Oznámenie 4421 - WYT

Obsah

4421 - WYT
Vestník č. 38/2019 - 22.02.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Hlohovec
IČO: 00312509
M. R. Štefánika 1, 92001 Hlohovec
Slovensko
Kontaktná osoba: Ingrid Ličková
Telefón: +421 333813384
Email: ingrid.lickova@hlohovec.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://hlohovec.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4729
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.ezakazky.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Digitalizácia kina Úsmev v Hlohovci
Referenčné číslo: 5741/2019/1374/LIC
II.1.2) Hlavný kód CPV
32321200-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka a montáž audiovizuálneho technického zariadenia v kine Úsmev v Hlohovci podľa štandardov DCI (Digital Cinema Initiatives) v zmysle technickej špecifikácie, ktorá je súčasťou súťažných podkladov vrátane zaškolenia obsluhy, návodov na obsluhu, záručného servisu a odovzdania kompletnej dokumentácie dokladujúcej zoradenie všetkých technológií v kinosále a potvrdenie certifikátu kinosály v Kine Úsmev v Hlohovci podľa špecifikácie DCI. Inštalácia zahrňuje projektor pre D-cinema (základná technológia 2D), server pre Dcinema, základné príslušenstvo (univerzálna vstupná jednotka) vrátane kompletného priestorového zvuku, dodanie a inštaláciu kinoplátna, úpravy premietacej kabíny a prepojenia zariadení na ovládanie osvetlenia a oponového systému.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
95 520,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
38652100-1
38652000-0
32331300-5
32342410-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
ul. M. R. Štefánika 227/11, Hlohovec objekt Kina Úsmev
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodávka a montáž audiovizuálneho technického zariadenia v kine Úsmev v Hlohovci podľa štandardov DCI (Digital Cinema Initiatives) v zmysle technickej špecifikácie, ktorá je súčasťou súťažných podkladov vrátane zaškolenia obsluhy, návodov na obsluhu, záručného servisu a odovzdania kompletnej dokumentácie dokladujúcej zoradenie všetkých technológií v kinosále a potvrdenie certifikátu kinosály v Kine Úsmev v Hlohovci podľa špecifikácie DCI. Inštalácia zahrňuje projektor pre D-cinema (základná technológia 2D), server pre Dcinema, základné príslušenstvo (univerzálna vstupná jednotka) vrátane kompletného priestorového zvuku, dodanie a inštaláciu kinoplátna, úpravy premietacej kabíny a prepojenia zariadení na ovládanie osvetlenia a oponového systému. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
95 520,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 50
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Termín začatia: dňom účinnosti zmluvy
Termín ukončenia: do 50 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy
Predmet zákazky sa bude financovať z finančných prostriedkov rozpočtu Mesta Hlohovec vyčlenených na predmetnú
zákazku a z dotácie Audiovizuálneho fondu.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: - podľa § 112 ods. 4 písm. a) a podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"), predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f), resp. ods. 4, 5 zákona o verejnom obstarávaní. (V zmysle zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii), od 1. septembra 2018, ak je uchádzačom hospodársky subjekt - právnická osoba alebo fyzická osoba so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike, nie je povinný predkladať výpis z obchodného registra; výpis zo živnostenského registra, resp. iný doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce ak je zapísaný v Registri právnických osôb.)

- podľa § 112 ods. 4 písm. b) a podľa § 32 ods. 1 písm. a) až d) zákona o verejnom obstarávaní predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. a) až d), resp. ods. 4, 5 zákona o verejnom obstarávaní.

Hospodársky subjekt (uchádzač) zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len Úrad") vydal výpis zo zoznamu hospodárskych subjektov vo forme elektronického odpisu, nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. V takomto prípade poskytne verejnému obstarávateľovi informáciu o tom, že mu Úrad vydal Výpis zo zoznamu hospodárskych subjektov/podnikateľov s uvedením registračného čísla, dátumu vyhotovenia a platnosti Výpisu. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 37 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, a to za každého člena skupiny osobitne.

V zmysle § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (ďalej iba "JED") podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: - podľa § 112 ods. 4 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.

- podľa § 112 ods. 4 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. m) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť presnú špecifikáciu - opis s fotografiami ponúkaného tovaru/opis audiovizuálnych technických zariadení.

- podľa § 112 ods. 4 písm. b) a § 35 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť originál alebo úradne overenú kópiu platného certifikátu systému riadenia kvality podľa ISO 9001, ktorým potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality na vnútorné vybavenie a techniku digitálnych kín. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení systému riadenia kvality. Tieto musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 35 zákona o verejnom obstarávaní.

V zmysle § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie
splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: - k § 112 ods. 4 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:
V zozname dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania uchádzač predloží referencie na dodávky tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (digitálne kiná v štandarde DCI) v celkovej hodnote minimálne 90.000 EUR bez DPH. V prípade, ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač k zoznamu dodávok tovaru priloží dôkaz o plnení, potvrdený odberateľom; ak takéto potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, priloží vyhlásenie uchádzača o dodaní tovaru, s doplneným dokladom, preukazujúcim jeho dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého bol tovar dodaný.

k § 112 ods. 4 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. m) zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil opis ponúkaného tovaru/opis ponúkaných audiovizuálnych technických zariadení (technické listy s fotografiami ponúkaného tovaru resp. ekvivalent dokladu), ktorý jednoznačne preukáže splnenie požadovaných technických parametrov uvedených v technickej špecifikácii. V opise ponúkaného tovaru k názvu tovaru uchádzač uvedie obchodné označenie ponúkaného tovaru, technické parametre a vlastnosti ponúkaného tovaru a ďalšie informácie a údaje o ponúkanom tovare v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie požadovaných technických parametrov uvedených v technickej špecifikácii na všetky jednotlivé položky predmetu zákazky.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú definované v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných
podkladoch v časti A.3. KRITÉRIÁ NA HODNOTENIE PONÚK A PRAVIDLÁ ICH UPLATNENIA.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 11.03.2019 15:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.11.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.03.2019 09:00
Miesto: Mestský úrad Hlohovec, M. R. Štefánika č.1, 920 01 Hlohovec, v zasadacej miestnosti MsÚ.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ použije na vyhodnotenie ponúk elektronickú aukciu, podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1./ Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať v slovenskom jazyku.
2./ Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 2.500,00 EUR (slovom: Dvetisícpäťsto EUR). Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú stanovené podľa zákona o verejnom obstarávaní a podrobne rozpísané v súťažných podkladoch. Zloženie zábezpeky preukážu uchádzači v ponukách.
3./ Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk aj v editovateľnej podobe. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade,ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. Vyššie uvedený postup povinnej registrácie na portáli ezakazky platí aj v prípade,ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom.
4./ Ďalšie podrobnosti ohľadom elektronickej komunikácie, podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi sú uvedené v súťažných podkladoch,nakoľko v tomto formulári je limitovaný počet znakov, ktoré je možné vložiť do polí s textovým atribútom.
5./ Z dôvodu overenia si skutočnosti, že uchádzač dokáže zabezpečiť sfunkčnenie celého systému digitalizácie, verejný obstarávateľ požaduje v ponuke predložiť:
- potvrdenie o autorizácii na inštaláciu, obsluhu, školenie a výkon autorizovaných servisných činností na ponúkanom riešení v prípade hlavných častí techniky digitálneho kina (projektor, server). Uchádzač predloží originál potvrdenia alebo jeho overenú kópiu.
- certifikát alebo iný doklad preukazujúci skutočnosť, že uchádzač má k dispozícii aspoň jedného servisného technika zaškoleného na 1. stupeň (inštalácia DCI projektorov) aj 2. stupeň (diagnostika servis DCI projektorov) na značku ponúknutého DCI projektora. Certifikát alebo iný doklad musí byť vystavený priamo výrobcom značky ponúknutého projektora. Uchádzač predloží originál certifikátu alebo jeho overenú kópiu. Uchádzač zároveň predloží aj originál vyhlásenia tohto servisného technika, že bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky.
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
21.02.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité