Oznámenie 6861 - MSS

Obsah

6861 - MSS
Vestník č. 70/2019 - 09.04.2019

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Trnava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00313114
Hlavná 1, 91771 Trnava
Kód NUTS: SK021
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. František Drgoň
Telefón: +421 918466551
Fax: +421 333236400
Email: frantisek.drgon@trnava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov-4db.html
Hlavná adresa(URL): http://www.trnava.sk

Obec Biely Kostol
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31871461
Pionierske námestie č. 18 , 91707 Biely Kostol
Kód NUTS: SK021
Slovensko
Kontaktná osoba: frantisek.drgon@trnava.sk
Telefón: +421 918466551
Fax: +421 333236400
Email: frantisek.drgon@trnava.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov-4db.html
Hlavná adresa(URL): https://www.bielykostol.sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4767
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4767
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Úzmná samospráva
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Mestská autobusová doprava v meste Trnava
Referenčné číslo: 5436/2019
II.1.2) Hlavný kód CPV
60112000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytovanie služby Mestská autobusová doprava v meste Trnava v rozsahu a podľa požiadaviek verejného obstarávateľa v súťažných podkladoch.

Predmetom služby je zabezpečiť verejnosti bezpečné, efektívne a kvalitné dopravné služby na území Mesta Trnava formou mestskej autobusovej dopravy (ďalej aj ako "MAD) za určené základné cestovné podľa potrieb dopravnej obslužnosti predmetného územia a pri zohľadnení sociálnych a environmentálnych faktorov. Bližšie požiadavky sú uvedené v týchto súťažných podkladoch a v záväznom návrhu zmluvy.
Predmetom zákazky je aj možná opcia, ktorá zahŕňa možnosť uzatvorenia zmluvy aj zo strany obce Biely Kostol. Neuzatvorenie zmluvy zo strany obce Biely Kostol nemá žiadny dopad na verejné obstarávanie realizované mestom Trnava.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
24 380 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kataster mesta Trnava,
Opcia - kataster obce Biely Kostol.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom služby je zabezpečiť verejnosti bezpečné, efektívne a kvalitné dopravné služby na území Mesta Trnava formou mestskej autobusovej dopravy (ďalej aj ako "MAD) za určené základné cestovné podľa potrieb dopravnej obslužnosti predmetného územia a pri zohľadnení sociálnych a environmentálnych faktorov. Bližšie požiadavky sú uvedené v týchto súťažných podkladoch a v záväznom návrhu zmluvy.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
24 380 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
120
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Opcia pre obec Biely Kostol predstavuje 15 000 vzkm ročne (PHZ 318 000,- € za 10 rokov). Bližšie je uvedené v súťažných podkladoch (v návrhu zmluvy).
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ vyžaduje splnenie podmienok uvedených v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO"). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 2 až ods. 5, alebo § 152 ZVO.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje v súlade s § 37 ods. 3 ZVO preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED") podľa § 39 ods. 1 ZVO, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované dokumentom JED, ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.
Doklady musia byť z ich originálu alebo z ich úradne overenej fotokópie naskenované a vložené do systému Josephine.
V prípade, že sú doklady ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vydávané orgánom verejnej správy (alebo inou povinnou inštitúciou) priamo v digitálnej podobe, môže uchádzač vložiť do systému tento digitálny doklad (vrátane jeho úradného prekladu). Uchádzač je oprávnený použiť aj doklady transformované zaručenou konverziou podľa zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v platnom znení.

V prípade pochybností o pravosti "naskenovaných" dokladov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo požadovať predloženie dokladov vo forme zaručenej konverzie.

Verejný obstarávateľ má v súčasnosti prístup k nasledovným dokladom podľa § 32 ods. 3 ZVO:
doklad podľa § 32 ods.1 písm. e) ZVO.
Ostatné doklady je potrebné predložiť v ponuke.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač preukáže ekonomické a finančné postavenie, doklady v zmysle ustanovenia § 33 ods.1 písm. a) zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZVO"), t.j. vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky.

Zároveň uchádzač predloží čestné prehlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých potvrdenia predkladá, nemá vedené účty a ani žiadne iné záväzky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má vedené účty (ďalej len "vyjadrenie"). Z vyjadrenia musí byť zrejmé, že uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia:
a) si plní svoje záväzky,
b) nie je v nepovolenom debete,
c) bežný účet uchádzača nie je predmetom exekúcie.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač preukáže splnenie nasledovných podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti:
1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO - zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona;
2. Podľa § 34 ods. 1 psím. c) ZVO - údajmi o technikoch alebo technických orgánoch, najmä tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi;
3. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO - ak ide o služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk;
4. Podľa § 34 ods. 1 písm. j) ZVO - údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na poskytnutie služby,
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. V predloženom zozname poskytnutých služieb musí byť preukázané, že uchádzač poskytoval služby v oblasti cestnej autobusovej dopravy v hodnote 2 000 000,- eur.
2.Požaduje sa preukázanie disponibility aspoň s dvomi vedúcimi dopravy. Postavenie vedúceho dopravy sa preukazuje príslušným oprávnením podľa právneho poriadku SR alebo iného členského štátu EÚ (vrátane štátov GPA). Uchádzač v ponuke predloží požadovaný doklad (ako sken v ponuke).
3.Požaduje sa preukázanie disponibility aspoň s 35 vodičmi autobusu. Postavenie vodiča sa preukazuje príslušným oprávnením podľa právneho poriadku SR alebo iného členského štátu EÚ (vrátane štátov GPA). Uchádzač v ponuke predloží požadovaný doklad (ako sken v ponuke).
4. Požaduje sa preukázanie disponibility aspoň s 20 autobusmi spĺňajúcimi emisnú normu min. Euro IV. Uchádzač v ponuke predloží požadovaný doklad preukazujúci disponibilitu s vozidlom (ako sken v ponuke).
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Bližšie uvedené v súťažných podkladoch (návrhu zmluvy).
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2017/S 237-492266
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum: 02.06.2019
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.06.2019 10:00
Miesto: Trnava, Mestský úrad v Trnave, Trhová 3, I. posch., miestnosť č. 142 alebo v prípade potreby iná miestnosť, ktorej disponibilita bude oznámená na informáciách v budove Mestského úradu.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otvárania ponúk sa môže zúčastniť len uchádzač (štatutárny zástupca uchádzača alebo ním splnomocnená osoba), ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Fyzická osoba zastupujúca uchádzača sa preukáže identifikačným dokladom a listinným oprávnením konať za uchádzača. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zmeniť termín otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Ponuky sa predkladajú elektronicky prostredníctvom systému JOSEPHINE (webová adresa systému je
http://josephine.proebiz.com, kde autentifikovaný uchádzač vkladá ponuku k danej zákazke.

2. Proces verejného obstarávania je v podmienkach Slovenskej republiky regulovaný zákonom č. 343/2015 Z. z. o
verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorý je verejne dostupný na internetovej stránke
Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky https://www.slov-lex.sk/pravne-predpisy. Tu sa záujemca a uchádzač dozvie o všetkých možnostiach ako je možné preukázať splnenie podmienok účasti. Tento právny predpis takisto upravuje procesný postup verejného obstarávateľa vo verejnom obstarávaní. V prípade otázok na výklad právneho predpisu je možné obrátiť sa na Úrad pre verejné obstarávanie so žiadosťou o metodické usmernenie. Verejný obstarávateľ postupuje vo verejnom obstarávaní podľa postupov, ktoré vyplývajú zo znenia zákona a snaží sa zohľadňovať metodické pokyny Úradu pre verejné obstarávanie, ktoré sú mu známe v čase realizácie postupu verejného obstarávania.

3. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na Euro použiť kurz Európskej centrálnej banky (ECB), aktuálny v posledný deň v príslušného kalendárneho roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t. j. v ktorom sa dodanie služby realizovalo. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene Euro.

4. Predmetné verejné obstarávanie je zeleným verejným obstarávaním z dôvodu, že verejný obstarávateľ vyžaduje preukázanie disponibility s autobusmi, ktoré spĺňajú emisnú normu min. EURO IV.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Uvedené v zákone o verejnom obstarávaní § 163 až § 180.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
03.04.2019

Redakčné opravy

7558 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 74/2019
V oznámení 06861-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Trnava, Hlavná 1, 917 71 Trnava zverejnenom vo VVO č. 070/2019 zo dňa 09.04.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 02.06.2019 00:00 Má byť: 03.06.2019 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 03.06.2019 10:00 Má byť: 04.06.2019 10:00
13121 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 99/2019
V oznámení 06861-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Trnava, Hlavná 1, 917 71 Trnava zverejnenom vo VVO č. 070/2019 zo dňa 09.04.2019 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.11) Informácie o opciách Namiesto: Opcia pre obec Biely Kostol predstavuje 15 000 vzkm ročne (PHZ 318 000,- € za 10 rokov). Bližšie je uvedené v súťažných podkladoch (v návrhu zmluvy). Má byť: Opcia pre obec Biely Kostol predstavuje 11 000 vzkm ročne (PHZ 233 200 € za 10 rokov). Bližšie je uvedené v súťažných podkladoch (v návrhu zmluvy). IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 03.06.2019 10:00 Má byť: 18.06.2019 10:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Verejný obstarávateľ predlžuje lehotu na predkladanie ponúk z dôvodu úprav súťažných podkladov v časti "Súťažné podklady" , "Štandardy MAD Trnava" , "Návrh Zmluvy o službách". Ide o nepodstatnú zmenu súťažných podkladov, ktorá nevyvolala potrebu predĺženia lehoty na predkladanie ponúk. I napriek uvedenému túto lehotu verejný obstarávateľ predlžuje, aby mali jednotlivé hospodárske subjekty dostatok času na prípravu svojich ponúk.
13246 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 101/2019
V oznámení 06861-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Trnava, Hlavná 1, 917 71 Trnava zverejnenom vo VVO č. 070/2019 zo dňa 09.04.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 03.06.2019 10:00 Má byť: 19.06.2019 10:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Miesto: Trnava, Mestský úrad v Trnave, Trhová 3, I. posch., miestnosť č. 142 alebo v prípade potreby iná miestnosť, ktorej disponibilita bude oznámená na informáciách v budove Mestského úradu. Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otvárania ponúk sa môže zúčastniť len uchádzač (štatutárny zástupca uchádzača alebo ním splnomocnená osoba), ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Fyzická osoba zastupujúca uchádzača sa preukáže identifikačným dokladom a listinným oprávnením konať za uchádzača. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zmeniť termín otvárania ponúk.
23291 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 171/2019
V oznámení 06861-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Trnava, Hlavná 1, 917 71 Trnava zverejnenom vo VVO č. 070/2019 zo dňa 09.04.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 03.06.2019 10:00 Má byť: 20.09.2019 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 04.06.2019 10:00 Má byť: 20.09.2019 09:30
24548 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 190/2019
V oznámení 06861-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Trnava, Hlavná 1, 917 71 Trnava zverejnenom vo VVO č. 070/2019 zo dňa 09.04.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 20.09.2019 09:00 Má byť: 07.10.2019 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 20.09.2019 09:30 Má byť: 07.10.2019 09:30 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Verejný obstarávateľ vykonáva úpravu dátumov na predkladanie ponúk z dôvodu zaslanej Žiadosti o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité