Oznámenie 18745 - WYP

Obsah

18745 - WYP
Vestník č. 146/2019 - 23.07.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
IČO: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Juraj Šimo
Telefón: +421 259356522
Email: juraj.simo@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6563
Hlavná adresa(URL): http://www.bratislava.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://josephine.proebiz.com/sk/tender/4218/summary
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/4218/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Bežné opravy a údržba zariadení nehnuteľného a hnuteľného majetku, vrátane havarijnej služby s 24 hodinovým dispečingom.
Referenčné číslo: MAGS OVO 45656/2019
II.1.2) Hlavný kód CPV
45259000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Bežné opravy, údržba, servis nehnuteľných a hnuteľných vecí, vrátane dodávky spotrebného materiálu a náhradných dielov v nehnuteľnostiach vo vlastníctve objednávateľa na území hl. mesta SR Bratislavy, vrátane havarijnej služby zabezpečujúcej havarijné opravy v súčinnosti s 24 hod. pohotovostnou službou (dispečing).
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
4 000 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
2
1. a 2. časť predmetu zákazky môžu byť pridelené aj rôznym uchádzačom.
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Bežné opravy a údržba zariadení nehnuteľného a hnuteľného majetku
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45315100-9
45330000-9
45332200-5
45421000-4
45331100-7
45440000-3
50700000-2
98395000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Hlavné mesto SR Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Bežné opravy, údržba, servis nehnuteľných a hnuteľných vecí, vrátane dodávky spotrebného materiálu a náhradných dielov v nehnuteľnostiach vo vlastníctve objednávateľa na území hl. mesta SR Bratislavy - na obdobie 48 mesiacov - podrobné podmienky a predpokladaný rozsah zákazky je uvedený v súťažných podkladoch (ďalej aj ako "SP").
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
2 800 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 48
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Rámcova dohoda max. s 3-mi uchádzačmi
Časť: 2
II.2.1) Názov
Havarijná služba s 24 hod. dispečingom
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45315100-9
45330000-9
45332200-5
50700000-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Hlavné mesto SR Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Havarijná služba zabezpečujúca havarijné opravy v súčinnosti s 24 hod. pohotovostnou službou (dispečing) - na dobu 48 mesiacov - podrobné podmienky a predpokladaný rozsah zákazky je uvedený v SP..
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Predpokladaná hodnota
1 200 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 48
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zmluva na uskutočňovanie havarijných opráv a poskytovanie pohotovostnej služby s jedným uchádzačom (rámcová dohoda)
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Pre 1. aj 2. časť predmetu zákazky:
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúceho sa osobného postavenia podľa § 32 oids.1 zákona o verejnom obstarávaní (ZVO) a ich splnenie preukáže podľa § 32 ods.2 ZVO formou predloženia dokladov alebo formou zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO alebo iným spôsobom, uvedeným v SP.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Pre 1. časť predmetu zákazky:
Uchádzač podľa § 34 ods.1 pís. b) preukazuje odbornú spôsobilosť predložením zoznamu stavebných prác rovnakých alebo typovo podobných ako je predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedení cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác v minimálnom objeme 500 000,00 EUR bez DPH.
Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok v zmysle § 34 ods.1 písm. b) bod 1. resp. 2 ZVO.
Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zohľadní u uchádzača referencie uchádzača uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO.ak takéto referencie existujú.

Uchádzač podľa § 34 ods.1 písm. g) ZVO preukazuje odbornú spôsobilosť údajmi o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie rámcovej dohody, a to konkrétne:
odborným garantom - stavbyvedúcim s odborným zameraním na pozemné stavby predložením:
- profesijného životopisu, podpísaného dotknutou osobou, z ktorého je zrejmý priebeh zamestnaní, vzdelanie;
- dokladu o odbornej spôsobilosti (potvrdenie o rozsahu odbornej spôsobilosti) na vybrané činnosti podľa zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentným dokladom preukazujúcim predmetné skutočnosti, vydávané v inom štáte.

Pre 2. časť predmetu zákazky:
Uchádzač podľa § 34 ods.1 pís. b) preukazuje odbornú spôsobilosť predložením zoznamu stavebných prác rovnakých alebo typovo podobných ako je predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedení cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác v minimálnom objeme 220 000,00 EUR bez DPH.
Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok v zmysle § 34 ods.1 písm. b) bod 1. resp. 2 ZVO.
Za stavebné práce rovnaké alebo typovo podobné bude verejný obstarávateľ považovať všetky práce vykonané v súvislosti s poskytovaním havarijnej služby, vrátane poskytovania pohotovostnej služby (dispečing) na odstránenie havárií.
Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zohľadní u uchádzača referencie uchádzača uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO.ak takéto referencie existujú.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre 1. časť predmetu zákazky:
predloženie zoznamu stavebných prác v min. objeme 500 000,00 EUR bez DPH a dokladov preukazujúcich odbornú kvalifikáciu stavbyvedúceho so zameraním na pozemné stavby.

Pre 2. časť predmetu zákazky:
predloženie zoznamu stavebných prác v min. objeme 220 000,00 EUR bez DPH.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Neuplatňuje sa
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Predpokladaný maximálny počet účastníkov rámcovej dohody: 3
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 14.08.2019 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 29.02.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 15.08.2019 10:00
Miesto: Laurinská 5, 814 99 Bratislava, 4. posch., zasadačka oddelenia verejného obstarávania
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk verejný obstarávateľ umožní účasť osobám, ktoré sa preukážu, že sú oprávneným zástupcom uchádzača. Bližšie informácie o otváraní ponúk su uvedené v SP.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Neuplatňuje sa.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
22.07.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité