Oznámenie 13944 - WYP

Obsah

13944 - WYP
Vestník č. 111/2019 - 05.06.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Partizánske
IČO: 00310905
Nám. SNP 212/4, 95801 Partizánske
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Monika Kočanová
Telefón: +421 385363042
Email: monika.kocanova@partizanske.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4603
Hlavná adresa(URL): http://www.partizanske.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4603
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://http://www.e-lena.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zlepšenie energetickej hospodárnosti ZŠ Radovana Kaufmana v Partizánskom
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214210-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom riešenia je obnova fasády kontaktným zatepľovacím systémom s tepelnou izoláciou vrátane zateplenia sokla, ostenia, nadpražia a parapetu, zateplenie a vytvorenie novej hydroizolačnej vrstvy plochých striech a odvodňovacích žľabov, zdemontovanie jestvujúcich bleskozvodov a opätovné namontovanie podľa platných noriem, demontáž jestvujúcich klampiarskych konštrukcií oplechovania, zvody, žľaby a montáž nových poplastovaných, výmena drevených okien za plastové v nevymenených častiach blokov, dobudovanie rampy pre bezbariérový prístup do objektu z juhovýchodnej strany, nové prestrešenie vstupov z oceľovej konštrukcie a lexanu z jeho severozápadnej strany. Podrobnejší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
333 040,88 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola Radovana Kaufmana, Nádražná 955, Partizánske.
II.2.4) Opis obstarávania
Rozsah stavebných prác je uvedený v projektovej dokumentácii, výkaze výmer a v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
333 040,88 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 4
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tzn. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme ELENA považuje okamih jej odoslania v systéme ELENA a to v súlade s funkcionalitou systému.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o VO), predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4, resp. 5, a to v súlade s § 21 ods. 6 alebo § 152 ods. 1 zákona o VO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 37 ods. 3 zákona o VO, a to za každého člena skupiny osobitne.
Doklady musia byť predložené v origináli alebo úradne overenej fotokópii.
Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť jednotným európskym
dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona o VO alebo čestným vyhlásením, pričom tieto doklady predkladá verejnému
obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 39 ods. 6 zákona o VO v čase a spôsobom určeným verejným
obstarávateľom v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. b/, g/, § 35 a § 36 zákona o VO predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:
- zoznamom stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky uskutočnených za
predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia
stavebných prác, doplneným potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených
stavebných prác podľa obchodných podmienok. Dôkaz o plnení potvrdí odberateľ ak odberateľom
a. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
b. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak
to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich
uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o VO, ak takéto referencie existujú.
V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov, subdodávateľ a pod.), musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme ich realizoval uchádzač, alebo jeho osoba podľa § 34, ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
- údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác s uvedením mena, funkcie, vzdelania, praxe u zamestnávateľa a praxe v stavebníctve.
- certifikátu systému manažérstva kvality a systému environmentálneho manažérstva vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem ISO 9001, ISO 14001 v oblasti predmetu zákazky.
- certifikátu Systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci OHSAS 18001 v oblasti predmetu zákazky, ktorým zabezpečí bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci, a tým aj priaznivé pracovné podmienky.
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality a environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality a environmentálneho manažérstva sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality.

V súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona o VO verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienky účasti tým, že predložením zoznamu referencií uchádzača tento preukáže verejnému obstarávateľovi, že disponuje skúsenosťami z danej oblasti a je schopný plniť predmet zákazky. Údajmi o vzdelaní a odbornej praxi osôb určených na plnenie zmluvy verejný obstarávateľ skúma stupeň profesionality a odbornej praxe uchádzača.
Požadované doklady ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 uchádzač predloží ako dôkaz, že pri realizácii predmetu zákazky vie preukázať svoju schopnosť trvale poskytovať produkty v súlade s príslušnými predpismi a požiadavkami zákazníkov v oblasti kvality riadenia výroby a služieb, vie realizovať požiadavky na systém environmentálneho riadenia a vie kontrolovať riziká pre bezpečnosť práce a ochranu zdravia pri práci a vytvárať bezpečné prostredie pre súčasných pracovníkov a dodávateľov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: - Uchádzač je povinný predložiť minimálne 3 referenčné listy za rozhodné obdobie /predchádzajúcich 5 rokov/, ktoré preukazujú realizáciu prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky pričom minimálne jedna zo stavieb musí byť nad 300 000,00 eur bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
- Verejný obstarávateľ požaduje, aby minimálne jedna osoba, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác mala odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho pre pozemné stavby t.j. osvedčenie vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov /SKSI/ podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. rovnocenný doklad o odbornej spôsobilosti osôb podľa predpisov štátu ich pôvodu.
Stavbyvedúci uchádzača musí mať minimálne 5 ročnú preukázateľnú odbornú prax v oblasti riadenia stavieb v pozícii stavbyvedúceho. V zmysle uvedeného uchádzač predloží štruktúrovanú informáciu /profesijný životopis stavbyvedúceho/ obsahujúcu:
1. funkcia: meno a priezvisko, stupeň zodpovednosti - funkcia na stavbe,
2. vzdelanie: najvyššie dosiahnuté vzdelanie, názov školy, dátum ukončenia školy,
3. iné odborné vzdelanie: škola/vzdelávacia inštitúcia, dosiahnuté vzdelanie, dátum,
4. odborná prax: celková prax /roky/, prax na podobných zmluvách /roky a konkretizácia uvedených stavieb/, prax vo funkcii stavbyvedúceho /roky/,
5. súčasný zamestnávateľ od/do /roky/, pracovné zaradenie, funkcia, kontakt /tel., e-mail/.
Osvedčenie stavbyvedúceho bude predložené ako originál alebo úradne overená fotokópia, prípadne fotokópia osvedčenia overená pečiatkou a originál podpisom stavbyvedúceho.
Zároveň požadujeme predložiť čestné prehlásenie stavbyvedúceho, že ako stavbyvedúci bude uchádzačovi k dispozícii počas realizácie stavby, resp. že bude vykonávať funkciu stavbyvedúceho na predmetnej stavbe bez ohľadu na to, v akom právnom vzťahu /zamestnaneckom pomere/ je voči uchádzačovi.
- Uchádzač je povinný predložiť platné oprávnenie na zabudovanie vonkajšieho tepelnoizolačného kontaktného systému - ETICS resp. obdobné oprávnenie vydané v krajine Európskej únie. Preukáže tým schopnosť zabezpečiť kvalitu procesov pri realizácii predmetu zákazky.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Zateplenie obvodového plášťa môžu vykonávať iba firmy, ktoré na to majú oprávnenie.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 24.06.2019 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 20.08.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.06.2019 13:00
Miesto: Mestský úrad Partizánske, Námestie SNP 212/4, malá zasadačka na prízemí.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na zastupovanie (v takom prípade záujemca predloží kópiu splnomocnenia na zastupovanie).
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o
verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému ELENA, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania.
2. Verejný obstarávateľ v súlade so zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní zverejňuje súťažné podklady a
doplňujúce dokumenty vo svojom profile a na stránke portál www.e-lena.sk.
3. Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať kliknutím na odkaz "mám záujem" pri tejto zákazke zverejnenej na
portáli www.e-lena.sk.
4. Systém Elena automaticky umožňuje sledovanie otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku. Systém zároveň zaznamenáva prihlásených užívateľov týchto uchádzačov a vedie o tejto skutočnosti záznam. Uchádzač teda nemusí využiť možnosť osobnej účasti na otváraní ponúk na mieste a čase určenom verejným obstarávateľom pričom prostredníctvom systému Elena má možnosť otvárania sa priamo zúčastniť dištančným spôsobom.
5. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých
subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu (ZRPVS), ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
6. Verejný obstarávate!' bude považovať ponuku uchádzača, ktorej celková cena za poskytnutie predmetu zákazky
prevýši finančný limit určený predpokladanou hodnotou zákazky, za ponuku, ktorá obsahuje zjavne nevýhodné
podmienky pre verejného obstarávateľa a teda za ponuku neprijateľnú.
7. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia
zmluvy, nie je predmetné VO zelené, obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
03.06.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité