Oznámenie 6827 - WYP

Obsah

6827 - WYP
Vestník č. 70/2019 - 09.04.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Gymnázium, Párovská 1, Nitra
IČO: 00160253
Párovská 1, 95050 Nitra
Slovensko
Kontaktná osoba: zodpovedná za predmet zákazky: PhDr. Martin Chudík, osoba zodpovedná za verejné obstarávanie Ing. Helena Polónyi
Telefón: +421 905826576
Email: polonyi@orangemail.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://gpnr.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=56892644&
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=56892644&
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Revitalizácia športového areálu pri Gymnáziu na Párovskej ulici v Nitre II
Referenčné číslo: 2/2019/VO/po
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212220-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je revitalizácia športového areálu pri Gymnáziu na Párovskej v Nitre.
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v časti B a v projektovej dokumentácii a výkaze výmer, ktoré sú samostatnou prílohou.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
433 948,32 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Gymnázium Párovská 1, Nitra 950 50
II.2.4) Opis obstarávania
Navrhovaný súbor ihrísk je navrhovaný v meste Nitra na parcele č. 849 v areáli Gymnázia na ploche
súčasných športových ihrísk. V návrhu sa počíta s obnovou atletického oválu, futbalovým ihriskom,
volejbalovými ihriskami, basketbalovým ihriskom, výstavbou tribúny a ihriskom pre petanque.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Lehota zhotovenia
Relatívna váha: 30

Cena
Relatívna váha: 70
II.2.6) Predpokladaná hodnota
433 948,32 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 a ich preukázanie podľa § 32 ods. 2 a 3 zákona č. 343/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) formou predloženia dokladov, alebo formou zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasledujúcich zákona, predložením čestného vyhlásenia alebo formou jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona.
Uchádzač , ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, musí preukazovať splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) a e) a predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a) a e) vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ nie je v pozícii orgánu verejnej moci podľa zákona č. 177/2018 Z.z.
Hodnotenie splnenia podmienok účasti uchádzačov podľa § 32 zákona bude nasledovné:
Ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, predkladá predmetné doklady v
needitovateľnej forme vo formáte pdf podpísané elektronicky inštitúciou, ktorá potvrdenie vydala, alebo
podpísané príslušnou inštitúciou v listinnej podobe, uloženej do pdf formátu a podpísanej kvalifikovaným
elektronickým podpisom uchádzača.
Ak uchádzač predkladá JED alebo čestné vyhlásenie, predkladá tento doklad v needitovateľnej forme vo
formáte pdf.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: § 33 Splnenie podmienky účasti podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona: uchádzač preukáže predložením týchto dokladov a dokumentov (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov a dokumentov):
Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti prehľadom o dosiahnutom obrate v € za posledné
tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti predložením čestného vyhlásenia podpísaného osobou
oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie celkový obrat za posledné 3 hospodárske roky,
za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo prevádzkovania činnosti. Prepočet inej meny na EUR
vykoná uchádzač výmenným kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia tohto verejného obstarávania vo
Vestníku verejného obstarávania Úradu pre verejné obstarávanie.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti
určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom
obstarávaní, resp. čestným vyhlásením o splnení predmetnej podmienky účasti.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa
finančného a ekonomického postavenia spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať, že spolu za posledné 3 hospodárske roky dosiahol obrat vo výške 800.000.- € bez DPH.
Požiadavka na výšku obratu vo výške 800.000.- € v zmysle § 38 ods. 6 písm. a) zákona o verejnom
obstarávaní nepresahuje dvojnásobok predpokladanej hodnoty zákazky, keďže trvanie zmluvy na
predmetné verejné obstarávanie nie je dlhšie ako 12 mesiacov .
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác zmluvne uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od
vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác.
Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení podľa
obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení
potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením
uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie
alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
Ak uchádzač má potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác v mene inej ako EUR, súčasťou potvrdenia musí byť aj prepočet inej meny na EUR. Prepočet inej meny na EUR vykoná uchádzač výmenným kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia tejto výzvy vo Vestníku verejného obstarávania ÚVO.
Pod obdobným charakterom a rozsahom stavebných prác verejný obstarávateľ bude akceptovať iba stavebné práce na objektoch viacúčelových športových zariadení.
2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi a odbornej kvalifikácii osôb určených na
plnenie zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: Uchádzač musí požadovaným zoznamom zmluvne uskutočnených stavebných prác a kvalifikovanými referenciami preukázať, že vo vyššie uvedenom období realizoval:
- stavebné práce rovnakého alebo obdobného charakteru a zložitosti ako predmet zákazky v súhrnnej
min. hodnote 800.000.- EUR bez DPH alebo ekvivalent v inej mene.
Zoznam musí obsahovať aj Informáciu o tom, či je uvedená zákazka realizovaná pre verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, alebo pre súkromný sektor, aby verejný obstarávateľ vedel dohľadať referencie v Evidencii referencií, vedenej Úradom pre verejné obstarávanie.
V prípade, ak zákazka bola realizovaná pre súkromný sektor, prílohou zoznamu musí byť potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác. Pokiaľ uchádzač nahradí potvrdenie svojím čestným vyhlásením a dokladmi, v zozname musí byť uvedená kontaktná osoba odberateľa pre overenie poskytnutej informácie o realizácii zákazky.
Zoznam musí obsahovať minimálne tieto údaje:
-identifikácia dodávateľa,
-identifikácia odberateľa s kontaktnými údajmi poverenej osoby odberateľa,
-názov predmetu zmluvy,
-stručný opis plnenia, z ktorého musí byť zrejmý predmet plnenia rovnaký alebo podobný ako predmet zákazky,
-cena predmetu zmluvy v EUR bez DPH (resp. podiel na plnení),
-lehota dodania (mesiac, rok).
K bodu 2.:
Údaje o vzdelaní a odbornej praxi a odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy budú uvedené v zozname týchto osôb, v ktorom verejný obstarávateľ požaduje uviesť nasledovné údaje:
- meno, priezvisko, pracovné zaradenie , najvyššie dosiahnuté vzdelanie, odbornú prax v požadovanej
odbornej spôsobilosti v trvaní min. 5 rokov.
Verejný obstarávateľ požaduje v zozname uviesť a preukázať odbornú spôsobilosť min. 1 osoby v pozícii stavbyvedúci s odborným zameraným na pozemné stavby. Zoznam musí byť doložený osvedčeniami odbornej spôsobilosti (osvedčenie stavbyvedúci vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov).
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Ďalšie podmienky vykonania zákazky sú uvedené v návrhu ZoD, ktorý je súčasťou súťažných podkladov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 29.04.2019 10:00
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 29.04.2019 11:00
Miesto: www.ezakazky.sk
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné - uchádzačom, ktorí predložili ponuky prostredníctvom portálu https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=56892644&, bude v lehote
na otváranie ponúk umožnený prístup k návrhu na plnenie kritérií všetkých predložených ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Súťažné podklady sú dostupné na profile verejného obstarávateľa na stránke https://www.uvo.gov.sk/profily.
Predmetné verejné obstarávanie bude realizované ako podlimitná zákazka na stavebné práce.
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom
elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane
doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk, https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=56892644&
Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom
elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia od okamihu registrácie v príslušnej zákazke.
Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu
https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=56892644&,
b) klikne na názov zákazky,
c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady,
d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi už poskytnutými.
Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom
elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia od okamihu registrácie v príslušnej zákazke.
Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu
https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=56892644&
b) klikne na názov zákazky,
c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady,
d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania
prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu);
d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje
podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke
https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=56892644&.
Vyššie uvedený postup povinnej registrácie na portáli ezakazky platí aj v prípade, ak hospodársky
subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa na stránke UVO alebo iným
spôsobom.
Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vylúčiť uchádzača, ak má dôvodné podozrenie, že uchádzač
alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu
narúšajúcu hospodársku súťaž.
Verejný obstarávateľ nevyžaduje zábezpeku.
Predmetné verejné obstarávanie nie je žiadne z uvedených možností (zelené, inovácia, sociálne
aspekty).
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
06.04.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité