Oznámenie 14739 - WYP

Obsah

14739 - WYP
Vestník č. 122/2019 - 20.06.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Trnava
IČO: 00313114
Hlavná 1, 91771 Trnava
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Miroslav Lalík
Telefón: +421 915972143
Email: miroslav.lalik@trnava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://trnava.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://uvo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rekonštrukcia miestnej komunikácie Kukučínova
Referenčné číslo: UtVO/35581/2019/Lí
II.1.2) Hlavný kód CPV
45233120-6
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník
IA13-5 - Rekonštrukcia
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác rekonštrukcia miestnej komunikácie Kukučínova v zmysle v
projektovej dokumentácie realizačného projektu stavby Rekonštrukcia miestnej komunikácie Kukučínova v celom
uličnom priestore vrátane realizácie okružnej križovatky Kukučínova Slnečná M. Benku.
Stavba je členená na nasledovné stavebné objekty:
SO 01 spevnené plochy
SO 02 sadové úpravy
SO 03 verejné osvetlenie
SO 04 požiarna ochrana
SO 05 odvodnenie.
Ostatné súvisiace práce a dodávky.
Podrobnejšie je uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
965 991,73 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233120-6
Dodatočný kód CPV, doplnkový slovník
IA13-5 - Rekonštrukcia
34993000-4
45231300-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Trnava, Kukučínova ulica
II.2.4) Opis obstarávania
SO01 V rámci návrhu príde k celkovej rekonštrukcii všetkých existujúcich povrchov v ulici. Návrh rekonštrukcie ulice
predpokladá zachovanie obojsmernej premávky v dvoch jazdných pruhoch o min. šírke 2,75m a s odvodňovacími
prúžkami o šírke 0,25m, vychádza z kategórie miestnej komunikácie C3 MO 7,00/30, odvodená z kategórie MO 7,50/30.
Na konci úseku, na ul. Slnečná bude vybudovaná nová okružná križovatka, s umiestnením dočasných montovaných
obrubníkov.
SO02 Riešené územie tvoria plochy zelene pozdĺž miestnej komunikácie, koniec riešeného územia je na križovatke so Slnečnou ulicou. Vyrúbaných bude 14 stromov a všetky existujúce kry, ktoré sa nahradia novou výsadbou.
Rekonštrukcia ulice si vyžiada úpravu všetkých plôch pre zeleň, ktorá spočíva v úprave terénu a založení nového
trávnika.
SO03 Objekt rieši nové verejné osvetlenie pomocou stĺpov umiestnených pozdĺž komunikácie, rieši i osvetlenie
prechodov pre chodcov a tiež presun a napojenie jestvujúceho City lightov na autobusovej zastávke.
SO04 Predmetom je riešenie zásobovania vodou na hasenie požiarov. Na Kukučínovej ulici je inštalovaných 5 požiarnych hydrantov. Z toho jeden je podzemný, na ul. Slnečná, tento ostáva zachovaný. Nadzemný požiarny hydrant pri Obchodnej akadémii bude vymenený za nový nadzemný hydrant, v mieste ostatných troch hydrantov budú inštalované nadzemné hydranty. Výmenu hydrantov bude realizovať spoločnosť TAVOS a.s. Piešťany.
SO05 Súčasné odvodňovacie prvky v ulici budú preriešené a navrhnutý bude nový spôsob odvodnenia v celom resp. maximálne možnom množstve bude zadržaná a vsiakne v území. Odvedenie dažďových vôd zo striech je riešené napojením existujúcich dažďových odpadov na vonkajších stenách priľahlých budov na navrhované kanalizačné potrubie s vyústením do vsakovacích objektov, resp. do vsakovacích drénov (na pravej strane ulice).
Súčasťou zákazky budú:
-geodetické vytýčenie stavby, porealizačné zameranie a geometrický plán (3x), vyhotovené odborne spôsobilým
geodetom, v rámci porealizačného zamerania stavby požadujeme zamerať napr. objekty, trasy chodníkov a prípojky
inžinierskych sietí, vrátane šácht, stožiarov, skriniek, komunikácií, spevnených plôch, zelene (stromy, trávnik) a
terénnych úprav a pod.
-náklady na činnosti v rámci plánu organizácie výstavby - vrátane opatrení potrebných na zabezpečenie bezpečnosti
verejnosti, prístupu k jednotlivým rodinným domom. Počas realizácie je potrebné zabezpečiť prístup a zásobovanie k jednotlivým prevádzkam a umožniť odvoz komunálneho odpadu a podobne. Uchádzač predloží plán organizácie
výstavby s podrobným riešením postupov výstavby vrátane zariadenia staveniska,
-vypracovanie plánu užívania verejnej práce so zohľadnením všetkých okolností na bezporuchové užívanie diela,
-ornitologický posudok v zmysle Rozhodnutia na výrub drevín zo dňa 31.5.2018,
-zabezpečenie koordinátora dokumentácie, koordinátora bezpečnosti práce a vypracovanie plánu bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ktorý ustanoví pravidlá na vykonávanie prác na stavenisku,
-všetky ostatné súvisiace práce a dodávky.
Doplnkové práce: (ich ocenenie bude súčasťou ponukovej ceny)
a) demontáž, očistenie, uloženie a zabezpečenie jestvujúcich kamenných obrubníkov na paletách (fóliou, páskami) a ich odvoz a vyloženie vzdialenosť do 6 km. Palety sú súčasťou dodávky. Rozmer obrubníkov dĺžky od 250 do 600 mm, šírka 150 mm hrúbka cca 250 mm.
b) ručné rozobratie, očistenie jestvujúcej dlažby na ľavom chodníku a jej uloženie na palety vrátane ich zabezpečenia (páskami, fóliou) cca 600 m2, a ich odvoz a vyloženie vzdialenosť do 6 km. Palety sú súčasťou dodávky. Rozmer betónovej dlažby 200x100 mm, hr. 6 mm.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
965 991,73 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 3
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predkladanie ponúk, komunikácia a vysvetľovanie týkajúce sa tejto zákazky bude uskutočnené cez systém EVO. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ vyžaduje splnenie podmienok uvedených v § 32 ods. 1 písm.e), f), g), h) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení
neskorších predpisov (ďalej len "ZVO"). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 2 až ods. 5, alebo § 152 ZVO.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje v súlade s § 37 ods. 3 ZVO preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia
podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety.
Doklady musia byť z ich originálu alebo z ich úradne overenej fotokópie naskenované a vložené do systému EVO.
V prípade, že sú doklady ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vydávané orgánom verejnej správy (alebo inou povinnou inštitúciou) priamo v digitálnej podobe, môže uchádzač vložiť do systému tento digitálny doklad (vrátane jeho úradného prekladu). Uchádzač je oprávnený použiť aj doklady transformované zaručenou konverziou podľa zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v platnom znení. V prípade pochybností o pravosti "naskenovaných" dokladov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo požadovať predloženie dokladov vo forme zaručenej konverzie.
Verejný obstarávateľ má v súčasnosti prístup k nasledovným dokladom podľa § 32 ods. 3 ZVO:
Doklad podľa § 32 ods.1 písm. e) ZVO.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak
také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení,
doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje v zozname prác predložiť min. 3 stavebné práce obdobného charakteru, pričom minimálne 1 referencia musí byť na stavebné práce v hodnote 450 000 eur bez DPH; s potvrdením odberateľa v zmysle § 34 ods.1 písm. b). Za stavebné práce obdobného charakteru verejný obstarávateľ považuje výstavbu respektíve rekonštrukciu komunikácií, ciest.
V prípade, že uchádzač má zverejnené referencie na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie, uvedie ich v
zozname svojich referencií s poznámkou UVO. Ak z referencie UVO nevyplýva preukázanie minimálnej úrovne
spôsobilosti, verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač v ponuke uviedol informácie preukazujúce požadovanú
úroveň spôsobilosti.
Zdôvodnenie použitia: Splnením podmienky účasti uchádzač preukáže skúsenosti, schopnosť a spôsobilosť pre
vykonanie požadovaných stavebných prác v plnom rozsahu a v požadovanej kvalite.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ upozorňuje, že v rámci súčinnosti pred podpisom zmluvy bude vyžadovať platnú registráciu v
Registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a
doplnení niektorých zákonov v platnom znení.
Vzhľadom na zákonné lehoty potrebné pre zápis v tomto registri je potrebné, aby uchádzači zabezpečili svoj zápis pred
uplynutím lehoty na súčinnosť pre uzatvorenie zmluvy, aby verejný obstarávateľ mohol uzatvoriť zmluvu čo najskôr.
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.07.2019 14:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 28.02.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 11.07.2019 09:00
Miesto: Mestský úrad v Trnave, Trhová ul. 3, 1. poschodie, miestnosť č.142
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otvárania ponúk sa môže zúčastniť len uchádzač (štatutárny zástupca uchádzača alebo ním splnomocnená osoba), ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk.
Fyzická osoba zastupujúca uchádzača sa preukáže identifikačným dokladom a listinným oprávnením zúčastniť sa na
otváraní ponúk za uchádzača.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Zábezpeka ponúk sa vyžaduje a je stanovená vo výške 25 000 eur. Spôsob zloženia zábezpeky je uvedený v
súťažných podkladoch.
2. Ponuky sa predkladajú elektronicky prostredníctvom systému EVO.
3. Proces verejného obstarávania je v podmienkach Slovenskej republiky regulovaný zákonom č. 343/2015 Z.
z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorý je verejne dostupný na internetovej
stránke Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky https://www.slov-lex.sk/pravne-predpisy. Tu sa záujemca a
uchádzač dozvie o všetkých možnostiach ako je možné preukázať splnenie podmienok účasti. Tento právny predpis
takisto upravuje procesný postup verejného obstarávateľa vo verejnom obstarávaní. V prípade otázok na výklad
právneho predpisu je možné obrátiť sa na Úrad pre verejné obstarávanie so žiadosťou o metodické usmernenie. Verejný obstarávateľ postupuje vo verejnom obstarávaní podľa postupov, ktoré vyplývajú zo znenia zákona a snaží sa
zohľadňovať metodické pokyny Úradu pre verejné obstarávanie, ktoré sú mu známe v čase realizácie postupu verejného obstarávania.
4. Verejný obstarávateľ v súlade s § 40 ods. 6 písm. g) ZVO vylúčia z verejného obstarávania uchádzača alebo
záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v
danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
Všetky informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, vložených do systému EVO.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
18.06.2019

Redakčné opravy

15830 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 133/2019
V oznámení 14739-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Trnava, Hlavná 1, 917 71 Trnava zverejnenom vo VVO č. 122/2019 zo dňa 20.06.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 10.07.2019 14:00 Má byť: 24.07.2019 14:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 11.07.2019 09:00 Má byť: 25.07.2019 09:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité