Oznámenie 6443 - IPS

Obsah

6443 - IPS
Vestník č. 67/2019 - 04.04.2019

INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Komárno
IČO: 00306525
Nám. gen. Klapku 1 , 94501 Komárno
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Melotíková
Telefón: +421 903520052
Fax: +421 35357702703
Email: dagmar.melotikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.ezakazky.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.uvo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
„Zabezpečenie služieb pre prevádzku a údržbu informačných systémov Mesta Komárno“
Referenčné číslo: 50/ME/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
72267000-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pre prevádzku a údržbu informačných systémov samosprávy v rokoch 2019-2022, a to informačného systému samosprávy (ďalej len CG ISS), Dokumentačného informačného systému samosprávy
(ďalej len CG DISS), Geografického informačného systému (ďalej len GISAM), riešenia pre podporu eGovernmentu
(ďalej len CG eGOV) spolu s integračným rozhraním v zmysle Dohody o integračnom zámere mesta Komárno a NASES,
jednotného ekonomického systému (ďalej len CG JEO) a s tým súvisiacich aktivít s cieľom zabezpečiť plnohodnotné
využívanie dodaných produktov v nasledovnom členení:
Údržba dodaného licenčného softvéru (LSW)
Update - údržba licencií dodaného aplikačného softvéru (ASW)
Upgrade technické zhodnotenie dodaného ASW a zapracovanie požiadaviek mesta
Hot line podpora
Riadenie projektu
Technická podpora
Metodická podpora
Školenia/metodické dni
Bezpečnostná politika
(ďalej v texte len podpora).
II.1.6) Informácie o častiach
II.1.7) Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
196 000,00 EUR bez DPH
II.2) OPIS
II.2.1) Názov
Zabezpečenie služieb pre prevádzku a údržbu informačných systémov Mesta Komárno
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72267000-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Mestský úrad Komárno a sídla rozpočtových a príspevkových organizácií v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta.
II.2.4) Opis obstarávania
Podpora pozostáva z nižšie uvedených činností :
Časť 1.
Údržba licencií dodaného licenčného softvéru
1.1Aktualizácia verzií licenčného softvéru ORACLE SEO ASFU 1 CPU v termínoch vydania a podľa pravidiel autorskej
spoločnosti.
Časť 2.
UPDATE Údržba licencií dodaného aplikačného softvéru
2.1Priebežné vykonávanie zmien vyplývajúcich zo všeobecne platnej legislatívy, ktorá priamo súvisí s funkciami
príslušného modulu aplikačného softvéru.
2.2Zabezpečenie kompatibility aplikačného softvéru s novými verziami operačného systému.
2.3Oprava chýb aplikačného softvéru vo forme kumulatívnych zmien a nových verzií.
2.4Kontrola implementácie nových verzií a opráv.
2.5Poplatok za používanie licencií v súlade s Autorským zákonom.
2.6Zapracovanie opisu zmien do dokumentácie k aplikačnému softvéru.
2.7Zoznam modulov aplikačného softvéru a počet licencií,
Časť 3.
UPGRADE Technické zhodnotenie dodaného aplikačného softvéru
3.1Zapracovanie špecifických požiadaviek špecifickou požiadavkou sa rozumie požiadavka, ktorá sa realizuje na podnet
objednávateľa bude zabezpečovať spracovanie údajov podľa jeho postupov a návrhov, ktoré sú rozdielne od algoritmov
dodávaných a zapracovaných do aplikačného softvéru, ktoré sa chápu ako štandardné.
3.2Špecifické analytické a programátorské práce, ktoré priamo nezasahujú do jednotlivých aplikácií, ale súvisia s prácou
s nimi (napr. návrh a programovanie konverzného programu a pod.)
Rozsah: 150 hod./rok
Časť 4.
Hot-line podpora
4.1Telefonická podpora
Rozsah: 20 hod./rok
4.2Vzdialená správa
Rozsah: neobmedzene
Časť 5.
Riadenie projektu
5.1 Príprava a koordinácia aktivít súvisiacich s plnením špecifických požiadaviek UPGRADE.
5.2 Príprava a koordinácia aktivít súvisiacich s integráciou aplikačného softvéru na okolité systémy.
5.3 Príprava a koordinácia metodických dní a školení pre zamestnancov objednávateľa.
5.4 Vypracovanie a aktualizácia dokumentácie súvisiacej s bezpečnosťou informačných systémov, ktoré sú predmetom
zákazky..
Rozsah: 16 hod./rok
Časť 6.
Technická podpora
6.1Profylaktika.
6.2Databáza a dáta.
6.3Operačný systém a systémové prostriedky.
6.4Licenčný a aplikačný softvér.
6.5Hardvérové vybavenie a sieť.
6.6Udržiavanie testovacej databázy.
Rozsah: 16 hod./rok
Časť 7.
Metodická podpora
7.1 Osobné konzultácie zamestnanca poskytovateľa so zamestnancami objednávateľa za účelom riešenia konkrétnych
otázok súvisiacich s využívaním informačného systému samosprávy.
Rozsah: 56 hod./rok
2/5
Časť 8.
Školenia/metodické dni
8.1 Odborné školenie modulov aplikačného softvéru.
8.2 Účasť na odborných metodických dňoch.
Rozsah: 10 osoba/školenie
Časť 9.
Bezpečnostná politika
9.1. Vypracovanie a aktualizácia dokumentu: Plán zálohy a obnovy produktov.
Rozsah : 1 x ročne
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
V.2) PRIDELENIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
29.03.2019
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
CORA GEO, s. r. o.
IČO: 31612989
A.Kmeťa 5397/23 , 03601 Martin
Slovensko
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 196 000,00 EUR bez DPH
Celková hodnota zákazky/časti 192 085,48 EUR bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
03.04.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité