Oznámenie 22163 - WYT

Obsah

22163 - WYT
Vestník č. 158/2019 - 05.08.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Medzilaborce
IČO: 00323233
Mierová 326/4, 06801 Medzilaborce
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Rastislav Tapšák
Telefón: +421 911976973
Email: rasto.tapsak@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5581
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Dodanie univerzálneho celotelového priameho digitálneho RTG kompletu s príslušenstvom
II.1.2) Hlavný kód CPV
33111000-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom dodávky je nový, nerepasovaný univerzálny celotelový priamy digitálny RTG komplet s príslušenstvom.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
188 288,56 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Budova s.č. 151 na ul. Komenského v Medzilaborciach
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom dodávky je nový, nerepasovaný univerzálny celotelový priamy digitálny RTG komplet s príslušenstvom, nový, nepoužívaný ani ako predvádzací model, vrátane dopravy, cla, inštalácie, uvedenia do prevádzky, zaškolenia obsluhy na mieste dodania, záručného servisu a bezplatných preventívnych servisných prehliadok. Požadované vlastnosti/ parametre na predmet dodávky sú uvedené v prílohe č. 1 k súťažným pokladom Technickej špecifikácii predmetu zákazky
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
188 288,56 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 60
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: ak nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zábezpeka na nevyžaduje.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. (ďalej aj ,,zákon"). Ich splnenie preukáže uchádzač predložením dokladov podľa § 32 ods. 2., resp. ods. 3 až 5 zákona alebo podľa §152 zákona. V prípade skupiny dodávateľov sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa §37 ods.3 zákona. Splnenie podmienky účasti podľa §32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad - ich ekvivalenty predložené uchádzačom.
Ak uchádzač nepredloží doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona, verejný obstarávateľ použije údaje z informačných systémov verejnej správy - z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci (§ 32 ods. 1 písm. e).
Verejný obstarávateľ podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť dokladmi :
3.1. Podľa §34 ods. 1 písm. a) zákona : zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
3.2. Podľa §34 ods. 1 písm. m) zákona : ak ide o tovar, ktorý sa má dodať : 1). vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje alebo 2). certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu.
3.3. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
3.4. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
3.5. Pri sumách uvedených v inej mene ako v EUR sa použije pri prepočte z inej meny na EUR kurz inej meny k EUR uvedený v kurzovom lístku ECB zverejnený Národnou bankou Slovenska v deň zverejnenia oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania a ak to nie je možné, potom v najbližší predchádzajúci deň pred dňom zverejnenia oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 3.1.: Splnenie podmienky uchádzač preukáže predložením aspoň dvoch dokladov (napr. referencie, zmluvu o dodaní tovaru, odovzdávací protokol, účtovné doklady, resp. v prípade jednoznačného preukázania náležitostí na obsah dokladu ich kombinácia ) na plnenie rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (Dodanie celotelového digitálneho RTG) za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania. V doklade musia byť uvedené minimálne náležitosti : identifikácia odberateľa (obchodné meno, IČO a adresa); stručný opis predmetu dodávky, z ktorého bude možné posúdiť splnenie podmienky účasti s dôrazom na charakter dodaných tovarov; termín dodávky tovarov; kontakt na osobu odberateľa (na overenie údajov), potvrdenie odberateľa o prevzatí tovaru.
K bodu 3.2.: uchádzač predloží :
a) opis technických parametrov, resp. prospektový materiál, z obsahu ktorého bude zreteľne a jasne možné identifikovať, že uchádzačom ponúkaný tovar spĺňa všetky technické parametre a požiadavky tak, ako sú uvedené v Kapitole B.l Opis predmetu zákazky SP a v prílohe č. 1 SP - Technická špecifikácia predmetu zákazky
b) Skúšobný protokol alebo osvedčenie vydané orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody vrátane kalibrácie, skúšania, osvedčovania a inšpekcie, ktorý je akreditovaný podľa osobitného predpisu
vo vzťahu k ponúkanému produktu, resp. ekvivalentný doklad.
c) Potvrdenie ŠUKL ( výstup z databázy registrovaných / evidovaných zdravotníckych pomôcok ), resp. iný ekvivalentný doklad, ktorý nahrádza požadované potvrdenie vo vzťahu k ponúkanému produktu.
d) Povolenie na dovoz, vývoz, predaj a distribúciu zdrojov ionizujúceho žiarenia, povolenie na inštaláciu a servis zdrojov ionizujúceho žiarenia vydané Úradom verejného zdravotníctva SR zákon č. 355 / 2007 Z. z. v platnom znení, resp. ekvivalentný doklad.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Uvedené v Kúpnej zmluve
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.08.2019 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.08.2019 13:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk v zasadacej miestnosti na adrese
verejného obstarávateľa podľa bodu I.1) tejto výzvy. V súlade s §112 ods. 6 zákona vyhodnotenie splnenia podmienok
účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie požiadavky na osoby, oprávnené sa zúčastniť na otváraní ponúk, sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi sa bude uskutočňovať elektronicky podľa § 20 zákona a to prostredníctvom Informačného Sytému Elektronického Verejného Obstarávania - IS EVO VER. 18.0 na adrese https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. V súvislosti s registráciou hospodárskych subjektov do IS EVO VER. 18 odporúčame záujemcom článok : https://www.uvo.gov.sk/uvod/aktualne-temy-2a8.html?id=421
2. Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov k dokumentom, potrebným na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti a to na internetovej adrese podľa bodu I.3) tejto výzvy a z uvedeného dôvodu tieto dokumenty záujemcom nezasiela. Priamy odkaz na túto internetovú adresu je tiež zverejnený v profile VO na web stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
3. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona (ďalej aj JED) alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Viac informácií nájde záujemca v časti A.2 súťažných podkladoch.
4. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý ma povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Uchádzač je povinný riadiť sa ustanoveniami zákona č. 315/2016 o registri partnerov verejného sektora v znení neskorších predpisov.
5. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou a súťažnými
podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo :
- neprijať ani jednu ponuku v prípade, ak cena úspešnej ponuky prekročí výšku finančných prostriedkov vyčlenených verejným obstarávateľom na predmet zákazky (resp. pridelených na základe dotácie)
- neuzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý predložil ponuku presahujúcu limit predpokladanej hodnoty zákazky
- zrušiť súťaž, ak sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých bola vyhlásená.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
02.08.2019

Redakčné opravy

22783 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 164/2019
V oznámení 22163-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Medzilaborce, Mierová 326/4, 068 01 Medzilaborce zverejnenom vo VVO č. 158/2019 zo dňa 05.08.2019 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Namiesto: K bodu 3.1.: Splnenie podmienky uchádzač preukáže predložením aspoň dvoch dokladov (napr. referencie, zmluvu o dodaní tovaru, odovzdávací protokol, účtovné doklady, resp. v prípade jednoznačného preukázania náležitostí na obsah dokladu ich kombinácia ) na plnenie rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (Dodanie celotelového digitálneho RTG) za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania. V doklade musia byť uvedené minimálne náležitosti : identifikácia odberateľa (obchodné meno, IČO a adresa); stručný opis predmetu dodávky, z ktorého bude možné posúdiť splnenie podmienky účasti s dôrazom na charakter dodaných tovarov; termín dodávky tovarov; kontakt na osobu odberateľa (na overenie údajov), potvrdenie odberateľa o prevzatí tovaru. Má byť: K bodu 3.1.: Splnenie podmienky uchádzač preukáže min. dvomi dodávkami rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (Dodanie celotelového digitálneho RTG) za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania. V pripade, ak odberateľom nebol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, odporučame uchádzačom z dôvodu jednoznačnosti preukázania splnenia podmienky účasti predložiť ako nepovinný doplňujúci doklad k požadovanému zoznamu aj iný dôkaz o uskutočnení dodávky (napr. Kupnu zmluvu, dodaci a preberaci protokol, účtovný doklad a pod), z ktorého bude možné posúdiť jej splnenie s dôrazom na charakter dodaných tovarov. V predloženom zozname dodávok musia byť uvedené náležitosti : termín dodávky tovarov a ich opis; kontakt na osobu odberateľa (na overenie údajov) a jeho identifikačné údaje. OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 16.08.2019 10:00 Má byť: 04.09.2019 10:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 16.08.2019 13:00 Má byť: 04.09.2019 14:00 ĎALŠIE DODATOČNÉ INFORMÁCIE: Posun terminov na predkladanie a otváranie ponuk je nutný aj z dôvodu odstávky IS ÚVO v termíne od 15. augusta 2019 19:00 do 19. augusta 2019, viď : www.uvo.gov.sk/uvod/aktualne-temy-2a8.html

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité