Oznámenie 13243 - WYP

Obsah

13243 - WYP
Vestník č. 101/2019 - 22.05.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Lipany
IČO: 00327379
Krivianska 1, 08271 Lipany
Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Jozef Križalkovič
Telefón: +421 905495517
Email: jozef.krizalkovic@lipany.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.lipany.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://ultimaratio.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/52
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ultima Ratio s.r.o.
IČO: 46862439
Ul. 1. mája 709 , 03101 Liptovský Mikuláš
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Dana Kušnierová
Telefón: +421 903553762
Email: dana.kusnierova@ultimaratio.sk
Adresa (URL): https://ultimaratio.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/52
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Lipany – centrum, južná časť – rekonštrukcia
Referenčné číslo: Lipany01/2019
II.1.2) Hlavný kód CPV
45223300-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác súvisiacich s výstavbou komunikácií, parkovísk, komunikácií pre chodcov chodníkov, plochy pre odstavovanie bicyklov, oplotenia, kanalizácie, verejného osvetlenia a realizovanie sadových úprav s napojením na nadradenú cestnú sieť cestu III/3193 ul. Krivianska.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
536 892,61 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233161-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
katastrálne územie mesta Lipany
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác súvisiacich s výstavbou komunikácií, parkovísk, komunikácií pre chodcov chodníkov, plochy pre odstavovanie bicyklov, oplotenia, kanalizácie, verejného osvetlenia a realizovanie sadových úprav s napojením na nadradenú cestnú sieť cestu III/3193 ul. Krivianska.
Členenie stavby na stavebné objekty:
SO 01 Príprava územia
SO 02 Komunikácie vozidlové
SO 03 Parkovisko
SO 04 Komunikácie pešie
SO 05 Parkovisko pre cyklistov
SO 07 Oplotenie
SO 08 Dažďová kanalizácia
SO 09 Verejné osvetlenie
SO 09.1 Odberné elektrické zariadenie

Rozsah prác je definovaný projektovou dokumentáciou.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Predpokladaná hodnota
536 892,61 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zábezpeka sa vyžaduje.
Výška zábezpeky je 16 000,- EUR.
Detailné informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené v §32 ods. 1 ZVO.

2) Splnenie týchto podmienok uchádzač preukazuje dokladmi podľa §32 ods. 2 ZVO.
S ohľadom na to, že z technických dôvodov nie je možné získať údaje alebo výpisy z informačných systémov Generálnej prokuratúry, získa uchádzač alebo záujemca doklady podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona v listinnej podobe, a to v súlade s ustanovením § 1 ods. 6 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) a predkladá ich v súlade s bodom 13.3 Súťažných podkladov.
Z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy podľa § 32 ods. 3 ZVO, uchádzač nie je povinný predkladať doklady v zmysle § 32 ods. 2 písm. e) ZVO.

3) Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo pobyt mimo územia Slovenskej republiky môže splnenie týchto podmienok preukázať podľa §32 ods. 4 a ods. 5 ZVO.

4) Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj:
a) v súlade s §39 ZVO jednotným európskym dokumentom, alebo
b) v súlade s §114 ods. 1 ZVO čestným vyhlásením, alebo
b) v súlade s §152 ZVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie.

5) Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s §152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov.

6) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže predložením nasledovných originálnych dokladov alebo ich overených kópií:

1.) v zmysle §33 ods. 1 písm. c) ZVO uchádzač preukáže likviditu firmy, a to predložením údajov formou vyhlásenia o likvidite 2. stupňa a likvidite 3. stupňa za roky 2016, 2017 a 2018, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti údajmi zo súvahy resp. z výkazu o majetku a záväzkoch.
Uchádzač zároveň predloží z účtovnej závierky kópiu súvahy, alebo kópiu výkazu o majetku a záväzkoch za roky 2016, 2017 a 2018, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Verejny obstaravateľ akceptuje aj predlozenie informacie, ze dokument bol zverejnený v Registri úctovnych zavierok, ktoreho spravcom je Ministerstvo financii SR (http://www.registeruz.sk).

2.) V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne.

3.) Podmienku účasti môže uchádzač preukázať aj v súlade s §39 ZVO Jednotným európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil.

4.) Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Likvidita 2. stupňa: hodnota ukazovateľa je rovná alebo vyššia ako 0,7 za aritmeticky priemer z rokov 2016, 2017 a 2018, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, t.j. uchádzač spočíta hodnotu ukazovateľa likvidity 2. stupňa za roky 2016, 2017 a 2018, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Súčet vydelí počtom rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupné. Výsledný priemerný ukazovateľ musí byt rovný alebo vyšší ako 0,7.

Výpočet pre uchádzača, ktorým je PO:
výpočet:(Krátkodobé pohľadávky+Finančné účty+Čas. rozlíšenie)/(Krátkodobé záväzky+Krátkodobé fin. výpomoci+Bežné bank. úvery+Čas. rozlíšenie)
Vzorec pre výpočet Likvidity 2. st pre PO:(r.53 S + r.72 S + r.73 S+ r.66 S + r.76 S + r.78 S) / (r.122 S + r. 140 S + r.139 S + r.143 S + r.145 S)

Výpočet pre uchádzača, ktorým je FO:
výpočet:(Krátkodobé pohľadávky+Finančné účty)/(Krátkodobé záväzky+ krátkodobé fin. výpomoci+ Bežné bank. úvery)
Vzorec pre výpočet Likvidity 2. stupňa pre FO:(z r.8 VMaZ krátkodobé pohľadávky splatné do 1 roka + r.9 VmaZ finančný majetok ) / (z r. 17 VMaZ krátkodobé záväzky splatné do 1 roka vrátane fin. výpomocí teda pôžičiek splatných do 1 roka ak sú evidované na tomto riadku + z r. 18 VMaZ bežné bank. úvery, teda kontokorentné úvery, povolené prečerpania, alebo časti úverov splatné do 1 roka).

Likvidita 3. stupňa: hodnota ukazovateľa je rovná alebo vyššia ako 1,5 za aritmeticky priemer z rokov 2016, 2017 a 2018, resp. za roky, ktoré sú dostupne v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, t.j. uchádzač spočíta hodnotu ukazovateľa likvidity 3. st. za roky 2016, 2017 a 2018, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Súčet vydelí počtom rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupné. Výsledný priemerný ukazovateľ musí byt rovný alebo vyšší ako 1,5.

Výpočet pre uchádzača, ktorým je PO:
výpočet:(Zásoby+Krátkodobé pohľadávky+Finančné účty+Čas.rozlíšenie)/(Krátkodobé záväzky+ Krátkodobé fin. výpomoci+Bežné bank. úvery +Čas. rozlíšenie)
Vzorec pre výpočet Likvidity 3. stupňa pre PO:(r.34 S + r.53 S + r.72 S+ r.73 S + r.66 S + r.76 S + r.78 S) /( r.122 S + r.140 S + r.139 S + r.143 S +r.145 S)

Výpočet pre uchádzača, ktorým je FO:
výpočet:(Zásoby+Krátkodobé pohľadávky+Finančné účty)/(Krátkodobé záväzky+Krátkodobé fin. výpomoci+Bežné bank.úvery)
Vzorec pre výpočet Likvidity 3. stupňa pre FO:(r.4 VMaZ ide o zásoby celkom + z r.8 VMaZ krátkodobé pohľadávky splatné do 1 roka + r.9 VMaZ finančný majetok) /( z r. 17 VMaZ krátkodobé záväzky splatné do 1 roka vrátane fin.výpomocí teda pôžičiek splatných do 1 roka ak sú evidované na tomto riadku + z r. 18 VMaZ bežné bank. úvery, teda kontokorentné úvery, povolené prečerpania, alebo časti úverov splatné do 1 roka).
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Požadovanú technickú a odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže predložením nasledovných originálnych dokladov alebo ich overených kópií:

1.1) podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

1.2) podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.

2.) V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne.

3.) Podmienku účasti môže uchádzač preukázať aj v súlade s §39 ZVO Jednotným európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil.

4.) Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.1 Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 Zákona pre podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO:
Predložený zoznam stavebných prác bude obsahovať:
- obchodné meno alebo názov odberateľa, kontakt na odberateľa, kde je možné informácie overiť,
- sídlo objednávateľa,
- názov predmetu plnenia zmluvy, stručný opis,
- zmluvnú cenu a zmluvnú lehotu dodania.
Uchádzač preukáže realizáciu zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky minimálne v hodnote 600 000,- € bez DPH súhrnne za predchádzajúcich päť rokov ku dňu vyhlásenia verejného obstarávania. Za rovnaký alebo podobný charakter ako predmet zákazky sa budú považovať stavebné práce na líniových stavbách.

1.2 Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 ZVO pre podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO:
Zo záujemcom predložených dokladov musí/ia byť minimálne zrejmé:
- údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov zodpovedných za riadenie stavebných prác vo vzťahu k obstarávanému predmetu zákazky, čo záujemca u riadiacich zamestnancov preukáže predložením profesijných životopisov alebo ekvivalentným dokladom
- údaje o vzdelaní a odbornej praxi u osôb zodpovedných za stavebné práce vo vzťahu k obstarávanému predmetu zákazky, čo záujemca u týchto osôb preukáže predložením profesijných životopisov, príslušnými platnými certifikátmi a/alebo platnými potvrdeniami o absolvovaní príslušných školení osôb zodpovedných za stavebné práce vo vzťahu k obstarávanému predmetu zákazky alebo ekvivalentnými dokladmi.
Z každého zo záujemcom predloženého profesijného životopisu príslušného riadiaceho zamestnanca a osoby zodpovednej za stavebné práce vo vzťahu k obstarávanému predmetu zákazky (životopis) alebo ekvivalentného dokladu musia byť zrejmé nasledovné údaje/skutočnosti:
- meno a priezvisko príslušného riadiaceho zamestnanca a osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác vo vzťahu k obstarávanému predmetu zákazky,
- najvyššie dosiahnuté vzdelanie príslušného riadiaceho zamestnanca a osoby zodpovednej za stavebné práce vo vzťahu k obstarávanému predmetu zákazky,
- opis/zoznam odbornej praxe (pracovná pozícia, miesto, mesiac a rok plnenia/zamestnania,
zamestnávateľ/objednávateľ) príslušného riadiaceho zamestnanca a osoby zodpovednej za stavebné práce vo vzťahu k obstarávanému predmetu zákazky a dosiahnutú/získanú odbornú kvalifikáciu príslušného riadiaceho zamestnanca,
- prípadne ostatné relevantné informácie vo vzťahu k odbornému vzdelaniu, zručnostiam a praxi príslušného riadiaceho zamestnanca a osoby zodpovednej za stavebné práce vo vzťahu k obstarávanému predmetu zákazky.

Verejný obstarávateľ požaduje preukázať odbornú prax u osôb zodpovedných za stavebné práce vo vzťahu k obstarávanému predmetu zákazky nasledovne:
a) minimálne 3-ročnú odbornú prax v oblasti riadenia stavby vo vzťahu k obstarávanému predmetu zákazky (túto podmienku účasti záujemca preukáže životopisom príslušnej osoby alebo ekvivalentným dokladom)
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.06.2019 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.06.2019 11:00
Miesto: Ultima Ratio s.r.o.
Ul. 1. mája 709
031 01 Liptovský Mikuláš
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku.
Štatutárny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a dokladom preukazujúcim, že je štatutárnym
zástupcom uchádzača. Iný zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením potvrdeným
štatutárnym zástupcom uchádzača, že je oprávnený zúčastniť sa na otváraní ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1) Verejný obstarávateľ stanovuje v súlade s §38 ods. 1, písm. d) ZVO uchádzačom podmienku podľa §40 ods. 6 písm.
g) ZVO: Verejný obstarávateľ vylúči z uchádzača z verejného obstarávania, ak na základe dôveryhodných informácií
nadobudne dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom
dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.

2) Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s §11 ZVO.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
20.05.2019

Redakčné opravy

13747 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 108/2019
V oznámení 13243-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Lipany, Krivianska 1, 082 71 Lipany zverejnenom vo VVO č. 101/2019 zo dňa 22.05.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: Trvanie v mesiacoch: 12 Má byť: Ponuka musí byť platná do 9.6.2020.
13971 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 111/2019
V oznámení 13243-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Lipany, Krivianska 1, 082 71 Lipany zverejnenom vo VVO č. 101/2019 zo dňa 22.05.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 10.06.2019 09:00 Má byť: 14.06.2019 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 10.06.2019 11:00 Má byť: 14.06.2019 11:00
14493 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 118/2019
V oznámení 13243-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Lipany, Krivianska 1, 082 71 Lipany zverejnenom vo VVO č. 101/2019 zo dňa 22.05.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 14.06.2019 09:00 Má byť: 19.06.2019 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 14.06.2019 11:00 Má byť: 19.06.2019 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité