Oznámenie 13717 - WYP

Obsah

13717 - WYP
Vestník č. 107/2019 - 30.05.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Prešov
IČO: 00327646
Hlavná 73, 08001 Prešov
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Jana Vrteľová
Telefón: +421 513100135
Email: jana.vrtelova@presov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5963
Hlavná adresa(URL): http://www.presov.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5963
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
TENDERKON, s.r.o.
IČO: 51880261
Plzenská 2 , 08001 Prešov
Slovensko
Kontaktná osoba: Zuzana Konkoľová, MBA
Telefón: +421 911999938
Email: tenderkonsro@gmail.com
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5963
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.presov.sk
Adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5963
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Revitalizácia vnútrobloku ulíc Hviezdoslavova - Štefánikova v Prešove
Referenčné číslo: 29/5/2019
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Zákazka je rozdelená na dve časti.
Časť č. 1: SO 02a, SO 04, SO 05, SO 06 zahŕňa Chodníky a spevnené plochy, Sadové úpravy, Drobnú architektúru, Vonkajšie osvetlenie.
Časť č. 2: SO 02b, SO 03, SO 07 zahŕňa Parkovisko, Prípojku dažďovej kanalizácie a Konštrukciu pre popínavé rastliny.
Predmet zákazky je vymedzený projektovou dokumentáciou stavebných objektov rozdelených do príslušných častí. Množstvo (rozsah) stavebných prác každej časti predmetu zákazky je vymedzený výkazom výmer podľa stavebných objektov príslušných častí.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
219 381,28 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
SO 02a, SO 04, SO 05, SO 06
Časť č.: 1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Prešovský kraj, okres Prešov, Prešov, ul. Hviezdoslavova - Štefánikova
II.2.4) Opis obstarávania
Časť č. 1: SO 02a, SO 04, SO 05, SO 06 zahŕňa Chodníky a spevnené plochy, Sadové úpravy, Drobnú architektúru, Vonkajšie osvetlenie. Povaha a množstvo prác tejto časti sú uvedené v súťažných podkladoch a v projektovej dokumentácii.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
170 113,56 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: a) ak nastanú skutočnosti podľa § 57 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní
b) ak riadiaci/sprostredkovateľský orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: IROP-PO04-SC431-2017-16
II.2.14) Doplňujúce informácie
Časť č. 1 je spolufinancovaná z EŠIF, štátneho rozpočtu a vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ určil pre časť č. 1 zábezpeku vo výške 5000,00 Eur.
Časť: 2
II.2.1) Názov
SO 02b, SO 03, SO 07
Časť č.: 2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Prešovský kraj, okres Prešov, Prešov, ul. Hviezdoslavova - Štefánikova
II.2.4) Opis obstarávania
Časť č. 2: SO 02b, SO 03, SO 07 zahŕňa Parkovisko, Prípojku dažďovej kanalizácie a Konštrukciu pre popínavé rastliny. Povaha a množstvo prác tejto časti sú uvedené v súťažných podkladoch a v projektovej dokumentácii.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
49 267,72 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: a) ak nastanú skutočnosti podľa § 57 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní
b) ak riadiaci/sprostredkovateľský orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Časť č. 2 je financovaná z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ určil pre časť č. 2 zábezpeku vo výške 1400,00 Eur.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej aj ,,zákon"). Ich splnenie preukáže uchádzač predložením dokladov podľa § 32 ods. 2., resp. ods. 4. a ods. 5. zákona alebo podľa §152 zákona.
V prípade skupiny dodávateľov sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa § 37 ods. 3 zákona.
Splnenie podmienky účasti podľa §32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Verejný obstarávateľ nie je oprávnený vyžiadať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) z informačných systémov verejnej správy, preto preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní (bezúhonnosť) uchádzač preukáže výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, alebo podľa §152 zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok:
§ 33 Ekonomické a finančné postavenie:
Výkaz/výkazy ziskov a strát alebo výkaz/výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú
dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Požadovaná forma dokumentov:
- overené príslušným správcom dane alebo audítorom, v originálnom vyhotovení alebo overenej fotokópii, alebo
- overené správcom Registra účtovných závierok, v originálnom vyhotovení alebo overenej fotokópii, alebo
- uvedením informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok (http://www.registeruz.sk/ ) s
presným odkazom na uverejnený dokument (celou URL adresou, t.j. celým reťazcom znakov, určujúcim presnú
špecifikáciu umiestnenia dokumentu na internete).
Obdobím troch predchádzajúcich hospodárskych rokov sa rozumejú tri ukončené hospodárske roky bezprostredne predchádzajúce vyhláseniu verejného obstarávania. Vyhlásením verejného obstarávania sa rozumie deň uverejnenia
oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania alebo výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku verejného obstarávania.
Odôvodnenie primeranosti podmienok a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti:
Požiadavka na prehľad o obrate má preukázať, že uchádzač je potenciálnym zhotoviteľom so stabilným ekonomickým zázemím a dostatočnými obratmi. Predloženie výkazov verifikuje údaje o obrate a objektívne vyhodnocuje celkové finančné hospodárenie podniku.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
k § 33 ods. 1, písm. d):
Požaduje sa, aby celkový obrat za predchádzajúce tri hospodárske roky bol minimálne 290 000,00 EUR.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia
dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok:
§ 34 ods. 1 písm. b):
Zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené;
Odôvodnenie primeranosti podmienok a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ požaduje vyššie uvedené z dôvodu uistenia sa, že výber úspešného uchádzača predmetu zákazky bude z uchádzačov, ktorí sú schopní uskutočniť predmet zákazky s rovnakými alebo porovnateľnými parametrami, t.j. majú praktické skúsenosti s realizáciou takýchto stavebných zákaziek.

§ 34 ods. 1 písm. d) v súvislosti s § 35:
Opis technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality.
Odôvodnenie primeranosti podmienok a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti:
Požadovaním tejto podmienky účasti sa skúma schopnosť uchádzača zabezpečiť kvalitu spojenú s realizáciu predmetu obstarávania na základe obecne akceptovaných štandardov. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať schopnosť zabezpečiť kvalitu procesov pri realizácii predmetu zákazky prostredníctvom ktorých garantuje projektované parametre a životnosť diela.

§ 34 ods. 1 písm. g):
ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Odôvodnenie primeranosti podmienok a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti:
Uchádzač musí preukázať, že osoby poverené plnením a riadením stavebných prác majú zodpovedajúcu odbornú prax a dostatočnú kvalifikáciu.

§ 34 ods. 1 písm. h) v súvislosti s § 36:
Uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy.
Odôvodnenie primeranosti podmienok a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti:
Požadovaním tejto podmienky účasti sa skúma schopnosť uchádzača poskytnúť stavebné práce v požadovanej kvalite. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať schopnosť zabezpečiť kvalitu procesov pri realizácii predmetu zákazky a táto realizácia bude prebiehať v zložitých miestnych pomeroch s dôrazom na ochranu životného prostredia.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
k § 34 ods. 1 písm. b):
Uchádzač predloží najmenej jedno (slovom: jedno) potvrdenie uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo
podobného charakteru ako sú jednotlivé časti predmetu zákazky v minimálnej hodnote vo výške predpokladanej
hodnoty zákazky príslušnej časti zákazky v EUR bez DPH.
Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa denného kurzu ECB - Európskej centrálnej banky) aktuálneho v deň vyhlásenia verejného obstarávania. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke podrobne zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal.
Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako sú jednotlivé časti predmetu zákazky sa považujú
stavebné práce na stavbách podľa §43 a, ods. (3) Zákona č. 50/1976 Zb. (o územnom plánovaní a stavebnom poriadku - stavebný zákon) - inžinierske stavby (napr. nekryté parkoviská, spevnené plochy, oddychové parky, ihriská a pod.)

k § 34 ods. 1 písm. d):
- platný certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a používanie systému
manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 9001 vzťahujúci sa na oblasť predmetu zákazky;
Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality.

k § 34 ods. 1 písm. g):
Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má osobu určenú na plnenie zmluvy alebo riadiaceho zamestnanca na výkon činnosti stavbyvedúceho, ktorý má platné Osvedčenie vydané SKSI alebo ekvivalentný o vykonaní skúšky odbornej spôsobilosti pre výkon činnosti Stavbyvedúci s odborným zameraním Inžinierske stavby a odborná prax stavbyvedúceho s odborným zameraním inžinierske stavby. Požadovanú odbornú spôsobilosť preukazuje fotokópiou dokladu o odbornej spôsobilosti pre výkon činnosti stavbyvedúci s odborným zameraním inžinierske stavby s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky osoby, na ktorú bolo osvedčenie o vykonaní odbornej spôsobilosti vydané. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ, alebo iný dôkaz predložený uchádzačom.

k § 34 ods. 1 písm. h):
- platný certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a používanie systému
environmentálneho manažérstva podľa normy STN EN ISO 14001 v oblasti vzťahujúci sa na oblasť predmetu zákazky.
Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ uplatňuje zádržné vo výške do 10% z fakturovanej sumy bez DPH, ktoré bude špecifikované podľa kvality prevzatého diela po ukončení preberacieho konania (bližšie uvedené v zmluvných podmienkach príslušnej časti).
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.06.2019 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.05.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.06.2019 11:00
Miesto: Sídlo verejného obstarávateľa - Hlavná 73, Prešov
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční v súlade s § 52 ZVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške uvedenej v bode II.2.14 tejto výzvy pre časť č. 1 a pre časť č. 2. Podmienky zloženia zábezpeky sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
2. Elektronická komunikácia vrátane doručovania v procese verejného obstarávania zákazky bude prebiehať prostredníctvom informačného systému EVO, verzia 18.0, (ďalej len IS EVO), v rámci jeho funkcionalít (https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html), ktorý prevádzkuje Úrad pre verejné obstarávanie. Prístup k súťažným podkladom je bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy. Predloženie ponuky je možné elektronicky v IS EVO.
3. Hospodársky subjekt môže v súlade s § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (ZVO) predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (ďalej aj "JED") podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Viac informácií v kapitole A.2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV súťažných podkladov.
4. JED v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu
dokumentu je zverejnený na: http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia a podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaja uvedeného v oddiele časti IV formuláru Jednotného európskeho dokumentu (GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI).
5. V postupe zadávania podlimitnej zákazky bez využitia elektronického trhoviska verejný obstarávateľ uplatňuje § 112 ods. 6 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO), t. j. verejný obstarávateľ uskutoční vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 ZVO po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO.
6. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (zákon č. 315/2016 Z. z.) a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
7. Keďže potvrdenie porušenia zákona o ochrane hospodárskej súťaže môže predstavovať prekážku v ďalšom
spolufinancovaní predmetného verejného obstarávania zo strany poskytovateľa, členovia komisie budú oboznámení s rizikovými indikátormi a všetky hodnotiace činnosti budú vykonávať s ohľadom na dostatočné využitie týchto vedomostí.
8. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných
informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným
hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
9. Podmienky plnenia zmluvy a nadobudnutie účinnosti zmluvy sú súčasťou súťažných podkladov, uvedené v
jednotlivých návrhoch Zmluvy.
10.Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou a súťažnými
podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami ZVO v platnom znení.
11.Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie je:
a) zelené verejné obstarávanie
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
29.05.2019

Redakčné opravy

14665 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 121/2019
V oznámení 13717-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Prešov, Oddelenie podporných činností, Hlavná 73, 080 01 Prešov zverejnenom vo VVO č. 107/2019 zo dňa 30.05.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 20.06.2019 10:00 Má byť: 04.07.2019 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 20.06.2019 11:00 Má byť: 04.07.2019 11:00
15509 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 131/2019
V oznámení 13717-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Prešov, Oddelenie podporných činností, Hlavná 73, 080 01 Prešov zverejnenom vo VVO č. 107/2019 zo dňa 30.05.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 20.06.2019 10:00 Má byť: 18.07.2019 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 20.06.2019 11:00 Má byť: 18.07.2019 11:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Oznámenie o oprave č. 2.
18750 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 146/2019
V oznámení 13717-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Prešov, Oddelenie podporných činností, Hlavná 73, 080 01 Prešov zverejnenom vo VVO č. 107/2019 zo dňa 30.05.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 20.06.2019 10:00 Má byť: 08.08.2019 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 20.06.2019 11:00 Má byť: 08.08.2019 11:00
22281 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 159/2019
V oznámení 13717-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Prešov, Oddelenie podporných činností, Hlavná 73, 080 01 Prešov zverejnenom vo VVO č. 107/2019 zo dňa 30.05.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 20.06.2019 10:00 Má byť: 30.08.2019 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 20.06.2019 11:00 Má byť: 30.08.2019 11:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Oznámenie o oprave č. 4.
23427 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 173/2019
V oznámení 13717-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Prešov, Oddelenie podporných činností, Hlavná 73, 080 01 Prešov zverejnenom vo VVO č. 107/2019 zo dňa 30.05.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 20.06.2019 10:00 Má byť: 16.09.2019 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 20.06.2019 11:00 Má byť: 16.09.2019 11:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Oznámenie o oprave č. 5.
24096 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 183/2019
V oznámení 13717-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Prešov, Oddelenie podporných činností, Hlavná 73, 080 01 Prešov zverejnenom vo VVO č. 107/2019 zo dňa 30.05.2019 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Celková predpokladaná hodnota Namiesto: Celková predpokladaná hodnota zákazky 219 381,28 EUR bez DPH Má byť: Celková predpokladaná hodnota zákazky 218 837,82 EUR bez DPH Časť: 1 II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: Predpokladaná hodnota 170 113,56 EUR bez DPH Má byť: Predpokladaná hodnota 169 570,10 EUR bez DPH IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 20.06.2019 10:00 Má byť: 01.10.2019 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 20.06.2019 11:00 Má byť: 01.10.2019 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité