Oznámenie 20951 - WYT

Obsah

20951 - WYT
Vestník č. 154/2019 - 31.07.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
IČO: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Silvia Drábeková
Telefón: +421 259356272
Email: drabekova@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/6563
Hlavná adresa(URL): http://www.bratislava.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://josephine.proebiz.com/sk/tender/4356/summary
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/4356/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Územná samospráva /§ 7 (1) písm b) ZVO
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Kancelárske potreby
Referenčné číslo: MAGS OVO 49388/ 2019
II.1.2) Hlavný kód CPV
30192000-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Kancelárske potreby definované "Špecifikáciou sortimentu kancelárskych potrieb" (viď. Príloha č. 7 a Čl. 3,4 SP) pre účely administratívnej činnosti hl. m. SR Bratislavy využívané na každodennej báze a ich dodávka na definované pracoviská podľa rámcovej dohody. Účelom je nákup kancelárskych potrieb v hodnote podlimitnej zákazky na obdobie 12 mesiacov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
111 953,29 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30197000-6
30197642-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Popis jednotlivých položiek je uvedený v Excel tabuľke /v Návrhu plnenia kritéria na vyhodnotenie ponúk) prílohe č. 7 SP MAGS OVO 49388/2019.
Tabuľka Špecifikácia sortimentu kancelárskych potrieb obsahuje 355 položiek, ktoré sú začlenené do pätnástich kapitol/častí:
- Kopírovanie a tlačenie
- Archivácia
- Diáre, bloky a zošity
- Obálky
- Dierovače, zošívačky, odsponkovače
- Sponky, spony, gumičky, pripináčiky
- Popisovače a zvýrazňovače
- Ceruzky, perá náplne do pier a tuhy
- Gumy, pravítka a strúhadlá
- Korekcia
- Lepiace pásky, tyčinky a lepidlá
- Viazací materiál
- Doplnky pracovného stola a kancelárie
- Baliaci materiál, plastové poháre, plastový riad
- Tlačivá
Dodacia lehota: odo dňa doručenia objednávky 7 pracovných dní,
Minimálny odber: v hodnote 200,- EUR (bez DPH).
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
111 953,29 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
V tomto postupe zadávania zákazky verejný obstarávateľ vyžaduje splnenie taxatívne určených podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uvedených v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní/ZVO"). Uchádzač, ktorý ako podnikateľ nemá zápis v Zozname hospodárskych subjektov vedeným Úradom pre verejné obstarávanie podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len "zoznam hospodárskych subjektov") preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia spôsobom podľa § 32 ods. 2, prípadne podľa ods. 4, resp. ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, alebo spôsobom podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, t. j. Jednotným európskym dokumentom.
Ďalšie súvisiace informácie k požadovanému osobnému postaveniu uchádzača/uchádzačov - viď. SP, sú uvedené v Čl. 2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV súťažných podkladov a v bode 15.4.4 SP MAGS OVO 49388/2019.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyžaduje sa zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb uskutočnených za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Ďalšie súvisiace informácie a body k požadovanej technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti uchádzača / uchádzačov - viď. SP, sú uvedené v Čl. 2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV (§ 34 ZVO) súťažných podkladov a v bode 15.4.4 SP MAGS OVO 49388/2019.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť pre minimálnu úroveň technickej spôsobilosti uchádzača, aby zoznam podľa bodu 1. za predchádzajúce tri roky (2016, 2017, 2018) obsahoval zákazky na dodanie tovaru rovnakého/obdobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorých súčet zmluvných cien je celkovo rovnaký alebo vyšší ako 100.000 € bez DPH (stotisíc Eur)/ spolu za celé obdobie (2016-2018), doplnený minimálne dvomi referenciami, pričom aspoň jedna referencia musí byť v hodnote minimálne 30.000 EUR bez DPH.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 14.08.2019 08:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.08.2019 09:30
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční v priestoroch Oddelenia verejného obstarávania "OVO" magistrátu Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy, Laurinská 5 (zasadacia miestnosť OVO - 4. poschodie), 811 01 Bratislava, Slovenská republika.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude sprístupnené podľa § 52 ods 2 ZVO pre všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní osobám, ktoré preukážu, že sú oprávneným zástupcom uchádzača (napr. prostredníctvom plnomocenstva).
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Súťažné podklady Kancelárske potreby /SP MAGS OVO 49388/2019/ vrátane všetkých príloh (vo Worde a Excel podobe), ako aj Jednotného európskeho formulára "JED" s vyplnenou časťou za verejného obstarávateľa, sú elektronicky bezodplatne, neobmedzene, úplne a priamo k dispozícii z linku: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/4356/summary (viď. ODDIEL I: časť I.3 KOMUNIKÁCIA tejto Výzvy);

2. Zábezpeka sa v prípade tejto zákazky nepožaduje.

3.Vo vzťahu k a) zelenému obstarávaniu, b) obstarávaniu inovácií, c) obstarávaniu so zameraním na sociálne aspekty, d) žiadne z uvedených - je možné toto obstarávanie priradiť pod písmeno d).
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
30.07.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité