Oznámenie 13862 - WYP

Obsah

13862 - WYP
Vestník č. 110/2019 - 04.06.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Pezinok
IČO: 00305022
Radničné nám. 7, 90214 Pezinok
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Vlasta Cholujová
Telefón: +421 336901117
Email: vlasta.cholujova@msupezinok.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.pezinok.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.pezinok.sk/?yggid=900
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek-4dd.html
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Prístavba a prestavba domu smútku Senecká ul., Pezinok
Referenčné číslo: 2650/2019
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
3.4Predmetom zákazky je prístavba a prestavba domu smútku na Seneckej ulici v meste Pezinok. Existujúci objekt domu smútku sa nachádza v areáli cintorína na Seneckej ul. v meste Pezinok. Je situovaný na parcelách č.: 2796, 2770/8; navrhovaná prístavba objektu bude situovaná na priľahlých parcelách č.: 2779/2 a 2779/3, k.ú.: Pezinok. Pôvodný objekt ostáva zachovaný, s dispozičnými úpravami. Navrhovaná prístavba bude umiestnená pozdĺž východnej fasády pôvodného objektu. Prístavba bude jednopodlažná, o celkových pôdorysných rozmeroch 15,63 x 10,50m.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
291 666,67 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Dom smútku na Seneckej ul., 902 01 Pezinok, na parcelách č.: 2796, 2770/8; navrhovaná prístavba objektu bude situovaná na priľahlých parcelách č.: 2779/2 a 2779/3, k.ú.: Pezinok.
II.2.4) Opis obstarávania
Pôvodný objekt ostáva zachovaný, s dispozičnými úpravami. Navrhovaná prístavba bude umiestnená pozdĺž východnej fasády pôvodného objektu. Prístavba bude jednopodlažná, o celkových pôdorysných rozmeroch 15,63 x 10,50m. Viac v PD.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
291 666,67 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1
zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 2
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu výzvy.
V prípade nedodržania podmienky uvedenej v odseku 1, bude uchádzač vylúčený z verejnej súťaže a ním predložená ponuka nebude vyhodnocovaná podľa § 40 ods. 6 zákona č. 343/2015 Z. z.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: § 34 zákona č. 343/2015 Z.z.
Uchádzač predloží nasledovné doklady podľa § 34 ods. 1 písm. b), h), g) zákona, ktorým preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť.
§ 34 ods. 1 písm. b) zákona o VO
Zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
§ 34 ods. 1 písm. h) v spojitosti s § 36 zákona o VO
Uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy ktorej predmetom sú stavebné práce.
§ 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO
Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov k § 34 ods. 1 písm. b) zákona
Uchádzač predloží zoznam ním uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky s dátumom realizácie za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, tak ako to ustanovuje zákon, s tým, že medzi doplnenými potvrdeniami musí byť zoznam stavebných prác potvrdených odberateľmi (referencie) v objeme min. 290 tis. € bez DPH, ktorý bude obsahovať:
-označenie odberateľa, označenie kontaktnej osoby odberateľa, telefónne číslo, prípadne e-mailovú adresu odberateľa, za účelom možnosti overenia poskytnutých údajov,
-označenie realizovaných stavebných prác, že odberateľ bol s uskutočnenými prácami spokojný (dôkaz o plnení potvrdí odberateľ), miesta a lehoty uskutočnenia stavebných prác.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov k§ 34 ods. 1 písm. h) v spojitosti s § 36 zákona
Uchádzač predloží kópiu platného úradne osvedčeného certifikátu ISO 14001 alebo ekvivalent v krajinách EÚ pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky. V prípade, ak ho má uchádzač verejne dostupný vo verejných databázach uvedie informáciu, kde si ho verejný obstarávateľ prekontroluje a certifikát nie je potrebný predložiť v ponuke.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov § 34 ods. 1 písm. g) zákona
Uchádzač predloží nasledovné doklady:
-životopis minimálne jednej osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác, doklad musí byť predložený ako podpísaný originál
-doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti; stavbyvedúci, podľa zákona SNR č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, s odbornou spôsobilosťou so zameraním na pozemné stavby, rovnako budú akceptované osvedčenia vydávané v iných krajinách, akceptované Slovenskou komorou stavebných inžinierov, doklad musí byť predložený ako overená fotokópia osvedčenia
V prípade ak stavbyvedúci nie je zamestnancom uchádzača, predkladá o tejto skutočnosti čestné
vyhlásenie v ktorom uvedie, že bude uchádzačovi k dispozícií na plnenie zmluvy. Ak je stavbyvedúci zamestnancom uchádzača, musí byť táto skutočnosť zrejmá zo životopisu.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti údajov.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.07.2019 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.11.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.07.2019 14:00
Miesto: MsÚ Pezinok, Radničné námestie 7, 902 14 Pezinok, 1. poschodie, zasadačka, č. dverí 19.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk, t.j. sprístupnenie elektronických ponúk v systéme IS EVO je verejné v nadväznosti na použitie ustanovenia § 52 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
31.05.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité