Oznámenie 5587 - WYP

Obsah

5587 - WYP
Vestník č. 57/2019 - 21.03.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Zvolen
IČO: 00320439
Námestie slobody 22, 96061 Zvolen
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Alena Vaľková
Telefón: +421 455303259
Email: avalkova@zvolen.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zvolen.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.ezakazky.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.ezakazky.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Obnova severného priečelia (oprava strmej časti strechy) hlavnej haly Zimného štadióna súp. č. 2292 vo Zvolene
Referenčné číslo: S-ZŠ
II.1.2) Hlavný kód CPV
45261910-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom obstarávania sú stavebné práce na Obnove severného priečelia hlavnej haly Zimného štadióna vo Zvolene.
Obnova severného priečelia predstavuje výmenu strešnej krytiny na severnej strmej časti strechy. Strmosť strechy (odklon o 21° od zvislice) je taká významná, že túto časť strechy je možné považovať za priečelie. V súčasnosti strešnú krytinu tejto časti strechy tvoria min. 3 druhy plechových krytín a v jej ploche sú zadebnené okná falošné.
Plošné rozmery predmetnej časti strechy sú 84,75 m x 14,44 m.
Hrebeň strechy je vo výške 25,7 m od terénu.
Požadovaný rozsah prác je riešený a popísaný v projekte stavby pre realizáciu Obnova severného priečelia hlavnej haly Zimného štadióna vo Zvolene, spracovateľa: Ing. Henrich Pitoňák, november 2016.
Projektová dokumentácia obnovy severného priečelia rieši odstránenie existujúcej strešnej krytiny vrátane pôvodných vrstiev strešného plášťa a návrh nového strešného plášťa. Navrhovaný strešný plášť bude celistvý, kompaktný, v jednej ploche bez vytvárania zbytočných reliéfov (falošných okien) a jeho pohľadovú vrchnú vrstvu bude tvoriť strešná plechová krytina z plechových strešných panelov Prefa FX 12, svetlosivá farba č. 7, povrch P.10 s dizajnovým efektom prelamovania na paneloch alebo ekvivalent.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
180 215,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45261213-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Objekt Zimného štadiónu, Ul. Pod Dráhami 2292/21, 960 01 Zvolen
II.2.4) Opis obstarávania
Jedná sa o práce vo výškach na stršnej konštrukcii objektu, plocha strechy cca 1224 m2.
Areál Zimného štadióna je v prenájme spoločnosti HKM a.s., Zvolen a časový postup prác na oprave strechy bude nutné konzultovať, zosúladiť a odsúhlasiť aj s nájomcom.
Pri realizácii prác bude potrebné zariadenie staveniska prispôsobiť existujúcim spevneným plochám okolo objektu zimného štadióna zo severnej strany. Postup prác bude potrebné prispôsobiť a demontážne a montážne práce bude nutné realizovať postupne po etapách / po úsekoch, aby sa zamedzilo resp. minimalizovalo riziko podfúknutia strechy a zatečeniu do objektu cez otvorenú strechu. Etapy / úseky sú časti strechy oddelené drevenými stojkami. Veľkosť samotnej etapy / úseku si uchádzač zvolí sám podľa vlastného uváženia.
Termín realizácie prác je možný počas odstávky prevádzky Zimného štadióna od 25.4.2019 do 21.7.2019 do tohto termínu musí byť strecha objektu uzatvorená. Práce v exteriéri môžu pokračovať aj po tomto termíne, najviac však do 5.9.2019.
Pri demontáži existujúcich vrstiev strešného plášťa je potrebné previesť kontrolu stavu každej drevenej stojky pri jej päte, v mieste ukotvenia na železobetónový prievlak.
Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky nie je povinná, ale je odporúčaná. Termín obhliadky je v týždni od 1. do 4. 4. 2019 v čase od 8.00 hod. do 11.00 hod. a vopred si ho dohodne/navrhne každý uchádzač individuálne prostredníctvom elektronického portálu www.ezakazky.sk podobne ako pri inštitúte Vysvetlenie ponuky
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
180 215,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 3
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uvedené v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uvedené v súťažných podkladoch.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 11.04.2019 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.07.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 11.04.2019 09:30
Miesto: Zasadačka Mestskej rady (1.poschodie, dvere č. 120) v budove Mestského úradu, Námestie slobody 22, Zvolen
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude uskutočnené podľa § 52 Zákona o verejnom obstarávaní v platnom znení. Otváranie obálok je v súlade s §52 ods.2 verejné pre všetkých uchádzačov, ktorí v lehote na predkladanie ponúk predložili ponuku
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady (ďalej SP) budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia SP: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o SP, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu), alebo prostredníctvom elektronického ID; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené SP a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so SP určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, SP alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred (najneskôr do 4.4.2019 do 14.00 hod.) o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa resp. iným spôsobom. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa SP z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom, ak má záujem o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti.
V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v SP. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v SP. Z uvedeného dôvodu bol v texte Výzvy uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie. Uchádzač vo svojej ponuke predloží splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia, požiadavky na predmet zákazky bližšie uvedené v SP a iné dokumenty vyžadované v SP. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
Zábezpeka: Vyžaduje sa 5 600 €, ďalšie informácie ohľadne zábezpeky sú uvedené v SP.
V súlade s § 112 ods. 6 Zákona o verejnom obstarávaní v platnom znení sa vyhodnotenie splnenia podmienok účasti uskutoční až po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.
Ak ponuka, ktorá sa umiestni na prvom mieste a zároveň bude spĺňať všetky podmienky, bude prijatá a ďalšia ponuka v poradí sa vyhodnocovať nebude.
Ak ponuka, ktorá sa umiestni na prvom mieste, nebude spĺňať všetky podmienky, bude preskúmaná a vyhodnocovaná ďalšia ponuka v poradí a nasl.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
20.03.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité