II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
Náhradná autobusová doprava
Referenčné číslo: 1920/2019-SeON
II.1.2)
Hlavný kód CPV
60140000-1
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis
Predmetom zákazky s názvom náhradná autobusová doprava je zabezpečenie náhradnej autobusovej dopravy v
jednotlivých okruhoch železničných traťových úsekov autobusmi s úložným priestorom na prepravu batožín, s kapacitou
minimálne 45 miest na sedenie na úsekoch trate požadovaných objednávkou objednávateľa (ďalej ako predmet
zákazky). Autobusová doprava v takomto prípade slúži ako náhrada za vlakové spojenia prevádzkované objednávateľom počas nezjazdnosti železničnej dopravnej cesty alebo z technologických dôvodov na strane objednávateľa. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
8 040 000,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Áno
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 19
Ponuky možno predkladať na:
všetky časti
II.2)
OPIS
Časť: 1
II.2.1)
Názov
Náhradná autobusová doprava v regióne Košice, okruh Humenné
Časť č.: 1
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
60140000-1
II.2.3)
Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Traťové úseky v jednotlivých okruhoch železničných traťových úsekov v oblasti Prešovského kraja.
II.2.4)
Opis obstarávania
Zabezpečenie náhradnej autobusovej dopravy je potrebné realizovať na nasledovných traťových úsekoch resp. ich častiach:
Traťový úsek: Strážske - Humenné-Medzilaborce mesto a späť
Traťový úsek: Bánovce nad Ondavou - Michalovce -Strážske a späť
Traťový úsek: Strážske - Hanušovce nad Topľou a späť
Traťový úsek: Humenné - Stakčín a späť
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria nákladov
Názov: Cena za 1 km dopravy
Relatívna váha: 70
Názov: Cena za každých ukončených 15 minút státia (stojné)
Relatívna váha: 30
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
650 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 36
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
Informácie o fondoch EÚ
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 2
II.2.1)
Názov
Náhradná autobusová doprava v regióne Košice, okruh Trebišov
Časť č.: 2
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
60140000-1
II.2.3)
Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Traťové úseky v jednotlivých okruhoch železničných traťových úsekov v oblasti Košického kraja.
II.2.4)
Opis obstarávania
Zabezpečenie náhradnej autobusovej dopravy je potrebné realizovať na nasledovných traťových úsekoch resp. ich
častiach:
Traťový úsek: Michaľany -Trebišov - Bánovce nad Ondavou - Veľké Kapušany - Maťovce - Užhorod (Ukrajina) a späť
Traťový úsek: Trebišov- Čeľovce - Kalša a späť
Traťový úsek: Čierna nad Tisou - Slanec a späť
Traťový úsek: Trebišov - Vranov nad Topľou a späť.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria nákladov
Názov: Cena za 1 km dopravy
Relatívna váha: 70
Názov: Cena za každých ukončených 15 minút státia (stojné)
Relatívna váha: 30
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
320 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 36
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
Informácie o fondoch EÚ
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 3
II.2.1)
Názov
Náhradná autobusová doprava v regióne Košice, okruh Prešov
Časť č.: 3
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
60140000-1
II.2.3)
Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Traťové úseky v jednotlivých okruhoch železničných traťových úsekov v oblasti Prešovského kraja.
II.2.4)
Opis obstarávania
Zabezpečenie náhradnej autobusovej dopravy je potrebné realizovať na nasledovných traťových úsekoch resp. ich
častiach:
Traťový úsek: Prešov - Plaveč a späť
Traťový úsek: Prešov -Hanušovce nad Topľou a späť
Traťový úsek: Kapušany pri Prešove - Bardejov a späť
Traťový úsek: Kysak - Prešov a späť.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria nákladov
Názov: Cena za 1 km dopravy
Relatívna váha: 70
Názov: Cena za každých ukončených 15 minút státia (stojné)
Relatívna váha: 30
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
450 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 36
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
Informácie o fondoch EÚ
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 4
II.2.1)
Názov
Náhradná autobusová doprava v regióne Košice, okruh Košice
Časť č.: 4
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
60140000-1
II.2.3)
Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Traťové úseky v jednotlivých okruhoch železničných traťových úsekov v oblasti Košického kraja.
II.2.4)
Opis obstarávania
Zabezpečenie náhradnej autobusovej dopravy je potrebné realizovať na nasledovných traťových úsekoch resp. ich
častiach:
Traťový úsek: Košice -Plešivec a späť
Traťový úsek: Košice -Hidasnémeti (Maďarská republika) a späť
Traťový úsek: Košice -Slanec a späť
Traťový úsek: Košice -Margecany a späť
Traťový úsek: Moldava nad Bodvou - Medzev a späť.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria nákladov
Názov: Cena za 1 km dopravy
Relatívna váha: 70
Názov: Cena za každých ukončených 15 minút státia (stojné)
Relatívna váha: 30
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
100 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 36
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
Informácie o fondoch EÚ
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 5
II.2.1)
Názov
Náhradná autobusová doprava v regióne Košice, okruh Margecany
Časť č.: 5
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
60140000-1
II.2.3)
Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Traťové úseky v jednotlivých okruhoch železničných traťových úsekov v oblasti Prešovského kraja.
II.2.4)
Opis obstarávania
Zabezpečenie náhradnej autobusovej dopravy je potrebné realizovať na nasledovných traťových úsekoch resp. ich
častiach:
Traťový úsek: Margecany -Červená Skala a späť
Traťový úsek: Vydrník - Margecany a späť
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria nákladov
Názov: Cena za 1 km dopravy
Relatívna váha: 70
Názov: Cena za každých ukončených 15 minút státia (stojné)
Relatívna váha: 30
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
130 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 36
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
Informácie o fondoch EÚ
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 6
II.2.1)
Názov
Náhradná autobusová doprava v regióne Košice, okruh Poprad Tatry
Časť č.: 6
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
60140000-1
II.2.3)
Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Traťové úseky v jednotlivých okruhoch železničných traťových úsekov v oblasti Prešovského kraja.
II.2.4)
Opis obstarávania
Zabezpečenie náhradnej autobusovej dopravy je potrebné realizovať na nasledovných traťových úsekoch resp. ich
častiach:
Traťový úsek : Poprad Tatry- Plaveč - Muszyna (Poľská republika) a späť
Traťový úsek : Poprad Tatry TEŽ -Starý Smokovec TEŽ -Štrbské Pleso TEŽ a späť
Traťový úsek : Studený Potok -Tatranská Lomnica a späť
Traťový úsek : Starý Smokovec TEŽ -Tatranská Lomnica TEŽ a späť
Traťový úsek : Štrba OŽ -Štrbské Pleso OŽ a späť
Traťový úsek : Liptovský Mikuláš - Vydrník a späť
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria nákladov
Názov: Cena za 1 km dopravy
Relatívna váha: 70
Názov: Cena za každých ukončených 15 minút státia (stojné)
Relatívna váha: 30
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
520 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 36
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
Informácie o fondoch EÚ
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 7
II.2.1)
Názov
Náhradná autobusová doprava v regióne Zvolen, okruh Zvolen
Časť č.: 7
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
60140000-1
II.2.3)
Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Traťové úseky v jednotlivých okruhoch železničných traťových úsekov v oblasti Banskobystrického kraja.
II.2.4)
Opis obstarávania
Zabezpečenie náhradnej autobusovej dopravy je potrebné realizovať na nasledovných traťových úsekoch resp. ich
častiach:
Traťový úsek: Zvolen- Banská Bystrica Diviaky a späť
Traťový úsek: Zvolen -Lučenec a späť
Traťový úsek: Zvolen -Hronská Dúbrava Kozárovce a späť
Traťový úsek: Hronská Dúbrava -Banská Štiavnica a späť
Traťový úsek: Hronská Dúbrava -Horná Štubňa a späť
Traťový úsek: Horná Štubňa -Sklené pri Handlovej a späť
Traťový úsek: Zvolen - Šahy a späť
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria nákladov
Názov: Cena za 1 km dopravy
Relatívna váha: 70
Názov: Cena za každých ukončených 15 minút státia (stojné)
Relatívna váha: 30
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
800 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 36
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
Informácie o fondoch EÚ
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 8
II.2.1)
Názov
Náhradná autobusová doprava v regióne Zvolen, okruh Fiľakovo
Časť č.: 8
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
60140000-1
II.2.3)
Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Traťové úseky v jednotlivých okruhoch železničných traťových úsekov v oblasti Banskobystrického kraja.
II.2.4)
Opis obstarávania
Zabezpečenie náhradnej autobusovej dopravy je potrebné realizovať na nasledovných traťových úsekoch resp. ich
častiach:
Traťový úsek: Lučenec -Utekáč a späť
Traťový úsek: Lučenec - Fiľakovo Jesenské a späť
Traťový úsek: Jesenské -Tisovec a späť
Traťový úsek: Jesenské -Plešivec a späť
Traťový úsek: Plešivec - Muráň a späť
Traťový úsek: Plešivec - Slavošovce a späť
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria nákladov
Názov: Cena za 1 km dopravy
Relatívna váha: 70
Názov: Cena za každých ukončených 15 minút státia (stojné)
Relatívna váha: 30
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
370 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 36
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
Informácie o fondoch EÚ
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 9
II.2.1)
Názov
Náhradná autobusová doprava v regióne Zvolen, okruh Brezno
Časť č.: 9
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
60140000-1
II.2.3)
Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Traťové úseky v jednotlivých okruhoch železničných traťových úsekov v oblasti Banskobystrického kraja.
II.2.4)
Opis obstarávania
Zabezpečenie náhradnej autobusovej dopravy je potrebné realizovať na nasledovných traťových úsekoch resp. ich
častiach:
Traťový úsek: Banská Bystrica -Brezno a späť
Traťový úsek: Brezno - Červená Skala a späť
Traťový úsek: Brezno - Tisovec a späť
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria nákladov
Názov: Cena za 1 km dopravy
Relatívna váha: 70
Názov: Cena za každých ukončených 15 minút státia (stojné)
Relatívna váha: 30
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
210 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 36
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
Informácie o fondoch EÚ
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 10
II.2.1)
Názov
Náhradná autobusová doprava v regióne Zvolen, okruh Levice
Časť č.: 10
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
60140000-1
II.2.3)
Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Traťové úseky v jednotlivých okruhoch železničných traťových úsekov v oblasti Nitrianskeho kraja.
II.2.4)
Opis obstarávania
Zabezpečenie náhradnej autobusovej dopravy je potrebné realizovať na nasledovných traťových úsekoch resp. ich
častiach:
Traťový úsek: Šurany - Úľany nad Žitavou - Levice a späť
Traťový úsek: Zlaté Moravce - Kozárovce a späť
Traťový úsek: Levice -Čata - Štúrovo a späť
Traťový úsek: Čata -Šahy a späť
Traťový úsek: Levice - Kozárovce a späť.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria nákladov
Názov: Cena za 1 km dopravy
Relatívna váha: 70
Názov: Cena za každých ukončených 15 minút státia (stojné)
Relatívna váha: 30
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
550 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 36
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
Informácie o fondoch EÚ
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 11
II.2.1)
Názov
Náhradná autobusová doprava v regióne Žilina, okruh Kraľovany
Časť č.: 11
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
60140000-1
II.2.3)
Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Traťové úseky v jednotlivých okruhoch železničných traťových úsekov v oblasti Žilinského kraja.
II.2.4)
Opis obstarávania
Zabezpečenie náhradnej autobusovej dopravy je potrebné realizovať na nasledovných traťových úsekoch resp. ich
častiach:
Traťový úsek: Kraľovany -Trstená a späť
Traťový úsek: Vrútky -Kraľovany-Liptovský Mikuláš a späť
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria nákladov
Názov: Cena za 1 km dopravy
Relatívna váha: 70
Názov: Cena za každých ukončených 15 minút státia (stojné)
Relatívna váha: 30
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
500 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 36
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
Informácie o fondoch EÚ
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 12
II.2.1)
Názov
Náhradná autobusová doprava v regióne Žilina, okruh Žilina
Časť č.: 12
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
60140000-1
II.2.3)
Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Traťové úseky v jednotlivých okruhoch železničných traťových úsekov v oblasti Žilinského kraja.
II.2.4)
Opis obstarávania
Zabezpečenie náhradnej autobusovej dopravy je potrebné realizovať na nasledovných traťových úsekoch resp. ich
častiach:
Traťový úsek: Púchov - Žilina a späť
Traťový úsek: Žilina -Rajec a späť
Traťový úsek: Žilina -Vrútky - Horná Štubňa a späť
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria nákladov
Názov: Cena za 1 km dopravy
Relatívna váha: 70
Názov: Cena za každých ukončených 15 minút státia (stojné)
Relatívna váha: 30
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
1 300 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 36
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
Informácie o fondoch EÚ
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 13
II.2.1)
Názov
Náhradná autobusová doprava v regióne Žilina, okruh Čadca
Časť č.: 13
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
60140000-1
II.2.3)
Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Traťové úseky v jednotlivých okruhoch železničných traťových úsekov v oblasti Žilinského kraja.
II.2.4)
Opis obstarávania
Zabezpečenie náhradnej autobusovej dopravy je potrebné realizovať na nasledovných traťových úsekoch resp. ich
častiach:
Traťový úsek: Čadca - Žilina a späť
Traťový úsek: Čadca - Makov a späť
Traťový úsek: Čadca - Skalité-Serafínov Zwardoň (Poľská republika) a späť
Traťový úsek: Čadca -Mosty u Jablunkova (Česká republika) a späť
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria nákladov
Názov: Cena za 1 km dopravy
Relatívna váha: 70
Názov: Cena za každých ukončených 15 minút státia (stojné)
Relatívna váha: 30
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
350 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 36
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
Informácie o fondoch EÚ
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 14
II.2.1)
Názov
Náhradná autobusová doprava v regióne Žilina, okruh Prievidza
Časť č.: 14
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
60140000-1
II.2.3)
Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Traťové úseky v jednotlivých okruhoch železničných traťových úsekov v oblasti Trenčianskeho kraja.
II.2.4)
Opis obstarávania
Zabezpečenie náhradnej autobusovej dopravy je potrebné realizovať na nasledovných traťových úsekoch resp. ich
častiach:
Traťový úsek: Topoľčany -Prievidza a späť
Traťový úsek: Prievidza -Remäta a späť.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria nákladov
Názov: Cena za 1 km dopravy
Relatívna váha: 70
Názov: Cena za každých ukončených 15 minút státia (stojné)
Relatívna váha: 30
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
260 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 36
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
Informácie o fondoch EÚ
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 15
II.2.1)
Názov
Náhradná autobusová doprava v regióne Žilina, okruh Trenčín
Časť č.: 15
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
60140000-1
II.2.3)
Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Traťové úseky v jednotlivých okruhoch železničných traťových úsekov v oblasti Trenčianskeho kraja.
II.2.4)
Opis obstarávania
Zabezpečenie náhradnej autobusovej dopravy je potrebné realizovať na nasledovných traťových úsekoch resp. ich
častiach:
Traťový úsek: Nové Mesto nad Váhom - Velká nad Veličkou (Česká republika) a späť
Traťový úsek: Nové Mesto nad Váhom - Púchov a späť
Traťový úsek: Trenčín - Chynorany a späť
Traťový úsek: Trenčianska Teplá - Vlársky průsmyk (Česká republika) a späť
Traťový úsek: Púchov - Horní Lideč (Česká republika) a späť
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria nákladov
Názov: Cena za 1 km dopravy
Relatívna váha: 70
Názov: Cena za každých ukončených 15 minút státia (stojné)
Relatívna váha: 30
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
850 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 36
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
Informácie o fondoch EÚ
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 16
II.2.1)
Názov
Náhradná autobusová doprava v regióne Bratislava, okruh Lužianky
Časť č.: 16
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
60140000-1
II.2.3)
Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Traťové úseky v jednotlivých okruhoch železničných traťových úsekov v oblasti Nitrianskeho kraja.
II.2.4)
Opis obstarávania
Zabezpečenie náhradnej autobusovej dopravy je potrebné realizovať na nasledovných traťových úsekoch resp. ich
častiach:
Traťový úsek: Leopoldov - Nové Mesto nad Váhom a späť
Traťový úsek: Leopoldov -Lužianky a späť
Traťový úsek: Lužianky - Nitra a späť
Traťový úsek: Lužianky - Topoľčany a späť
Traťový úsek: Zbehy -Jelšovce a späť.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria nákladov
Názov: Cena za 1 km dopravy
Relatívna váha: 70
Názov: Cena za každých ukončených 15 minút státia (stojné)
Relatívna váha: 30
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
160 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 36
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
Informácie o fondoch EÚ
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 17
II.2.1)
Názov
Náhradná autobusová doprava v regióne Bratislava, okruh Kúty
Časť č.: 17
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
60140000-1
II.2.3)
Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Traťové úseky v jednotlivých okruhoch železničných traťových úsekov v oblasti Trnavského kraja.
II.2.4)
Opis obstarávania
Zabezpečenie náhradnej autobusovej dopravy je potrebné realizovať na nasledovných traťových úsekoch resp. ich
častiach:
Traťový úsek: Kúty - Lanžhot (Česká republika) a späť
Traťový úsek: Kúty - Bratislava a späť
Traťový úsek: Zohor - Záhorská Ves a späť
Traťový úsek: Kúty -Skalica na Slovensku a späť
Traťový úsek: Kúty -Trnava a späť
Traťový úsek: Holíč nad Moravou -Hodonín (Česká republika) a späť
Traťový úsek: Jablonica - Brezová pod Bradlom a späť
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria nákladov
Názov: Cena za 1 km dopravy
Relatívna váha: 70
Názov: Cena za každých ukončených 15 minút státia (stojné)
Relatívna váha: 30
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
200 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 36
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
Informácie o fondoch EÚ
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 18
II.2.1)
Názov
Náhradná autobusová doprava v regióne Bratislava, okruh Nové Zámky
Časť č.: 18
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
60140000-1
II.2.3)
Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Traťové úseky v jednotlivých okruhoch železničných traťových úsekov v oblasti Nitrianskeho kraja.
II.2.4)
Opis obstarávania
Zabezpečenie náhradnej autobusovej dopravy je potrebné realizovať na nasledovných traťových úsekoch resp. ich
častiach:
Traťový úsek: Nové Zámky - Komárno Komárom (Maďarská republika) a späť
Traťový úsek: Galanta - Štúrovo Szob (Maďarská republika) a späť
Traťový úsek: Nové Zámky - Nitra a späť
Traťový úsek: Úľany nad Žitavou - Zlaté Moravce a späť.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria nákladov
Názov: Cena za 1 km dopravy
Relatívna váha: 70
Názov: Cena za každých ukončených 15 minút státia (stojné)
Relatívna váha: 30
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
220 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 36
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
Informácie o fondoch EÚ
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 19
II.2.1)
Názov
Náhradná autobusová doprava v regióne Bratislava, okruh Bratislava
Časť č.: 19
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
60140000-1
II.2.3)
Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Traťové úseky v jednotlivých okruhoch železničných traťových úsekov v oblasti Bratislavského kraja.
II.2.4)
Opis obstarávania
Zabezpečenie náhradnej autobusovej dopravy je potrebné realizovať na nasledovných traťových úsekoch resp. ich
častiach:
Traťový úsek: Bratislava - Leopoldov a späť
Traťový úsek: Bratislava - Galanta a späť
Traťový úsek: Bratislava - Kittsee (Rakúska republika) a späť
Traťový úsek: Trnava - Galanta a späť
Traťový úsek: Bratislava - Marchegg (Rakúska republika) a späť
Traťový úsek: Bratislava Petržalka - Rajka (Maďarská republika) a späť.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria nákladov
Názov: Cena za 1 km dopravy
Relatívna váha: 70
Názov: Cena za každých ukončených 15 minút státia (stojné)
Relatívna váha: 30
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
100 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 36
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
Informácie o fondoch EÚ
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie