Oznámenie 14914 - MST

Obsah

14914 - MST
Vestník č. 125/2019 - 24.06.2019

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165549
Nám. L.Svobodu 1, 97517 Banská Bystrica
Kód NUTS: SK032
Slovensko
Kontaktná osoba: Zlatica Šeďová
Telefón: +421 48413240
Fax: +421 48413240
Email: zsedova@nspbb.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http:////www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/635
Hlavná adresa(URL): http://www.nspbb.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://josephine.proebiz.com/promoter/tender/4003/general
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/635
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
LIEKY pre pre potreby Fakultnej nemocnice s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica č. 803/2019 v rozsahu ANTIANEMIKÁ, SOLI A IONY, VAZODILATANCIA, HYPOTENZÍVA, INFÚZNE ROZTOKY
Referenčné číslo: RVO/803/2019
II.1.2) Hlavný kód CPV
33600000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka LIEKOV pre potreby Fakultnej nemocnice s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica č. 803/2019 v rozsahu ANTIANEMIKÁ Antianemické prípravky, SOLI A IONY NA PERORÁLNU A PARENTERÁLNU APLIKÁCIU (Minerálne doplnky), VAZODILATANCIA Liečivá pre srdcovocievny systém, HYPOTENZÍVA Antihypertenzíva, INFÚZNE ROZTOKY verejným obstarávateľom požadovanej špecifikácie, vrátane dodania na miesto určenia.

Predmet zákazky je rozdelený na častí. Uchádzačovi sa umožňuje predložiť ponuku na celý predmet zákazky - na všetkých 58 častí, alebo len na jednu časť predmetu zákazky alebo na viacero častí predmetu zákazky, špecifikovaných v bode B Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.

Pri časti č. 48 pri indikačnej skupine HYPOTENZÍVA Antihypertenzíva verejný obstarávateľ požaduje predložiť ponuku na všetky požadované položky/jednotlivé uvedené druhy liekov v danej časti. Pri tejto časti č. 48 verejný obstarávateľ nepripúšťa predložiť ponuku len na niektoré položky /niektoré jednotlivé druhy liekov.
V prípade, že uchádzač pri tejto časti 48 predloží ponuku len na niektoré položky/niektoré druhy liekov v danej časti, verejný obstarávateľ takúto ponuku nebude akceptovať a takáto ponuka pri tejto časti nebude zaradená do vyhodnotenia.

Predmet zákazky je rozdelený na 58 častí, ale vzhľadom na časovú a administratívnu náročnosť pri vypisovaní všetkých časti do oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania a následne do oznámenia o výsledku verejného obstarávania nie je táto skutočnosť uvedená v časti II.1.6) tohto oznámenia. Jednotlivé časti predmetu zákazky aj s predpokladanými hodnotami predmetu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch v časti B - Opis predmetu zákazky v Prílohe č. 1 k súťažným podkladom.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
252 567,96 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33621300-2
33617000-8
33622000-6
33622200-8
33692100-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
II.2.4) Opis obstarávania:
LIEKY pre potreby FNsP FDR Banská Bystrica č. 803/2019 v rozsahu ANTIANEMIKÁ Antianemické prípravky, SOLI A IONY NA PERORÁLNU A PARENTERÁLNU APLIKÁCIU (Minerálne doplnky), VAZODILATANCIA Liečivá pre srdcovocievny systém, HYPOTENZÍVA Antihypertenzíva, INFÚZNE ROZTOKY. Predmet zákazky je rozdelený na 58 častí, Jednotlivé časti predmetu zákazky aj s predpokladanými hodnotami sú uvedené v SP v časti B-Opis predmetu zákazky v Prílohe č. 1 k SP a to v častiach č. 1.Sacharózový komlex hydroxidu železitého sol inj 20mg/1 ml; č. 2.50 mg železa vo forme železitej karboxymaltózy/ 1 ml sol ijf; č. 3.Síran železnatý 100mg + kyselina L-askorbová 60 mg tbl flm ; č. 4. Kyselina listová tbl obd 10 mg; č. 5. Hydroxid železitý 50mg/ml gto por 30ml; č. 6. Dihydrát chloridu vápenatého sol inj 67,1 mg/m; č. 7. Síran horečnatý 10% sol inj 10 ml, 100 mg/1 ml; č. 8. Síran horečnatý 20% sol inj 10 ml, 200mg/1 m; č. 9. Chlorid draselný 7,5% sol inj 10 ml, 75 mg/1 ml; č. 10.Chlorid draselný cps pld 600 mg spredĺženým uvoľňovaním ;č. 11. Chlorid draselný tbl ent 500 mg; č. 12.Kombinácie elektrolytov con inf 10 ml ( v 1ml: č.13. Gluconan vápenatý 10% sol inj 94 mg/1 ml; č.14.Uhličitan vápenatý tbl eff 500 mg; č. 15.Natrii glycerophosphas pentahydricus inj 20ml, 306,1mg/1ml; č.16.Dihydrat chloridu vápenatého sol por 100 ml, 87,2mg/1 ml; č.17.Vinpocetinum con inf 10 mg/2 ml; č.18.Pentoxifylinum sol inj 100 mg/5 ml; č.19.Pentoxyfilinum tbl plg 400 mg; č.20.Nimodipinum sol inf 10 mg/50 ml; č.21.Izosorbitdinitrát 0,1% sol inj 10 mg/10 ml; č.22.Alprostadil con inf/ plv ifo 20 uq/1 ml; č.23.Alprostadil con inf 0,5 mg/1 ml; č. 24.Naftidrofuryl tbl plg 100 mg; č.25.Vinpocetinum tbl 5 mg; č.26.Trimetazidinum tbl mod/ tbl flm/ tbl plg 35 mg; č.27.Nimodipinum tbl flm 30 mg; č.28.Amlodipínum tbl 5 mg;č.29. Amlodipínum tbl 10mg; č.30.Verapamilum tbl plg 240 mg; č.31.Felodipínum tbl plg 5 mg; č,.32.Betahistíniumdichlorid tbl 24 mg; č.33.Betahistíniumdichlorid tbl 8 mg; č.34.Betahistíniumdichlorid tbl 16 mg; č.35.Izosorbitmononitrát cps plg 40 mg; č.36.Izosorbitmononitrát tbl 20 mg; č.37.Izosorbitmononitrát cps plg 60 mg; č.38.Lacidipínum tbl flm 4 mg; č.39.Molsidomínum tbl 2 mg;. č.40.Molsidomínum tbl 4 mg; č.41.Molsidomínum tbl plg 8 mg; č.42.Glyceroltrinitrát tbl slg 0,5 mg; č.43.Glyceroltrinitrát sol asl 10 g, 8mg/1g; č.44.Milrinonum sol inj 10 mg/10 ml; č.45.Etofylín 160mg + monohydrát teofylínu 40mg sol inj 2 ml; č.46.Cinarizín tbl 25mg; č.47.Nimodipinum tbl 30 mg ; č.48.Urapidilum sol inj 25 mg/5 aj 50 mg/10 ml;Urapidilum cps pld 60 mg a cps pld 30 mg; Perindoprilum argininum tbl flm 5 mg a tbl 4 mg; Telmisartanum tbl/ tbl flm 80 mg a 40 mg; Trandolaprilum cps dur/ cps 4 mg a 2 mg; Trandolaprilum cps 0,5 mg;Nitrendipinum tbl 20 mg; Ramiprilum tbl 2,5 mg a 5 mg; Methyldopum tbl 250 mg; Valsartanum tbl flm 80 mg a 160 mg; Rilmenidinum tbl 1 mg; Moxonidinum tbl flm 0,3 mg a tbl flm 0,4 mg a tbl flm 0,2 mg; Kaptoprilum tbl 25 mg a tbl 12,5 mg; Irbesartanum tbl flm/ tbl 150 mg a tbl flm/ tbl 300 mg; Betaxololum tbl flm/ tbl 20 mg; Metoprololi tartras tbl mod/ tbl plg 50 mg a tbl mod/ tbl plg 25 mg; Indapamidum cps dur 2,5 mg; Indapamidum tbl plg 1,5 mg; Bisoprololiumfumaratum, hydrochlorotiazidum tbl flm/ tbl 5 mg/ 6,25 mg a tbl flm/ tbl 2,5 mg/ 6,25 mg; Losartanum tbl flm 50mg; Nebivololum tbl 5 mg; Kandesartan cilexetil tbl 8 mg a 16 mg a 32 mg;Lizinoprilum tbl 5 mg; Lizinoprilum tbl 10 mg; Doxozosínum tbl mod 4mg; č. 49.Aqua pro injectione 500ml - plast; č.50.Infusio Hartmanni 500 ml - sklo/plast; č.51.Infusio Mannitoli 20% 250 ml - sklo/plast; č.52.Infusio natr. chlor.isot 1/2 cum glucoso 250 ml - sklo/plast; č.53.Infusio natr. chlor.isot 1/2 cum glucoso 500 ml - sklo/plast; č.54.Náhrady objemu tekutín - škrob 6% 500ml plast; č. 55.Balansovaný roztok elektrolytov bez obsahu vápnika 1 000 ml plast; č. 56.Natrium chloratum 10 % 10 ml -plast/sklo; č. 57. Infusio glukosi 10% 250 ml - sklo/plast. vak; č.58. Roztok modifikovanej tekutej želatíny 3% 500 ml vak.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
252 567,96 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa §32 zákona o VO:
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. podľa ods. 4 a/alebo ods. 5 zákona predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií v rozsahu a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní alebo v zmysle § 152 zákona o VO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí preukázať finančné a ekonomické postavenie podľa:

1. § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - vyjadrenie banky o schopnostiach plniť finančné záväzky.

2.Doklady na preukázanie ekonomického a finančného postavenia je treba predložiť ako originály alebo ich úradne overené kópie.

3.V prípade, že uchádzač využije možnosť predkladania konkrétnych dokladov na preukázanie splnenia podmienok účasti, je povinný originálne doklady alebo ich úradne overené kópie (vrátane úradných prekladov) naskenovať a vložiť ich do systému JOSEPHINE ako súčasť ponuky.

4.Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka. To neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.

5.V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Iné osoby musia poskytovať kapacity priamo uchádzačovi, resp. záujemcovi a teda sa nemôžu spoliehať na kapacity iných subjektov v rade za sebou, t. zn. že nie je možné aby došlo k poskytnutiu kapacít cez reťaz iných (tretích) osôb.

6. Verejný obstarávateľ môže požadovať, aby uchádzač a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.

7. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 37 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

.8. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný.

9.Splnenie podmienky účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o VO JED. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené JED predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 39 ods. 6 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Manuál k vypĺňaniu JED je možné nájsť na: https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre- verejne-obstaravanie-553.html JED obsahuje aktualizované vyhlásenie hospodárskeho subjektu, že a) neexistuje dôvod na jeho vylúčenie, b) spĺňa objektívne a nediskriminačné pravidlá a kritériá výberu obmedzeného počtu záujemcov, ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ obmedzil počet záujemcov, c)poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré nahradil JED európskym dokumentom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie:
1. vyjadrenia od banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač
a) nebol v nepovolenom debete,
b) plní si voči banke všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu,
c) v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
d) jeho bežný účet nebol predmetom exekúcie.

2.Uchádzač spolu s vyjadrením/niami banky/bánk predloží ČESTNÉ VYHLÁSENIE podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača a s pečiatkou uchádzača, že predložil vyjadrenia všetkých bánk alebo pobočiek zahraničných bánk, v ktorých má vedený/é účet/účty a že v iných bankách nemá záväzky.

3.Predložené vyjadrenie/vyjadrenia banky/bánk nesmie/nesmú byť staršie ako 90 dní ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční podľa § 54 zákona č. 343/2015 Z. z. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 29.07.2019 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 20.01.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 29.07.2019 14:00
Miesto: Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica, objekt Riaditeľstvo, 3. posch., referát verejného obstarávania č d. 322, nám. L. Svobodu 1, 975 17 Banská Bystrica.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní neverejné z dôvodu, že verejný obstarávateľ pri zadávaní predmetnej verejnej súťaže použije elektronickú aukciu.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1..Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie súťažných podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie budú verejným obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty v profile verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/635 a v systém JOSEPHINE https://josephine.proebiz.com/promoter/tender/4003general.

2. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. Záujemca/uchádzač je povinný predkladať obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému JOSEPHINE, kontaktná osoba: Zlatica Šeďová, +421 484413240, zsedova@nspbb.sk

3. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému.

4. Súčasťou predloženej ponuky musí byť preukázané zloženie zábezpeky ponuky. Zábezpeka je stanovená osobitne a pre nasledovné pre uvedené časti:
č. 1. vo výške 250,- EUR - slovom dvestopäťdesiat eur
č. 2. vo výške 400,- EUR - slovom štyristo eur
č. 7. vo výške 150,- EUR - slovom stopäťdesiat eur
č. 13. vo výške 200,- EUR - slovom dvesto eur
č. 20. vo výške 150,- EUR - slovom stopäťdesiat eur
č. 48. vo výške 300,- EUR - slovom tristo eur
č. 54. vo výške 200,- ERU slovom dvesto eur
č. 55. vo výške 200,- EUR slovom dvesto eur
Ostatné informácie o zábezpeke sú uvedené v SP.

6.Všetky nevyhnutné informácie, verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch.

7. Neobmedzený a plný priamy prístup k súťažným podkladom je na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/

8. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.

9. Ak uchádzač alebo záujemca preukazuje finančné a ekonomické postavenie alebo technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, jednotný európsky dokument obsahuje informácie podľa prechádzajúceho bodu týchto súťažných podkladov aj o tejto osobe. V prípade, ak uchádzač predbežne nahrádza doklady JED-om, verejný obstarávateľ umožňuje v časti IV. JEDu vyplniť oddiel tzv. globálny údaj pre všetky podmienky účasti, bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. JEDu.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
18.06.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité