II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
Dokument starostlivosti o dreviny
Referenčné číslo: UP-VO/2018/38944
II.1.2)
Hlavný kód CPV
71222100-1
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis
Predmetom zákazky je aktualizácia alebo zameranie novovysadených drevín stromov v intraviláne mesta Trenčín a zároveň ich inventarizácia, za účelom implementácie do informačného systému mesta, z dôvodu efektívnejšieho riadenia projektov a starostlivosti o zeleň. Predmetom inventarizácie sú všetky stromy na vybraných pozemkoch vo vlastníctve a spoluvlastníctve mesta Trenčín v predpokladanom množstve 18 000 inventarizovaných vegetačných prvkov, nachádzajúcich sa na verejnom priestranstve, v areáloch základných a materských škôl, prípadne iných areáloch okrem, záhradiek a záhradkárskych osád a parku M. R. Štefánika.
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.1.7)
Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
70 833,33
EUR
bez DPH
II.2)
OPIS
II.2.3)
Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Katastr.územia: Trenčín, Trenčianske Biskupice, Kubrá, Kubrica, Opatová, Orechové, Istebník, Zlatovce, Hanzlíková, Záblatie, Slovenská republika.
II.2.4)
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je aktualizácia alebo zameranie novovysadených drevín stromov v intraviláne mesta Trenčín a zároveň ich inventarizácia, za účelom implementácie do informačného systému mesta, z dôvodu efektívnejšieho riadenia projektov a starostlivosti o zeleň. Predmetom inventarizácie sú všetky stromy na vybraných pozemkoch vo vlastníctve a spoluvlastníctve mesta Trenčín v predpokladanom množstve 18 000 kusov inventarizovaných vegetačných prvkov, nachádzajúcich sa na verejnom priestranstve, v areáloch základných a materských škôl, prípadne iných areáloch okrem záhradiek a záhradkárskych osád a parku M. R. Štefánika.
Počas celého trvania zmluvy je dodávateľ povinný umiestňovať výsledky do softvérovej platformy (bližší opis v bode 3. Špecifikácia). Z dôvodu reklamácie a kontroly je dodávateľ povinný celé dielo po ukončení trvania zmluvy mať uložené v softvérovej platforme po dobu jeden rok od odovzdania diela. Dodávateľ umožní jeden prístup na cloud softvérovej platformy aj objednávateľovi z dôvodu kontroly a reklamácie diela pri odovzdaní diela (aj čiastkové odovzdanie).
Odovzdanie pasportu zelene: bude realizované po častiach (3 časti), do 10 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo. Lehotu plnenia zákazky je možné predĺžiť v prípade nepriaznivých poveternostných podmienok (nepretržitý celodenný dážď, krupobitie, víchrica alebo sneženie v trvaní počas 3 dní za sebou).
Termín dokončenia a odovzdania 1.časti diela (digitálna a mapová časť): k.ú. Trenčín ukončenie do 6 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy o dielo.
Termín dokončenia a odovzdania 2.časti diela (digitálna a mapová časť): k.ú. Kubrá, Kubrica, k.ú. Trenčianske Biskupice ukončenie do 8 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy o dielo.
Termín dokončenia a odovzdania 3.časti diela (digitálna a mapová časť): k.ú. Hanzlíková, k.ú. Istebník, k.ú. Záblatie, k.ú. Zlatovce ukončenie do 10 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo.
Termín celkového dokončenia a odovzdania realizácie diela (textová časť): do 10 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo.
Miesto plnenia: Mesto Trenčín intravilán mesta podľa jednotlivých katastrálnych území: Trenčín, Trenčianske Biskupice, Kubrá, Kubrica, Opatová, Orechové, Istebník, Zlatovce, Hanzlíková, Záblatie.
Verejný obstarávateľ požaduje vyhotoviť Dokument starostlivosti o dreviny osobou zapísanou do zoznamu odborne spôsobilých osôb podľa § 55 zákona č. 543/2002 Z.z. o ochrane prírody a krajiny v znení neskorších predpisov.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.13)
Informácie o fondoch EÚ
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie