Oznámenie 14244 - WYP

Obsah

14244 - WYP
Vestník č. 115/2019 - 11.06.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Banská Bystrica
IČO: 00313271
Československej armády 26, 97401 Banská Bystrica
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martina Babicová
Telefón: +421 903564643
Fax: +421 484113575
Email: martina.babicova@banskabystrica.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/421217
Hlavná adresa(URL): http://banskabystrica.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/421217
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.ezakazky.sk/banskabystrica/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=13558061&
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Oprava časti miestnej komunikácie Kapitulská a chodníkov v parku pod Pamätníkom SNP, Banská Bystrica
Referenčné číslo: 01/PLZ/2019
II.1.2) Hlavný kód CPV
45233253-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je oprava Miestnej komunikácie od Kapitulskej ulice smerom k parkovisku (Štefánikovo nábrežie) a chodníky v parku pod pamätníkom SNP v Banskej Bystrici.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
263 844,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233220-7
45233223-8
45233142-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK0
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Miestna komunikácia od Kapitulskej ulice smerom k parkovisku (Štefánikovo nábrežie) a chodníky v parku pod pamätníkom SNP v Banskej Bystrici viď. Príloha č. 5 Súťažných podkladov.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je oprava Miestnej komunikácie od Kapitulskej ulice smerom k parkovisku (Štefánikovo nábrežie) a chodníky v parku pod pamätníkom SNP v Banskej Bystrici.
Členenie stavby:
SO-1 Príjazdová komunikácia od Kapitulskej smer parkovisko
SO-2 Chodník pod Baštou
SO-3 Chodník smer hotel LUX
SO-4 Chodník od zimného štadióna
SO-5 Chodník pri Katastrálnom úrade
Podrobný popis je uvedený v Zjednodušenej dokumentácii Technická správa a grafické znázornenie vybraných stavebných objektov, príloha č. 5 Súťažných podkladov a vo Výkaze výmer pre jednotlivé stavebné objekty, príloha č. 4 Súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
263 844,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 20
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Verený obstarávateľ požaduje od uchádzačov zábezpeku v zmysle § 46 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní.
Hodnota zábezpeky je 7 000 ,- EUR. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, bod 13. Zábezpeka.

Verejný obstarávateľ uplatňuje podmienku podľa §40 ods. 6 písm. g) ZVO.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1§ 32 ods. 1 písm. e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky
1.2§ 32 ods. 1 písm. f), že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - doloženým čestným vyhlásením.
Uchádzač, ktorý má platný zápis v Zozname hospodárskych subjektov nie je povinný predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia.
Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.

Pre splnenie podmienky účasti podľa §32 ods.1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní je postačujúce ak uvedie uchádzač v ponuke, ktorým dokladom naplní predmetné splnenie podmienky účasti vo verejnom obstarávaní (napr. Zápis v ORSR, ŽR SR, resp. iné oprávnenie podnikania týkajúce sa predmetu zákazky) verejný obstarávateľ si doklad preverí.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečovať.

Ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov (§152, predkladá predmetné doklady v needitovateľnej forme vo formáte pdf podpísané elektronicky inštitúciou, ktorá potvrdenie vydala. Ak uchádzač predkladá JED resp. čestné vyhlásenie, predkladá tento doklad v needitovateľnej forme vo formáte pdf. Dokumenty uvedie v Krycom liste ponuky.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: § 33 ods. 1 písm. a) vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 2.1Úverový prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky, že poskytne uchádzačovi úver vo výške minimálne predloženej cenovej ponuky uchádzačom v EUR alebo ekvivalent v inej mene podľa kurzu NBS, platného ku dnu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk, resp. potvrdenie banky o dispozícií s vlastnými finančnými prostriedkami v rovnakej výške.
Vyjadrenie banky musí byt predložené ako originál alebo úradne osvedčená fotokópia a nesmie byt staršie ako 30 pracovných dní ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk
Predmetné doklady uchádzač predkladá v needitovateľnej forme vo formáte pdf. Dokumenty uvedie v Krycom liste ponuky.

2.2Predložením vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej je uchádzač klientom o schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky - musí v ňom byť uvedené že uchádzač nebol za posledné tri roky (ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) v nepovolenom debete, bol a je schopný si plniť svoje záväzky voči banke a dodržuje splátkový kalendár v prípade úveru.
Vyjadrenie banky musí byť aktuálne, vydané bankou, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponúk, v originálnom vyhotovení alebo úradne osvedčenú kópiu tohto dokumentu.

Uchádzač predloží vyjadrenie každej banky, v ktorej má podnikateľský účet.

2.3Čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá podnikateľský účet.

Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade sa postupuje podľa § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Predmetné doklady uchádzač predkladá v needitovateľnej forme vo formáte pdf. Dokumenty uvedie v Krycom liste ponuky.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: § 34 ods. 1 písm. b) zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:

1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,

§ 34 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k §34 ods. 1 písm. b)
3.1
Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; Za rozhodné obdobie, t.j. predchádzajúcich 5 rokov sa považuje posledných 5 priebežných rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania.

3.2
Uchádzač predloží k zoznamu potvrdenia (referenčné listy) na zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v súhrnom objeme minimálne 250 000,- € bez DPH.

Za zákazku rovnakého alebo podobného charakteru bude verejný obstarávateľ považovať stavebné práce na komunikáciách a chodníkoch (oprava, rekonštrukcia, výstavba).

k § 34 ods. 1 písm. g)
3.3
Verejný obstarávateľ požaduje doložiť doklad o odbornej spôsobilosti osoby (1 odborne spôsobilá osoba), ktorá bude vykonávať funkciu stavbyvedúceho podľa osobitného predpisu v zmysle zákona NR SR č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v platnom znení alebo iný, obsahom a rozsahom ekvivalentný doklad vydaný príslušnou inštitúciou v inom štáte. Uvedený doklad predloží uchádzač ako kópiu originálu a opatrí ju odtlačkom pečiatky odborne spôsobilej osoby pre vykonávanie činnosti stavbyvedúceho pre odbor inžinierske stavby odborné zameranie na predmet zákazky.
-1. odborne spôsobilá osoba min. 10 rokov praxe v odbore
Súčasťou dokladov bude Prehlásenie, že odborne spôsobilá osoba je jeho zamestnancom, ak odborne spôsobilá osoba nie je zamestnancom uchádzača, jej čestné vyhlásenie, že bude k dispozícii na plnenie tejto zákazky.
Predmetné doklady uchádzač predkladá v needitovateľnej forme vo formáte pdf. Dokumenty uvedie v Krycom liste ponuky.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.07.2019 09:00
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.07.2019 10:00
Miesto: Mestský úrad Banská Bystrica, Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica, zasadačka II. poschodie
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Účasť na otváraní ponúk t.j. sprístupnení elektronických ponúk v systéme ezakazky je umožnená všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických
prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja
eZakazky na portáli www.ezakazky.sk . Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu;
d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov
uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk . Záujemcovi budú
sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným
obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk . V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej
dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov
požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk .
Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk .
Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného
obstarávateľa resp. iným spôsobom. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. Vyššie uvedený postup povinnej registrácie na portáli ezakazky platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa na stránke UVO alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári Výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
07.06.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité