Oznámenie 18635 - WYP

Obsah

18635 - WYP
Vestník č. 146/2019 - 23.07.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Trnava
IČO: 00313114
Hlavná 1, 91771 Trnava
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Renata Gregušová
Telefón: +421 915972311
Email: renata.gregusova@trnava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.trnava.sk/sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4767
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4767
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rekonštrukcia kancelárskych priestorov radnice
Referenčné číslo: 36150/2019
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212314-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je rekonštrukcia kancelárskych priestorov na 2. nadzemnom podlaží v objekte radnice v Trnave.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
147 169,95 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Trnava, Hlavná č. 1, objekt radnice
II.2.4) Opis obstarávania
Rozsah zákazky je špecifikovaný v projektovej dokumentácii, v zmluve o dielo a súťažných podkladoch. Predmetom zákazky je rekonštrukcia kancelárskych priestorov, ktoré sa nachádzajú na druhom nadzemnom podlaží v objekte radnice v Trnave, Hlavná č. 1. Jedná sa o kanceláriu primátora, sekretariátu primátora a vedúceho kancelárie primátora.
Podmienky zásadného charakteru uvedené rozhodnutí Krajského pamiatkového úradu (príloha č. 5) sú zohľadnené/zapracované v predloženej projektovej dokumentácii. Ostatné podmienky súvisiace s realizáciou prác budú priebežne riešené počas vykonávania štátneho pamiatkového dohľadu Krajským pamiatkovým úradom Trnava.

Bližšie informácie sú v súťažných podkladoch a ich prílohách.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
147 169,95 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 3
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predkladanie ponúk, komunikácia a vysvetľovanie týkajúce sa tejto zákazky bude uskutočnené cez systém EVO.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ vyžaduje splnenie podmienok uvedených v § 32 ods. 1 písm. e), f), g), h) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO"). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 2 až ods. 5, alebo § 152 ZVO.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje v súlade s § 37 ods. 3 ZVO preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Hospodársky subjekt môže v súlade s § 114 ods. 1 predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na
preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému
obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom
vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach,
vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety.
Doklady musia byť z ich originálu alebo z ich úradne overenej fotokópie naskenované a vložené do systému EVO.
V prípade, že sú doklady ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vydávané orgánom verejnej správy (alebo inou povinnou inštitúciou) priamo v digitálnej podobe, môže uchádzač vložiť do systému tento digitálny doklad (vrátane jeho úradného prekladu). Uchádzač je oprávnený použiť aj doklady transformované zaručenou konverziou podľa zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v platnom znení. V prípade pochybností o pravosti "naskenovaných" dokladov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo požadovať predloženie dokladov vo forme zaručenej konverzie.
Verejný obstarávateľ má v súčasnosti prístup k nasledovným dokladom podľa § 32 ods. 3 ZVO:
Doklad podľa § 32 ods.1 písm. e) ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Verejný obstarávateľ v súlade s § 34 ods. 1 písm. k) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO") vyžaduje predloženie údajov o riadení dodávateľského reťazca a systému sledovania, ktorý uchádzač alebo záujemca bude môcť použiť pri plnení zmluvy.
Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 ZVO musí byť zrejmé splnenie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom.

2. Verejný obstarávateľ v súlade s § 34 ods. 1 písm. b) ZVO vyžaduje predloženie zoznamu stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k bodu 1.
Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač preukázal, že na výrobu nábytku/výrobkov z dreva bude využívať drevo s legálnym pôvodom. Za týmto účelom verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač preukázal, že má zabezpečenú dodávku legálneho dreva v objeme potrebnom na výrobu nábytku/výrobkov z dreva. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač preukázal prostredníctvom kúpnej zmluvy, zmluvy o budúcej zmluve resp. iným právne relevantným dokladom od dodávateľa drevnej hmoty resp. iného subjektu, že na realizáciu zákazky sa použije výlučne drevo s legálnym pôvodom. Legálnosť pôvodu drevnej hmoty sa preukazuje certifikátom FSC alebo PEFC resp. iným ekvivalentným certifikátom/potvrdením (EÚ FLEGT, osvedčenie CITES) rešpektujúcim zásady certifikácie FSC alebo PEFC. V súlade s princípom certifikácie CoC (chain of custody) sa vyžaduje, v prípade ak uchádzač nedisponuje drevom od prvovýrobcu, aby uchádzač preukázal prostredníctvom certifikátov FSC alebo PEFC, resp. iným ekvivalentným certifikátom rešpektujúcim zásady certifikácie FSC alebo PEFC celý proces distribúcie dreva až na stavenisko.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Certifikácia dreva predstavuje proces, ktorým sa overuje pôvod dreva. Vystavením certifikátu FSC a PEFC, resp. iného ekvivalentného certifikátu/potvrdenia (EÚ FLEGT, osvedčenie CITES) nezávislá certifikačná autorita potvrdzuje legálnosť pôvodu dreva. Vyžadovaním uvedenej podmienky účasti verejný obstarávateľ postupuje v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ), č. 995/2010, zo dňa 20.10.2010, ktorým sa ustanovujú povinnosti hospodárskym subjektom, ktoré uvádzajú na trh drevo a výrobky z dreva (ďalej len nariadenie o dreve). Nariadenie je zamerané na boj proti obchodovaniu s nezákonne vyťaženým drevom a s výrobkami z takéhoto dreva v Európskej únii. Nariadenie výslovne zakazuje umiestniť nezákonne vyťažené drevo a výrobky z takéhoto dreva na trh Európskej únie. Vyžadovaním uvedenej podmienky účasti verejný obstarávateľ postupuje v súlade s princípmi tzv. zeleného verejného obstarávania a prostredníctvom skúmania dodávateľského reťazca dbá na to, aby v žiadnom kroku nedošlo k použitiu nelegálneho dreva.

k bodu 2.
Verejný obstarávateľ požaduje v zozname prác predložiť min. 3 stavebné práce obdobného charakteru, pričom minimálne 1 referencia musí byť na stavebné práce v hodnote 50 000,- eur bez DPH; s potvrdením odberateľa v zmysle § 34 ods.1 písm. b) ZVO. Za stavebné práce obdobného charakteru verejný obstarávateľ považuje rekonštrukcie, renovácie priestorov historických budov vrátane dodávky zariadenia/nábytku. V prípade, že uchádzač má zverejnené referencie na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie, uvedie ich v zozname svojich referencií s poznámkou UVO. Ak z referencie UVO nevyplýva preukázanie minimálnej úrovne spôsobilosti, verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač v ponuke uviedol informácie preukazujúce požadovanú úroveň spôsobilosti.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Splnením podmienky účasti uchádzač preukáže skúsenosti, schopnosť a spôsobilosť pre vykonanie požadovaných stavebných prác v plnom rozsahu a v požadovanej kvalite.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ upozorňuje, že v rámci súčinnosti pred podpisom zmluvy bude vyžadovať platnú registráciu v
Registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a
doplnení niektorých zákonov v platnom znení.
Vzhľadom na zákonné lehoty potrebné pre zápis v tomto registri je potrebné, aby uchádzači zabezpečili svoj zápis pred
uplynutím lehoty na súčinnosť pre uzatvorenie zmluvy, aby verejný obstarávateľ mohol uzatvoriť zmluvu čo najskôr.
Uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť pre uzatvorenie zmluvy.
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch a ich prílohách.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 13.08.2019 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.08.2019 10:30
Miesto: Trnava, Mestský úrad v Trnave, Trhová 3, SLOVENSKÁ REPUBLIKA, I. posch., miestnosť č. 142, alebo v prípade
potreby iná miestnosť, ktorej disponibilita bude oznámená na informáciách v budove Mestského úradu.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otvárania ponúk sa môže zúčastniť len uchádzač (štatutárny zástupca uchádzača alebo ním splnomocnená osoba), ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Fyzická osoba zastupujúca uchádzača sa preukáže identifikačným dokladom a listinným oprávnením konať za uchádzača. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zmeniť termín otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Jedná sa o zelené verejné obstarávanie
2. Ponuky sa predkladajú elektronicky prostredníctvom systému EVO
3. Proces verejného obstarávania je v podmienkach Slovenskej republiky regulovaný zákonom č. 343/2015 Z.z. o
verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorý je verejne dostupný na internetovej stránke
Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky https://www.slov-lex.sk/pravne-predpisy. Tu sa záujemca a uchádzač
dozvie o všetkých možnostiach ako je možné preukázať splnenie podmienok účasti. Tento právny predpis takisto
upravuje procesný postup verejného obstarávateľa vo verejnom obstarávaní. V prípade otázok na výklad právneho
predpisu je možné obrátiť sa na Úrad pre verejné obstarávanie so žiadosťou o metodické usmernenie. Verejný
obstarávateľ postupuje vo verejnom obstarávaní podľa postupov, ktoré vyplývajú zo znenia zákona a snaží sa
zohľadňovať metodické pokyny Úradu pre verejné obstarávanie, ktoré sú mu známe v čase realizácie postupu verejného obstarávania.
4. Verejný obstarávateľ v súlade s § 40 ods. 6 písm. g) ZVO vylúčia z verejného obstarávania uchádzača alebo
záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v
danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
22.07.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité