Oznámenie 7117 - WYT

Obsah

7117 - WYT
Vestník č. 72/2019 - 11.04.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Brezno
IČO: 00313319
Nám. M.R.Štefánika 1, 97701 Brezno
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Mária Borbélyová
Telefón: +421 948520495
Email: maria.borbelyova@porte.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4782
Hlavná adresa(URL): http://www.brezno.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/420115
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zlepšenie kompetencií žiakov ZŠ MPČĽ 35, Brezno
II.1.2) Hlavný kód CPV
39162200-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je nákup a dodávka tovaru a súvisiacich služieb na zlepšenie kompetencií žiakov základnej školy: učebné pomôcky, IKT a iná technika, nábytok a iné vybavenie, pracoviská učebne polytechniky, knihy
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
161 662,55 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 5
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
IKT a iná technika
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30236000-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola s materskou školou, ul. MPČĽ 35, 977 01 Brezno
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom časti 1 zákazky je IKT a iná technika určená pre učebne biológie, fyziky, chémie, dve učebne IKT, učebňu jazykov a knižnicu.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
53 730,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 5
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: ITMS2014+: 302021K390
II.2.14) Doplňujúce informácie
Európsky fond regionálneho rozvoja, operačný program: Integrovaný regionálny operačný program, prioritná os: 2 -
Ľahší prístup k efektívnym a kvalitnejším verejným službám, špecifický cieľ: 2.2.2 Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov základných škôl
Časť: 2
II.2.1) Názov
Nábytok a iné vybavenie
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39160000-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola s materskou školou, ul. MPČĽ 35, 977 01 Brezno
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom časti 2 zákazky je nábytok a iné vybavenie určené pre učebne biológie, fyziky, chémie, dve učebne IKT, učebňu jazykov, polytechniky a knižnicu.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
49 530,53 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 5
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: ITMS2014+: 302021K390
II.2.14) Doplňujúce informácie
Európsky fond regionálneho rozvoja, operačný program: Integrovaný regionálny operačný program, prioritná os: 2 -
Ľahší prístup k efektívnym a kvalitnejším verejným službám, špecifický cieľ: 2.2.2 Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov základných škôl
Časť: 3
II.2.1) Názov
Pracoviská učebne polytechniky
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39162200-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola s materskou školou, ul. MPČĽ 35, 977 01 Brezno
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom časti 3 zákazky je vybavenie pre pracoviská učebne polytechniky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
9 869,57 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 5
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: ITMS2014+: 302021K390
II.2.14) Doplňujúce informácie
Európsky fond regionálneho rozvoja, operačný program: Integrovaný regionálny operačný program, prioritná os: 2 -
Ľahší prístup k efektívnym a kvalitnejším verejným službám, špecifický cieľ: 2.2.2 Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov základných škôl
Časť: 4
II.2.1) Názov
Učebné pomôcky
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39162200-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola s materskou školou, ul. MPČĽ 35, 977 01 Brezno
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom časti 4 zákazky sú učebné pomôcky pre učebňu biológie, fyziky, chémie a polytechniky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
41 594,95 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 5
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: ITMS2014+: 302021K390
II.2.14) Doplňujúce informácie
Európsky fond regionálneho rozvoja, operačný program: Integrovaný regionálny operačný program, prioritná os: 2 -
Ľahší prístup k efektívnym a kvalitnejším verejným službám, špecifický cieľ: 2.2.2 Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov základných škôl
Časť: 5
II.2.1) Názov
Knihy
Časť č.: 5
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
22110000-4
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola s materskou školou, ul. MPČĽ 35, 977 01 Brezno
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom časti 5 zákazky sú knihy do školskej knižnice.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
6 937,50 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 5
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: ITMS2014+: 302021K390
II.2.14) Doplňujúce informácie
Európsky fond regionálneho rozvoja, operačný program: Integrovaný regionálny operačný program, prioritná os: 2 -
Ľahší prístup k efektívnym a kvalitnejším verejným službám, špecifický cieľ: 2.2.2 Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov základných škôl
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní") a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 32 ods. 2 a 3, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač nemusí predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona z dôvodu, že verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu.
Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov preukazuje osobné postavenie podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní.
Všeobecné požiadavky:
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti: osobné postavenie ako skeny originálov alebo úradne osvedčených kópií týchto dokladov.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní: osobné postavenie predloží každý člen skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ neurčil žiadne podmienky účasti na preukázanie finančného a ekonomického postavenia.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ neurčil žiadne podmienky účasti na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
1. Zhotoviteľ bude povinný:
- strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodaným tovarom kedykoľvek počas trvania
platnosti a účinnosti zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon kontroly/auditu
- sprístupniť všetky dokumenty, ktoré sú relevantné pre špecifické vzniknuté výdavky a platby na účel vykonania kontroly osobám a orgánom, ktoré majú právo tieto dokumenty kontrolovať
- poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť
- rešpektovať podmienky poskytovania finančných prostriedkov objednávateľovi systémom dohodnutým v zmluve o NFP, a to bez nároku na úroky z omeškania.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 24.04.2019 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.04.2019 11:00
Miesto: sídlo verejného obstarávateľa: Nám. gen. M. R. Štefánika 1, 977 01 Brezno
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní (sprístupnení) ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou poverenou na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Podľa § 114 ods. 1 uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil.
JED a manuál na jeho vyplnenie sú zverejnené na stránke Úradu pre verejné obstarávanie https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html.

2. Verejný obstarávateľ realizuje toto verejné obstarávanie prostredníctvom elektronických prostriedkov informačného systému EVO, prevádzkovaného Úradom pre verejné obstarávanie. Hospodársky subjekt, ktorý má záujem o účasť v tomto verejnom obstarávaní (https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/420115), musí byť v informačnom systéme Úradu pre verejné obstarávanie zaregistrovaný. Podrobné informácie o informačnom systéme EVO sú zverejnené na webovom portáli Úradu pre verejné obstarávanie (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html).

3. Verejný obstarávateľ neposkytuje súťažné podklady v listinnej forme, ani ich nezasiela e-mailom. Súťažné podklady sú bez obmedzenia a bez poplatkov prístupné v profile verejného obstarávateľa na stránke ÚVO na adrese uvedenej v bode I.3 tejto výzvy (zmluva, návrh na plnenie kritéria, položková cenová ponuka, formulár Subdodávatelia a subdodávky v editovateľnej forme vo worde/exceli). Rovnakým spôsobom budú prístupné aj všetky prípadné vysvetlenia informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti.

4. Lehota dodania tovaru je 5 mesiacov od výzvy verejného obstarávateľa zaslanej úspešným uchádzačom (predávajúcim).
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
09.04.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité