Oznámenie 4219 - IPP

Obsah

4219 - IPP
Vestník č. 35/2019 - 19.02.2019

INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Komárno
IČO: 00306525
Nám. gen. Klapku 1 , 94501 Komárno
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Melotíková
Telefón: +421 903520052
Fax: +421 35357702703
Email: dagmar.melotikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.ezakazky.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.uvo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
„Oprava a údržba miestnych komunikácií Mesta Komárno"
Referenčné číslo: 54/ME/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
45233140-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom verejného obstarávania je oprava a údržba miestnych komunikácií v meste Komárno v mestských častiach
Komárno, Nová Stráž, Hadovce, Kava, Lándor, Malá Iža, Harčáš, Nová Osada, Pavel, Čerhát, Ďulov Dvor.
Vykonávané činnosti súvisiace s opravou a údržbou miestnych komunikácií
2)oprava výtlkov, výmoľov, trhlín, oprava a osadenie obrubníkov na miestnych komunikáciách
3)oprava a vyhotovenie dažďových vpustí napojených i nenapojených na verejnú kanalizáciu
4)odčerpávanie stojatých vôd z miestnych komunikácií nevybavených dažďovou vpustov
5)vyhotovenie parkovacích plôch z ekotvárnik na sídliskách
6)celkový monitoring stavu miestnych komunikácií z hľadiska dopravno-bezpečnostného a z hľadiska technického stavu
II.1.6) Informácie o častiach
II.1.7) Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
520 000,00 EUR bez DPH
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233141-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miesto realizácie stavebných prác: Verejné priestranstvá v meste Komárno
II.2.4) Opis obstarávania
Požiadavky na spôsob vykonávania jednotlivých prác:
a)Práce sa vykonávajú na základe odberateľom vystavenej objednávky,
b)Počas prác na miestnych komunikáciách je Zhotoviteľ povinný označiť pracovný priestor podľa platných zákonov a
noriem a uviesť začatie prác do pracovného denníka s uvedením presného času začatia prác. Zápisy do denníka prác potvrdzuje odberateľ,
c)Oprava konkrétnych výtlkov, výmoľov a trhlín nesmie trvať dlhšie ako 48 hodín od ich začatia. V prípade, ak v rámci
opravy je potrebné betónovať, oprava nesmie trvať dlhšie, ako 72 hodín. (Výnimku tvoria nevhodné poveternostné
podmienky),
d)Opravované výtlky, výmole, trhliny, musia byť označené potrebným počtom dopravných kužeľov z plastu,
e)Kužele musia byť odstránené najneskôr do 1 hodiny po dokonalom spevnení opravovaného úseku,
f)Počas opravy výtlkov, výmoľov alebo trhlín je Zhotoviteľ povinný postupovať tak, aby minimálne jeden jazdný pruh
opravovanej miestnej komunikácie zostal priechodný bez prekážok v tomto jazdnom pruhu,
g)Na opravu výtlkov, výmoľov alebo prasklín je Zhotoviteľ povinný použiť liaty asfalt LAS II, LAH II., asfaltobetón AC8, AC11 a bitúmenovú emulziu na vyspárovanie trhlín s následným použitím zdrsňovacieho materiálu zodpovedajúcemu danému typu asfaltu,
h)Monitoring stavu miestnych komunikácií z hľadiska dopravno-bezpečnostného a z hľadiska technického stavu
komunikácií vykonáva Zhotoviteľ počas plnenia predmetu obstarávania. Zistené nedostatky je povinný nahlásiť okamžite odberateľovi po ich zistení,
i)V prípade nepredvídaných situácií (prepad vozovky, vyhrnutie asfaltu prevažne v letných mesiacoch tvoriaceho
prekážku na komunikácii) je Zhotoviteľ povinný zabezpečiť vhodné označenie porušenej časti komunikácie kvôli
zamedzeniu dopravných alebo iných nehôd do 1 hodiny od výzvy odberateľa alebo polície,
j)Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť uzavretie jazdného pruhu alebo celej miestnej komunikácie na žiadosť odberateľa na základe platného povolenia od príslušných orgánov.
Predmet zákazky musí byť vyhotovený na vysokej kvalitatívnej úrovni stavebných prác, pri dodržaní parametrov zadania, platných STN noriem, technologických postupov, všeobecne záväzných technických požiadaviek na stavebné práce, platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov.
Všetky materiály a technológie použité v procese realizácie musia byť platne certifikované, resp. musia byť v súlade so zákonom o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
V.2) PRIDELENIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
12.02.2019
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
PRAGOKOM spol. s.r.o.
IČO: 31447091
Novozámocká cesta 1 , 94501 Komárno
Slovensko
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 520 000,00 EUR bez DPH
Celková hodnota zákazky/časti 191 197,95 EUR bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
16.02.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité