Oznámenie 6520 - WYS

Obsah

6520 - WYS
Vestník č. 68/2019 - 05.04.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Zdenka Kudláčová
Telefón: +421 552341583
Email: zdenka.kudlacova@upjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1036
Hlavná adresa(URL): http://www.upjs.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/439
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/439
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Skupinové úrazové poistenie osôb prepravovaných motorovými vozidlami
Referenčné číslo: REK000560/2019-UVO
II.1.2) Hlavný kód CPV
66510000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je skupinové úrazové poistenie osôb prepravovaných motorovými vozidlami, ktoré sú vo vlastníctve verejného obstarávateľa, prípadne ich oprávneným užívateľom (na základe leasingových zmlúv).
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
2 730,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
66512000-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, jej fakulty, ústavy a pracoviská.
II.2.4) Opis obstarávania
Skupinové úrazové poistenie osôb prepravovaných motorovými vozidlami pre 14 vozidiel s poistným krytím:
- smrť následkom úrazu,
- trvalá invalidita následkom úrazu,
- denné odškodnenie za pobyt v nemocnici následkom úrazu (eliminačné obdobie 3 dni),
- zlomeniny a popáleniny následkom úrazu.
Dĺžka trvania poistenia: od 10.5.2019 do 9.5.2022.
Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
2 730,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Dátum začatia: 06.05.2019
Dátum ukončenia: 09.05.2022
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť ten, kto spĺňa nasledujúce podmienky účasti:
- podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže splnenie tejto podmienky účasti dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní predložením dokladu o oprávnení poskytovať službu v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky;
- podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže splnenie tejto podmienky účasti dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní predložením čestného vyhlásenia uchádzača, že nemá uložený základ účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

2. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom (ďalej ako JED) podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením v súlade s § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.

3. Ak uchádzač využije na preukázanie splnenia podmienok účasti JED podľa § 39 zákona, na preukázanie splnenia podmienok účasti bude postačovať, ak uchádzač vo formulári JED v časti IV. vyplní oddiel "alfa".

4. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie informácií o JED-e pre verejné obstarávanie sa nachádza na: http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-605.html

5. Ak uchádzač nevyužije na preukázanie splnenia podmienok účasti JED podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestné vyhlásenie v súlade s § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, v takom prípade v rámci svojej ponuky predkladá naskenované originály alebo úradne overené kópie dokladov na preukázanie splnenia podmienok účasti vo formáte .pdf alebo v pôvodnej elektronickej podobe, ktoré musia byť vložené do ponuky.

6. V prípade, že je uchádzač zapísaný do Zoznamu hospodárskych subjektov na Úrade pre verejné obstarávanie v súlade s § 152 zákona o verejnom obstarávaní, nepredkladá žiaden dokument na preukázanie splnenia stanovených podmienok účasti.

7. V prípade, že uchádzača tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, uchádzač predloží požadované doklady alebo vyplní a predloží JED alebo predloží čestné vyhlásenie s požadovanými informáciami za každého člena skupiny dodávateľov osobitne.

8. V prípade, že uchádzač pri plnení predmetu zákazky využije kapacity subdodávateľov, uchádzač predloží požadované doklady alebo vyplní a predloží JED alebo predloží čestné vyhlásenie s požadovanými informáciami za každého subdodávateľa osobitne.

9. Ďalšie podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.

10. Verejný obstarávateľ v súlade s § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narušujúcu hospodársku súťaž.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.04.2019 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.07.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.04.2019 11:00
Miesto: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova 2, 041 80 Košice - Rektorát, zasadacia miestnosť č. 116 na I. poschodí.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač(fyzická osoba) alebo štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu (právnická osoba) sa preukáže preukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať, poverený zástupca uchádzača aj splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje prostredníctvom elektronických prostriedkov podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní a v súlade so súťažnými podkladmi.

2. Zadávanie zákazky sa realizuje prostredníctvom Systému Elektronické obstarávanie / Systém EO, ktorý je súčasťou Elektronického kontraktačného systému (ďalej len EKS) a je vytvorený, prevádzkovaný a dostupný na webovom sídle: https://eo.eks.sk/

3. Verejný obstarávateľ uvádza, že v dokumente Všeobecné podmienky elektronického obstarávania, ktorý je zverejnený na EKS, sú upravené v rozsahu zákona základné podmienky používania elektronickej podpory procesov vo verejnom obstarávaní najmä z hľadiska bezpečnosti, ochrany osobných údajov a iných údajov, ako aj podrobnosti vo vzťahu ku komunikácii, doručovaniu, identifikácii a autentifikácii. Priamy odkaz: https://ppvo.eks.sk/SpravaVPPPVO/VPPPVO/AktualneUcinne/10

4. Informácie a dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, ktoré je verejný obstarávateľ povinný zverejniť v profile, budú odo dňa zverejnenia tejto výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku bezodplatne, neobmedzene, úplne a priamo prístupné na: https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/439

5. Priamy odkaz na túto internetovú adresu je tiež zverejnený v Profile verejného obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie v príslušnej zákazke https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1036

6. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ tieto dokumenty záujemcom nezasiela v listinnej ani v elektronickej (e-mailovej) podobe.

7. Dorozumievanie a komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami / uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní v rozsahu stanovenom v súťažných podkladoch elektronickou formou prostredníctvom EO EKS, a to v slovenskom, prípadne českom jazyku.

8. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi najneskôr tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk zverejnením na Elektronickej tabuli v rámci EKS predmetnej zákazky za predpokladu, že žiadosť o vysvetlenie bude doručená elektronickou funkcionalitou EKS dostatočne vopred. Z tohto dôvodu verejný obstarávateľ odporúča záujemcom / uchádzačom priebežne sledovať Elektronickú tabuľu tejto zákazky.

9. Dátum začatia platnosti rámcovej dohody uvedený v bode II.2.7) tejto výzvy je predpokladaný dátum uzavretia rámcovej dohody, pričom dĺžka trvania poistenia je od 10.5.2019 do 9.5.2022.

10. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.

11. Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, nie je obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
03.04.2019

Redakčné opravy

7387 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 73/2019
V oznámení 06520-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 068/2019 zo dňa 05.04.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 16.04.2019 10:00 Má byť: 17.04.2019 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 16.04.2019 11:00 Má byť: 17.04.2019 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité