Oznámenie 14337 - WYP

Obsah

14337 - WYP
Vestník č. 116/2019 - 12.06.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Trnava
IČO: 00313114
Hlavná 1, 91771 Trnava
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Renata Gregušová
Telefón: +421 915972311
Email: renata.gregusova@trnava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://trnava.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
ZŠ s MŠ Atómová – rekonštrukcia kuchyne II.
Referenčné číslo: 35661/2019
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214210-5
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník
IA13-5 - Rekonštrukcia
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Rozsah zákazky je uvedený v projektovej dokumentácii realizačnom projekte s názvom ZŠ s MŠ Atómová rekonštrukcia kuchyne, v zmluve o dielo a súťažných podkladoch. Predmetom zákazky je realizácia diela v objekte základnej školy s materskou školou, bude pozostávať z rekonštrukcie priestorov školskej kuchyne na 1. podzemnom podlaží a 1. nadzemnom podlaží objektu.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
690 346,63 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
ZŠ s MŠ Atómová 1, Trnava
II.2.4) Opis obstarávania
Stavba zahŕňa tieto stavebné oddiely:
-Stavebné riešenie
-Statika
-Zdravotechnika a plynoinštalácia
-Ústredné vykurovanie
-Silnoprúdové rozvody, umelé osvetlenie
-Vzduchotechnika
-Kuchynská technológia a vybavenie
-Výťahy
-Monitoring HACCP - Systém analýzy rizika a stanovenia kritických kontrolných bodov
-Protipožiarna bezpečnosť stavby
-POV - plán organizácie výstavby
Súčasťou zákazky bude vykonanie demontáže jestvujúcich zariadení, repasovanie časti zostávajúcich zariadení vrátane uvedenia do spätnej prevádzky, uvedenie novej technológie do prevádzky, komplexné zaškolenie obsluhy personálu kuchyne. Požadovaná skúšobná prevádzka diela po realizácii a odovzdaní investorovi bez vád a nedorobkov je v dĺžke trvania 3 mesiacov. Pokiaľ nebudú dosiahnuté projektom požadované parametre, výkony a funkčné charakteristiky zrealizovanej technológie, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo predĺžiť skúšobnú prevádzku o ďalšie 3 mesiace. Predmetom riešenia je rekonštrukcia priestorov kuchyne s osadením novej technológie a s využitím vyhovujúceho jestvujúceho technologického zariadenia. Projekt zahŕňa búracie práce, statické zabezpečenie vodorovných a zvislých konštrukcií, realizáciu nových deliacich konštrukcií, povrchov, realizáciu zdravotechniky (kanalizácia, vodovod), úpravu vykurovania, nové rozvody elektroinštalácie s demontážou starých v plnom rozsahu, slaboprúdové rozvody pre systém HACCP (hazard analysis and critical control points analýza nebezpečenstva a kritických kontrolných bodov), úpravu rozvodov plynu k spotrebičom, demontáž pôvodnej a realizáciu novej vzduchotechniky, dodávku a montáž technológie kuchyne, repasovanie časti pôvodného vybavenia kuchyne, dodávku a montáž nového stolového výťahu vrátane úpravy výťahovej šachty a demontáže pôvodných výťahov.
Súčasťou zákazky je aj:
-porealizačné zameranie, resp. projekt skutočného vyhotovenia,
-vypracovanie plánu užívania verejnej práce,
-činnosti v rámci plánu organizácie výstavby (zariadenie staveniska bude v uzavretom školskom areáli).
Rozsah zákazky je uvedený v projektovej dokumentácii realizačnom projekte s názvom ZŠ s MŠ Atómová rekonštrukcia kuchyne, v zmluve o dielo a súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
690 346,63 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 3
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predkladanie ponúk, komunikácia a vysvetľovanie týkajúce sa tejto zákazky bude uskutočnené cez systém EVO. bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ vyžaduje splnenie podmienok uvedených v § 32 ods. 1 písm. e), f), g), h) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO"). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 2 až ods. 5, alebo § 152 ZVO.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje v súlade s § 37 ods. 3 ZVO preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety.
Doklady musia byť z ich originálu alebo z ich úradne overenej fotokópie naskenované a vložené do systému
EVO.
V prípade, že sú doklady ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vydávané orgánom verejnej
správy (alebo inou povinnou inštitúciou) priamo v digitálnej podobe, môže uchádzač vložiť do systému tento
digitálny doklad (vrátane jeho úradného prekladu). Uchádzač je oprávnený použiť aj doklady transformované
zaručenou konverziou podľa zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov
verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v platnom znení.
V prípade pochybností o pravosti "naskenovaných" dokladov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo
požadovať predloženie dokladov vo forme zaručenej konverzie.
Verejný obstarávateľ má v súčasnosti prístup k nasledovným dokladom podľa § 32 ods. 3 ZVO:
Doklad podľa § 32 ods.1 písm. e) ZVO.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje v zozname prác predložiť min. 3 stavebné práce obdobného charakteru, pričom minimálne 1 referencia musí byť na dodávku technológie kuchyne a jej inštaláciu s min. nákladmi v hodnote 100 000,- eur bez DPH a minimálne 1 referencia musí byť na stavebné práce v hodnote 100 000,- eur bez DPH; s potvrdením odberateľa v zmysle § 34 ods.1 písm. b). Za stavebné práce obdobného charakteru verejný obstarávateľ považuje stavebné práce na objektoch kategórie pozemné stavby a z nich aspoň jedna riešiaca rekonštrukciu alebo novostavbu občianskej vybavenosti vrátane kuchyne s technológiou (školy, škôlky, domy seniorov, nákupné centrá, zdravotnícke zariadenia, bytová výstavba).
V prípade, že uchádzač má zverejnené referencie na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie, uvedie ich v
zozname svojich referencií s poznámkou UVO. Ak z referencie UVO nevyplýva preukázanie minimálnej úrovne
spôsobilosti, verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač v ponuke uviedol informácie preukazujúce požadovanú
úroveň spôsobilosti.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ upozorňuje, že v rámci súčinnosti pred podpisom zmluvy bude vyžadovať platnú registráciu v Registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení.
Vzhľadom na zákonné lehoty potrebné pre zápis v tomto registri je potrebné, aby uchádzači zabezpečili svoj zápis pred uplynutím lehoty na súčinnosť pre uzatvorenie zmluvy, aby verejný obstarávateľ mohol uzatvoriť zmluvu čo najskôr.
Uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť pre uzatvorenie zmluvy.
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.07.2019 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.08.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.07.2019 10:30
Miesto: Trnava, Mestský úrad v Trnave, Trhová 3, SLOVENSKÁ REPUBLIKA, I. posch., miestnosť č. 142, alebo v prípade
potreby iná miestnosť, ktorej disponibilita bude oznámená na informáciách v budove Mestského úradu.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otvárania ponúk sa môže zúčastniť len uchádzač (štatutárny zástupca uchádzača alebo ním splnomocnená
osoba), ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Fyzická osoba zastupujúca uchádzača sa
preukáže identifikačným dokladom a listinným oprávnením konať za uchádzača. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje
právo zmeniť termín otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Zábezpeka ponúk sa vyžaduje a je stanovená vo výške 15 000 eur.
2. Ponuky sa predkladajú elektronicky prostredníctvom systému EVO
3. Proces verejného obstarávania je v podmienkach Slovenskej republiky regulovaný zákonom č. 343/2015 Z.
z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorý je verejne dostupný na internetovej
stránke Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky https://www.slov-lex.sk/pravne-predpisy. Tu sa záujemca a
uchádzač dozvie o všetkých možnostiach ako je možné preukázať splnenie podmienok účasti. Tento právny predpis
takisto upravuje procesný postup verejného obstarávateľa vo verejnom obstarávaní. V prípade otázok na výklad
právneho predpisu je možné obrátiť sa na Úrad pre verejné obstarávanie so žiadosťou o metodické usmernenie. Verejný obstarávateľ postupuje vo verejnom obstarávaní podľa postupov, ktoré vyplývajú zo znenia zákona a snaží sa
zohľadňovať metodické pokyny Úradu pre verejné obstarávanie, ktoré sú mu známe v čase realizácie postupu verejného obstarávania.
4. Verejný obstarávateľ v súlade s § 40 ods. 6 písm. g) ZVO vylúčia z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.

Všetky informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, vložených do systému EVO.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
11.06.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité