Oznámenie 6225 - MST

Obsah

6225 - MST
Vestník č. 65/2019 - 02.04.2019

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151866
Pribinova 2 , 81272 Bratislava - Staré Mesto
Kód NUTS: SK0
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Miroslav Škvarka
Telefón: +421 250944337
Fax: +421 250944008
Email: miroslav.skvarka@minv.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://minv.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/322
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/322
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Verejný poriadok a bezpečnosť
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Tričká a polokošele pre príslušníkov Policajného zboru a Hasičského a záchranného zboru
II.1.2) Hlavný kód CPV
18333000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom tejto zákazky je dodávka tričiek a polokošieľ pre príslušníkov Policajného zboru a pre príslušníkov Hasičského a záchranného zboru.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
7 065 120,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
18331000-8
18235300-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK03
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ústredný sklad Ministerstva vnútra, Príboj 156, 976 13 Slovenská Ľupča, Slovenská republika.
II.2.4) Opis obstarávania:
Bližšie informácie o druhoch a množstvách tovarov sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Systém Elektronická podpora procesov (ďalej len EPP ) použitý na zadávanie tejto nadlimitnej zákazky je súčasťou
Elektronického kontraktačného systému (ďalej len EKS), zriadeného Ministerstvom vnútra SR a je vytvorený,
prevádzkovaný a dostupný na webovom sídle: www.eks.sk.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon). Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona, dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona. Podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona musí uchádzač preukázať, že je oprávnený dodávať tovary, ktoré sú predmetom tejto zákazky.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona. Preukazovanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona.
Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona.
Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona, alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17.apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.
V prípade, že sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Doklady, ktoré sa nepredkladajú: S ohľadom na to, že z technických dôvodov nie je možné získať údaje alebo výpisy z informačných systémov Generálnej prokuratúry, získa uchádzač alebo záujemca doklady podľa § 32 ods. 1 a) zákona č 343/2015 o verejnom obstarávaní v listinnej podobe, a to v súlade s ustanovením § 1 ods. 6 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) a predloží ich v súlade s bodom 10.2 súťažných podkladov. Ak je uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, vedený Úradom pre verejné obstarávanie, doklad podľa § 32 ods. 1 a) zákona č 343/2015 o verejnom obstarávaní sa nevyžaduje.
V prípade preukázania splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona výpisom z Obchodného registra Slovenskej republiky alebo výpisom zo Živnostenského registra Slovenskej republiky, záujemca/uchádzač nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 zákona tieto doklady predkladať verejnému obstarávateľovi, a to z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neaplikuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: § 34 ods. 1 písm. a) zákona, Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona.
Zoznam dodávok tovaru musí obsahovať aspoň 1 zákazku/referenciu potvrdzujúcu dodanie tovarov rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky.

§ 34 ods. 1 písm. m) zákona - ak ide o tovar, ktorý sa má dodať,
1. vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje alebo
2. certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu.

Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: V súlade s § 34 ods. 1 písm. a) zákona - splnenie podmienky účasti uchádzač preukáže predložením zoznamu dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, potvrdzujúce dodanie tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako je požadovaný predmet zákazky (tričká a polokošele) v súhrnnej hodnote min. 3 000 000,00 EUR bez DPH.
Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na uverejnenie v Úradnom vestníku EÚ.
Zo zoznamu dodávok tovaru predloženého uchádzačom, musia vyplývať vyššie uvedené požiadavky, a to tak po formálnej ako aj obsahovej stránke (najmä: názov/obchodné meno, sídlo/miesto odberateľa, predmet zmluvy/plnenia - stručný opis predmetu plnenia, zmluvná cena tovaru v EUR bez DPH a skutočne uhradená cena za dodaný tovar s odôvodnením rozdielu cien, zmluvná lehota dodania a skutočná lehota dodania s odôvodnením rozdielu lehoty dodania, kontaktná osoba za odberateľa - meno, priezvisko, pozícia, aktuálne telefónne číslo, e-mail za účelom prípadného overenia predkladaných informácií).
Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, súčasťou zoznamu dodávok tovaru musia byť referencia/referencie alebo ekvivalentný/ekvivalentné doklad/doklady v súlade so zákonom.

V súlade s § 34 ods. 1 písm. m) zákona verejný obstarávateľ požaduje predloženie nasledovných vzoriek spolu s požadovanými potvrdeniami.
A)Predloženie vzoriek
Uchádzač predloží 1 kus vzorky nasledovne:
-1kus tričko dlhé rukávy čierne veľkosti L,
-1kus tričko krátke rukávy čierne veľkosti L,
-1kus polokošeľa krátke rukávy zelená, biela a čierna veľkosti L,
-1kus polokošeľa dlhé rukávy zelená, biela a čierna veľkosti L,
-1kus tričko krátke rukávy biele veľkosti L,
-1kus polokošeľa krátke a dlhé rukávy bledomodrá veľkosti L,
pričom je potrebné, aby každá predkladaná vzorka, bola označená akreditovaným certifikačným orgánom z dôvodu zabezpečenia identity vzorky s predkladanými výsledkami skúšok uvedených v záverečnom protokole s certifikátmi. Každá predkladaná vzorka musí byť označená akreditovaným certifikačným orgánom priamo na vzorke s vyznačením čísla certifikátu (nie na obale). Zároveň verejný obstarávateľ požaduje, aby označenie akreditovaným certifikačným orgánom na každej vzorke bolo pripevnené tak, že ho nie je/nebude možné bez porušenia zameniť.
Uchádzač zároveň predloží z každého druhu materiálu vo všetkých požadovaných farbách 1 m základného materiálu v šírke materiálu, pričom tieto vzorky musia byť rovnako označené skúšobňou pre prípadné následné overovanie jednotlivých požadovaných parametrov.
B) Ku každej vzorke je uchádzač tiež povinný predložiť elektronicky funkcionalitou EKS:
1.vyhlásenie zhody,
2.certifikát,
3.záverečný protokol,
4.v prípade, že v záverečnom protokole nie sú uvedené namerané hodnoty podľa prílohy č. 1 - Opis predmetu zákazky, technické požiadavky, verejný obstarávateľ požaduje predložiť aj príslušné protokoly o vykonaní skúšok preukázateľne sa vzťahujúce k predkladanej vzorke.

Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu
oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania okrem referencií vystavených podľa § 12 ods. 2 zákona.
Uchádzačom predkladané doklady musia byť v rovnakej, alebo ekvivalentnej forme podľa uvedenej požiadavky
verejného obstarávateľa, pričom z týchto dokladov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 zákona musí byť
zrejmé splnenie vyššie identifikovaných minimálnych úrovní požadovaných verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.

Ďalšie bližšie inforrmácie sú uvedené v prílohe č. 5 súťažných podkladov - Podmienky účasti.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Uchádzačom môže byť hospodársky subjekt-fyzická osoba, právnická osoba, ako aj skupina takýchto osôb, ktorá na trhu dodáva tovar,vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Skupina dodávateľov (ďalej len "SD") nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra SD. Všetci členovia SD utvorenej na dodanie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov SD konať v mene všetkých členov SD a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene SD pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu Rámcovej dohody a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia Rámcovej dohody. V prípade prijatia ponuky SD sa vyžaduje, aby SD pred podpisom Rámcovej dohody uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia SD sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Zúčastniť sa elektronickej aukcie (ďalej len EA) môžu len uchádzači, ktorí predložili ponuku a ktorých ponuky spĺňajú podmienky a požiadavky určené verejným obstarávateľom a ktorých verejný obstarávateľ vyzval na účasť v EA prostredníctvom doručenej výzvy na účasť v EA. Podrobné informácie o EA sú uvedené v prílohe č. 4 súťažných podkladov.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 21.05.2019 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.04.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 22.05.2019 10:00
Miesto: Otváranie ponúk je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ uvádza, že v dokumente Všeobecné podmienky elektronického obstarávania,
ktorý je zverejnený na EKS sú upravené v rozsahu zákona základné podmienky používania elektronickej podpory
procesov vo verejnom obstarávaní najmä z hľadiska bezpečnosti, ochrany osobných údajov a iných údajov, ako aj
podrobnosti vo vzťahu ku komunikácii, doručovaniu, identifikácii a autentifikácii. Odkaz na webovú stránku:
https://ppvo.eks.sk/SpravaVPPPVO/VPPPVO/AktualneUcinne/10
2. Verejný obstarávateľ/Objednávateľ poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom
elektronických prostriedkov, k dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti a to na adrese:
https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/322.
Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ tieto dokumenty záujemcom nezasiela. Zároveň verejný obstarávateľ v Profile verejného obstarávateľa na stránke Úradu pre verejné obstarávanie http://www.uvo.gov.sk/profily/7profil/pdetail/239 uverejňuje priamy odkaz na informácie a dokumenty na adrese: https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/322.
3. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, VO
bezodkladne oznámi najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk zverejnenej na Elektronickej tabuli a v záložke Lehoty predmetných súťažných podkladov v rámci EKS predmetnej zákazky za predpokladu, že žiadosť o vysvetlenie bude doručená elektronicky funkcionalitou EKS dostatočne vopred.
4. Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 200 000 EUR. Podmienky zloženia, uvoľnenia a vrátenia zábezpeky sú uvedené v SP (EPP/Elektronická tabuľa zákazky/Súťažné podklady/Podmienky súťaže).
5. Náklady spojené s účasťou v tejto verejnej súťaži znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči
verejnému obstarávateľovi.
6. Verejný obstarávateľ/Objednávateľ pri zadávaní tejto nadlimitnej zákazky postupuje podľa § 20 zákona.
7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
27.03.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité