Oznámenie 13646 - MST

Obsah

13646 - MST
Vestník č. 106/2019 - 29.05.2019

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Záchranná služba
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00606731
Rastislavova 43, 04190 Košice - mestská časť Juh
Kód NUTS: SK042
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Angela Jakabová
Telefón: +421 556814445 / 0911408156
Fax: +421 556814480
Email: mvo@kezachranka.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http:////www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1298
Hlavná adresa(URL): http://www.kezachranka.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://kezachranka.eranet.sk//#/tenderPublicDetails/4
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://kezachranka.eranet.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Bezhotovostný nákup pohonných hmôt prostredníctvom palivových kariet
Referenčné číslo: 712/MVO/2019
II.1.2) Hlavný kód CPV
30163100-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je bezhotovostný nákup motorovej nafty spĺňajúcej požiadavky normy STN EN 590, automobilového bezolovnatého benzínu BA 95 spĺňajúcej požiadavky normy STN EN 228 a chemické aditíva - prísady AdBlue (norma ISO 22241-1:2006) na čerpacích staniciach na území Slovenskej republiky a v zahraničí, minimálne: Česká republika, Maďarsko, Rakúsko a Poľsko. Nákup motorových palív bude realizovaný bezhotovostným spôsobom prostredníctvom palivových kariet pridelených ku každému vozidlu Záchrannej služby Košice s garanciou bezplatného vykonávania transakcií s kartou po celú dobu jej platnosti. Verejný obstarávateľ prémiové produkty nepožaduje.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 239 555,18 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
09134100-8
09132000-3
24957000-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Čerpacie stanice pohonných hmôt uchádzača, čerpacie stanice pohonných hmôt zmluvných partnerov uchádzača, na území Slovenskej republiky a zahraničí, a to: Česká republika, Maďarsko, Rakúsko, Poľsko.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je bezhotovostný nákup motorovej nafty spĺňajúcej požiadavky normy STN EN 590, automobilového bezolovnatého benzínu 95 spĺňajúceho požiadavky normy STN EN 228 a prísady AdBlue (norma ISO 22241-1:2006) to na princípe akceptácie palivovej karty uchádzača ako prostriedku bezhotovostnej úhrady za odobraté motorové palivá vo výdajných miestach dodávateľa na území Slovenskej republiky a v zahraničí a to: Česká republika, Maďarsko, Rakúsko, Poľsko. Predpokladaný objem predmetu zákazky za obdobie trvania zmluvy (24 mesiacov) - motorová nafta: 1 170 000 l, bezolovnatý benzín BA 95: 26 520 l, AdBlue: 21 580 l, palivové karty 150 ks.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 239 555,18 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje.Zábezpeka je stanovená vo výške: 10 000,00 EUR, zložením finančných prostriedkov na
bankový účet verejného obstarávateľa alebo poskytnutím bankovej záruky za uchádzača. Bližšie podmienky zloženia
zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ho predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, resp. ods.4 a/alebo ods.5 zákona o verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ nie je oprávnený z informačných systémov verejnej správy si vyžiadať výpis z registra trestov a preto jeho predloženie požaduje od uchádzača/záujemcu.

Hospodársky subjekt, ktorý požiadal o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov, môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní alebo rovnocenným zápisom alebo potvrdením o zápise vydaným príslušným orgánom iného členského štátu resp. iným rovnocenným dokladom predloženým uchádzačom. Verejný obstarávateľ je bez ohľadu na § 152 ods. 4 oprávnený od uchádzača dodatočne vyžiadať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) a c) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu . Uchádzač môže predbežne nahradiť
doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym
dokumentom (ďalej len JED) podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač sa považuje za spĺňajúceho
podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. b) a c) zákona o verejnom obstarávaní , ak
zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach. Pre vyplnenie a opätovné použitie JED-u je
možné využiť aj bezplatnú službu Európskej komisie poskytujúcu elektronickú verziu tohto formulára:
https://ec.europa.eu/growth/toolsdatabases/espd/filter?lang=sk, alebo http://www.uvo.gov.sk/jednotny-europskydokument- pre-verejne-obstaravanie-553.html.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia uvedené v § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej , ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru. Uchádzač na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm.e) zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne. Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie finančného a ekonomického postavenia určeného verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom. Pre vyplnenie a opätovné použitie JED-u je možné využiť aj
bezplatnú službu Európskej komisie poskytujúcu elektronickú verziu tohto formulára:
https://ec.europa.eu/growth/toolsdatabases/espd/filter?lang=sk, alebo http://www.uvo.gov.sk/jednotny-europskydokument- pre-verejne-obstaravanie-553.html Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie
podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods.1 písm. a) zákona o verejnom
obstarávaní spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží: * vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, ktorej/ktorých je uchádzač klientom a bude obsahovať údaje: a) o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky,
b)že jeho bežný účet v súčasnosti nie je predmetom exekúcie;
* Uchádzač predloží čestné vyhlásenie, ktoré musí byť podpísané uchádzačom, štatutárnym zástupcom uchádzača, alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača v záväzkových vzťahoch, v ktorom uvedie, že v iných bankách, ako v
tých, od ktorých predkladá vyjadrenie, nemá vedené účty.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neaplikuje sa
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v zmysle § 54 ZVO. Ďalšie podmienky elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch a vo výzve na účasť v elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 24.06.2019 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.10.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.06.2019 10:30
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční sprístupnením predložených dokladov verejnému obstarávateľovi v elektronickom nástroji systému ERANET, na adrese Záchranná služba Košice, Rastislavova 43, 041 91 Košice.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční v súlade § 54 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní. Nakoľko bude použitá elektronická aukcia, otváranie ponúk je neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ týmto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s §64 ods. 4 zákona o VO v systéme ERANET na URL adrese: https://kezachranka.eranet.sk/tenders v rámci zobrazenia detailu predmetného verejného obstarávania (priamy link: https://kezachranka.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/4
2. Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov budú títo záujemcovia informovaní. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie verejný obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú notifikovaní.
3. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa do systému ERANET na URL: https://kezachranka.eranet.sk .Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná.
Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://kezachranka.eranet.sk v časti PODMIENKY a MANUÁL.
4. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET:
OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux;
Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie;
Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies
Odôvodnenie nerozdelenia tejto zákazky na časti: Verejný obstarávateľ rozhodol o nerozdelení predmetu zákazky na časti vzhľadom nato, že položky predmetu zákazky sú účelovo aj funkčne rovnakého charakteru a je možne predpokladať, že nerozdelenie predmetu zákazky na časti neobmedzuje hospodársku súťaž. Rozdelenie predmetu zákazky na časti by predstavovalo riziko, kedy by dodanie predmetu zákazky sa stalo technicky a logisticky obťažným, ekonomicky neefektívnym. Zároveň by predstavovalo zvýšenie koordinácie jednotlivých dodávateľov, čo by mohlo predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho dodania predmetu zákazky v spojení s plynulým poskytovaním neodkladnej zdravotnej starostlivosti
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
23.05.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité