne úpravy a iné zemné práce
B.5 Dočasné dopravné značenie
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je v súťažných podkladoch a v neocenenom výkaze výmer, ktorý je súčasťou
súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
275 047,96 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Dátum začatia: 01.04.2019
Dátum ukončenia: 31.03.2020
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Dátum začatia realizácie zákazky uvedený v časti II.2.7) je zadaný informatívne, nakoľko začiatok realizácie zákazky je
závislý od ukončenia verejného obstarávania.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: - podľa § 112 ods. 4 písm. a) a podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"), predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f), resp. ods. 4, 5 zákona o verejnom obstarávaní. (V zmysle zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii), od 1. septembra 2018, ak je uchádzačom hospodársky subjekt - právnická osoba alebo fyzická osoba so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike, nie je povinný predkladať výpis z obchodného registra; výpis zo živnostenského registra, resp. iný doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce ak je zapísaný v Registri právnických osôb.)

- podľa § 112 ods. 4 písm. b) a podľa § 32 ods. 1 písm. a) až d) zákona o verejnom obstarávaní predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. a) až d), resp. ods. 4, 5 zákona o verejnom obstarávaní.

Hospodársky subjekt (uchádzač) zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len Úrad") vydal výpis zo zoznamu hospodárskych subjektov vo forme elektronického odpisu, nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. V takomto prípade poskytne verejnému obstarávateľovi informáciu o tom, že mu Úrad vydal Výpis zo zoznamu hospodárskych subjektov/podnikateľov s uvedením registračného čísla, dátumu vyhotovenia a platnosti Výpisu.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 37 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, a to za každého člena skupiny osobitne.

V zmysle § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (ďalej iba "JED") podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: - podľa § 112 ods. 4 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

- podľa § 112 ods. 4 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.

- podľa 112 ods. 4 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje uviesť údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác.

V zmysle § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: - k § 112 ods. 4 písm b) a § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní:
V zozname stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, uchádzač uvedie zákazky v celkovej hodnote minimálne 250 000 EUR bez DPH. V prípade, ak v rámci realizácie zákazky boli realizované aj iné stavebné práce ako stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky.

- k § 112 ods. 4 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní:
Odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho, uchádzač preukáže:
- osvedčením o odbornej spôsobilosti osoby určenej na plnenie zmluvy podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch s odborným zameraním vyžadovaným pre predmet zákazky alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť, a to predložením kópie osvedčenia s pečiatkou a podpisom stavbyvedúceho;
- vyhlásením odborne spôsobilej osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho, že bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky;
- profesijným životopisom stavbyvedúceho, ktorého súčasťou bude zoznam stavebných prác, na ktorých pôsobil v pozícii stavbyvedúci s minimálnou odbornou praxou 3 roky.

- k § 112 ods. 4 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní:
Na uskutočňovanie prác je potrebné disponovať nasledovnou technikou:
Nákladné vozidlo (vyklápacie) nad 7,50 t, alt. ramenáč s kontajnerom objemu 5 m3 alebo 7 m3 1 ks
Nákladné vozidlo do 7,5 t (valník) s mechanickou rukou 1 ks
Nákladný automobil do 3,5 t valník, vyklápač 1 ks
Malé nákladné vozidlo vhodné na premávku po chodníkoch 1 ks
Traktor s vlečkou 1 ks
Kolesové multifunkčné rýpadlo, nakladač 1 ks
Malé multifunkčné rýpadlo, nakladač 1 ks
Rezacia píla na rezanie betónu a živičného krytu 1 ks
Pneumatické búracie kladivo na rozbíjanie cestných betónových podkladov 1 ks
Malá búracia jednotka s kladivom, pre prácu v priestoroch, s ťažkým prístupom 1 ks
Hutniaca noha 1 ks
Veľký vibračný zemný valec pojazdný 1 ks
Malý vibračný valec na hutnenie živičných zmesí ručný 1 ks
Finišer pre pokládku živičných zmesí 1 ks
Vibračná hutniaca doska 1 ks
Údaje o strojovom a technickom vybavení v ponuke uchádzača je nutné preukázať kópiou technického osvedčenia od vozidla, fotodokumentáciou príp. iným osvedčením od zariadenia alebo zmluvou o budúcej zmluve o výpožičke strojového a technického vybavenia alebo kúpnou zmluvou prípadne prehľadom odpisového majetku alebo inventárnymi kartami majetku požadovaného strojového a technického vybavenia.
Doklady musia byť zoradené a označené tak, aby verejný obstarávateľ dokázal identifikovať vozidlá podľa predložených dokladov.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú definované v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.3. KRITÉRIÁ NA HODNOTENIE PONÚK A PRAVIDLÁ ICH UPLATNENIA.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 04.03.2019 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 01.08.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 04.03.2019 13:00
Miesto: Mestský úrad Hlohovec, M. R. Štefánika č.1, 920 01 Hlohovec, v zasadacej miestnosti MsÚ
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ použije na vyhodnotenie ponúk elektronickú aukciu, podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1./ Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku.
2./ Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 3.000,00 EUR (slovom: Tritisíc EUR). Spôsob a podmienky zloženia
zábezpeky sú stanovené podľa zákona o verejnom obstarávaní a podrobne rozpísané v súťažných podkladoch. Zloženie zábezpeky preukážu uchádzači v ponukách.
3./ Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk aj v editovateľnej podobe (Formulár-plnenia kritéria na hodnotenie ponúk, návrh zmluvy, JED, neocenený výkaz výmer a krycí list ponuky). V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa resp. iným spôsobom. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. Vyššie uvedený postup povinnej registrácie na portáli ezakazky platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa na stránke UVO alebo iným spôsobom.
4./ Ďalšie podrobnosti ohľadom elektronickej komunikácie, podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi sú uvedené v súťažných podkladoch nakoľko vo formulári Výzvy na predkladanie ponúk je limitovaný počet znakov, ktoré je možné vložiť do polí s textovým atribútom.
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
11.02.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité