Oznámenie 21929 - IPP

Obsah

21929 - IPP
Vestník č. 158/2019 - 05.08.2019

INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Tatiana Görčöšová
Telefón: +421 552341142
Email: tatiana.gorcosova@upjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1036
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.upjs.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Stavebné úpravy časti suterénu Ústavu anatómie LF UPJŠ Šrobárova 2, Košice
Referenčné číslo: REK000759/2019
II.1.2) Hlavný kód CPV
45210000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Stavebné úpravy budú realizované na I. PP a z časti aj na I. NP-chodba s výmenou zasklenej steny a miestnosť prípravy vzoriek (výmena okien, umiestnenie dvojdrezu). Projektová dokumentácia rieši tieto hlavné stavebné úpravy: Etapa I. rekonštrukcia hygienického zázemia zamestnancov filter, obnova priestorov schodiska, chodby, miestnosti macerácie, príručného skladu chemikálií, vytvorenie miestnosti pre upratovanie, PP výmena okien, NP výmena okien v miestnosti prípravy vzoriek, NP zasklená stena schodiska.
Etapa II. obnova priestorov uloženia kadáverov a vstupu I. PP, výmena výťahu prepojenie I. PP a I. NP (pitevňa)
II.1.6) Informácie o častiach
II.1.7) Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
187 711,24 EUR bez DPH
II.2) OPIS
II.2.1) Názov
Stavebné úpravy časti suterénu Ústavu anatómie LF UPJŠ Šrobárova 2, Košice
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45111300-1
45310000-3
45330000-9
45400000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Ústav anatómie Lekárskej fakulty UPJŠ v Košiciach, Šrobárova 2, Košice
II.2.4) Opis obstarávania
Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v projektovej dokumentácii a výkaze výmer.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Názov: Rámcová dohoda č. 869/2019
V.2) PRIDELENIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
01.08.2019
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 5
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 5
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 5
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
IZOLEX BAU s.r.o.
IČO: 31721770
Bačíkova 3023/7 , 04001 Košice - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Email: izolex@izolex.sk
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 212 247,68 EUR bez DPH
Celková hodnota zákazky/časti 187 711,24 EUR bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a nie je zamerané na sociálne
aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
02.08.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité