Oznámenie 23177 - WYP

Obsah

23177 - WYP
Vestník č. 169/2019 - 21.08.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Malacky
IČO: 00304913
Bernolákova 5188/1A, 90101 Malacky
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Anna Kubinová
Telefón: +421 347966179
Fax: +421 347966151
Email: anna.kubinova@malacky.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/4138/
Hlavná adresa(URL): http://www.malacky.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://josephine.proebiz.com/sk/tender/4674/summary
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://josephine.proebiz.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
miestna samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Výstavba telocvične - ZŠ Dr. J. Dérera v Malackách
Referenčné číslo: 2/2019/AK
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212222-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je prístavba telocvične a šatní s hygienickým zázemím, spolu so stavebnými úpravami v rámci existujúceho objektu základnej školy, ktoré vyplývajú z realizácie prepojenia existujúceho objektu s novonavrhovanými prístavbami a so zriadením časti hygienického zázemia v existujúcich priestoroch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
677 973,45 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Miesto realizácie stavebných prác: Mesto Malacky, objekt ZŠ Dr. Jozefa Dérera, Ul. gen. M.R.Štefánika 7, Malacky
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je prístavba telocvične a šatní s hygienickým zázemím, spolu so stavebnými úpravami v rámci existujúceho objektu základnej školy, ktoré vyplývajú z realizácie prepojenia existujúceho objektu s novonavrhovanými prístavbami a so zriadením časti hygienického zázemia v existujúcich priestoroch.

Navrhované prístavby budú umiestnené na pozemku parc.č. 4430/1.
Zastavaná plocha:
SO 01 Telocvičňa 319,15 m2
SO 02 Šatne a hygiena 131,78 m2

Existujúci hlavný objekt základnej školy je štvorpodlažný, s jedným podzemným podlažím a s tromi nadzemnými podlažiami. Tento je doplnený vedľajšími objektami, s ktorými tvorí budovu v pôdorysnom tvare písmena U.
V severovýchodnej časti sa nachádza telocvičňa, ktorá je oproti hlavnému objektu osadená na nižšej výškovej úrovni. Je z nej možný východ na dvorovú časť pozemku, s viacúčelovým otvoreným ihriskom, pričom výškový rozdiel nášlapnej vrstvy podlahy tejto časti, oproti upravenému terénu, je cca. 300- 560 mm. S hlavnou budovou je telocvičňa prepojená priamočiarym schodiskom. Priestory telocvične sú vhodné doplnené o náraďovňu, kabinety a chodbu.
V rámci chodby a jedného z kabinetov je uvažované prepojenie s novonavrhovanými prístavbami telocvične a šatní s hygienickým zázemím.
Navrhovaná prístavba telocvične je navrhnutá ako jednopodlažná stavba, na severovýchodnej strane existujúceho objektu. 1.nadzemné podlažie prístavby sa nachádza na výškovej úrovni totožnej s výškovou úrovňou existujúcej telocvične a prislúchajúcich priestorov.
Navrhovaná prístavba šatní s hygienickým zázemím je navrhnutá opäť ako jednopodlažná, na severovýchodnej strane existujúceho objektu, s totožnou výškovou úrovňou podlahy 1.np.

Podrobný opis a rozsah predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch a vo východiskových podkladoch - v spracovanej projektovej dokumentácii "Základná škola Dr. Jozefa Dérera výstavba telocvične a hygienického zázemia" a vo Výkaze výmer.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
677 973,45 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 7
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zákazka bude financovaná z rozpočtu Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a z rozpočtu verejného obstarávateľa.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1.1 Podľa § 32 ods. 1 zákona sa môže verejného obstarávania zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:

a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista
právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,

b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,

c) nemá daňové nedoplatky v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,

d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu
zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,

e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,

f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,

g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať,

h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.

1.1.2 Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 2 zákona (ak v § 32 ods.3 nie je ustanovené inak), (bod 1.1.1):

a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením.

1.1.3 Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona, ktorý vedie UVO.

1.1.4 V zmysle § 114 ods. 1 zákona, hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením Jednotného európskeho dokumentu - JED podľa § 39 zákona alebo "Čestným vyhlásením", v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil.

JED vo formáte.pdf - vyplnená Časť I. JED tvorí prílohu č. 8 a "Čestné vyhlásenie" prílohu č. 9 SP. Bližšie informácie v SP časť "F - Podmienky účasti uchádzača".

1.1.5 Všetky doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie.

1.1.6 UPOZORNENIE: Vzhľadom na skutočnosť, že tento formulár UVO je limitovaný počtom znakov, ktoré je možné vložiť do textového poľa formulára, podrobnosti k týmto základným informáciám/požiadavkám k podmienke účasti osobného postavenia uvádzame v SP časť "F- Podmienky účasti uchádzača".
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia, uvedené v § 33 zákona a preukáže ich predložením vyžadovaných dokladov:

1.2.1- podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona - prehľadom o celkovom obrate, najviac za posledné tri (3) hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Požiadavka predloženia prehľadu o dosiahnutom celkovom obrate vyplýva z charakteru predmetu zákazky, kedy uchádzač musí mať počas celej doby realizácie predmetu zákazky potrebný objem finančných zdrojov. Verejný obstarávateľ uvedeným dokladom preveruje stav ekonomickej situácie uchádzača a jeho finančnú stabilitu.

1.2.2 Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a
ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie.
Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona.

1.2.3 Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 zákona, spoločne.

1.2.4 V zmysle § 114 ods. 1 zákona, hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením Jednotného európskeho dokumentu - JED podľa § 39 zákona alebo "Čestným vyhlásením", v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil.

JED vo formáte.pdf - vyplnená Časť I. JED tvorí prílohu č. 8 a "Čestné vyhlásenie" prílohu č. 9 SP. Bližšie informácie v SP časť "F - Podmienky účasti uchádzača".
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.2.1:

Verejný obstarávateľ požaduje dokladmi preukázať za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, celkový obrat sumárne (kumulatívne) vo výške min. 1 200 000,- €.

Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti:

a) predložením čestného vyhlásenia uchádzača, v ktorom uchádzač uvedie dosiahnutý celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Čestné vyhlásenie musí byť podpísané štatutárnym/mi zástupcom/mi uchádzača, ktorí sú oprávnení konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch navonok, alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, na základe priloženého splnomocnenia.
Doklad bude uchádzačom v ponuke predložený formou originálu alebo úradne osvedčenej kópie.

b) zároveň z účtovných závierok predložením kópií výkazov ziskov a strát (ak ide o osobu, ktorá vedie podvojné účtovníctvo), alebo predložením kópií výkazov príjmov a výdavkov (ak ide o osobu, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo), za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, v ktorých vyznačí dosiahnutý celkový obrat.

Doklady budú uchádzačom predložené v ponuke - verejný obstarávateľ umožňuje tieto doklady predložiť formou fotokópie.

* Uchádzač, ktorého výkaz/výkazy ziskov a strát alebo výkaz/výkazy o príjmoch a výdavkoch za požadované obdobie (ako súčasť účtovnej závierky) sú uložené vo verejnej časti registra účtovných závierok na www.registeruz.sk a v plnom znení sú verejne prístupné všetkým osobám, nie je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi daný/é výkaz/výkazy ziskov a strát alebo výkaz/výkazy o príjmoch a výdavkoch. Na túto skutočnosť uchádzač upozorní v ponuke a odkáže verejného obstarávateľa na internetovú adresu elektronickej databázy "Registra účtovných závierok".

* Ak sú celkové obraty v dokladoch vyjadrené v iných menách ako euro, uchádzač prepočíta celkové obraty do meny euro. Prepočet stanoví kurzom uvedenej meny k mene euro, platným ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku VO. Platný kurz na prepočet uvedenej meny do meny euro je daný zverejneným kurzovým lístkom NBS v uvedený deň.

* V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v SR, predloží na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa: písmena a) čestné vyhlásenie o dosiahnutom celkovom obrate a podľa písmena b) ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, uvedené v § 34 zákona a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:

1.3.1 - podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom

1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplnený dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

Odôvodnenie primeranosti: Podmienka účasti je stanovená primerane k predpokladanej hodnote a predmetu zákazky, ktorou uchádzač preukáže, že má dostatočné skúsenosti s uskutočnením stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.

1.3.2 Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 odseku 1 písm. g) zákona, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.

1.3.3 Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 zákona, spoločne.

1.3.4 V zmysle § 114 ods. 1 zákona, hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením Jednotného európskeho dokumentu - JED podľa § 39 zákona alebo "Čestným vyhlásením", v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil.

JED vo formáte.pdf - vyplnená Časť I. JED tvorí prílohu č. 8 a "Čestné vyhlásenie" prílohu č. 9 súťažných podkladov.
Bližšie informácie v súťažných podkladoch časť "F - Podmienky účasti uchádzača".
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.3.1 - Uchádzač musí zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania a doplnenými potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác preukázať, že v uvedenom referenčnom období realizoval min. 1 zákazku rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, v min. výške 600 000,- € bez DPH/ zákazka.

Dôkazové prostriedky:
1. zoznam uskutočnených stavebných prác *
2. potvrdenia o uspokojivom vykonaní stavebných prác (referencie; dôkaz o plnení) **

* V zozname stavebných prác uchádzač uvedie minimálne údaje:
- obchodný názov, adresu alebo miesto podnikania odberateľa,
- názov zákazky/stavebných prác,
- stručný popis uskutočnených stavebných prác, za účelom preukázania prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky,
- zmluvné obdobie - od (termín začatia) /do (termín ukončenia), napr.06/2017 - 03/2018,
- zmluvnú cenu v € bez DPH/ resp. s DPH vrátane výšky/ sadzby DPH, aby bolo možné určiť cenu bez DPH,
- ak obdobie realizácie danej zákazky prekračuje referenčné obdobie je potrebné uviesť okrem celkovej zmluvnej ceny zákazky aj adekvátny finančný objem zodpovedajúci referenčnému obdobiu, za účelom preukázania splnenia podmienky min. finančného objemu požadovaného verejným obstarávateľom, počas referenčného obdobia,
- ak daná zákazka zahŕňala aj výkony iných stavebných činností ako práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, uchádzač uvedie okrem celkovej zmluvnej ceny zákazky aj finančný objem za práce rovnakého alebo podobného charakteru, za účelom preukázania splnenia podmienky min. finančného objemu požadovaného verejným obstarávateľom na jednu zákazku,
- v prípade že realizácia danej zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny
dodávateľov a pod.), musí byť z dokladov (zoznamu, resp. potvrdenia o uspokojivom vykonaní stavebných prác) zrejmé, v akom finančnom objeme v referenčnom období realizoval zákazku stavebných prác uchádzač,
- ak bude v potvrdení o uspokojivom vykonaní stavebných prác cena uvedená v inej mene ako €, uchádzač v zozname stavebných prác uvedie cenu v pôvodnej mene ako aj v mene €. Prepočet stanoví kurzom uvedenej meny k mene euro, platným ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku VO. Platný kurz na prepočet uvedenej meny do meny na vyhodnotenie ponúk je daný zverejneným kurzovým lístkom NBS v uvedený deň.

Zoznam bude predložený v ponuke formou originálu alebo úradne osvedčenej kópie, podpísaný štatutárnym/mi zástupcom/mi uchádzača, ktorí sú oprávnení konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch navonok, alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, na základe priloženého splnomocnenia. Odporúčame spracovať zoznam do vzoru Príloha č. 7 SP. Doklad môže mať aj iný formát, musí však obsahovať minimálne požadované údaje.

** Referencia je elektronický dokument, ktorý obsahuje potvrdenie o uskutočnení stavebných prác, vystavený podľa § 12 zákona.

Verejný obstarávateľ je povinný pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona zohľadniť referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12, ak takéto referencie existujú.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Zákazka bude realizovaná v zmysle obchodných podmienok, ktoré sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.09.2019 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 16.12.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.09.2019 10:00
Miesto: Mesto Malacky, Mestský úrad Malacky, Bernolákova 5188/1A, 901 01 Malacky, 3. poschodie, č. dverí 304.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote predkladania ponúk. Bližšie informácie v SP.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi/záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE https://josephine.proebiz.com. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi.

Verejný obstarávateľ poskytuje súťažné podklady (SP) neobmedzene každému záujemcovi v profile verejného obstarávateľa na http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4138,formou odkazu na systém JOSEPHINE.

2. Ponuky sa predkladajú elektronicky prostredníctvom systému JOSEPHINE, kde autentifikovaný uchádzač vkladá ponuku k danej zákazke. Všetky informácie sú uvedené v SP, vložených do systému JOSEPHINE.

3. V prípade nejasností alebo potreby objasnenia požiadaviek a podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, uvedených vo výzve na predkladanie ponúk a/alebo v SP, v inej sprievodnej dokumentácii a/alebo iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o vysvetlenie prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE.

4. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom vykonať obhliadku miesta dodania predmetu zákazky, aby si sami overili a získali potrebné informácie, nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou znáša záujemca bez akéhokoľvek finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.
Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky bude organizovaná individuálne, na základe žiadosti záujemcu, adresovanej kontaktnej osobe prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Napriek tomu obhliadka nie je povinná.

5. Požiadavku z oddielu III.2.3 tejto výzvy plní len úspešný uchádzač, a to uvedením požadovaných údajov v zmluve vo vzťahu k stavbyvedúcemu.

6. Úspešný uchádzač k termínu podpisu zmluvy predloží verejnému obstarávateľovi prílohy zmluvy:

- harmonogram stavebných prác,
- doklad o odbornej spôsobilosti na vybrané činnosti vo výstavbe - na výkon činnosti stavbyvedúceho, podľa zák. č.
50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov a zák. č. 138/1992 Zb. o autorizovaných stavebných inžinieroch v znení
neskorších predpisov alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť (obdobné osvedčenie vydané v krajine EÚ) s odborným zameraním na pozemné stavby, formou úradne osvedčenej fotokópie alebo vo fotokópii opatrenej originálom odtlačku pečiatky a originálom podpisu danej odborne spôsobilej osoby,
-údaje o všetkých známych subdodávateľoch, podiel ich subdodávok, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia.

7. Verejný obstarávateľ upresňuje, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk sa uskutoční podľa § 112 ods. 6) (druhej vety) zákona.

8. K bodu II.2.7) tejto výzvy verejný obstarávateľ upresňuje:

8.1 Trvanie zmluvy, lehota uskutočnenia: zhotovenie celého diela v lehote do 7 kalendárnych mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy o dielo.

8.2 Vzhľadom na podmienky čerpania dotácie, poskytnutej verejnému obstarávateľovi z rozpočtu MŠVVaŠ SR (Zmluva č. 1277/2018/SRŠ,vrátane dodatku), verejný obstarávateľ požaduje príslušnú časť diela (zaradené vo Výkaze výmer medzi Práce a dodávky HSV - kód 1,2,3,4,5,6,9), zodpovedajúcu:
- poskytnutej výške dotácie (150 000,- € ) a
- povinného spolufinancovania (min. 15 000,- €)
v min. výške 165 000,- € zrealizovať a vyfakturovať zo strany zhotoviteľa do lehoty 18.12.2019.

9. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 15 000,- €. Bližšie informácie v "SP" časť "B- Zábezpeka".

10.Všetky podrobné informácie o spracovaní ponuky a ďalšie požiadavky verejného obstarávateľa na predmet
zákazky a predkladanú ponuku sú uvedené v SP, nakoľko tento formulár UVO obsahovo neumožňuje uviesť všetky doplňujúce informácie a obmedzuje verejného obstarávateľa použitým počtom znakov.

10. Predmetné VO nie je a) zelené verejné obstarávanie, b) obstarávanie inovácií, c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
19.08.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité