Oznámenie 14592 - WYS

Obsah

14592 - WYS
Vestník č. 120/2019 - 18.06.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
IČO: 00681156
Špitálska 4, 6, 8, 81643 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Stanislav Ondračka
Telefón: +421 220462408
Email: stanislav.ondracka@employment.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1630
Hlavná adresa(URL): http://http://employment.gov.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.evoservis.sk/mpsvrsr/
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evoservis.sk/mpsvrsr/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Poskytovanie mobilných telekomunikačných služieb
Referenčné číslo: VOB/126/2019-M_ODEO
II.1.2) Hlavný kód CPV
64200000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je zriadenie a poskytovanie komplexnej, bezpečnej komunikačnej služby (hlasové volania, SMS, MMS, internetové pripojenie v mobile, internetové pripojenie do dátových modemov a tabletov,) prostredníctvom hlasovej virtuálnej siete (HVS) mobilného operátora.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
220 038,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky,
Nevädzová 5, 814 55 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je zriadenie a poskytovanie komplexnej, bezpečnej komunikačnej služby (hlasové volania, SMS, MMS, internetové pripojenie v mobile, internetové pripojenie do dátových modemov a tabletov,) prostredníctvom hlasovej virtuálnej siete (HVS) mobilného operátora. Podrobná špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch a jeho prílohách.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Predpokladaná hodnota
220 038,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 48
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Implementačná agentúra 07E0501
II.2.14) Doplňujúce informácie
1.Vzhľadom na skutočnosť, že predmet zákazky bude financovaný z fondov EÚ, objednávateľ uzavrie rámcovú dohodu na poskytnutie služby s úspešným uchádzačom výhradne po schválení procesu verejného obstarávania, a schválení financovania predmetu zákazky RO.
2. VOBľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie v prípade, ak RO OP po vykonaní AK nepostúpi zákazku na ďalšie financovanie z fondov EÚ.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ZVO).
Splnenie podmienok účasti záujemca preukáže podľa § 32 ods. 2, prípadne podľa § 32 ods. 4 až 5, § 39 alebo § 152 ZVO. V zmysle § 32 ods. 3 ZVO záujemca zapísaný v Obchodnom alebo Živnostenskom registre Slovenskej republiky nemusí predložiť doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e). Verejný obstarávateľ nemá možnosť vyžiadať doklady podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO preto ak uchádzač túto podmienku účasti preukazuje dokladmi - výpismi registra trestov, je nevyhnutné ich predložiť v ponuke.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia uvedenej podmienky účasti, týkajúcej sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: §34 ods. 1 písm. d) - opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality,.
2. § 34 ods. 1 písm. l) uvedením podielu plnenia zo zmluvy, alebo koncesnej zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: Uchádzač predloží platný certifikát systému manažérstva kvality v oblasti predmetu zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO 9001, respektíve ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu EÚ v súlade s § 35 ZVO.
K bodu 2.: Uchádzač v ponuke uvedie podiel, plnenia zo zmluvy, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, a predmety subdodávok. V prípade, že uchádzač splnenie požadovanej podmienky účasti preukazuje inou osobou predkladá aj doklady osoby ktorej odborné kapacity využíva v zmysle § 34 ods. 3 ZVO.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Uchádzač v ponuke predloží verejnému obstarávateľovi platnú licenciu na poskytovanie služieb, ktoré sú predmetom zákazky, vydanú Telekomunikačným úradom SR v súlade so zákonom č. 351/2011 o elektronických komunikáciách. Uchádzač môže licenciu nahradiť potvrdením o splnenej registračnej povinnosti voči Telekomunikačnému úradu na prevádzkovanie mobilných telekomunikačných služieb.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 01.07.2019 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 01.07.2019 10:15
Miesto: EN Evoservis, MPSVR SR, Špitálska 4,6,8, 816 43 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude v súlade § 52 ZVO verejné. OP sa v zmysle § 20 ods. 11 ZVO vykonáva v EN Evoservis, a to sprístupnením ponúk komisii, vložením UEZ členov komisie. EN EVOSERVIS uplynutím LPP automaticky po OP doručí informácie v zmysle § 52 ods. 2 ZVO uchádzačom, ktorí predložili ponuku a vygeneruje zápisnicu, resp. protokol z OP.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania. Komunikácia vrátane doručovania sa realizuje v systéme EVOSERVIS. Doručenie prostredníctvom elektronického nástroja je okamih prijatia dátovej správy na elektronickú adresu adresáta/adresátov dátovej správy v elektronickom nástroji. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme Evoservis sa zaregistruje do systému na adrese www.evoservis.sk/mpsvrsr/, prípadne na www.evoservis.sk. Po zaregistrovaní mu bude na ním zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre prihlásenie do systému EVOSERVIS za účelom komunikácie s verejným obstarávateľom, preberania zadávacej
dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme Evoservis. Registrovaný uchádzač v systéme Evoservis sa už opakovane neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile Prehľad zákaziek po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. Predloženie elektronickej ponuky sa bude potvrdzovať uznávanou elektronickou značkou (UEZ). Bližšie informácie o používaní UEZ sú uvedené v súťažných podkladoch. V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme Evoservis cez komunikačné rozhranie v zmysle časti A. súťažných podkladov.
2. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú naskenované kópie originálnych dokladov. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originálnych dokladov.
3. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 5 000,00 EUR. Podrobné informácie spôsobu zloženia zábezpeky a lehota viazanosti ponúk sú uvedené v súťažných podkladoch
4. Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska sa realizuje postupom podľa § 112 druhá veta ods. 6 ZVO.
5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorej celková cena na dodanie predmetu zákazky presiahne vyčlenený finančný limit verejného obstarávateľa.
6. Upresnenie k bodu II.2.7) tejto výzvy: Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na dobu 48 mesiacov od nadobudnutia účinnosti tejto dohody alebo do vyčerpania maximálnej ceny za celý predmet rámcovej dohody.
7. MPSVR SR ako centrálna obstarávacia organizácia obstaráva predmet zákazky pre Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky, ktorý je oprávneným žiadateľom o NFP.
8. Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED.
9. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti aj čestným vyhlásením v zmysle § 114 ods. 1 ZVO.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
17.06.2019

Redakčné opravy

14816 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 123/2019
V oznámení 14592-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 120/2019 zo dňa 18.06.2019 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.14) Doplňujúce informácie Namiesto: 1.Vzhľadom na skutočnosť, že predmet zákazky bude financovaný z fondov EÚ, objednávateľ uzavrie rámcovú dohodu na poskytnutie služby s úspešným uchádzačom výhradne po schválení procesu verejného obstarávania, a schválení financovania predmetu zákazky RO. 2. VOBľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie v prípade, ak RO OP po vykonaní AK nepostúpi zákazku na ďalšie financovanie z fondov EÚ. Má byť: -

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité