Oznámenie 19455 - WYP

Obsah

19455 - WYP
Vestník č. 149/2019 - 26.07.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Hlohovec
IČO: 00312509
M. R. Štefánika 1, 92001 Hlohovec
Slovensko
Kontaktná osoba: Martina Miklovičová
Telefón: +421 333813384
Email: martina.miklovicova@hlohovec.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.hlohovec.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4729
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/421999
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Bývanie a občianska vybavenosť
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Základná škola s materskou školou, A. Felcána 4, Hlohovec – obnova obvodového a strešného plášťa
Referenčné číslo: 3651/2019/Sekretariát/41323
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214210-5
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník
IA27-7 - Obnova
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky sú práce na obnove obvodového a strešného plášťa na Základnej škole s materskou školou, A.
Felcána 4, Hlohovec.

Projekt zákazky rieši obnovu obvodového plášťa, pri ktorom uvažuje zároveň aj so zateplením obvodových stien, stropov a v prípade hlavnej budovy aj stropov suterénov a výmenu dnes už v značnej miere poškodeného strešného plášťa. Obnovujú sa všetky objekty okrem telocvične a budovy mimoškolskej činnosti. Architektonické stvárnenie budov zodpovedá ich funkcii využitia a zostáva bez zmien.

Súčasťou projektu je aj výmena starého bleskozvodu a jeho uzemnenie, nakoľko objekty bude treba chrániť pred
zásahom blesku a atmosférickej elektriny bleskozvodom. Bleskozvod bude pozostávať z mrežovej sústavy na streche, zvodov a uzemňovacej sústavy na všetkých budovách okrem telocvične.
Predmet zákazky sa zrealizuje na základe projektovej dokumentácie vypracovanej spoločnosťou Creatiff s.r.o., Ružová 1039/8, zodpovedný projektant Ing. arch. Zuzana Tyrolová, 921 01 Piešťany.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
255 007,58 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45260000-7
Dodatočný kód CPV, doplnkový slovník
IA13-5 - Rekonštrukcia
45111300-1
45261100-5
45261410-1
45321000-3
45261300-7
44111400-5
44212381-3
44112000-8
45312311-0
45312310-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
SK0
SK02
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola s materskou školou, A. Felcána 4, 820 01 Hlohovec
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú práce na obnove obvodového a strešného plášťa na Základnej škole s materskou školou, A. Felcána 4, Hlohovec.
Projekt zákazky rieši obnovu obvodového plášťa, pri ktorom uvažuje zároveň aj so zateplením obvodových stien, stropov a v prípade hlavnej budovy aj stropov suterénov a výmenu dnes už v značnej miere poškodeného strešného plášťa.
Obnovujú sa všetky objekty okrem telocvične a budovy mimoškolskej činnosti. Architektonické stvárnenie budov
zodpovedá ich funkcii využitia a zostáva bez zmien.

Súčasťou projektu je aj výmena starého bleskozvodu a jeho uzemnenie, nakoľko objekty bude treba chrániť pred
zásahom blesku a atmosférickej elektriny bleskozvodom. Bleskozvod bude pozostávať z mrežovej sústavy na streche, zvodov a uzemňovacej sústavy na všetkých budovách okrem telocvične.

Predmet diela sa zrealizuje na základe projektovej dokumentácie vypracovanej spoločnosťou Creatiff s.r.o., Ružová 1039/8, 921 01 Piešťany, zodpovedný projektant Ing. arch. Zuzana Tyrolová. Dielo sa realizuje v súvislosti s uvedenou projektovou dokumentáciou ako aj v súlade s ďalšími dokumentami vypracovanými k predmetu diela, ktorými sú:
-Sprievodná správa (Creatiff s.r.o., Ružová 1039/8, 921 01 Piešťany)
-Súhrnná technická správa (Creatiff s.r.o., Ružová 1039/8, 921 01 Piešťany)
-Tepelnotechnické posúdenie (Creatiff s.r.o., Ružová 1039/8, 921 01 Piešťany)
-Statika projekt pre realizáciu stavby (vypracoval Ing. Marián Herman, Aut. Ing.,
autorizovaný stavebný inžinier pre kategóriu: Statika stavieb)
-Riešenie protipožiarnej bezpečnosti (vypracoval Mário Prievozník špecialista
požiarnej ochrany, Projekcia a služby požiarnej ochrany)
-Technická správa (vypracoval Juraj Juráček, zodpovedný projektant)

Predmet diela je vymedzený položkovým rozpočtom.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
255 007,58 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 90
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Termín začatia realizácie: dňom odovzdania staveniska na základe výzvy objednávateľa/verejného obstarávateľa
Termín ukončenia realizácie: do 90 kalendárnych dní odo dňa prevzatia staveniska
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: - podľa § 112 ods. 4 písm. a) a podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"),
1) predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f), resp. ods. 4, 5 zákona o verejnom obstarávaní.
/V zmysle zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním
informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii), od 1.
septembra 2018, ak je uchádzačom hospodársky subjekt - právnická osoba alebo fyzická osoba so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike, nie je povinný predkladať výpis z obchodného registra; výpis zo živnostenského registra, resp. iný doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce ak je zapísaný v Registri právnických osôb./
2) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením.

- podľa § 112 ods. 4 písm. b) a podľa § 32 ods. 1 písm. a) až d) zákona o verejnom obstarávaní predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. a) až d), resp. ods. 4, 5 zákona o verejnom obstarávaní.

Hospodársky subjekt (uchádzač) zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len Úrad") vydal výpis zo zoznamu hospodárskych subjektov vo forme elektronického odpisu, nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. V takomto prípade poskytne verejnému obstarávateľovi informáciu o tom, že mu Úrad vydal Výpis zo zoznamu hospodárskych subjektov/podnikateľov s uvedením registračného čísla, dátumu vyhotovenia a platnosti Výpisu.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 37 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, a to za každého člena skupiny osobitne.

V zmysle § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (ďalej iba "JED") podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: - podľa § 112 ods. 4 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

- podľa § 112 ods. 4 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ vyžaduje
predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo
riadiacich zamestnancov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: - k § 112 ods. 4 písm b) a § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní:
V zozname stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania
rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, uchádzač uvedie zákazky v celkovej hodnote
minimálne 250.000,00 EUR bez DPH. V prípade, ak v rámci realizácie zákazky boli realizované aj iné stavebné práce ako stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky.

- k § 112 ods. 4 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní:
Odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho, uchádzač preukáže:
- osvedčením o odbornej spôsobilosti osoby určenej na plnenie zmluvy podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch s odborným zameraním vyžadovaným pre predmet zákazky alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť, a to predložením kópie osvedčenia s pečiatkou a podpisom stavbyvedúceho;
- vyhlásením odborne spôsobilej osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho, že bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky;
- profesijným životopisom stavbyvedúceho, ktorého súčasťou bude zoznam stavebných prác, na ktorých pôsobil v pozícii stavbyvedúci s minimálnou odbornou praxou 3 roky.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú definované v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných
podkladoch v časti A.3. KRITÉRIÁ NA HODNOTENIE PONÚK A PRAVIDLÁ ICH UPLATNENIA.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.08.2019 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.08.2019 09:00
Miesto: Mestský úrad Hlohovec, M. R. Štefánika 1, 920 01 Hlohovec, v zasadacej miestnosti MsÚ.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ použije na vyhodnotenie ponúk elektronickú aukciu, podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1./ Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku.

2./ Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 3.000,00 EUR (slovom: Tritisíc EUR). Spôsob a podmienky zloženia
zábezpeky sú stanovené podľa zákona o verejnom obstarávaní a podrobne rozpísané v súťažných podkladoch. Zloženie zábezpeky preukážu uchádzači v ponukách.

3./ Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o
verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO.

4./ Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom systému EVO (//https://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/421999) . Uchádzač si zákazku sprístupní po prihlásení do privátnej zóny.

5./ Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme EVO a to v súlade s funkcionalitou systému.

6./ V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej
sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo
záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom systému EVO. Verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred prostredníctvom IS EVO.

7./ Ďalšie podrobnosti ohľadom elektronickej komunikácie, podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi sú uvedené v súťažných podkladoch.

Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
25.07.2019

Redakčné opravy

22750 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 164/2019
V oznámení 19455-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Hlohovec, M. R. Štefánika 1, 920 01 Hlohovec zverejnenom vo VVO č. 149/2019 zo dňa 26.07.2019 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 16.08.2019 12:00 Má byť: 20.08.2019 12:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 19.08.2019 09:00 Má byť: 20.08.2019 12:30 ĎALŠIE DODATOČNÉ INFORMÁCIE: V termíne od 15. augusta 2019 (štvrtok) 19:00 do 19. augusta 2019 (pondelok) 9:00 bude úplne nedostupný portál ÚVO vrátane služby privátnej zóny, ISZÚ, IS EVO a profilov VO/O

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité