Oznámenie 22684 - WYP

Obsah

22684 - WYP
Vestník č. 163/2019 - 12.08.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Nové Zámky
IČO: 00309150
Hlavné nám. 10, 94001 Nové Zámky
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Beáta Babicza
Telefón: +421 356921781
Email: beata.babicza@novezamky.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): https://www.novezamky.sk/verejne-obstaravanie/ds-1286/p1=32435
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.novezamky.sk/verejne-obstaravanie/ds-1286/p1=32435
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4473
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zvýšenie energetickej účinnosti budovy Materskej školy na Nám. Gy. Széchényiho 3, Nové Zámky
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Objekt bude čiastočne zrekonštruovaný. Rekonštrukcia je zameraná na zlepšenie tepelno-technických parametrov objektu, t.j. zateplenie strešného plášťa, výmena jestvujúcich drevených okien a dverí za nové plastové, hydraulické vyregulovanie systému vykurovania a výmena jestvujúceho zasklenia spojovacej chodby medzi jestvujúcimi pavilónmi.

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch a v prílohách, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B. Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
209 719,96 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Celý objekt materskej školy sa nachádza na parcele č. 8602/1, 8602/5, MŠ na Nám. Gy. Széchényiho 3, Nové Zámky.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom obstarávania je: zateplenie obvodového plášťa z exteriérovej strany kontaktným zatepľovacím systémom, zateplenie strešnej konštrukcie.

Celý objekt materskej školy sa nachádza na parcele č. 8602/1, 8602/5. Pozemok, na ktorom je budova materskej školy umiestnená je rovinatý, zatrávnený s vysokou zeleňou a krovinami. Budova materskej školy je rozdelená do troch pavilónov. Jedná sa o hospodársky pavilón, pavilón materskej školy a spojovací pavilón. Pavilón materskej školy je dvojpodlažný, ostatné pavilóny sú jednopodlažné. Do každého pavilónu materskej školy vedie samostatný vstup.
Pri zateplení objektu podľa projektovej dokumentácie budú zabezpečené a splnené všetky kritéria a podmienky stanovené prislúchajúcimi zákonmi, vyhláškami, predpismi a normami STN. Za ich dodržiavanie zodpovedá dodávateľ a investor stavby.
Opis obnovy stavebné úpravy:
Stavebné úpravy zahŕňajú zateplenie obvodového plášťa z exteriérovej strany kontaktným zatepľovacím systémom, zateplenie strešnej konštrukcie.
Navrhované vyššie spomenuté stavebné úpravy nijak nenarušia architektonický vzhľad a charakter budovy. Architektonická stránka budovy materskej školy bude zachovaná.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
209 719,96 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Dátum začatia: 20.09.2019
Dátum ukončenia: 22.11.2019
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: zo zdrojov Environmentálneho fondu na činnosť v súlade s Rozšírením špecifikácie činností podpory formou dotácie na rok 2019 (Činnosť L5AP a Činnosť L5)
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotnom poistení, sociálnom poistení a príspevkoch na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov (osobitné predpisy viď. § 32 ods. 1 písm. g) ZVO, pozn. č. 47) za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.

V zmysle § 39 ods. 1 ZVO, hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom (§ 32 ZVO) predložením jednotného európskeho dokumentu. Náležitosti týkajúce sa jednotného európskeho dokumentu upravujú ust. § 39 ZVO, vyhlášky Úradu pre verejné obstarávanie č. 155/2016 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o jednotnom európskom dokumente a jeho obsahu a Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) 2016/7 z 5. januára 2016, ktorým sa ustanovuje štandardný formulár pre jednotný európsky dokument pre obstarávanie (https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html).
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.09.2019 11:00
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 04.09.2019 08:30
Miesto: Sídlo Mesta Nové Zámky, Hlavné námestie 10, 940 02 Nové Zámky, v kancelárii č. dv. 107.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Podmienky a pravidlá neupravené v tejto výzve, v súťažných podkladoch (SP) a v procese verejného obstarávania sa riadia zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
2.K súťažným podkladom sa poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom profilu verejného
obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk.
3. Toto verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania IS ÚVO, ktorý je dostupný na adrese: https://www.uvo.gov.sk/
Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom systému IS ÚVO - EVO je potrebné:
- ak uchádzač nemá konto v IS ÚVO je potrebné vytvoriť si účet
- v prípade ak hospodársky subjekt, za ktorého predkladáte ponuku/realizujete inú komunikáciu podľa ZVO, ešte nie je zaregistrovaný v IS ÚVO, je potrebné ho zaregistrovať link: https://www.uvo.gov.sk/private/hospodarske-subjekty/add
4.Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety.
Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja EVO na portáli www.uvo.gov.sk.
5.Vyžaduje sa zloženie zábezpeky podľa §46 zákona č. 343/2015 . Uchádzač zloží zábezpeku za predmet zákazky 6.000,00 EUR (slovom:šesťtisíc €). Uchádzač predloží vo svojej ponuke doklad o zložení finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa podľa pokynov uvedených v súťažných podkladoch alebo predloží doklad o vystavení bankovej záruky.
6.Uchádzač predkladá v ponuke aj vyplnenú zmluvu spolu s prílohami: rozpočet, podmienky využitia subdodávateľov, tak ako je uvedené v súťažných podkladoch.
7. Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa denného kurzu ECB - Európskej centrálnej banky) k poslednému dňu aktuálneho hospodárskeho roka. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke podrobne zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal.
8. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO.
9.Pokiaľ je v súťažných podkladoch, technickej dokumentácii, alebo vo výkaze výmer týchto súťažných podkladov uvedený konkrétny výrobok alebo značka, uchádzač môže oceniť aj ekvivalent inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite, pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné pre zabezpečenie účelu, pre ktorý sú určené.
10.Verejný obstarávateľ stanovil obhliadku miesta realizácie na 19.08.2019 o 14:00 h. budova Materskej školy na Nám. Gy. Széchényiho 3, Nové Zámky. Na mieste obhliadky verejný obstarávateľ vypracuje záznam z obhliadky. K obhliadke miesta výkonu prác je možné sa nahlásiť telefonicky do 19.08.2019 do 11:00 h. u Ing. Zsolta Laszaba, tel. č. 035/6921739.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
09.08.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité