Oznámenie 13241 - WYP

Obsah

13241 - WYP
Vestník č. 101/2019 - 22.05.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Tatiana Görčöšová
Telefón: +421 552341142
Fax: +421 556786959
Email: tatiana.gorcosova@upjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1036
Hlavná adresa(URL): http://www.upjs.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/514
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/514
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Stavebné úpravy časti suterénu Ústavu anatómie LF UPJŠ Šrobárova 2, Košice
Referenčné číslo: REK000759/2019
II.1.2) Hlavný kód CPV
45210000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Stavebné úpravy budú realizované na I. PP a z časti aj na I. NP-chodba s výmenou zasklenej steny a miestnosť prípravy vzoriek (výmena okien, umiestnenie dvojdrezu). Projektová dokumentácia rieši tieto hlavné stavebné úpravy: Etapa I. rekonštrukcia hygienického zázemia zamestnancov filter, obnova priestorov schodiska, chodby, miestnosti macerácie, príručného skladu chemikálií, vytvorenie miestnosti pre upratovanie, PP výmena okien, NP výmena okien v miestnosti prípravy vzoriek, NP zasklená stena schodiska.
Etapa II. obnova priestorov uloženia kadáverov a vstupu I. PP, výmena výťahu prepojenie I. PP a I. NP (pitevňa)
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
212 247,68 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45111300-1
45310000-3
45330000-9
45400000-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Ústav anatómie Lekárskej fakulty UPJŠ v Košiciach, Šrobárova 2, Košice
II.2.4) Opis obstarávania
Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v projektovej dokumentácii a výkaze výmer.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
212 247,68 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 24
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, ktoré preukazuje dokladom o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, (§ 32 ods. 1 písm. e), ktorý zodpovedá predmetu zákazky a to živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra (predkladá fyzická osoba podnikateľ, príspevková organizácia podnikateľa), výpis z obchodného registra (predkladá právnická osoba podnikateľ, fyzická osoba podnikateľ zapísaný v obchodnom registri), iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov.
Čestným vyhlásením, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní (§ 32 ods. 1 písm. f) potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Uchádzač zapísaný do Zoznamu hospodárskych subjektov na Úrade pre verejné obstarávanie v súlade s § 152 zákona o verejnom obstarávaní, nepredkladá žiaden dokument na preukázanie splnenia stanovených podmienok účasti.
V prípade, že uchádzača tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, uchádzač predloží požadované doklady alebo vyplní a predloží JED alebo predloží čestné vyhlásenie s požadovanými informáciami za každého člena skupiny dodávateľov osobitne.
V prípade, že uchádzač pri plnení predmetu zákazky využije kapacity subdodávateľov, uchádzač predloží požadované doklady alebo vyplní a predloží JED alebo predloží čestné vyhlásenie s požadovanými informáciami za každého subdodávateľa osobitne.
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotením uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe , ktorého boli uskutočnené.
Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ak ide o stavebné práce, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predkladá referencie za zrealizované stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania v súhrnnej minimálnej výške 170 000,00 eur bez DPH, pričom aspoň 1 zákazka musí byť v minimálnom objeme 100 000,00 eur bez DPH. Uvedenú požiadavku technickej a odbornej spôsobilosti preukáže uchádzač v súlade s § 34 ods. 1 písm. b) ZVO s preukázaním požadovaného rozsahu buď priamo v potvrdení/ referencii alebo v priloženom súvisiacom dokumente. Splnenie tejto podmienky uchádzač preukáže v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna úroveň verejným obstarávateľom požadovaného vyjadrenia:
Uchádzač predloží platné doklady:
Osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre výkon stavbyvedúceho s odborným zameraním Pozemné stavby.
Osvedčenie pre činnosť revízneho technika vyhradeného technického zariadenia elektrického podľa § 24 vyhl. MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z.
Uchádzač doklady predkladá ako fotokópiu osvedčenia s originálom odtlačku pečiatky a originálnym podpisom majiteľa dokladu. Verejný obstarávateľ uzná aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom, ktorý vydal príslušný orgán iného členského štátu.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 11.06.2019 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 11.06.2019 10:00
Miesto: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje prostredníctvom elektronických prostriedkov podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní a v súlade so súťažnými podkladmi.Zadávanie zákazky sa realizuje prostredníctvom Systému Elektronické obstarávanie / Systém EO, ktorý je súčasťou Elektronického kontraktačného systému (ďalej len EKS) a je vytvorený, prevádzkovaný a dostupný na webovom sídle: https://eo.eks.sk/. Verejný obstarávateľ uvádza, že v dokumente Všeobecné podmienky elektronického obstarávania, ktorý je zverejnený na EKS, sú upravené v rozsahu zákona základné podmienky používania elektronickej podpory procesov vo verejnom obstarávaní najmä z hľadiska bezpečnosti, ochrany osobných údajov a iných údajov, ako aj podrobnosti vo vzťahu ku komunikácii, doručovaniu, identifikácii a autentifikácii. Priamy odkaz: https://ppvo.eks.sk/SpravaVPPPVO/VPPPVO/AktualneUcinne/10. Priamy odkaz na túto internetovú adresu je tiež zverejnený v Profile verejného obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie v príslušnej zákazke https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1036. Záujemcovia, ktorí prejavia záujem o vykonanie obhliadky miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa prihlásia k obhliadke u zodpovednej osoby verejného obstarávateľa najneskôr do 03. 06. 2019 do 13:00 hod. Kontaktná osoba zodpovedná za vykonanie obhliadky za verejného obstarávateľa:Ing. Daniela Čorňáková, tel.: +421552341140 mobil: 0905 580 475, e-mail: daniela.cornakova@upjs.sk
Dorozumievanie a komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami / uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní v rozsahu stanovenom v súťažných podkladoch elektronickou formou prostredníctvom EO EKS, a to v slovenskom, prípadne českom jazyku.
V prípade rovnakých návrhov na plnenie predmetného kritéria, t. j. rovnakej celkovej ceny za uskutočnenie požadovaného predmetu zákazky vyjadrená v EUR s DPH viacerých uchádzačov, rozhoduje o poradí ponúk podľa nižšie uvedeného poradia najnižšia celková cena vyjadrená v EUR s DPH, ktorú uchádzač uvedie v rámci časti (Anatomia I.) 001-1 1. časť ASR.
Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.
Verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, nie je obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
20.05.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité