Oznámenie 14864 - IPP

Obsah

14864 - IPP
Vestník č. 125/2019 - 24.06.2019

INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Senec
IČO: 00305065
Mierové nám. 8, 90301 Senec
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Alexandra Tomíková
Telefón: +421 910716470
Email: tomikova@torvo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http:///www.uvo.gov.sk/profily
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.senec.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Oprava a údržba chodníkov a komunikácií v Senci
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
zabezpečenie a vykonanie kompletných opráv a údržby chodníkov a komunikácií v meste Senec podľa zostaveného plánu údržby a opráv a operatívnych potrieb a požiadaviek mesta Senec na obdobie 4 roky. Rozsah prác je určený výkazom výmer, z ktorého budú realizované položky podľa skutočnej potreby a rozsahu opravy na základe objednávky, v ktorej budú uvedené presné objemy prác podľa skutočne vykonaných prác.
II.1.6) Informácie o častiach
II.1.7) Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
1 832 250,00 EUR bez DPH
II.2) OPIS
II.2.1) Názov
Oprava a údržba chodníkov a komunikácií v Senci
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: mesto Senec
II.2.4) Opis obstarávania
zabezpečenie a vykonanie kompletných opráv a údržby chodníkov a komunikácií v meste Senec podľa zostaveného plánu údržby a opráv a operatívnych potrieb a požiadaviek mesta Senec na obdobie 4 roky. Rozsah prác je určený výkazom výmer, z ktorého budú realizované položky podľa skutočnej potreby a rozsahu opravy na základe objednávky, v ktorej budú uvedené presné objemy prác podľa skutočne vykonaných prác.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Celková cena s DPH
Relatívna váha: 100

Cena
Relatívna váha: 100
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
V.2) PRIDELENIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
19.06.2019
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
CESTY NITRA, a.s.
IČO: 34128344
Murgašova 6 , 94978 Nitra
Slovensko
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 2 083 333,15 EUR bez DPH
Celková hodnota zákazky/časti 1 832 250,00 EUR bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
21.06.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité