Oznámenie 14695 - MST

Obsah

14695 - MST
Vestník č. 121/2019 - 19.06.2019

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Šahy
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00307513
Hlavné nám. 1, 93601 Šahy
Kód NUTS: SK023
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Melotíková
Telefón: +421 903520052
Email: dagmar.melotikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.ezakazky.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.ezakazky.sk
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.ezakazky.sk/refam/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=79592719&
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
"Modernizácia vybavenia odborných učební"
Referenčné číslo: 10/ME/2019
II.1.2) Hlavný kód CPV
42965000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Hlavným cieľom projektu je zriadenie a vybavenie odborných učební pre skvalitnene výchovno-vzdelávacieho procesu na základných školách.
Predmet zákazky bude víťazným uchádzačom dodaný nasledovne:
Časť 1: Technické a technologické vybavenie - IKT
a)Základná škola Janka Kráľa, Mládežnícka 24, 936 01 Šahy
b)Základná škola Ladislava Balleka, Ul. E. B. Lukáča 6, 936 01 Šahy
c)Základná škola Lajosa Pongrácza s VJM, Mládežnícka 24, Šahy

Časť 2: Učebné pomôcky a zariadenia
a)Základná škola Janka Kráľa, Mládežnícka 24, 936 01 Šahy
b)Základná škola Ladislava Balleka, Ul. E. B. Lukáča 6, 936 01 Šahy
c)Základná škola Lajosa Pongrácza s VJM, Mládežnícka 24, Šahy

Časť 3: Interiérové vybavenie nábytok
a)Základná škola Janka Kráľa, Mládežnícka 24, 936 01 Šahy
b)Základná škola Ladislava Balleka, Ul. E. B. Lukáča 6, 936 01 Šahy
c)Základná škola Lajosa Pongrácza s VJM, Mládežnícka 24, Šahy

Obsahom projektu bude zabezpečenie vyhovujúcich priestorových podmienok pre odborné učebne, obnova didaktických prostriedkov a zabezpečenie učebných pomôcok, demonštračných súprav a súprav pre žiakov, ktoré budú nápomocné na realizáciu praktických aktivít jednotlivcov prípadne skupín.

Vybudovaním nových kvalitnejších a modernejších priestorov špecializovaných učební pre odborné vzdelávanie v ZŠ je v súlade s globálnym cieľom IROP: Prispieť k zlepšeniu kvality života a zabezpečiť udržateľné poskytovanie verejných služieb s dopadom na vyvážený a udržateľný územný rozvoj, hospodársku, územnú a sociálnu súdržnosť regiónov, miest a obcí.

Zároveň projektový zámer prispieva k plneniu priorít Stratégie podpory IROP, predovšetkým k udržateľnému a inkluzívnemu rastu:
-rozvoju vybraných oblastí/komponentov podmieňujúcich kvalitu života a konkurencieschopnosť v danom území a
-rozvoju/posilneniu hospodárskej, sociálnej a územnej súdržnosti na regionálnej a subregionálnej úrovni ako predpokladu znižovania prehlbovania medzi a vnútroregionálnych rozdielov prostredníctvom zabezpečenia efektívneho a udržateľného poskytovania verejných služieb zabezpečovaných z miestnej a regionálnej úrovne.

Súčasťou príslušnej časti zákazky (ceny) sú všetky náklady priamo aj nepriamo súvisiace s predmetom zákazky:
doprava na miesto určenia
záruka a záručný servis po dobu 24 mesiacov
zaškolenie obslužného personálu
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
262 303,81 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Časť 1: Technické a technologické vybavenie - IKT
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42965000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Základné školy Janka Kráľa, Mládežnícka 24, Ladislava Balleka, Ul. E. B. Lukáča 6, Lajosa Pongrácza s VJM Mládežnícka 24 936 01 Šahy
II.2.4) Opis obstarávania:
Časť 1: Technické a technologické vybavenie - IKT
a)Základná škola Janka Kráľa, Mládežnícka 24, 936 01 Šahy
b)Základná škola Ladislava Balleka, Ul. E. B. Lukáča 6, 936 01 Šahy
c)Základná škola Lajosa Pongrácza s VJM, Mládežnícka 24, Šahy
1.Interaktívna tabuľa + dataprojektor k interaktívnej tabuli fyzická učebňa
2.Notebook pre učiteľa + aplikačný software fyzická učebňa
3.Interaktívna tabuľa + dataprojektor k interaktívnej tabuli Biologicko-chemická učebňa
4.Notebook pre učiteľa + aplikačný software fyzická učebňa Biologicko-chemická učebňa
5.Interaktívny projektor + projekčná tabuľa + interaktívne pero IKT učebňa
6.Softvér k interaktívnemu projektoru vrátane adaptéra pre bezdrôtový prenos obrazu a montážnej sady IKT učebňa
7.Učiteľské PC IKT učebňa
8.Učiteľský notebook IKT učebňa
9.Klienske stanice (vrátane základného príslušenstva - monitor, klávesnica, myš) pre žiaka IKT učebňa
10.Notebook/tablet (vrátane základného príslušenstva - myš) IKT učebňa
11.Zázemie pre učiteľov (notebook) IKT učebňa
12.Zázemie pre učiteľov (multifunkčná tlačiareň) IKT učebňa
13.Zázemie pre učiteľov (2ks notebook + multifunkčná tlačiareň) IKT učebňa
14.3D tlačiareň, softvér IKT učebňa
15.Školský server, kabeláž, resp. wifi, softvér IKT učebňa
16.Operačný systém, kancelársky balík (textový a tabuľkový editor, program na tvorbu prezentácií), ďalší e-learning softvér
17.Učiteľské PC (vrátane základného príslušenstva - monitor, klávesnica, myš) jazyková učebňa
18.Interaktívny projektor + projekčná tabuľa + interaktívne pero jazyková učebňa
19.Softvér vrátane adaptéra pre bezdrôtový prenos obrazu a montážnej sady jazyková učebňa
20.Klientske stanice (vrátane základného príslušenstva - monitor, klávesnica, myš) pre žiakov jazyková učebňa
21.Digitálne jazykové laboratórium (softvér, elektronická jednotka na prenos a konverziu signálu, zariadenie na prenos zvuku, slúchadlá, komunikačné zariadenie), resp. wifi IKT učebňa
22.Počítač pre školského knihovníka Školská knižnica
23.PC zostava/notebook pre používateľov knižnice Školská knižnica
24.Čítačka čiarových kódov Školská knižnica
25.Multifunkčné zariadenie (Kopírka, skener, tlačiareň) Školská knižnica
26.Dataprojektor Školská knižnica
27.Premietacie plátno Školská knižnica
28.Knižničný SW pre obsluhu, evidenciu a vyhodnocovanie zápožičiek a prácu knihovníka Školská knižnica
29.Tablet s uhlopriečkou 9,6", rozlíšením 1280x800, RAM 1,5 1GB, internou pamäťou 8GB s podporou MicroSD/SDHC kaiet, WiFi, Školská knižnica

Súčasťou príslušnej časti zákazky (ceny) sú všetky náklady priamo aj nepriamo súvisiace s predmetom zákazky:
doprava na miesto určenia
záruka a záručný servis po dobu 24 mesiacov
zaškolenie obslužného personálu

Všetky uvádzané parametre sú minimálne požadované parametre. Dodaný produkt môže mať aj vyššie kvalitatívne parametre ako sú minimálne udávané parametre alebo ak sú (typovo, v závislosti od producenta) parametre rovnocenne substituovateľné, môže mať takéto ekvivalentné parametre.

Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Opis vychádza z predkladaného projektu, ktorý tvorí kompaktný vzájomne nedeliteľný celok tak, aby mohli byť dosiahnuté ekonomické a technické parametre, požadované riadiacim orgánom poskytovateľa nenávratného finančného príspevku na túto zákazku. Ak by sa niektorá z technických požiadaviek odvolávala na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu alebo miesto pôvodu alebo výroby, osoba povinná umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené technológie a zariadenia určené a schválené.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
62 927,70 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude financovaný zo zdrojov ŠF EÚ Operačný program IROP a zo zdrojov verejného obstarávateľa a zo zdrojov štátneho rozpočtu. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok, ani zálohovú platbu.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Časť 2: Učebné pomôcky a zariadenia
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39162200-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Základné školy Janka Kráľa, Mládežnícka 24, Ladislava Balleka, Ul. E. B. Lukáča 6, Lajosa Pongrácza s VJM Mládežnícka 24 936 01 Šahy
II.2.4) Opis obstarávania:
Časť 2: Učebné pomôcky a zariadenia
1.Kvapalinový baroskop s príslušenstvom fyzikálna učebňa
2.Kvapalinový baroskop s príslušenstvom fyzikálna učebňa
3.Multifunkčný model mechanického auta fyzikálna učebňa
4.Multifunkčný model mechanického auta fyzikálna učebňa
5.Ochranné prostriedky pre učiteľa fyzikálna učebňa
6.Prístroj na indikáciu napätí s príslušenstvom fyzikálna učebňa
7.Prístroj na indikáciu napätí s príslušenstvom fyzikálna učebňa
8.Prístroj na výrobu vysokého DC napätia fyzikálna učebňa
9.Ručná výveva s príslušenstvom fyzikálna učebňa
10.Ručná výveva s príslušenstvom fyzikálna učebňa
11.Sada kladiek s príslušenstvom fyzikálna učebňa
12.Sada kladiek s príslušenstvom fyzikálna učebňa
13.Sada objem a hmotnosť fyzikálna učebňa
14.Sada objem a hmotnosť fyzikálna učebňa
15.Sada ochranných prostriedkov fyzikálna učebňa
16.Sada pre termodynamiku s príslušenstvom fyzikálna učebňa
17.Sada spotrebného materiálu fyzikálna učebňa
18.Sada tácok fyzikálna učebňa
19.Sada žiackych elektromagnetických súprav fyzikálna učebňa
20.Sada žiackych mechanických súprav fyzikálna učebňa
21.Sada žiackych optických súprav fyzikálna učebňa
22.Skupinová sada pre termodynamiku s príslušenstvom fyzikálna učebňa
23.Skupinová sada pre termodynamiku s príslušenstvom fyzikálna učebňa
24.Súbor spotrebného materiálu a vybavenia pre učiteľa fyzikálna učebňa
25.Učiteľská mechanická sada
fyzikálna učebňa
26.Učiteľská optická sada fyzikálna učebňa
27.Učiteľská optická sada fyzikálna učebňa
28.Učiteľská sada na miešanie farieb fyzikálna učebňa
29.Učiteľská termodynamická sada fyzikálna učebňa
30.Žiacka elektrotechnická súprava fyzikálna učebňa
31.Interfejs na zber dát s príslušenstvom fyzikálna učebňa
32.Interfejs na zber dát s príslušenstvom fyzikálna učebňa
33.Laboratórny podnos fyzikálna učebňa
34.Sada senzorov pre fyziku učiteľ fyzikálna učebňa
35.Sada senzorov pre fyziku žiak
36.Sada zdrojov bezpečného napätia a prúdu
37.Vizualizér fyzikálna učebňa
38.SW k iterfejsu multilicencia fyzikálna učebňa
39.Ekologická sada s príslušenstvom Biologicko-chemická učebňa
40.Ekologická sada s príslušenstvom Biologicko-chemická učebňa
41.Planktónové siete Biologicko-chemická učebňa
42.Resuscitačná figurína na CPR Biologicko-chemická učebňa
43.Sada 3D modelov na chémiu učiteľ Biologicko-chemická učebňa
44.Sada 3D modelov na chémiu žiak Biologicko-chemická učebňa
45.Sada preparačných nástrojov s príslušenstvom Biologicko-chemická učebňa
46.Sada preparačných nástrojov s príslušenstvom Biologicko-chemická učebňa
47.Triedna sada anatomických modelov Biologicko-chemická učebňa
48.Triedna sada biologických modelov Biologicko-chemická učebňa
49.Triedna sada botanických modelov Biologicko-chemická učebňa
50.Triedna sada nástenných chemických tabúľ Biologicko-chemická učebňa
51.Triedna sada pre simuláciu úrazov Biologicko-chemická učebňa
52.Triedna sada zoologických modelov Biologicko-chemická učebňa
53.Digitálna učiteľská váha Biologicko-chemická učebňa
54.Chemický kahan s príslušenstvom Biologicko-chemická učebňa
55.Interfejs na zber dát - biochémia
56.Interfejs na zber dát - biochémia
57.Laboratórne podnosy
Biologicko-chemická učebňa
58.Odsávacie zariadenie Biologicko-chemická učebňa
59.Ochranné prostriedky učiteľ Biologicko-chemická učebňa
60.Prístroj na určenie pH s príslušenstvom Biologicko-chemická učebňa
61.Sada digitálnych žiackych váh Biologicko-chemická učebňa
62.Sada chemických kahanov s príslušenstvom Biologicko-chemická učebňa
63.Sada laboratórneho skla a laboratórnych pomôcok Biologicko-chemická učebňa
64.Sada laboratórneho skla a laboratórnych pomôcok učiteľ Biologicko-chemická učebňa
65.Sada laboratórnych stojanov s príslušenstvom Biologicko-chemická učebňa
Verejný obstarávateľ u kapacitných obmedzení tohto okna nemohol uviesť všetky obstarávané komodity, kompletný zoznam je v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
137 596,01 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude financovaný zo zdrojov ŠF EÚ Operačný program IROP a zo zdrojov verejného obstarávateľa a zo zdrojov štátneho rozpočtu. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok, ani zálohovú platbu.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Interiérové vybavenie nábytok
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39160000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Základné školy Janka Kráľa, Mládežnícka 24, Ladislava Balleka, Ul. E. B. Lukáča 6, Lajosa Pongrácza s VJM Mládežnícka 24 936 01 Šahy
II.2.4) Opis obstarávania:
Časť 3: Interiérové vybavenie nábytok
a)Základná škola Janka Kráľa, Mládežnícka 24, 936 01 Šahy
b)Základná škola Ladislava Balleka, Ul. E. B. Lukáča 6, 936 01 Šahy
c)Základná škola Lajosa Pongrácza s VJM, Mládežnícka 24, Šahy
1.Laboratórna skriňa na učebné pomôckyfyzikálna učebňa
2.Laboratórne pracovisko učiteľa fyzikálna učebňa
3.Laboratórne pracovisko žiaka fyzikálna učebňa
4.Pracovisko učiteľa (stôl, stolička, kontajner) fyzikálna učebňa
5.Stolička/taburet pre žiaka fyzikálna učebňa
6.Žiacky stôl fyzikálna učebňa
7.Pracovisko učiteľa (stôl, stolička, kontajner) Biologicko-chemická učebňa
8.Stolička/taburet Biologicko-chemická učebňa
9.Bezpečnostná skriňa na chemikálie Biologicko-chemická učebňa
10.Laboratórna skriňa na učebné pomôcky biochémia Biologicko-chemická učebňa
11.Mobilné laboratórne pracovisko / stacionárne laboratórne pracovisko učiteľa Biologicko-chemická učebňa
12.Mobilné laboratórne pracovisko / stacionárne laboratórne pracovisko žiaka Biologicko-chemická učebňa
13.Pracovisko učiteľa (stôl, stolička, kontajner) IKT učebňa
14.Stolička/taburet pre žiaka
IKT učebňa
15.Žiacky stôl do IKT učebne
16.Pracovisko učiteľa (stôl, stolička, kontajner) Jazyková učebňa
17.Stolička/taburet Jazyková učebňa
18.Žiacky stôl do jazykovej učebne Jazyková učebňa
19.Knihovnícky regál Školská knižnica
20.Knihovnícky regál na časopisy Školská knižnica
21.Knihovnícky vozík Školská knižnica
22.Stolička do študovne Školská knižnica
23.Stolička pre knihovníka
24.Stoly do študovne
25.Kovové skrine na odkladanie náradia Polytechnická učebňa
26.Mobilné pracovisko/stacionárne pracovisko učiteľa na obrábanie kovov a dreva Polytechnická učebňa
27.Mobilné pracovisko/stacionárne pracovisko žiaka na obrábanie dreva Polytechnická učebňa
28.Mobilné pracovisko/stacionárne pracovisko žiaka na obrábanie kovu
Polytechnická učebňa
29.Pracovisko učiteľa (učiteľská katedra, stolička, kontajner) Polytechnická učebňa
30.Regále na materiál a výrobky - odborná učebňa techniky
31.Stolárska hoblica - odborná učebňa techniky
32.Stolička/taburet pre žiaka Polytechnická učebňa
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
61 780,10 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude financovaný zo zdrojov ŠF EÚ Operačný program IROP a zo zdrojov verejného obstarávateľa a zo zdrojov štátneho rozpočtu. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok, ani zálohovú platbu.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: OSOBNÉ POSTAVENIE
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO, plnenie tejto podmienky účasti verejný obstarávateľ vyžaduje pre príslušnú časť predmetu zákazky:
"Modernizácia vybavenia odborných učební"
Časť 1: Technické a technologické vybavenie - IKT
Časť 2: Učebné pomôcky a zariadenia
Časť 3: Interiérové vybavenie nábytok

a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
Uchádzač alebo záujemca je povinný predkladať doklady podľa § 32 odseku 2 z dôvodu, že verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu.
Uchádzač preukazuje podmienky účasti uvedené v predchádzajúcich bodoch a týkajúcich sa osobného postavenia spôsobom súladným s § 32 ods. 2 ZVO, alebo spôsobom súladným s § 152 ods. 1 ZVO.
Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa tohto bodu za každého člena skupiny osobitne.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov požadovaných v rámci tejto podmienky účasti.

Predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, určených verejným obstarávateľom môže uchádzač aj spôsobom podľa § 39 ZVO a to Jednotným európskym dokumentom.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje verejný obstarávateľ
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje verejný obstarávateľ
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 29.07.2019 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 14.06.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 29.07.2019 13:00
Miesto: Mesto Šahy, Hlavné námestie 1, 936 01 Šahy.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk bude prítomná komisia verejného obstarávateľa a uchádzači, ktorí v lehote na predkladanie ponúk predložili svoje ponuky.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických
prostriedkov. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať
spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk . Súťažné podklady
budú každému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia.
Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk,
b) klikne na názov zákazky,
c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady,
d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími
údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na
elektronickú adresu;
d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov
uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk .
Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené
verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk
V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej
dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa
zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať v zákonnej lehote určené zákonom o verejnom obstarávaní o ich
vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk .
Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v primeranej lehote určenej zákonom prostredníctvom elektronického
komunikačného portálu www.ezakazky.sk . Nepostačuje, aby žiadosť bola doručená na emailovú adresu kontaktnej
osobe verejného obstarávateľa. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné
podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom.
V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ
určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak
verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch.
Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch.
Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet
znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť
podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a so záujemcami
a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Z uvedeného dôvodu bol v texte
Výzvy uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie.
Zábezpeka v súlade s §46 ZVO: sa nevyžaduje.Link na zverejnenú zákazku: https://www.ezakazky.sk/refam/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=79592719&
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
14.06.2019

Redakčné opravy

18945 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 147/2019
V oznámení 14695-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Šahy, Hlavné nám. 1, 936 01 Šahy zverejnenom vo VVO č. 121/2019 zo dňa 19.06.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 29.07.2019 12:00 Má byť: 07.08.2019 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 29.07.2019 13:00 Má byť: 07.08.2019 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité