Oznámenie 8627 - IPS

Obsah

8627 - IPS
Vestník č. 80/2019 - 24.04.2019

INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Trenčín
IČO: 00312037
Mierové námestie 2, 91164 Trenčín
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ingrid Kuľhová - za opis predmetu obstarávania, tel: 0902 911 223, e-mail: ingrid.kulhova@trencin.sk; Ing. Ľubica Golejová - za proces verejného obstarávania, tel: 0911 179 608, e-mail: lubica.golejova@trencin.sk
Telefón: +421 911179608
Email: ingrid.kulhova@trencin.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/4695
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.trencin.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Plnenie úloh obce ako orgánu samosprávy vrátane preneseného výkonu štátnej správy
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Dokument starostlivosti o dreviny
Referenčné číslo: UP-VO/2018/38944
II.1.2) Hlavný kód CPV
71222100-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je aktualizácia alebo zameranie novovysadených drevín stromov v intraviláne mesta Trenčín a zároveň ich inventarizácia, za účelom implementácie do informačného systému mesta, z dôvodu efektívnejšieho riadenia projektov a starostlivosti o zeleň. Predmetom inventarizácie sú všetky stromy na vybraných pozemkoch vo vlastníctve a spoluvlastníctve mesta Trenčín v predpokladanom množstve 18 000 inventarizovaných vegetačných prvkov, nachádzajúcich sa na verejnom priestranstve, v areáloch základných a materských škôl, prípadne iných areáloch okrem, záhradiek a záhradkárskych osád a parku M. R. Štefánika.
II.1.6) Informácie o častiach
II.1.7) Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
70 833,33 EUR bez DPH
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Katastr.územia: Trenčín, Trenčianske Biskupice, Kubrá, Kubrica, Opatová, Orechové, Istebník, Zlatovce, Hanzlíková, Záblatie, Slovenská republika.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je aktualizácia alebo zameranie novovysadených drevín stromov v intraviláne mesta Trenčín a zároveň ich inventarizácia, za účelom implementácie do informačného systému mesta, z dôvodu efektívnejšieho riadenia projektov a starostlivosti o zeleň. Predmetom inventarizácie sú všetky stromy na vybraných pozemkoch vo vlastníctve a spoluvlastníctve mesta Trenčín v predpokladanom množstve 18 000 kusov inventarizovaných vegetačných prvkov, nachádzajúcich sa na verejnom priestranstve, v areáloch základných a materských škôl, prípadne iných areáloch okrem záhradiek a záhradkárskych osád a parku M. R. Štefánika.

Počas celého trvania zmluvy je dodávateľ povinný umiestňovať výsledky do softvérovej platformy (bližší opis v bode 3. Špecifikácia). Z dôvodu reklamácie a kontroly je dodávateľ povinný celé dielo po ukončení trvania zmluvy mať uložené v softvérovej platforme po dobu jeden rok od odovzdania diela. Dodávateľ umožní jeden prístup na cloud softvérovej platformy aj objednávateľovi z dôvodu kontroly a reklamácie diela pri odovzdaní diela (aj čiastkové odovzdanie).

Odovzdanie pasportu zelene: bude realizované po častiach (3 časti), do 10 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo. Lehotu plnenia zákazky je možné predĺžiť v prípade nepriaznivých poveternostných podmienok (nepretržitý celodenný dážď, krupobitie, víchrica alebo sneženie v trvaní počas 3 dní za sebou).

Termín dokončenia a odovzdania 1.časti diela (digitálna a mapová časť): k.ú. Trenčín ukončenie do 6 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy o dielo.

Termín dokončenia a odovzdania 2.časti diela (digitálna a mapová časť): k.ú. Kubrá, Kubrica, k.ú. Trenčianske Biskupice ukončenie do 8 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy o dielo.

Termín dokončenia a odovzdania 3.časti diela (digitálna a mapová časť): k.ú. Hanzlíková, k.ú. Istebník, k.ú. Záblatie, k.ú. Zlatovce ukončenie do 10 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo.

Termín celkového dokončenia a odovzdania realizácie diela (textová časť): do 10 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo.

Miesto plnenia: Mesto Trenčín intravilán mesta podľa jednotlivých katastrálnych území: Trenčín, Trenčianske Biskupice, Kubrá, Kubrica, Opatová, Orechové, Istebník, Zlatovce, Hanzlíková, Záblatie.

Verejný obstarávateľ požaduje vyhotoviť Dokument starostlivosti o dreviny osobou zapísanou do zoznamu odborne spôsobilých osôb podľa § 55 zákona č. 543/2002 Z.z. o ochrane prírody a krajiny v znení neskorších predpisov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
V.2) PRIDELENIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
16.04.2019
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
MAPA Slovakia Digital s. r. o.
IČO: 45325600
Dvojkrížna 49 , 82106 Bratislava
Slovensko
Email: gasparek@mapa.sk
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti 48 450,00 EUR bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Členovia komisie s právom vyhodnocovať:
Ing. Ingrid Kuľhová
Ing. Patrícia Omachelová
Peter Kadák

Členovia komisie bez práva vyhodnocovať:
Mgr. Richard Medal
Ing. Mária Capová
JUDr. Marta Sokolíková
Ing. Ľubica Golejová
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
23.04.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité