Oznámenie 5644 - WYP

Obsah

5644 - WYP
Vestník č. 57/2019 - 21.03.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Sereď
IČO: 00306169
Námestie republiky 1176/10, 92601 Sereď
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Peter Sládečka
Telefón: +421 376551111
Email: vo@centralna.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4249
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4249
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Centrálna obstarávacia agentúra s.r.o.
IČO: 36847488
Kozmonautov 3/A , 94901 Nitra
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Peter Sládečka
Telefón: +421 376551111
Email: vo@centralna.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4249
Adresa (URL): http://www.evo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rozšírenie MŠ D. Štúra v Seredi
Referenčné číslo: 12/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214100-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné práce rozdelené na dve časti podľa špecifikácie uvedenej v týchto súťažných podkladoch. Cieľom rozšírenia MŠ je zväčšenie kapacity predškolského zariadenia z terajšieho stavu. Rozšírením kapacity MŠ sa rozumie rekonštrukcia pavilónu P2 a hospodárskeho pavilónu a dostavba nového pavilónu a stavebno-technické úpravy areálu materskej školy - dobudovanie detského ihriska. Z hľadiska stavebných systémov jestvujúce pavilóny sú jednopodlažné stavby bez podpivničenia s plochými bezspádovými strechami prestropené prefabrikovanými stropmi.
Podrobné informácie sú uvedené v sprievodnej dokumentácii.

Rozdelenie predmetu zákazky na časti sa umožňuje. Verejný obstarávateľ pripúšťa rozdelenie predmetu zákazky na dve časti.
Časť I. Prístavba pavilónu P3 a rekonštrukcia pavilónu P2 a HP - stavebné práce
Časť II. Úprava areálu materskej školy.
Uchádzač zároveň môže predložiť svoju ponuku aj na celý predmet zákazky (obidve časti Časť I a Časť II).
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
245 989,15 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Stavebné práce na objekte budovy rekonštrukcia a prístavba
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45214100-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK02
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
MŠ Ul. D. Štúra 2116/36, 926 01 Sereď
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce podľa špecifikácie uvedenej v týchto súťažných podkladoch. Cieľom rozšírenia MŠ je zväčšenie kapacity predškolského zariadenia z terajšieho stavu. Rozšírením kapacity MŠ sa rozumie rekonštrukcia pavilónu P2 a hospodárskeho pavilónu a dostavba nového pavilónu. Z hľadiska stavebných systémov jestvujúce pavilóny sú jednopodlažné stavby bez podpivničenia s plochými bezspádovými strechami prestropené prefabrikovanými stropmi.
Podrobné informácie sú uvedené v sprievodnej dokumentácii.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
215 980,44 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 10
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: 302000 - Integrovaný regionálny operačný program Výzva na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok na zvýšenie kapacít infraštruktúry materských škôl Kód výzvy: IROP-PO2-SC221-2016-10
II.2.14) Doplňujúce informácie
Riadiaci orgán: Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Spôsob financovania: 85 % zdroje EÚ (EFRR), 10 % štáty rozpočet, 5 % vlastné zdroje žiadateľa.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Úprava areálu materskej školy
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45214100-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK02
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
MŠ Ul. D. Štúra 2116/36, 926 01 Sereď
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce rozdelené na dve časti podľa špecifikácie uvedenej v týchto súťažných podkladoch. Cieľom sú stavebno-technické úpravy areálu materskej školy - dobudovanie detského ihriska.
Podrobné informácie sú uvedené v sprievodnej dokumentácii.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
30 008,71 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 10
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: 302000 - Integrovaný regionálny operačný program Výzva na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok na zvýšenie kapacít infraštruktúry materských škôl Kód výzvy: IROP-PO2-SC221-2016-10
II.2.14) Doplňujúce informácie
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Spôsob financovania: 85 % zdroje EÚ (EFRR), 10 % štáty rozpočet, 5 % vlastné zdroje žiadateľa
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.

Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
A)písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
B)písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
C)písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
D)písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
E)písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
F)písm. f) doloženým čestným vyhlásením

Z dôvodu obmedzenia znakov je celé znenie podmienky účasti uvedené v súťažných podkladoch časť A.2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 33 ods. 1 písmeno a) platí pre obe časti zákazky:
Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktoré obsahuje potvrdenie o schopnosti uchádzača:
- uchádzač nebol v nepovolenom debete za predchádzajúce obdobie 36 mesiacov ku dňu vystavenia vyjadrenia každej banky alebo pobočky zahraničnej banky, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu;
- bežný účet uchádzača v každej banke alebo pobočke zahraničnej banky nebol predmetom exekúcie za predchádzajúce obdobie 36 mesiacov ku dňu vystavenia vyjadrenia každej banky alebo pobočky zahraničnej banky, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu;
- pri splácaní úveru uchádzač dodržuje splátkový kalendár
Verejný obstarávateľ bude akceptovať len vyjadrenie inštitúcie, ktorou je banka alebo pobočka zahraničnej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky a verejný obstarávateľ ho neuzná. Predložené vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky.
Súčasťou dokladov bude čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie

Odôvodnenie primeranosti podmienky § 33 ods. 1 a) v zmysle § 38 ods.5:
Uchádzač splnením určených podmienok účasti preukáže finančnú spôsobilosť a schopnosť zabezpečiť realizovanie predmetu zákazky vo vzťahu k určenému spôsobu financovania a predpokladanej finančnej náročnosti.
Verejný obstarávateľa skúma schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky voči finančným inštitúciám, z čoho sa bude dať usúdiť v prípade pôžičiek serióznosť uchádzača plniť si finančné záväzky alebo finančná stabilita.

V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah, uchádzač musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia v súlade s § 33 ods.2 zákona č. 343/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov.
Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písmeno e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písmeno a) až h) a ods. 7 ZVO.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 34 ods. 1 písm. b) zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, (platí pre obe časti zákazky)

Odôvodnenie primeranosti podmienky § 34 ods. 1 b) v zmysle § 38 ods.5:
Získať prehľad o solídnosti uchádzača na trhu s možnosťou preverenia kvality uchádzača, výška požadovaného množstva nie je vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. Uvedený doklad dáva možnosť preverenia záujemcu na trhu a ním poskytované stavebné práce. Uchádzač predkladá doklady, ktorými preukazuje schopnosť dodať náročný projekt a overuje schopnosť uchádzača na uskutočnenie stavebných prác totožných alebo podobných predmetu obstarávania v požadovanej kvalite.
Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky je potrebné, aby mal uchádzač v predmetnej oblasti dostatočné skúsenosti s dodaním obdobného predmetu zákazky. Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ vyžaduje overiteľnú skúsenosť uchádzača.

§ 34 ods. 1 písm. g) Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Uchádzač musí preukázať, že osoba zodpovedná za riadenie stavebných prác (ďalej ako stavbyvedúci) má potrebné vzdelanie a odbornú prax na vykonanie stavebných prác, rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky. (platí pre obe časti zákazky)
Odôvodnenie primeranosti podmienky v zmysle § 38 ods.5:
Podmienka týkajúca sa odbornej spôsobilosti osoby, ktorá bude riadiť stavebné práce je pre kvalitné a uspokojivé plnenie predmetu zákazky nevyhnutná, je primeraná, súvisí s predmetom zákazky a je v súlade s ustanovením v § 34 ZVO ods. 1 písm. g) ZVO. Z dôvodu technickej náročnosti stavebných prác verejný obstarávateľ požaduje preukázanie sa dostatočne odbornými a technicky skúsenými odbornými kapacitami uchádzača. V súlade s § 46a Zákona č. 50/1976 Z.z. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku stavbyvedúci organizuje, riadi a koordinuje stavebné práce. Z daného dôvodu je nevyhnutné realizovať stavebné práce za prítomnosti zodpovedného odborníka. Verejný obstarávateľ chce získať informácie, či uchádzač má alebo si vie zabezpečiť primeraný kontrolný aparát na kontrolu kvality vykonaných prác.

Z dôvodu obmedzenia znakov je celé znenie podmienky účasti pre časť 1 a časť 2sú uvedené v súťažných podkladoch časť A.2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 11.04.2019 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 11.04.2019 14:00
Miesto: Centrálna obstarávacia agentúra s.r.o., Kozmonautov 3/A, 949 01 Nitra
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača.Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie(ak sa uplatní).
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Verejné obstarávanie sa realizuje ako elektronické verejné obstarávanie prostredníctvom portálu www.evo.gov.sk (ďalej len portál EVO alebo systém EVO). Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby uchádzač dodržal podmienky na softvér a hardvér výpočtovej techniky, z ktorej bude odosielať súťažné podklady, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené na portáli EVO (http://www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom naštudovať príručky k systému EVO, dostupné na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html.
Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Súťažné podklady budú sprístupnené záujemcom v systéme EVO.
2.Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal.
3. Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky vo výške časť 1:6 100 € a časť dva:900€. Podrobnosti o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
4.Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu v zmysle § 39 alebo čestným vyhlásením.JED je možné nájsť na http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html.
5.Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, v súlade s § 55 ZoVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
6.Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením o výhlásení verejného obstarávania a Súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami Zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
20.03.2019

Redakčné opravy

6009 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 63/2019
V oznámení 05644-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Sereď, Námestie republiky 1176/10, 926 01 Sereď zverejnenom vo VVO č. 057/2019 zo dňa 21.03.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 11.04.2019 10:00 Má byť: 17.04.2019 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 11.04.2019 14:00 Má byť: 17.04.2019 14:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité