Oznámenie 19777 - WYP

Obsah

19777 - WYP
Vestník č. 150/2019 - 29.07.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Hlohovec
IČO: 00312509
M. R. Štefánika 1, 92001 Hlohovec
Slovensko
Kontaktná osoba: Ingrid Ličková
Telefón: +421 333813384
Email: ingrid.lickova@hlohovec.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.hlohovec.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/422023
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/422023
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rekonštrukcia Ul. Šulekova po Ul. Osloboditeľov Hlohovec, časť Šulekovo
Referenčné číslo: 41416/2019/3824/LIC
II.1.2) Hlavný kód CPV
45233120-6
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník
IA13-5 - Rekonštrukcia
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je rekonštrukcia ulice Šulekova v Hlohovci miestna časť Šulekovo od križovatky so Školskou ulicou po križovatku s ulicou Osloboditeľov v dĺžke 213,63 m na základe vypracovanej projektovej dokumentácii, ktorá obsahuje stavebné objekty SO 01 Rekonštrukcia MK, SO 02 Odvodnenie MK, SO 03 Verejné osvetlenie a SO 04 Sadovnícke úpravy.
Predmet zákazky sa zrealizuje na základe projektovej dokumentácie pod názvom: Rekonštrukcia Ul. Šulekova po Ul. Osloboditeľov Hlohovec, časť Šulekovo, ktorú vypracoval/a:
SO 01 Rekonštrukcia MK Ing. Igor Aresta, projekty dopravných stavieb, Staničná 41, 921 01 Piešťany, číslo zákazky: 1812, dátum spracovania: júl 2018;
SO 02 Odvodnenie MK - Ing. Igor Aresta, projekty dopravných stavieb, Staničná 41, 921 01 Piešťany, číslo zákazky: 1812, dátum spracovania: júl 2018;
SO 03 Verejné osvetlenie spoločnosť DUBROVAY, s.r.o., Veterná 3/2201, 920 01 Hlohovec, číslo zákazky: 1808-18127, dátum spracovania: 08-2018;
SO 04 Sadovnícke úpravy Ing. Michala Zemková, Botanická 25, 917 08 Trnava, dátum spracovania: august 2018.
Nepriechodnosť komunikácií sa vyznačí dočasným dopravným značením v zmysle projektovej dokumentácie.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
244 235,06 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45112000-5
45233220-7
45233320-8
45233161-5
45233222-1
44912400-0
45233221-4
34922100-7
34928470-3
34993000-4
45310000-3
77315000-1
39224340-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
ulica Šulekova v Hlohovci, miestna časť Šulekovo od križovatky so Školskou ulicou po križovatku s ulicou Osloboditeľov
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je rekonštrukcia ulice Šulekova v Hlohovci miestna časť Šulekovo od križovatky so Školskou ulicou po križovatku s ulicou Osloboditeľov v dĺžke 213,63 m na základe vypracovanej projektovej dokumentácii, ktorá obsahuje stavebné objekty SO 01 Rekonštrukcia MK, SO 02 Odvodnenie MK, SO 03 Verejné osvetlenie a SO 04 Sadovnícke úpravy.
Predmet zákazky sa zrealizuje na základe projektovej dokumentácie pod názvom: Rekonštrukcia Ul. Šulekova po Ul. Osloboditeľov Hlohovec, časť Šulekovo, ktorú vypracoval/a:
SO 01 Rekonštrukcia MK Ing. Igor Aresta, projekty dopravných stavieb, Staničná 41, 921 01 Piešťany, číslo zákazky: 1812, dátum spracovania: júl 2018;
SO 02 Odvodnenie MK - Ing. Igor Aresta, projekty dopravných stavieb, Staničná 41, 921 01 Piešťany, číslo zákazky: 1812, dátum spracovania: júl 2018;
SO 03 Verejné osvetlenie spoločnosť DUBROVAY, s.r.o., Veterná 3/2201, 920 01 Hlohovec, číslo zákazky: 1808-18127, dátum spracovania: 08-2018;
SO 04 Sadovnícke úpravy Ing. Michala Zemková, Botanická 25, 917 08 Trnava, dátum spracovania: august 2018.
Nepriechodnosť komunikácií sa vyznačí dočasným dopravným značením v zmysle projektovej dokumentácie.
Projektová dokumentácia je súčasťou súťažných podkladov. Definovanie prác je zahrnuté do jednotlivých položiek v neocenených výkazoch výmer, ktoré sú takisto súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
244 235,06 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 120
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Termíny realizácie diela sú nasledovné:
1. Termín začatia realizácie diela: dňom odovzdania staveniska na základe výzvy objednávateľa/verejného obstarávateľa
2. Termín dokončenia realizácie diela: do 120 dní odo dňa prevzatia staveniska
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: - podľa § 112 ods. 4 písm. a) a podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"), predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f), resp. ods. 4, 5 zákona o verejnom obstarávaní.
/V zmysle zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže
využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii), od 1. septembra 2018, ak je uchádzačom hospodársky subjekt - právnická osoba alebo fyzická osoba so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike, nie je povinný predkladať výpis z obchodného registra; výpis zo
živnostenského registra, resp. iný doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce ak je zapísaný v Registri právnických osôb./

- podľa § 112 ods. 4 písm. b) a podľa § 32 ods. 1 písm. a) až d) zákona o verejnom obstarávaní predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. a) až d), resp. ods. 4, 5 zákona o verejnom obstarávaní.

Hospodársky subjekt (uchádzač) zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní, nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. V takomto prípade poskytne verejnému obstarávateľovi informáciu o tom, že mu Úrad vydal Výpis zo zoznamu hospodárskych subjektov/podnikateľov s uvedením registračného čísla, dátumu vyhotovenia a platnosti Výpisu.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 37 ods. 3
zákona o verejnom obstarávaní, a to za každého člena skupiny osobitne.

V zmysle § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie
splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (ďalej iba "JED")
podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: - podľa § 112 ods. 4 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

- podľa § 112 ods. 4 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.

V zmysle § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie
splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (ďalej iba "JED")
podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: - k § 112 ods. 4 písm b) a § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní:
V zozname stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, uchádzač uvedie zákazky v celkovej hodnote minimálne 240.000,00 EUR bez DPH. V prípade, ak v rámci realizácie zákazky boli realizované aj iné stavebné práce ako stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky.

- k § 112 ods. 4 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní:
Odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho, uchádzač preukáže:
- osvedčením o odbornej spôsobilosti osoby určenej na plnenie zmluvy podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch s odborným zameraním vyžadovaným pre predmet zákazky alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť, a to predložením kópie osvedčenia s pečiatkou a podpisom stavbyvedúceho;
- vyhlásením odborne spôsobilej osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho, že bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky;
- profesijným životopisom stavbyvedúceho, ktorého súčasťou bude zoznam stavebných prác, na ktorých pôsobil v pozícii stavbyvedúci s minimálnou odbornou praxou 3 roky.

V zmysle § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie
splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (ďalej iba "JED")
podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú definované v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.3. KRITÉRIÁ NA HODNOTENIE PONÚK A PRAVIDLÁ ICH UPLATNENIA.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 23.08.2019 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 23.08.2019 13:00
Miesto: Mestský úrad Hlohovec, M. R. Štefánika č.1, 920 01 Hlohovec, v zasadacej miestnosti MsÚ.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ použije na vyhodnotenie ponúk elektronickú aukciu, podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1./ Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku.
2./ Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 4.000,00 EUR (slovom: Štyritisíc EUR). Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú stanovené podľa zákona o verejnom obstarávaní a podrobne rozpísané v súťažných podkladoch. Zloženie zábezpeky preukážu uchádzači v ponukách.
3./ Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO.
4./ Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom systému EVO (https://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/422023) . Uchádzač si zákazku sprístupní po prihlásení do privátnej zóny.
5./ Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme EVO a to v súlade s funkcionalitou systému.
6./ V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom systému EVO. Verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred prostredníctvom IS EVO.
7./ Ďalšie podrobnosti ohľadom elektronickej komunikácie, podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi sú uvedené v súťažných podkladoch.
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
26.07.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité