Oznámenie 20410 - WYS

Obsah

20410 - WYS
Vestník č. 152/2019 - 30.07.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Nitra
IČO: 00308307
Štefánikova trieda 60, 95006 Nitra
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Karol Meliška
Telefón: +421 948243889
Email: karol.meliska@apuen.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4401
Hlavná adresa(URL): http://nitra.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://josephine.proebiz.com/sk/tender/4491/summary
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/4491/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Vypracovanie projektovej dokumentácie stavby pre Centrum kreatívneho priemyslu
Referenčné číslo: 07-2019-CKP-NR
II.1.2) Hlavný kód CPV
71000000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Mesto Nitra plánuje realizovať rekonštrukciu budov v Kasárňach pod Zoborom na Martinskom vrchu v Nitre pre Centrum kreatívneho priemyslu. Stavba bude riešená ako rekonštrukcia štyroch existujúcich objektov. K predmetnej rekonštrukcii budov v rámci tejto zákazky mesto Nitra požaduje poskytnutie služieb a vypracovanie projektovej dokumentácie stavby v zmysle aktualizácie a dopracovania alternatívy 2 architektonickej a zastavovacej štúdie stavby Rekonštrukcia budov v Kasárňach pod Zoborom na Martinskom vrchu v Nitre pre Centrum kreatívneho priemyslu v nasledovnom členení: 1) Jednostupňová projektová dokumentácia v rozsahu pre vydanie územného rozhodnutia a stavebného povolenia a realizáciu stavby, 2) Projekt interiéru, 3) Autorský dozor počas trvania stavby, 4) Poskytovanie súčinnosti objednávateľovi pri realizácii verejného obstarávania na stavebné práce (stavbu) na základe relevantnej projektovej dokumentácie. Plnenie v rozsahu bodov 1) a 2) sa uskutoční najneskôr do 60 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, plnenie v rozsahu bodov 3) a 4) sa uskutoční v čase určenom objednávateľom, avšak najneskôr do konca r. 2023.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
217 333,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mesto Nitra
II.2.4) Opis obstarávania
Mesto Nitra plánuje realizovať rekonštrukciu budov v Kasárňach pod Zoborom na Martinskom vrchu v Nitre pre Centrum kreatívneho priemyslu. Stavba bude riešená ako rekonštrukcia štyroch existujúcich objektov. K predmetnej rekonštrukcii budov v rámci tejto zákazky mesto Nitra požaduje poskytnutie služieb a vypracovanie projektovej dokumentácie stavby v zmysle aktualizácie a dopracovania alternatívy 2 architektonickej a zastavovacej štúdie stavby Rekonštrukcia budov v Kasárňach pod Zoborom na Martinskom vrchu v Nitre pre Centrum kreatívneho priemyslu v nasledovnom členení: 1) Jednostupňová projektová dokumentácia v rozsahu pre vydanie územného rozhodnutia a stavebného povolenia a realizáciu stavby, 2) Projekt interiéru, 3) Autorský dozor počas trvania stavby, 4) Poskytovanie súčinnosti objednávateľovi pri realizácii verejného obstarávania na stavebné práce (stavbu) na základe relevantnej projektovej dokumentácie. Plnenie v rozsahu bodov 1) a 2) sa uskutoční najneskôr do 60 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, plnenie v rozsahu bodov 3) a 4) sa uskutoční v čase určenom objednávateľom, avšak najneskôr do konca r. 2023 (viac podrobností je uvedených v súťažných podkladoch a ich prílohách).
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
217 333,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 60
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: IROP-PO3-SC31-2019-49
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zákazka má byť po podaní a schválení žiadosti o NFP spolufinancovaná z prostriedkov EŠIF - v rámci IROP, na základe výzvy Zakladanie kreatívnych centier (centralizovaná podpora) a podpora dopytu po kreatívnej tvorbe (emerging talents), IROP-PO3-SC31-2019-49.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO) spôsobom uvedeným v ZVO (napr. predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 ZVO alebo zápisom v registri hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO alebo zápisom v obdobnom registri iného členského štátu). V prípade predloženia ponuky skupinou dodávateľov sa použije § 37 ZVO primerane.

V prípade, ak uchádzač so sídlom v SR preukazuje splnenie podmienky účasti predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 ZVO, nie je povinný predkladať vybrané doklady podľa odseku 2, pretože verejný obstarávateľ by mal byť oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (portál oversi.gov.sk).
Avšak, verejný obstarávateľ nemá v čase vyhlásenia zákazky technicky zabezpečený prístup do príslušných informačných systémov verejnej správy (a to z dôvodov nespôsobených verejným obstarávateľom). Verejný obstarávateľ nemá žiaden vplyv na to, kedy, aké a v akom rozsahu mu budú sprístupnené dáta z príslušných registrov. Preto verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom, aby na preukazovanie splnenia osobného postavenia využili iné spôsoby, a to najmä zápis do zoznamu hospodárskych subjektov alebo predloženie príslušných dokladov podľa § 32 ods. 2 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže svoju technickú a odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ZVO) podľa nižšie uvedených požiadaviek zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o VO.

Uchádzač preukáže svoju technickú a odbornú spôsobilosť aj podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy a to zodpovedným autorizovaným architektom alebo autorizovaným stavebným inžinierom - projektantom podľa nižšie uvedených požiadaviek.

Uchádzač preukáže požiadavky technickej a odbornej spôsobilosti v súlade s § 34 ods. 1 písm. a) a písm. g) ZVO. Ustanovenie § 34 ods. 3 a § 37 ods. 3 ZVO sa použijú primerane.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň pre podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO:
Verejný obstarávateľ vyžaduje preukázanie minimálnej požadovanej úrovne štandardov dodaním aspoň 3 zrealizovaných projektov budov s kumulatívnou hodnotou plnenia minimálne 100 000,- € za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania.

Minimálna požadovaná úroveň pre podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO:
Uchádzač preukáže odbornú kvalifikáciu minimálne jedného zodpovedného autorizovaného architekta alebo stavebného inžiniera - projektanta, a to predložením:
(1) dokladu o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti autorizovaného architekta alebo autorizovaného stavebného inžiniera - projektanta, t.j. osvedčenie alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky oprávňujúcej ho na výkon predmetnej činnosti,
(2) životopisu preukazujúceho odbornú prax zodpovedného autorizovaného architekta alebo autorizovaného stavebného inžiniera projektanta, ktorý zodpovedal za min. 3 zrealizované projekty (za kompletné projektové dokumentácie) stavby alebo rekonštrukcie budov s uvedením identifikácie takýchto stavieb, vrátane adries, na ktorých sa nachádzajú tieto stavby a vrátane kontaktných údajov objednávateľov takýchto projektových dokumentácií.

Za autorizovaného architekta alebo autorizovaného stavebného inžiniera projektanta sa považuje osoba disponujúca platným autorizačným osvedčením podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autor. architektoch a autor. stavebných inžinieroch v platnom znení, alebo obdobným osvedčením vydaným príslušnými orgánmi iných štátov pre činnosť autorizovaného architekta alebo autorizovaného stavebného inžiniera - projektanta. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom v ponuke uviesť, v akom zmluvnom vzťahu je autorizovaný architekt alebo autorizovaný stavebný inžinier - projektant k uchádzačovi.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Zákazka bude realizovaná v zmysle aktualizácie a dopracovania alternatívy 2 architektonickej a zastavovacej štúdie stavby Rekonštrukcia budov v Kasárňach pod Zoborom na Martinskom vrchu v Nitre pre Centrum kreatívneho priemyslu a na základe súťažných podkladov a ich príloh, vrátane návrhu zmluvy.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.08.2019 09:00
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.08.2019 10:00
Miesto: Mestský úrad Nitra, Štefánikova trieda 60, Nitra
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Kritérium na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena vrátane DPH za celý predmet zákazky ocenený podľa Zmluvy. Celková cena za predmet zákazky musí byť uvedená v eurách s DPH a zaokrúhlená najviac na 2 desatinné miesta. Rozhodovacie kritéria pre prípad zhody celkovej ceny za predmet zákazky: V prípade, ak komisia identifikuje po predbežnom vyhodnotení ponúk na základe zvolených kritérií zhodné návrhy na prvom, druhom alebo aj treťom predbežnom mieste, komisia vyhodnotí na danom mieste ako lepšiu ponuku toho uchádzača, ktorý predložil nižšiu cenu vrátane DPH za "Jednostupňovú PD" naceňovanú podľa čl. 6 ods. 1 bod 1 návrhu Zmluvy. V prípade zhody aj v tejto položke bude ako druhé rozlišovacie kritérium slúžiť nižšia cena vrátane DPH za Projekt interiéru naceňovaný podľa čl. 6 ods. 1 bod 2 návrhu Zmluvy.
2. V zmysle § 112 ods. 6 ZVO, druhej vety, vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Viac informácií je v súťažných podkladoch (SP).
3. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED), je ho povinný vyplniť v súlade so ZVO. Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj generálne čestné vyhlásenie.
4. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk, postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE (ďalej ako SJ). Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v SJ považuje okamih jej odoslania v SJ, a to v súlade s funkcionalitou systému.
5. Ponuka bude vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do príslušnej zákazky procesovanej v SJ umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/.
Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné vykonať týmito spôsobmi:
a) v SJ registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID),
b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do SJ.
c) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou.
d) prostredníctvom autorizačného kódu, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe. Lehota na zaslanie autentifikačného kódu v listovej podobe sú min. 4 pracovné dni.
Autentifikovaný uchádzač si po prihlásení do SJ v Prehľade zákaziek vyberie predmetnú zákazku a vloží svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk, ktorý nájde v záložke Ponuky.
6. SP a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v SJ umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/4491/summary, čím sa umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom k tomuto VO.
7. Obhliadka budov, ktorých sa plnenie týka, je možná. Verejný obstarávateľ uviedol pravidlá realizácie obhliadky v SP.
8. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
9. Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku ponuky vo výške 2 000 €.
10. Verejný obstarávateľ za poskytnutie riadnej súčinnosti na uzavretie zmluvy podľa § 114 ods. 7 a § 56 ZVO považuje súčinnosť podrobne opísanú v príslušných SP, pričom lehota na poskytnutie súčinnosti bude 10 pracovných dní.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
29.07.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité