Oznámenie 23224 - WYS

Obsah

23224 - WYS
Vestník č. 170/2019 - 22.08.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
IČO: 00681156
Špitálska 4, 6, 8, 81643 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Anna Lišková
Telefón: +421 220462423
Email: Anna.Liskova@employment.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.Sk/profily/-/profil/pdetail/1630
Hlavná adresa(URL): http://employment.gov.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.evoservis.sk/mpsvrsr/
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evoservis.sk/mpsvrsr/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Prekladateľské a tlmočnícke služby pre MPSVR SR
Referenčné číslo: VOB/133/2019-M_ODCVO
II.1.2) Hlavný kód CPV
79530000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom obstarávania sú prekladateľské a tlmočnícke služby a služby spočívajúce v zabezpečení tlmočníckej techniky pre potreby verejného obstarávateľa.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
130 562,46 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
79540000-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava a podľa požiadavky verejného obstarávateľa
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú prekladateľské a tlmočnícke služby (konzekutívne, simultánne, šepkané, tlmočenie pre sluchovo postihnutých podľa povahy podujatia) vo vyhradených oblastiach spoločenského života, ktorými sa rozumejú oblasti trh práce, zamestnanosť, sociálna a rodinná politika, dôchodkové systémy, sociálne poistenie, rovnosť príležitostí, čerpanie eurofondov, Európsky sociálny fond a služby spočívajúce v zabezpečení tlmočníckej techniky pre potreby verejného obstarávateľa v špecifikácii a predpokladanom rozsahu podľa Prílohy č. 1 a č. 2 súťažných podkladov
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
130 562,46 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 36
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Kód ITMS 2014+: 312071W408
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ZVO). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, prípadne podľa § 32 ods. 4 až 5, § 39, § 114 ods. 1 alebo § 152 ZVO. V zmysle § 32 ods. 3 ZVO uchádzač zapísaný v Obchodnom alebo Živnostenskom registri Slovenskej republiky nemusí predložiť doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. Verejný obstarávateľ nemá možnosť vyžiadať doklady podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO preto, ak uchádzač túto podmienku účasti preukazuje dokladmi - výpismi z registra trestov, je nevyhnutné ich predložiť v ponuke.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia uvedenej podmienky účasti, týkajúcej sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky/bánk, v ktorej/rých má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie a ktoré/ý nesmie byť staršie/ý ako tri mesiace ku dňu predkladania ponuky.

K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/rých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a, resp. ekvivalentný/é doklad/y.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam osôb, ktoré budú zodpovedné za plnenie predmetu rámcovej dohody (podľa prílohy č. 2 rámcovej dohody). Verejný obstarávateľ požaduje predložiť nasledovný minimálny zoznam osôb zodpovedných za poskytnutie služieb:
-min. 3 tlmočníkov a 3 prekladateľov zo slovenského jazyka do anglického jazyka a z anglického jazyka do slovenského jazyka;
-min. 2 tlmočníkov a 2 prekladateľov zo slovenského jazyka do nemeckého jazyka a z nemeckého jazyka do slovenského jazyka;
-min. 2 tlmočníkov a 2 prekladateľov zo slovenského jazyka do francúzskeho jazyka a z francúzskeho jazyka do slovenského jazyka;
Verejný obstarávateľ umožňuje, aby jedna osoba bola uvedená ako tlmočník, resp. ako prekladateľ aj vo viacerých jazykoch, prípadne aby mala kumulované pozície - prekladateľ aj tlmočník v príslušnom jazyku.

Uchádzač súčasne k zoznamu predloží:
I. Vlastnoručne podpísaný profesijný životopis každej osoby zodpovednej za poskytnutie služieb (podľa prílohy č. 3 súťažných podkladov), z ktorého musia byť zrejmé nasledovné údaje/skutočnosti:
-meno a priezvisko osoby, dátum narodenia,
-najvyššie ukončené vzdelanie osoby,
-zoznam odbornej praxe osoby (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne, miesto plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ a kontakt na túto osobu),
- dôkazy o odbornej praxi prekladateľov - zoznam min. 5 prekladov v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka s uvedením údajov o roku vyhotovenia prekladu, názov dokumentu a rozsah dokumentu v normostranách (minimálne 100 normostrán súhrnne), pre koho bol preklad realizovaný a kontaktnú osobu s telefónom, u ktorej je možné overiť pravdivosť uvedených informácií.
II. Doklady o odbornej kvalifikácii osoby, pričom za akceptované dôkazy sa budú považovať:
a)oprávnenie na vykonávanie tlmočníckej a/alebo prekladateľskej činnosti, napr. výpis zo živnostenského registra alebo obchodného registra alebo doklad o zapísaní do zoznamu znalcov, tlmočníkov a prekladateľov (§ 5 zákona č. 382/2004 o znalcoch, tlmočníkoch a prekladateľoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov) uchádzač dotknuté doklady nemusí predkladať iba uvedie druh dokladu, VO overí z dostupných zdrojov, alebo
b)doklad o ukončení štúdia príslušných jazykov na vysokej škole (min I. stupeň) alebo
c)doklad o zložení štátnej jazykovej skúšky na jazykovej škole, ktorá má na to oprávnenie vydané Ministerstvom školstva, vedy, výskumu a športu SR.
III. Čestné vyhlásenie B (podľa prílohy č. 4 súťažných podkladov) každej osoby uvedenej v zozname osôb zodpovedných za plnenie služieb o tom, že bude k dispozícii na plnenie predmetu zákazky a že ovláda terminológiu EÚ alebo OSN, alebo inej medzinárodnej organizácie.

Z dôvodu nedostatku miesta na zverejnenie minimálnej požadovanej úrovne štandardov podmienky účasti požadovanej v oddiele II.1.3) Technická a odborná spôsobilosť tohto oznámenia, sú tieto zverejnené na profile verejného obstarávateľa v dokumente "Doplnenie podmienok účasti" v predmetnej zákazke - http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1630.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Na zodpovedajúce plnenie predmetu zákazky sa úspešný uchádzač zaväzuje zložiť pred podpisom rámcovej dohody výkonovú záruku na jej plnenie vo výške 5 000,- v EUR na účet objednávateľa. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 2 súťažných podkladov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.09.2019 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.11.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 05.09.2019 10:15
Miesto: MPSVR SR, Špitálska 6, 816 43 Bratislava - Odbor verejného obstarávania, EN EVOSERVIS
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude v súlade § 52 ZVO verejné. Otváranie ponúk sa v zmysle § 20 ods. 11 ZVO vykonáva v EN Evoservis, a to sprístupnením ponúk komisii, po vložení e-kľúčov členov komisie. Tento EN uplynutím LPP automaticky po OP doručí informácie v zmysle § 52 ods. 2 ZVO uchádzačom, ktorí predložili ponuku a vygeneruje zápisnicu resp. protokol z OP.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania. Komunikácia vrátane doručovania sa realizuje v systéme EVOSERVIS. Doručenie prostredníctvom elektronického nástroja je okamih prijatia dátovej správy na elektronickú adresu adresáta/adresátov dátovej správy v elektronickom nástroji.
1.Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme Evoservis sa zaregistruje do systému na adrese www.evoservis.sk/mpsvrsr/, prípadne na www.evoservis.sk Po zaregistrovaní mu bude na ním zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre prihlásenie do systému EVOSERVIS za účelom komunikácie s verejným obstarávateľom, preberania zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme Evoservis.
2.Registrovaný uchádzač v systéme Evoservis sa už opakovane neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácii.
3.Po prihlásení do systému má uchádzač v profile Prehľad zákaziek po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO.
4.Predloženie elektronickej ponuky sa bude potvrdzovať uznávanou elektronickou značkou (UEZ). Bližšie informácie o používaní UEZ sú uvedené v súťažných podkladoch. V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme Evoservis cez komunikačné rozhranie v zmysle časti A. súťažných podkladov.
5.V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú naskenované kópie originálnych dokladov. Úspešný uchádzač pred podpisom rámcovej dohody predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originálnych dokladov.
6.Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na ponuku vo výške 3 000,- EUR. Podrobné informácie spôsobu zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
7.Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska sa realizuje postupom podľa § 112 druhá veta ods. 6 ZVO.
8.VOB si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorej celková cena za poskytnutie predmetu zákazky presiahne vyčlenený finančný limit verejného obstarávateľa.
9.Rámcová dohoda sa podľa bodu II.2.7 tejto výzvy uzatvára na dobu určitú, a to 36 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania maximálnej zmluvnej ceny za predmet zákazky (predpokladanej hodnoty zákazky), podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr.
10.Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, aby uchádzač vyplnil len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED.
11.Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti aj čestným vyhlásením v zmysle § 114 ods. 1 ZVO.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
21.08.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité