Oznámenie 17744 - WYP

Obsah

17744 - WYP
Vestník č. 143/2019 - 18.07.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Humenné
IČO: 00323021
Kukorelliho 34, 06601 Humenné
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Mgr. Ľubomír Jankura
Telefón: +421 917765110
Fax: +421 577752667
Email: lasachisro@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.humenne.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
LASACHI, s.r.o.
IČO: 46545727
Volgogradská 9 , 08001 Prešov
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Mgr. Ľubomír Jankura
Telefón: +421 917765110
Email: lasachisro@gmail.com
Adresa (URL): http://evo.gov.sk/evo
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rekonštrukcie a opravy miestnych komunikácií, chodníkov a parkovacích plôch v meste Humenné
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné práce na rekonštrukcii ciest a chodníkov v meste Humenné.

Objektová skladba predmetu zákazky je:

Rekonštrukcia miestnych komunikácií na Sídlisku Poľana I. etapa po ulicu Iljikčana
Výstavba nového úseku chodníka na Brestovskej ulici
Odvodnenie chodníka pri areáli Základnej školy Hrnčiarska
Rekonštrukcia chodníka na Gaštanovej ulici s odvodnením
Rekonštrukcia chodníka na Vihorlatskej ulici
Rekonštrukcia chodníka na Ševčenkovej ulici pri zeleninovom trhovisku
Odvodnenie a rozšírenie spevnenej plochy pri bytovom dome Osloboditeľov 2
Bezbariérový prístup k chodníku pri rieke Laborec od BD Třebíčska 11
Oprava chodníka od podchodu na ulici Chemlonskej
Oprava chodníka medzi bytovými domami Laborecká 7 a Laborecká 8
Oprava chodníkov v areáli MŠ Kudlovská
Oprava chodníka od križovatky Sninská-Jasenovská po križovatku Jasenovská-Čulenova
Oprava nástupnej plochy Základnej školy Hrnčiarska
Oprava chodníka s doplnením dlažby za Okresným súdom
Vyasfaltovanie jestvujúceho chodníka Laborecká 72-75
Podrobná špecifikácia je uvedená v grafickej dokumentácii a výkaze výmer, ktoré sú súčasťou týchto súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
490 285,34 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mesto Humenné
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce na rekonštrukcii ciest a chodníkov v meste Humenné.

Objektová skladba predmetu zákazky je:

Rekonštrukcia miestnych komunikácií na Sídlisku Poľana I. etapa po ulicu Iljikčana
Výstavba nového úseku chodníka na Brestovskej ulici
Odvodnenie chodníka pri areáli Základnej školy Hrnčiarska
Rekonštrukcia chodníka na Gaštanovej ulici s odvodnením
Rekonštrukcia chodníka na Vihorlatskej ulici
Rekonštrukcia chodníka na Ševčenkovej ulici pri zeleninovom trhovisku
Odvodnenie a rozšírenie spevnenej plochy pri bytovom dome Osloboditeľov 2
Bezbariérový prístup k chodníku pri rieke Laborec od BD Třebíčska 11
Oprava chodníka od podchodu na ulici Chemlonskej
Oprava chodníka medzi bytovými domami Laborecká 7 a Laborecká 8
Oprava chodníkov v areáli MŠ Kudlovská
Oprava chodníka od križovatky Sninská-Jasenovská po križovatku Jasenovská-Čulenova
Oprava nástupnej plochy Základnej školy Hrnčiarska
Oprava chodníka s doplnením dlažby za Okresným súdom
Vyasfaltovanie jestvujúceho chodníka Laborecká 72-75
Podrobná špecifikácia je uvedená v grafickej dokumentácii a výkaze výmer, ktoré sú súčasťou týchto súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
490 285,34 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 120
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zábezpeka sa požaduje vo výške 10 000 EUR. Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí splniť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") . Splnenie týchto podmienok preukáže dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní resp. podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie: Podmienkou chce mať verejný obstarávateľ istotu, že uchádzač si plní všetky povinnosti dané všeobecne záväznými právnymi predpismi.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač predloží v zmysle § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie: Nakoľko v predmete zákazky ide o práce pri ktorých je potrebné mať patričné skúsenosti a verejný obstarávateľ chce mať istotu, že uchádzač má ekonomickú silu na uskutočnenie predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač požadovaný obrat preukáže výkazom ziskov a strát alebo výkazom o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky. Uchádzač preukáže celkový obrat v minimálnej výške 400 000 EUR za posledné tri hospodárske roky ( kumulatívne).
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač predloží podľa § 34 ods. 1 písm. b): zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené;
Odôvodnenie:
Verejný obstarávateľ požaduje preukázať, že úspešný uchádzač má praktické skúsenosti s realizáciou podobných stavebných zákaziek.
§ 34 ods. 1 písm. d) v súvislosti s § 35:
opis technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality,
Odôvodnenie:
Schopnosť uchádzača zabezpečiť kvalitu spojenú s realizáciu predmetu obstarávania na základe obecne akceptovaných štandardov.
§ 34 ods. 1 písm. g):ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Odôvodnenie:
Uchádzač musí preukázať, že osoby poverené plnením a riadením stavebných prác majú zodpovedajúcu odbornú prax a dostatočnú kvalifikáciu.
§ 34 ods. 1 písm. h) v súvislosti s § 36: uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy.
Odôvodnenie:
Verejný obstarávateľ požaduje preukázať, že uchádzač pristupuje k ochrane životného prostredia zodpovedne a pri plnení predmetu zákazky bude dodržiavať zásady ochrany životného prostredia.
§ 34 ods. 1 písm. j): údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác
Odôvodnenie:
verejný obstarávateľ chce získať informácie, ci uchádzač má alebo si vie zabezpečiť primerané strojné a technické vybavenie potrebné na uskutočnenie stavebných prác.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k § 34 ods. 1 písm. b) Uchádzač predloží najmenej jedno (slovom: jedno) potvrdenie uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru (výstavba komunikácií vrátane pokládky asfaltových zmesí) aspoň vo výške predpokladanej hodnoty zákazky.
Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa denného kurzu ECB - Európskej centrálnej banky) aktuálneho v deň vyhlásenie verejného obstarávania.
k § 34 ods. 1 písm. d)
- platný certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a používanie systému manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 9001;
Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality.
k § 34 ods. 1 písm. g)
-Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii kvalifikovanú osobu alebo riadiaceho zamestnanca na výkon činnosti stavbyvedúceho v súlade s odborným zameraním inžinierske stavby resp. dopravné stavby (osoba zodpovedná za riadenie prác predmetu zákazky podľa zákona č. 50/1976 Zb. a následných predpisov v platnom znení alebo ekvivalentný doklad vystavovaný v členských krajinách ES) s dostatočnou odbornou praxou. Požadovanú odbornú spôsobilosť preukazuje fotokópiou dokladu o odbornej spôsobilosti s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky osoby, na ktorú bolo osvedčenie o vykonaní odbornej spôsobilosti vydané. Najmenej 5 (slovom: päť) ročnú odbornú prax preukáže životopisom.
Verejný obstarávateľ požaduje zároveň predložiť čestné prehlásenie odborne spôsobilej osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho, že bude k dispozícii počas celej doby plnenia zmluvy, týkajúcej sa predmetu zákazky.
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ, alebo iný dôkaz predložený uchádzačom.
k § 34 ods. 1 písm. h)
-platný certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a používanie systému environmentálneho manažérstva podľa normy STN EN ISO 14001.
Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.
k § 34 ods. 1 písm. j)
Uchádzač uvedie požadované informácie v zozname
-strojné vybavenie uchádzača pre realizáciu predmetu zákazky, min. 1 x finišér pre pokládku asfaltových zmesí, min. 2 x valec živičný min. 9 t, valec kolesový, dopravné prostriedky a ďalšie, s uvedením nasledovných údajov: popis (typ, značka, model), výkon/kapacita, technický stav, vek(roky), vo vlastníctve alebo prenajaté, krajina pôvodu;
-technické resp. výrobné vybavenie uchádzača navrhované a dostupné pre realizáciu predmetu zákazky (ak takéto vybavenie vlastní, alebo má prenajaté), napr.: výrobňa asfaltového betónu, ktoré budú použité pri realizácii predmetu zákazky, uvedie požadované informácie v zozname uchádzača s uvedením nasledovných údajov: popis (typ, značka, model, sídlo a korešpondenčná adresa), výkon/kapacita, technický stav, vek(roky), vo vlastníctve alebo prenajaté.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
V zmysle zmluvy o dielo
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.08.2019 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.08.2019 12:00
Miesto: LASACHI, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov - kancelária spoločnosti
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie je realizované prostredníctvom EVO. Súťažné podklady sa nebudú poskytovať, nakoľko budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa. Úradné hodiny spoločnosti zabezpečujúcej proces verejného obstarávania sú v pracovné dni od 09,00 - 12,00 hod.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
16.07.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité