Oznámenie 14339 - WYP

Obsah

14339 - WYP
Vestník č. 116/2019 - 12.06.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Medzilaborce
IČO: 00323233
Mierová 326/4, 06801 Medzilaborce
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Rastislav Tapšák
Telefón: +421 911976973
Email: rasto.tapsak@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5581
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rekonštrukcia priestorov expozície v múzeu a spevnených plôch v rámci projektu „Otvárame bránu Karpát“
II.1.2) Hlavný kód CPV
45200000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Projektová dokumentácia rieši rekonštrukciu priestorov v Kultúrnom dome pre historickú expozíciu a rekonštrukciu s výstavbou spevnených plôch pri malej železničnej stanici na ulici Mierová a pri cintoríne
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
185 711,13 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Rekonštrukcia priestorov expozície
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45212313-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Múzeum moderného umenia A. Warhola a Dom kultúry, Mesto Medzilaborce,
II.2.4) Opis obstarávania
Rekonštrukcia priestorov expozície tvoria interiérové práce, hlavne úpravy podlah, maľby a nátery, zasklenie okenných otvorov, povrchové úpravy vnútorných stien a elektroinštalácie
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
125 232,72 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 180
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: a) nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
b) ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly nepripustí výdavky spojené s realizáciou projektu do
financovania
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Program cezhraničnej spolupráce Interreg V-A Poľsko Slovensko 2014-2020
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zábezpeka sa nepožaduje
Časť: 2
II.2.1) Názov
Rekonštrukcia spevnených plôch
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45236000-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mesto MEDZILABORCE, parc.č. CKN 1263/1, 1261/1 a parc.č. CKN 35/1a 36/1.
II.2.4) Opis obstarávania
SO 02 REKONŠTRUKCIA SPEVNENEJ PLOCHY NA ULICI MIEROVÁ - PD rieši rekonštrukciu plochy s krytom z asfaltu na pozemku s parcelným číslom 35/1 a rieši novonavrhovanú spevnenú plochu na parcele č.36/1 a ich prepojenie komunikáciou šírky 5,5m. Kryt jestvujúcej asfaltovej plochy pred budovou ŽSR je porušený, nachádzajú sa na ňom výtlky. Navrhujeme vyspraviť výtlky a zrealizovať na celú parcelu 35/1 nový asfaltobetónový kryt. Komunikácia šírky 5,5m bude s krytom z asfaltobetónu a spevnená plocha bude mať kryt z polovegetačných tvárnic.

SO 03 VÝSTAVBA SPEVNENEJ PLOCHY PRI CINTORÍNE - PD rieši spevnenú plochu napájajúcu sa na okraj miestnej komunikácie vedúcej k cintorínu. Spevnená plocha sa začína vo vzdialenosti 3,0m od vstupu do cintorína. Plocha má dĺžku 48,50m a šírku 11,0m. Prepojením medzi plochou a cintorínom vojakov padlých v I.svetovej vojne bude navrhovaný chodník dĺžky 5,8m a šírky 2,0m s krytom z kameňa. Spevnená plocha nadväzuje na západnej strane na jestvujúci múrik oplotenia cintorína. Spevnená plocha bude slúžiť pre osobné motorové vozidlá a jej kryt bude z polovegetačných tvárnic. Spevnená plocha sa nachádza na pozemku s parcelným číslom 1263/1 a 1261/1. Na ploche je navrhnutých 18 kolmých parkovacích státí rozmerov 2500 x 5000mm z toho jedno parkovacie státie pre osoby so zníženou schopnosťou pohybu a orientácie.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
60 478,41 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 180
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: a) nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
b) ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly nepripustí výdavky spojené s realizáciou projektu do
financovania
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Program cezhraničnej spolupráce Interreg V-A Poľsko Slovensko 2014-2020
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zábezpeka sa nepožaduje
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. (ďalej aj ,,zákon"). Ich splnenie preukáže uchádzač predložením dokladov podľa § 32 ods. 2., resp. ods. 3 až 5 zákona.
Uchádzač môže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukázať zápisom do zoznamu
hospodárskych subjektov v súlade s § 152 zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade skupiny dodávateľov sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa §37 ods.3 zákona. Splnenie podmienky účasti podľa §32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad - ich ekvivalenty predložené uchádzačom.
Ak uchádzač nepredloží doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a) a e) zákona, verejný obstarávateľ použije údaje z
informačných systémov verejnej správy - z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci (§ 32 ods.
1 písm. e) a registra trestov ( § 32 ods. 1 písm. a). Ak uchádzač nepredloží výpis z registra trestov, je povinný
poskytnúť verejnému obstarávateľovi na účely preukázania podmienky podľa §32 ods.1 písm. a) údaje potrebné na
vyžiadanie výpisu z registra trestov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 3.1. Podľa §34 ods. 1 písm. b) zákona : zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom : 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia; 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
3.2. Podľa §34 ods. 1 písm. g) zákona : údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených
3.3. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa §34 ods. 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
3.4. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
3.5. Pri sumách uvedených v inej mene ako v EUR sa použije pri prepočte z inej meny na EUR kurz inej meny k EUR uvedený v kurzovom lístku ECB zverejnený Národnou bankou Slovenska v deň zverejnenia výzvy vo Vestníku verejného obstarávania a ak to nie je možné, potom v najbližší predchádzajúci deň pred dňom zverejnenia oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 3.1.: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť dôkaz (napr. referencie) o uskutočnení stavebných prác alebo ich častí rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky minimálne v nižšie uvedenom objeme (kumulatívne) za predchádzajúcich 5 rokov nasledovne :
1. pre časť predmetu zákazky - pozemné stavby, min. v objeme 120.000 eur bez DPH.
2. pre časť predmetu zákazky - spevnené plochy, min. v objeme 60.000 eur bez DPH.


K bodu 3.2.: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť nasledovné údaje o odbornej kvalifikácii odborníka :
- Platné osvedčenie o vykonaní skúšky odbornej spôsobilosti pre činnosť stavbyvedúci pre :
1. časť predmetu zákazky - pozemné stavby.
2. časť predmetu zákazky - inžinierske stavby.

v zmysle Zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalent, vydaný členským alebo iným štátom; súčasťou osvedčenia musí byť okrúhla pečiatka stavbyvedúceho a podpis stavbyvedúceho.

- Životopis odborníka ( vlastnoručne podpisaný) s uvedením súčasnej pracovnej pozície a profesijnej praxe, z ktorej musí vyplývať minimálna prax v rozsahu 5 rokov v pozícii stavbyvedúceho pre :
1. časť predmetu zákazky - pozemné stavby.
2. časť predmetu zákazky - inžinierske stavby.
Zo životopisu musí byť zrejmé, či je odborník zamestnancom uchádzača alebo ide o inú osobu podľa §34 ods. 3 zákona. Odborník, ktorým uchádzač preukázal splnenie tejto podmienky účasti, bude uvedený v Zmluve o dielo ako osoba stavbyvedúceho.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Zmluvné podmienky sú súčasťou súťažných podkladov. Úspešný uchádzač (Zhotoviteľ) sa zmluvne zaviaže
zložiť depozit 5% z celkovej ceny diela bez DPH, na bankový účet verejného obstarávateľa (Objednávateľa), a to
najneskôr do 14 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti ZoD. Depozit je určený na zabezpečenie náhrady škody a
finančných nárokov Objednávateľa, ktoré mu vzniknú v prípade porušenia zmluvných povinností v zmysle zmluvy, a
ktorej porušenie zakladá nárok na náhradu škody alebo iný finančný nárok pre Objednávateľa, Objednávateľ má právo uspokojiť svoj nárok z hodnoty depozitu. Objednávateľ sa zaväzuje vrátiť Zhotoviteľovi depozit v plnej výške alebo jeho alikvotnú časť do konca mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci, kedy došlo k riadnemu odovzdaniu diela. Zhotoviteľ nemá právo požadovať vrátenie depozitu počas trvania ZoD. Zhotoviteľ môže namiesto depozitu predložiť objednávateľovi neodvolateľnú bankovú záruku. Ďalšie podmienky sú uvedené v návrhu zmluvných podmienok.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.07.2019 11:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.05.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.07.2019 13:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk v zasadacej miestnosti na adrese
verejného obstarávateľa podľa bodu I.1) tejto výzvy. V súlade s §112 ods. 6 zákona vyhodnotenie splnenia podmienok
účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie požiadavky na osoby, oprávnené sa zúčastniť na otváraní ponúk, sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi sa bude uskutočňovať elektronicky podľa § 20 zákona a to prostredníctvom Informačného Sytému Elektronického Verejného Obstarávania - IS EVO VER. 18.0 na adrese https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. V súvislosti s registráciou hospodárskych subjektov do IS EVO VER. 18 odporúčame záujemcom článok : https://www.uvo.gov.sk/uvod/aktualne-temy-2a8.html?id=421
2. Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov k dokumentom, potrebným na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti a to na internetovej adrese podľa bodu I.3) tejto výzvy a z uvedeného dôvodu tieto dokumenty záujemcom nezasiela. Priamy odkaz na túto internetovú adresu je tiež zverejnený v profile VO na web stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
3. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona (ďalej aj JED) alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Viac informácií nájde záujemca v časti A.2 súťažných podkladoch.
4. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý ma povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Uchádzač je povinný riadiť sa ustanoveniami zákona č. 315/2016 o registri partnerov verejného sektora v znení neskorších predpisov.
5. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou a súťažnými
podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
6. Podpis Zmluvy o dielo podlieha schváleniu dokumentácie z procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP.
7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo :
- neprijať ani jednu ponuku v prípade, ak cena úspešnej ponuky prekročí výšku finančných prostriedkov vyčlenených verejným obstarávateľom na predmet zákazky (resp. pridelených na základe zmluvy o NFP)
- neuzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý predložil ponuku presahujúcu limit predpokladanej hodnoty zákazky
- zrušiť súťaž, ak sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých bola vyhlásená.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
11.06.2019

Redakčné opravy

15384 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 130/2019
V oznámení 14339-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Medzilaborce, Mierová 326/4, 068 01 Medzilaborce zverejnenom vo VVO č. 116/2019 zo dňa 12.06.2019 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 3.1.: Namiesto: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť dôkaz (napr. referencie) o uskutočnení stavebných prác alebo ich častí rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky minimálne v nižšie uvedenom objeme (kumulatívne) za predchádzajúcich 5 rokov nasledovne : 1. pre časť predmetu zákazky - pozemné stavby, min. v objeme 120.000 eur bez DPH. 2. pre časť predmetu zákazky - spevnené plochy, min. v objeme 60.000 eur bez DPH. Má byť: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť dôkaz (napr. referencie) o uskutočnení stavebných prác alebo ich častí rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky minimálne v nižšie uvedenom objeme (kumulatívne) za predchádzajúcich 5 rokov nasledovne : 1. pre časť predmetu zákazky - pozemné stavby, min. v objeme 80.000 eur bez DPH. 2. pre časť predmetu zákazky - spevnené plochy, min. v objeme 60.000 eur bez DPH. IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 03.07.2019 11:00 Má byť: 19.07.2019 11:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 03.07.2019 13:00 Má byť: 19.07.2019 13:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE K úprave podmienky účasti je potrebne pristupiť z dôvodu vynechania kompletovej položky č.33 časti ASR v SO 01 pri naceňovaní výkazu výmer, v zmysle vysvetlenia zo dňa 27.6.2019. Z dôvodu zmeny podmienok súťaže sa posúva dátum na predkladanie a otváranie ponúk. Celková predpokladaná hodnota zákazky sa mení na sumu 143.790,63 eur bez DPH a PHZ pre 1. časť predmetu zákazky sa znížila na 83.312,22 eur bez DPH

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité