Oznámenie 7810 - WYP

Obsah

7810 - WYP
Vestník č. 76/2019 - 17.04.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Stará Ľubovňa
IČO: 00330167
Obchodná 1, 06401 Stará Ľubovňa
Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Bohuslav Ferdinand Chudík
Telefón: +421 905866712
Email: bjfinance.sk@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6191
Hlavná adresa(URL): http://www.staralubovna.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6191
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://staralubovna.eranet.sk/#/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Revitalizácia vnútroblokových priestorov na sídlisku Západ, Stará Ľubovňa
Referenčné číslo: IROP-PO4-SC431-201716-opak
II.1.2) Hlavný kód CPV
45236250-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Riešené územie sa nachádza v zastavanej časti mesta Stará Ľubovňa, vo vnútroblokovom priestore bytových domov . V území sa nachádza vzrástla zeleň a kroviny, návrh rešpektuje vzrástlu zeleň, tak aby nedošlo k výrubu zdravých stromov.
Obnovovaná plocha je verejne prístupná bez oplotenia. Terén pozemku má mierny sklon. Údržbu plochy zabezpečuje mesto Stará Ľubovňa. Priestor je dobre prístupný a oslnený. Riešené územie je ohraničené zo štyroch strán bytovými domami. Okolie nebude mať na daný objekt negatívny vplyv vzhľadom na charakter zóny. Rovnako ani riešený objekt svojou prevádzkou nebude negatívne vplývať na životné prostredie.

Hlavnou myšlienkou revitalizácie je vytvorenie príjemného prostredia. Pre lepšie a krajšie prostredie sa vo vnútroblokových priestoroch bude realizovať obnovenie zelene. Vytvorí sa spoločenská zóna, ktorá bude slúžiť ako oáza pokoja a relaxu.
Detské ihriská sú navrhnuté tak, aby slúžili širokej verejnosti v danej lokalite. Okolo detských ihrísk je navrhnuté obnovenie existujúcich chodníkov. Tieto chodníky budú asfaltové. Okolo celého vnútrobloku budú hlavné obslužné chodníky tiež z asfaltu. Odvodnené budú do zbernej nádrže, ktorá bude slúžiť na zavlažovanie zelene. Povrchy ihrísk sú navrhnuté z vode priepustného materialu.

V súčasnosti je daný verejný priestor bez väčších architektonických zásahov. Ako prvé sa budú demontovať detské zostavy, ktoré už nespĺňajú požiadavky bezpečnosti a funkcie. Následne sa odstránia spevnené plochy asfaltové ako aj betónové.

Návrh kompozičného riešenia verejného priestoru vychádza zo súčasných požiadaviek na kvalitu verejného priestoru s ohľadom na jeho funkciu. Celkový význam priestoru je mestského charakteru. Návrh úpravy priestoru zohľadňuje funkciu priestoru vzhľadom na jeho polohu, ako aj morfológiu terénu. Riešené priestranstvo je navrhnuté s dôrazom na koncepciu priestoru vo vzťahu k jeho funkcií a významu, vo väzbe na zeleň a v nadväznosti na komunikačný systém mesta a občiansku vybavenosť.

Revitalizácia medziblokových priestorov sídliska obsahuje nasledovné stavebné objekty:
01 ASANÁCIA
SO 01 VÝSADBA ZELENE
SO 02 ODVODNENIE JESTVUJÚCIH SPEVNENÝCH PLÔCH A ULOŽENIE NOVEJ ŽIVIČEJ ZMESI
SO 03 SPEVNENÉ PLOCHY - ZÁMKOVA DLAŽBA
SO 04 CHODNÍK - ŠTRK
SO 05 MODRÁ INFRAŠTRUKTÚRA SO ZÁZEMÍM
SO 06 SPOLOČENSKÁ ZÓNA
SO 07 ODVODNENIE SVAHOV
SO 08 VÝBEH PRE PSY
SO 09 BASKETBALOVÉ IHRISKO
SO 10 FITNES ZÓNA
SO 11 BETÓNOVÉ GULE
SO 12 MULTIFUNKČNÉ IHRISKO
SO 13 DETSKÉ IHRISKO PRE DETI 5 - 12 ROKOV
SO 14 DETSKÉ DOPRAVNÉ IHRISKO
SO 15 DETSKÉ IHRISKO PRE DETI 2 - 5 ROKOV
SO 16 RAMPA PRE IMOBILNÝCH
SO 17 PRÍSTREŠOK NA KONTAJNERI
SO 18 HOKEJBALOVÉ IHRISKO
02 MOBILIÁR

Súčasťou diela sú aj práce naviac, ktoré je potrebné zrealizovať v rámci predmetu zákazky, t.j. práce naviac sú súčasťou sumy predpokladanej hodnoty zákazky.

Pred výkopovými prácami je potrebné vytýčiť jestvujúce podzemné vedenia a siete. Vytýčenie zrealizuje zhotoviteľ a náklady je povinný zahrnúť do jednotkových cien jednotlivých položiek.

Počas realizácie výstavby sa bude postupovať systematicky, aby nedochádzalo k poškodeniu vzrástlej zelene a okolie predmetnej stavby sa po realizácii upraví do pôvodného stavu. Všetky použité mechanizmy a technické prostriedky sa budú udržiavať v čase realizácie hlavnej aktivity projektu v dobrom prevádzkovom stave a v súlade s podmienkami sprievodnej dokumentácie a prevádzkových predpisov ich výrobcov a všeobecne záväzných predpisov. Odpad vyprodukovaný počas výstavby bude vyseparovaný podľa platných predpisov a zabezpečenie jeho likvidácie v zmysle platnej legislatívy. Pred kolaudáciou stavby uskutoční dodávateľ skúšobné prevádzky jednotlivých inštalácií podľa platných STN a predpisov. Konkrétne podmienky realizácie, obmedzenia počas výstavby, zabezpečenie okolia objektu a staveniska budú zadefinované pred samotným zahájením stavebných úprav.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
581 804,51 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45112711-2
45316110-9
45240000-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mesto Stará Ľubovňa, verejný priestor nachádzajúci sa na parcelách, ktoré sú zapísaných na liste vlastníctva č. 3696 v k. ú. Stará Ľubovňa.
II.2.4) Opis obstarávania
Riešené územie sa nachádza v zastavanej časti mesta Stará Ľubovňa, vo vnútroblokovom priestore bytových domov . V území sa nachádza vzrástla zeleň a kroviny, návrh rešpektuje vzrástlu zeleň, tak aby nedošlo k výrubu zdravých stromov.
Obnovovaná plocha je verejne prístupná bez oplotenia. Terén pozemku má mierny sklon. Údržbu plochy zabezpečuje mesto Stará Ľubovňa. Priestor je dobre prístupný a oslnený. Riešené územie je ohraničené zo štyroch strán bytovými domami. Okolie nebude mať na daný objekt negatívny vplyv vzhľadom na charakter zóny. Rovnako ani riešený objekt svojou prevádzkou nebude negatívne vplývať na životné prostredie.

Hlavnou myšlienkou revitalizácie je vytvorenie príjemného prostredia. Pre lepšie a krajšie prostredie sa vo vnútroblokových priestoroch bude realizovať obnovenie zelene. Vytvorí sa spoločenská zóna, ktorá bude slúžiť ako oáza pokoja a relaxu.
Detské ihriská sú navrhnuté tak, aby slúžili širokej verejnosti v danej lokalite. Okolo detských ihrísk je navrhnuté obnovenie existujúcich chodníkov. Tieto chodníky budú asfaltové. Okolo celého vnútrobloku budú hlavné obslužné chodníky tiež z asfaltu. Odvodnené budú do zbernej nádrže, ktorá bude slúžiť na zavlažovanie zelene. Povrchy ihrísk sú navrhnuté z vode priepustného materialu.

V súčasnosti je daný verejný priestor bez väčších architektonických zásahov. Ako prvé sa budú demontovať detské zostavy, ktoré už nespĺňajú požiadavky bezpečnosti a funkcie. Následne sa odstránia spevnené plochy asfaltové ako aj betónové.

Návrh kompozičného riešenia verejného priestoru vychádza zo súčasných požiadaviek na kvalitu verejného priestoru s ohľadom na jeho funkciu. Celkový význam priestoru je mestského charakteru. Návrh úpravy priestoru zohľadňuje funkciu priestoru vzhľadom na jeho polohu, ako aj morfológiu terénu. Riešené priestranstvo je navrhnuté s dôrazom na koncepciu priestoru vo vzťahu k jeho funkcií a významu, vo väzbe na zeleň a v nadväznosti na komunikačný systém mesta a občiansku vybavenosť.

Revitalizácia medziblokových priestorov sídliska obsahuje nasledovné stavebné objekty:
01 ASANÁCIA
SO 01 VÝSADBA ZELENE
SO 02 ODVODNENIE JESTVUJÚCIH SPEVNENÝCH PLÔCH A ULOŽENIE NOVEJ ŽIVIČEJ ZMESI
SO 03 SPEVNENÉ PLOCHY - ZÁMKOVA DLAŽBA
SO 04 CHODNÍK - ŠTRK
SO 05 MODRÁ INFRAŠTRUKTÚRA SO ZÁZEMÍM
SO 06 SPOLOČENSKÁ ZÓNA
SO 07 ODVODNENIE SVAHOV
SO 08 VÝBEH PRE PSY
SO 09 BASKETBALOVÉ IHRISKO
SO 10 FITNES ZÓNA
SO 11 BETÓNOVÉ GULE
SO 12 MULTIFUNKČNÉ IHRISKO
SO 13 DETSKÉ IHRISKO PRE DETI 5 - 12 ROKOV
SO 14 DETSKÉ DOPRAVNÉ IHRISKO
SO 15 DETSKÉ IHRISKO PRE DETI 2 - 5 ROKOV
SO 16 RAMPA PRE IMOBILNÝCH
SO 17 PRÍSTREŠOK NA KONTAJNERI
SO 18 HOKEJBALOVÉ IHRISKO
02 MOBILIÁR

Súčasťou diela sú aj práce naviac, ktoré je potrebné zrealizovať v rámci predmetu zákazky, t.j. práce naviac sú súčasťou sumy predpokladanej hodnoty zákazky.

Pred výkopovými prácami je potrebné vytýčiť jestvujúce podzemné vedenia a siete. Vytýčenie zrealizuje zhotoviteľ a náklady je povinný zahrnúť do jednotkových cien jednotlivých položiek.

Počas realizácie výstavby sa bude postupovať systematicky, aby nedochádzalo k poškodeniu vzrástlej zelene a okolie predmetnej stavby sa po realizácii upraví do pôvodného stavu. Všetky použité mechanizmy a technické prostriedky sa budú udržiavať v čase realizácie hlavnej aktivity projektu v dobrom prevádzkovom stave a v súlade s podmienkami sprievodnej dokumentácie a prevádzkových predpisov ich výrobcov a všeobecne záväzných predpisov. Odpad vyprodukovaný počas výstavby bude vyseparovaný podľa platných predpisov a zabezpečenie jeho likvidácie v zmysle platnej legislatívy. Pred kolaudáciou stavby uskutoční dodávateľ skúšobné prevádzky jednotlivých inštalácií podľa platných STN a predpisov. Konkrétne podmienky realizácie, obmedzenia počas výstavby, zabezpečenie okolia objektu a staveniska budú zadefinované pred samotným zahájením stavebných úprav.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Najlepšia kvalifikácia a skúsenosť zamestnancov - zodpovedných za riadenie stavebných prác (stavbyvedúci č. 1)
Relatívna váha: 20
Názov: Najlepšia kvalifikácia a skúsenosť zamestnancov - zodpovedných za riadenie stavebných prác (stavbyvedúci č. 2)
Relatívna váha: 10

Cena
Relatívna váha: 70
II.2.6) Predpokladaná hodnota
581 804,51 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 13
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: V prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona o verejnom obstarávaní, bude sa postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v platnom znení
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Integrovaný regionálny operačný program, Špecifický cieľ 4.3.1
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zmluva o dielo je uzavretá jej podpisom oboma zmluvnými stranami a nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu postupov v rámci administratívnej kontroly verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, ako aj po jej zverejnení v zmysle platnej legislatívy.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní v platnom znení, t.j. musí preukázať, že:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe. Preukáže doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace.
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Preukáže doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako 3 mesiace.
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Preukáže doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako 3 mesiace.
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku. Preukáže doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako 3 mesiace.
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Preukáže doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Preukáže doloženým čestným vyhlásením.
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.

1.2 Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 2.1 Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie:
a) § 33 ods. 1 písm. d) - prehľadom o celkovom obrate, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v sume minimálne 1.150.000,00 EUR za posudzované obdobie. Pokiaľ podnikateľské subjekty (uchádzači) majú svoje účtovné závierky uložené vo verejnej časti registra účtovných závierok (sú verejne prístupné na www.registeruz.sk v elektronickej podobe), verejný obstarávateľ si požadované dokumenty môže preveriť, stiahnuť alebo vytlačiť sám, t.j. nie je potrebné, aby ich uchádzač predložil a ak ich predloží nevyžaduje sa, aby boli potvrdené miestne príslušným správcom dane alebo audítorom. Pokiaľ podnikateľské subjekty (uchádzači) nemajú svoje účtovné závierky uložené vo verejnej časti registra účtovných závierok (nie sú verejne prístupné na www.registeruz.sk v elektronickej podobe), v ponuke predkladajú originály alebo úradne overené kópie požadovaných dokladov. Pokiaľ uchádzači nemajú svoje účtovné závierky uložené vo verejnej časti registra účtovných závierok preukážu prehľad o celkovom obrate predložením Výkazu ziskov a strát (účtovná jednotka účtujúca v systéme podvojného účtovníctva) alebo Výkazom o príjmoch a výdavkoch (účtovná jednotka účtujúca v systéme jednoduchého účtovníctva), resp. ekvivalentným dokumentom za posudzované obdobie. Výkazy ziskov a strát alebo Výkazy o príjmoch a výdavkoch musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie potvrdené príslušným správcom dane (ak je hodnota vyjadrená v inej mene, prepočítava sa hodnota na EUR kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania). Od zahraničného uchádzača sa tiež vyžaduje overenie uvedených dokladov miestne príslušným správcom dane.
2.2 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s § 33, ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 3.1 Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoju technickú a odbornú spôsobilosť:
a) § 34 ods. 1 písm. b) - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miesta lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác podľa obchodných podmienok, a to v minimálnej súhrnnej výške 1.150.000,00 EUR bez DPH a zároveň v zozname musí byť uvedená min. 1 referencie vo výške min. 400.000,00 EUR bez DPH, za posudzované obdobie, ak odberateľom:
1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZoVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,
b) § 34, ods. 1, písm. h) v nadväznosti na § 35 - uchádzač preukáže a doloží, že je držiteľom platného certifikátu systému manažérstva kvality zodpovedajúceho EN ISO 9001 a EN ISO 14001 alebo ekvivalent pokrývajúci rozsah predmetu zákazky, ktorým potvrdí splnenie noriem manažérstva kvality. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení manažérstva kvality, avšak musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie manažérstva kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 35 zákona verejnom obstarávaní,
c) § 34, ods. 1, písm. h) v nadväznosti na § 36 - uchádzač preukáže a doloží, že je držiteľom platného certifikátu systému enviromentálneho manažérstva zodpovedajúceho EN ISO 18001 alebo ekvivalent pokrývajúci rozsah predmetu zákazky, ktorým potvrdí splnenie noriem enviromentálneho manažérstva. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení enviromentálneho manažérstva, avšak musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie enviromentálneho manažérstva podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 36 zákona o verejnom obstarávaní
d) § 34, ods. 1, písm. j) - uchádzač preukáže a doloží, že je držiteľom platného oprávnenia na pre činnosti na vyhradených technických zariadeniach elektrických v rozsahu: E2 - elektrické zariadenia napätím do 1000V vrátane bleskozvodov.

3.2 Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s § 34, ods. 3 zákona.
3.3 Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov, pokiaľ nie je uvedené inak. Pri prepočte cudzej meny na EUR bude použitý prepočítací koeficient určený ECB ku dňu zverejnenia tejto Výzvy vo vestníku verejného obstarávania.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 15.05.2019 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 15.05.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 15.05.2019 15:30
Miesto: B & J Finance, s.r.o., Robotnícka 6, 974 01 Banská Bystrica, kanc. č. 411 (4. poschodie)
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ týmto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s §64 ods. 4 zákona o VO v systéme ERANET na URL adrese: https://staralubovna.eranet.sk/#/tenders v rámci zobrazenia detailu predmetného verejného obstarávania
Verejný obstarávateľ záujemcov zároveň upozorňuje, že súťažné podklady a súvisiace prílohy sa na verejnom profile nachádzajú v needitovateľnej podobe. Editovateľná podoba podkladov sa záujemcom sprístupní po prihlásení sa do systému v sekcii Dokumenty v predmetnom verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov budú títo záujemcovia informovaní. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie verejný obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú informovaní.
Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa do systému ERANET na URL: https://staralubovna.eranet.sk. Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná.
Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://staralubovna.eranet.sk v časti PODMIENKY a MANUÁL.
Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET:
- OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux;
- Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie;
- Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies

V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len ekvivalent), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako prílohu k návrhu Zmluvy "Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek", v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, čísla nových položiek, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ vedel pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa súťažných podkladov.
c) ekvivalent je možné predložiť len na stavebné práce, nakoľko verejný obstarávateľ sa zaviazal v Zmluve o poskytnutí NFP (č. zmluvy: IROP-Z-302041J375-431-16, kód projektu v ITMS 2014+: 302041J375), že v predmete zákazky umiestni konkrétne rastliny a dreviny bez možnosti ich nahradenia inými druhmi.

Verejný obstarávateľ v zmysle § 2, ods. 5, písm. p) ZoVO určil dve osobitné podmienky plnenia zmluvy (tzv. doložka plnenia zmluvy), týkajúce sa sociálnych hľadísk. Súvisí s plnením predmetnej zákazky a je v súlade s legislatívou EÚ a SR. Podmienky sú stanovené pri dodržaní podmienky nediskriminácie, rovnakého zaobchádzania a transparentnosti.
Uchádzači sa pri predložení svojich ponúk zaviažu, v prípade získania zákazky, tieto podmienky plniť. Osobitné
podmienky zmluvy sú uvedené v návrhu Zmluvy o dielo.

Zábezpeka ponúk sa vyžaduje. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky za uchádzača, poistenie záruky alebo zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky. Výška zábezpeky je 12.000,00 EUR, čo predstavuje výšku 2,06 % z celkovej predpokladanej hodnoty predmetu zákazky. Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v Profile VO.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
15.04.2019

Redakčné opravy

12902 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 96/2019
V oznámení 07810-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Stará Ľubovňa, Obchodná 1, 064 01 Stará Ľubovňa zverejnenom vo VVO č. 076/2019 zo dňa 17.04.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 15.05.2019 09:00 Má byť: 07.06.2019 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 15.05.2019 15:30 Má byť: 07.06.2019 09:15
13888 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 110/2019
V oznámení 07810-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Stará Ľubovňa, Obchodná 1, 064 01 Stará Ľubovňa zverejnenom vo VVO č. 076/2019 zo dňa 17.04.2019 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 07.06.2019 09:00 Má byť: 24.06.2019 09:00 OPRAVA DÁTUMU IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 07.06.2019 09:15 Má byť: 24.06.2019 15:15 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: Oddiel: IV.2.6) Miesto: Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 15.05.2020 00:00 Má byť: 24.06.2020 00:00
14797 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 123/2019
V oznámení 07810-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Stará Ľubovňa, Obchodná 1, 064 01 Stará Ľubovňa zverejnenom vo VVO č. 076/2019 zo dňa 17.04.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 24.06.2019 09:00 Má byť: 27.06.2019 08:45 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 24.06.2019 15:15 Má byť: 27.06.2019 09:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité